9

Vriendelijk en snel.

Vriendelijk antwoord op vraag en snelle levering van goed product.

  • Aanbevelen? Ja
9

Snel en goed

Snelle bezorging, goede kwaliteit

  • Aanbevelen? Ja
4

Voor de derde maal slecht

Betaling en order lopen niet synchroon, terwijl bij bank betaling verwerkt is, krijg ik iedere keer een mailtje met daarin een link om alsnog te betalen zodat bestelling verzonden kan worden

  • Aanbevelen? Nee
10

snel en correct afgehandeld

snel en correct afgehandeld

  • Aanbevelen? Ja
10

Snelle levering

Bestelling is juist bezorgd daags na bestellen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed!

Goede prijs, snelle levering...

  • Aanbevelen? Ja
5

Heb mijn bestelling nog niet

Nog niet goed

  • Aanbevelen? Nee
1

Slecht

Ik heb het pakketje tot op heden niet ontvangen.

  • Aanbevelen? Nee
3

Ik heb nog stééds niks ontvangen

Ik heb nog steeds niks ontvangen

  • Aanbevelen? Nee
1

30.11.2019 ik heb nog NIETS ontvangen

26.11.2019 Bevestiging van bestelling - Betaald Geachte heer, mevrouw, Munneke, Hartelijk dank voor uw bestelling, met factuurnummer INV79000 26.11.2019 Uw bestelling is verzonden! Geachte R.H. Munneke, Uw bestelling is zojuist verzonden. 30.11.2019 ik heb nog NIETS ontvangen

  • Aanbevelen? Ja
8

Mijn ervaring is

Positief.

  • Aanbevelen? Ja
10

Makkelijke site en snelle levering.

Makkelijk om te bestellen, en snelle verzending. Werd ook mooi op de hoogte gehouden over de status van mijn pakket.

  • Aanbevelen? Ja
1

slecht

Op site staat volgende dag in huis.nog steeds niet ontvangen.

  • Aanbevelen? Nee
1

zeer slecht.

leveren niet. nemen de telefoon niet op. beantwoorden mail niet.

  • Aanbevelen? Nee
8

Een goede en snelle levering

Een goede en snelle levering

  • Aanbevelen? Ja
8

korecte levering .

korecte levering .

  • Aanbevelen? Ja
9

Zeer tevreden klant

Mooie prijs en geen verzendkosten. Goed verzorgt ingepakt met aankoopbewijs en gratis retourlabel. Maar de retourlabel is voor mij gelukkig niet nodig. Alleen de bezorging was niet voor 8 uur besteld morgen in huis. Want ik had hem zaterdag besteld en woensdag pas ontvangen. Nou is dit in mijn geval niet zo erg want ik heb wel geduld . Maar ik kan me voorstellen dat iemand verwacht als jullie vermelden voor 8 uur op werkdagen besteld morgen in huis dat ze er van uit kunnen gaan dat het ook zo is . Maar ja , ik ben wel een tevreden klant. En ja dat achteraf betalen is ook ideaal. Eerst kijken wat je krijgt en als je tevreden bent kun je betalen. Anders als het retour zou moeten moet je weer wachten op je geld . Dit is ideaal.......

  • Aanbevelen? Ja
10

100% uitgevoerd

Is voor herhaling vatbaar.

  • Aanbevelen? Ja
9

Prima winkel

Een van de weinig partijen die de apple stroomadapters voor een schappelijke prijs aanbiedt (nog steeds aan de dure kant, maar ongeveer de helft van andere aanbieders). Adapter werd alleen geleverd met het korte stekkerblokje en niet met het lange aansluitsnoer wat je bij de duurdere variant krijgt. Voor mij geen probleem aangezien ik die van mijn oude adapter kon gebruiken. Waarom geen 10? Omdat de draad van de adapter te straks in de verpakkingsdoos zat waardoor er een knik in zat. Ik kan niet inschatten of dit iets van GSMWise of van de fabriek is.

  • Aanbevelen? Ja
10

goede snelle service

nieuwe accu/batterij voor mijn samsung s4 tel. besteld,de volgende dag in huis

  • Aanbevelen? Ja
8

Goed, conform afspraak.

Mijn bestelling was niet aangekomen. Direct werd er voorgesteld om het bedrag terug te storten. Binnen 2 dagen had ik het bedrag ook op mijn rekening.

  • Aanbevelen? Ja
1

Slecht

Batterij besteld voor GSM dochter. Morgen geleverd volgens site en mail.. Na week nog niets ontvangen. Telefonisch niet bereikbaar. Volgens site van 08:00-20:00hr.

  • Aanbevelen? Nee
2

Oplichters

Op Vrijdag 22 november een bestelling geplaatst en betaald en nu is het 27 november en het is nog steeds niet ontvangen !! Stelletje oplichters zijn het

  • Aanbevelen? Nee
1

Pakketje is niet bezorgt

Ik heb een accu besteld en betaald maar het pakketje is nooit gekomen.

  • Aanbevelen? Nee
1

GSMWise levert niet. De PostNL app laat zien dat de order niet is verstuurd.

Na ruim een week is het brievenbuspakketje nog niet binnen. De bezorging zou vertraagd kunnen zijn volgens GSMWise. Maar het heeft er alle schijn van dat het pakketje nooit verstuurd is. PostNL scant alle brievenbuspost, zodra die bij PostNL arriveert. En als je je daarvoor inschrijft kun je via de PostNL app de post - dmv een foto - zien die je via je brievenbus krijgt. Daar zat de afgelopen week geen brievenbuspakketje van GSMWise bij. En er zijn nog meer signalen die doen vermoeden er iets niet deugt bij GSMWise. De orderbevestiging - via mail - zou een ordernummer moeten bevatten, maar dat is niet het geval. Ook laat de mail niet zien wat er besteld is. Hetzelfde geldt voor mijn account op GSMWise. Heel merkwaardig allemaal. GSMWise reageert wel op mijn mails, maar gaat niet tot actie over. Mijn advies is om niets te kopen via GSMWise

  • Aanbevelen? Nee

Filter op taal

Kiyoh Reviews

• Alle klanten mogen beoordelen
• Beoordelingen moeten voldoen aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren controles uit om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: lees meer
• Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 7 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina