Snel en goede prijs/kwaliteit

Het is zoals je verwacht; GOED. Ik zal zeker weer bij deze leverancier bestellen.

Klasse

Na levering van een niet goed werkende scheerkop, werd na terugzending snel een nieuwe scheerkop geleverd. Dit heb ik zeer op prijs gesteld.

Goede levering en snel

dik tevreden heel goed en vlot mail contact

ik wou mijn bestelling terug zenden maar vond het handiger het zelf te brengen en mijn nieuwe aankoop weer mee te nemen alles goed en toppie geregeld

Prompte levering, sneller dan verwacht!

De scheerkoppen die ik 's avonds had besteld, werden de volgende middag al geleverd terwijl ik toch meer dan 200 km van Groningen woon. Mijn complimenten! Het product werkt goed. Er ontbreekt alleen één kleinigheid: een korte handleiding met aanwijzingen voor het schoonmaken want dat moet kennelijk anders dan bij het originele product.

Zeer goede service

Gied

Prima service.

Klant staat op nummer 1 !

Zeer goede service en kwaliteit.

Alles volgens wens,

Snel geleverd, voldeed aan verwachting

Goede webshop

Ruime keuze en indien nodig deskundige hulp

Makkelijke site met goede zoekfunctie

Snel gevonden wat ik nodig had en na bestellen snelle levering. Blij mee

Zit er goed uit ..netjes verpakt ..blij mee

Leuk cadotje voor afscheid van collega s ..ben er blij mee

liep gewoon soepel

Kreeg een melding dat mijn abonnement afliep en besloot (na meerdere jaren met mijn huidige Samsung te hebben gedaan) een nieuw(er) model te kopen. Uitzoeken ging soepel, bestelling plaatsen (met behoud huidige provider) ging ook goed.

ging helemaal goed

Wetende wat ik wilde, klikte ik 't aan. De rest ging ahw vanzelf.

Prima, snelle en correcte levering.

Snelle levering, volgende dag al in huis tegen een scherpe prijs.

Voldoende, maar een vraag over de aankoop is lastig

Levering prima, niks mis mee. Maar een vraag over de aankoop kan niet direct beantwoord worden. Moet contact opgenomen worden met de leverancier. Tot op heden helaas nog niks gehoord. (5dgn na aankoop)

Alle beloften in website waargemaakt

Zoals beloofd werd de bestelling direkt de volgende dag geleverd,in goede staat. Ook het achteraf betalen verliep vlekkeloos! Op deze manier wordt het vertrouwen in webwinkel-aankopen flink gestimuleerd. Zeer tevreden!!!

Het artiekel heb ik even uit de verpakking gehaald om te kijken ofpaste

Krijg mijn geld daardoor niet terug maar kan het onvruikbare artiekel wel terug krijgen.

goed, snel en goedkoop

niks mis mee, ondanks vakantieperiode toch supersnel leveren en dat tegen de laagste prijs. top

Goed geregeld!

Alles goed geregeld van aankoop tot in huis!

Helaas geen levering

Ondanks dat het op de site staat in voorraad was het product niet leverbaar erg jammer

Produkt en bestelenwijze oké, datum levering zonder enige aankondiging niet zoals beloofd.

Informatie omtrent datum en tijdstip bezorging en bevestiging van bezorging ( w.o. huisnummer buren) in onder de maat. De concurrentie doet dat aanzienlijk beter.

Sel en goed

Snel geleverd en goede kwaliteit van het product.

Bestellen Oke

Donderdag besteld precies om 16.00 uur. Levering zaterdag...........geen pakketje en geen bericht gehad van DHL. Hierop kun je niet rekenen😞

Goed en snel

Goede en accurate levering