Prima duidelijk en eenvoudig

Prima duidelijk en eenvoudig

Goed product en goede webshop.

Snel n correct

Via de webwinkel een nieuwe batterij gekocht voor mijn Samsung telefoon. DE batterij is snel en naar wens geleverd per Post.nl

Goede website

Retour

Hen een retour aangevraagt heb geen antwoord op gekregen

Opgelet: verkoopt NAMAAK 'merkproducten' !

Ik kocht hier eerder een originele Samsung lader. Die bleek niet alleen defect maar ook een vervalst product. Ik kreeg m'n geld terug zonder problemen, maar zoiets hoort niet aangeboden te worden. Ik ontdekte het toevallig snel, maar wat als je het niet merkt en zo'n goedkope vervalsing vliegt in de fik op je nachtkastje? De gevolgen kunnen enorm zijn. Toevallig kwam ik via Beslist weer bij GSMWise terecht voor een cover, waar bij staat dat het om een origineel Samsung product gaat. In dit geval lijkt het niet eens op de originele covers, voor een beetje kenner/geïnteresseerde, maar een leek die een leuk origineel hoesje denkt te kopen (als cadeautje) komt bedrogen uit. Mijn advies: kijk liever bij een gerenommeerde shop, ook al kost het misschien een paar Euro meer. Goedkoop blijkt achteraf vaak duurkoop.

uitgezocht, gekocht, betaald, gekregen

zie boven

Super goed

Ik ben tevreden

Ervaring is goed, alleen jammer dat de levering niet de volgende dag is. Hoop het vandaag nog te kri

Overzichtelijk en de prijzen zijn ook goed

prima, vlotte afhandeling

OK

GOEDE SERVICE

Goede service Pakketje op tijd bezorgd

Goed geregeld !

Heel snel in huis

Administratief zaken niet op orde.

Kreeg bericht dat zending was verzonden.Paar dagen later kreeg ik een mailtje ,dat de opdracht was geannuleerd.Administratieve fout. Geld wel heeeel snel terug.

Goed maar kan beter op gelet worden

Ik had een baterij besteld maar ik had een screenprotector gekregen . Wel mogeb terug zenden.

Kan het iedereen aanbevelen

Alles is snel geleverd

Onduidelijke communicatie

Earpods voor een iphone besteld, krijg ik een dag later een bevestiging dat deze verzonden is!! Tot nu alles goed, alleen wordt er niets bezorgd, 5 dagen later een uitnodiging voor een beoordeling ontvangen terwijl er nog niets bezorgd is !! Wat moet ik in godsnaam beoordelen! Na de 6e komt er een mail binnen met: "Hartelijk dank voor uw bestelling, helaas hebben wij het door u bestelde product niet meer op voorraad (technische fout in ons voorraadsysteem). Ik heb om deze reden het aankoopbedrag gecrediteerd." Mmmm wat hebben ze dan op dag 2 verstuurd denk ik dan !!! Dag 9 weer een uitnodiging voor deze beoordeling binnen, voor iets wat niet ontvangen/verstuurd is. De verdere afhandeling van het bedrag terugstorten was snel gedaan. Waar ik me erg aan erger is dat ze op dag 2 een mail sturen dat de bestelling verzonden is, wat dus niet waar is !

Snel geleverd voor een goede prijs

Snelle levering. Goede prijs. Top.

1e ervaring niet heel goed

Op 26-12-2019 bestel ik een accu voor mijn tablet. Op de 27e krijg ik een mail dat hij verzonden is, dus ik denk dat gaat goed. Helaas de dagen erna geen accu in de brievenbus. Aangezien de feestdagen wacht ik nog een tijdje en ga dan op 4 januari informeren bij post.nl of er vertraging is met de bezorging. Tot mijn grote verbazing krijg ik op 6 januari een mail van gsmwise dat mijn bestelling is geannuleerd omdat deze niet op voorraad is. Wel vreemd dat je een mail krijgt dat de accu verzonden is en 10 dagen later een annulering. Wat wel goed ging is dat mijn aankoopbedrag de volgende dag terug gestort is, maar of ik daar ooit nog gaat bestellen.......

onbetrouwbaar

28.12.2019: bestelling geplaatst 31.12.2019: mijn bestelling is verwerkt en verzonden via Post.nl 02.01.2020: bericht: het product is niet voorradig en daarbij de vraag om mijn bankgegevens te geven zodat het betaalde bedrag kan terug gestort worden. 06.01.2020: ik verstuur een bericht omdat het product nog steeds niet is geleverd 07.01.2020: opnieuw een vraag om mijn bankgegevens te verkrijgen In de mails van 02 en 06 januari komt het opgegeven ordernummer komt niet overeen met het originele van de orderbevestiging, ook het adres van GSMWise is telkens anders, het opgegeven telefoonnummer blijkt niet te werken...

Service valt tegen

Op vrijdag 10-12-2020 gsmaccut besteld en betaald maar op maandag 13-12-2020 nog niet ontvangen.

nee ben niet tevrede

mijn eerste bestelling via bol.com ie gezeg dat ik mijn bestelling heb terug gestuurd maar niet ontvangen dus kan ook niets terug gestuurd hebben mijn tweede bestelling via GSM Wise bericht gekregen dat mijn bestelling is verzonden en daarna een mail wij hebben het niet op voorraad dit zijn toch 2 verschillende gezegde dus was niet verzonden gr jef

Geen klachten

Produkt goed verpakt en tijdig aangekomen. Retourafhandeling is ook goed verlopen.

Doet wat het belooft

Snelle verzending zoals beloofd. Goed verpakt en goede communicatie.