Mooie hartjes gekocjt

Niet duur voor leuke mooie spullen

Mooi product, adequate informatievoorziening, betrouwbare levering.

Mooi product, adequate informatievoorziening, betrouwbare levering.

Mooi product, snel verzonden

Mooi product, snel verzonden

Snelle zending

Snel geholpen, maar ik had wel verwacht dat als ik zoals op het plaatje een pollepel bestel, dat ik een pollepel binnen krijg en niet een theelepel maat. Ze hebben netjes contact opgenomen en de verzending van de lepel ongedaan gemaakt.

Goedemorgen, Bedankt voor uw review, wij doen er alles aan om iedereen een plezierige ervaring te laten hebben bij OlijfhoutEU. Soms kan het voorkomen dat de ontvangen producten toch anders zijn dan wat er verwacht werd van de producten. Meteen na uw reactie hebben wij u een e-mail gestuurd met oplossing. Wij hebben in uw geval het betaalde bedrag voor de lepel meteen retour gestort op uw rekening. In verband met het geringe aankoopbedrag van de lepel had het geen zin om deze retour te (laten) sturen. U mocht deze kostenloos houden van ons. Met vriendelijke groet, Jeroen Fictorie OlijfhoutEU

Dik in orde!

Ik bestelde voor het eerst in deze webshop en ben erg positief over gemak van de shop, productinformatie, orderafwikkeling en bezorging. Aanrader!

Snelle levering, productiefoutje snel opgelost

Ik heb een olijfhouten tapasplank gekocht. Levering was erg snel. Afwerking van de plank was niet helemaal goed, maar na melding werd ook weer zeer snel een vervangende plank gestuurd. Al met al zeer tevreden.

Mooie producten. Snelle verzending en goed verpakt.

Leuke producten, een makkelijk bestelproces en snelle verzending. Ik ga zeker vaker bestellen.

Slechte verpakking en late levering. Product was wel goed

Levering was 3 dagen te laat. Verpakking waar het artikel in zat was zeer slecht en goedkoop. Artikel zelfs was wel goed

Gemakkelijk besteld en snel geleverd

Notenkraker zoals afbeelding. Mooi en praktisch voor gebruik.

Prachtige kwaliteit hout,prima service

Kaas / tapasplank besteld als kado voor mijn zus: overzichtelijke website, prima kwaliteit/prijsverhouding van de artikelen Erg mooi olijfhout,zonder grove knoesten. Keurig verpakt verzonden.

Order perfect afgehandeld

Alles van de bestelling/order perfect afgehandeld. Kan niet beter.

Gelukkig is mijn bestelling binnen ,

Post NL is zeer traag in afleveren, dit is gaf een verkeerd beeld van Olijfhout.eu die het op tijd heeft afgestuurd. Dank daarvoor

Goede communicatie en snelle service!

Super blij met de gepersonaliseerde tapas plank! Het is een cadeau voor een bruiloft en moest dus op tijd binnen zijn. De communicatie verliep heel vlot en prettig en het cadeau was ruim om tijd binnen. Heel blij mee! Een puntje van kritiek: de plank is op sommige stukjes wat wit uitgeslagen, maar dit lossen we wel op met houtolie.

Mooi product. Goede en snelle service.

Mooie website, makkelijk besteld en snel bezorgd

Gewoon goed.

Top product

Leuk cadeau, snelle levering en gelukkige ontvanger.

Items wellicht kwalitatief goed, maar niet geleverd.

Ik heb omwille van de Coronacrisis een pakketbox besteld. Dit omdat we amper thuis zijn door ons werk en nu niet voor elk pakketje naar de buurtwinkel willen gaan. Ik had bij opmerkingen geschreven: Pakketbox op balkon. Ook op onze brievenbus staat hetzelfde opschrift in het Nederlands en in het Engels maar toch kunnen we dit ( pas na een halve week ) gaan afhalen in een niet door ons gekozen alternatief. Je zou kunnen zeggen dat dit een Post.nl probleem is, en dat is het ook. Maar je kunt niet kiezen voor een andere leverancier, en door dit voorval is heb ik dit weekend bijvoorbeeld geen hout-olie om mijn kommetjes te behandelen en moet ik na mijn werk omrijden. Wel super service van de site en snelle levering op de verkeerde plaats.

Mooi product voor een goede prijs

Overzichtelijk site en veel keus. Zeer tevreden over mijn bestelling. Snelle verzending en goed verpakt. Zekerbvoir herhaling vatbaar.

mooie spullen

Mooie producten, snel bezorgd

Prachtig, heel blij mee. En - ondanks de sneeuw - snel bezorgd. Dank!

Ik kreeg wat ik bestelde

Hekel aan dit soort vragen

Snel bezorgd en goed ingepakt. Een heel mooi produkt.

Product heel mooi.

Het bestelde houten hart is prachtig. De lever tijd was langer dan verwacht.

Mooi materiaal. Voldoet aan de verwachting