Oplichters OPPASSEN

Zie alle laatste reviews. Dit zijn oplichters die je laten betalen en dan niet leveren!!! Ik heb hiervan al aangifte gedaan! Idioot dat ze nog steeds online staan

Beantwoorden e-mails niet!

Ik heb een half jaar geleden een originele Samsung S5 mini accu gekocht bij Gsmwise. Kwalitatief is het geleverde slecht van kwaliteit. Heb een aantal e-mails gestuurd. Hier wordt niet op geantwoord. Koop dus niets bij Gsmwise!!!

slecht, levering ondeugdelijke batterij en 4 x niet op klacht reageren

IK heb op 19 december een ORIGINELE Samsung Note 4 batterij besteld en ontvangen,Bestelling en betaling gingen probleemloos. IK denk dat GSM Wise deze batterij al jaren had liggen want hij is gewoon bar slecht. Hij gaat bij normaal gebruik maar een paar uur mee. Zoiets kan gebeuren maar z\e reageren niet op mijn berichten, klacht en de telefoon wordt niet opgenomen. Ik heb het 4 x geprobeerd. Ik raad iedereen af iets bij deze webwinkel te kopen. Service en betrouwbaarheid is nul!

Niet om aan te raden

Ik had een gsm accu besteld en deze geretourneerd zoals zij voorstelde omdat Ik hem niet kon gebruiken. Zij adverteren dat je dan je geld terug krijgt maar tot op heden dik 2 maanden later en zeker 5 mails en enkele telefoontje waar niemand oppakt later. heb Ik nog steeds geen geld terug gestort gekregen er wordt niet gereageerd op mails dus geld van de accu ben ik kwijt, Mijn advies is dan ook op deze website niks bestellen je wordt er opgelicht en ze komen hun afspraken niet na. spijt van de bestelling.

Onbetrouwbare website!

Ik heb in december 2019 een batterij besteld voor mijn gsm. Na 1 maand was deze stuk en heb ik ze per post retour gestuurd. Ik heb echter nooit reactie gekregen van de retour. Geld wordt niet teruggestort. Heb al meerdere mails gestuurd die ze niet beantwoorden, ook telefonisch zijn ze onbereikbaar. Een frauduleuze website!

Geen levering, geen geld terug!

Bestelling nooit ontvangen, veel vage emails. Ik hoop mijn mijn geld nog terug te krijgen.....

Slechte service

Ik had earpods besteld maar kreeg een accu toegestuurd. Nadat ik de accu had geretourneerd (zonder enige excuses van GSM'Wise' voor het feit dat ze mij het verkeerde artikel hadden toegestuurd), kreeg ik alleen een notificatie dat het artikel retour ontvangen was. Na 10 dagen zonder mijn reeds betaalde geld retour of de juiste bestelling alsnog toegestuurd te krijgen, heb ik om het terugstorten van mijn reeds betaalde bestelling gevraagd. Deze werd volgens GSMWise gelijk gecrediteerd en zou 'binnen enkele dagen' op mijn rekening staan, dat is nu 8 dagen geleden. Ik wacht het nog maar even af...

slecht

ik heb een batterij besteld en meteen betaald.Verzending is volgens jullie gratis en zo staat het ook op rekening.Dan krijg ik een mail dat ik 4,95 verzendkosten moet betalen.Heb ik niet gedaan.Nu krijg ik een mail dat het is doorgestuurd naar post nl maar nu zijn we bijna 1 week later en heb nog geen batterij.Dus mijn ervaring is slecht.

Vertrouwd en professioneel

Alles netjes bezorgd en zelfs een retour sticker erbij, perfect!

Slecht

Word niet op tijd geleverd

Snelle levering!

Snelle levering! Keurig verpakt en verzorgd.

bestelling is er nog niet

Mijn ervaring is altijd supergedelegeerden maar denk de fout Gwn bij PostNL ligt. Dus hopelijk komt hij maandag😢

nog niks ontvangen

zit al een week op me accu te wachten

GOED PRODUCT

heb een origineel en goed product gekregen

Klantgericht en vriendelijk

Redelijk snelle levering, maar vooral daarna ontzettend goede nazorg. Kan het ten zeerste aanbevelen.

vlot

Retour gezonden. Na meer dan 2 weken nog geen geld terug

Iedereen heeft recht om binnen 14 dagen een artikel zonder opgaaf van reden te retourneren en dient dan binnen twee weken het aankoopbedrag retour te ontvangen. Bij GSMwise denken ze daar heel anders over, na twee weken geen cent !

waardeloos

na betaald te hebben volgde geen levering. De webshob meldde dat hij gesloten was en ik moest het na een paar dagen maar opnieuw proberen!

Vlotte bezorging en goede kwaliteit

Goede snelle verzending, beschrijving kan eerlijker

Ik heb een OnePlus 3 batterij gekocht. In de titel en beschrijving was "origineel" aangegeven, maar op de ontvangen unit is te zien dat dit niet het geval is. Er zijn typos, het lettertype is onduidelijk en eenmaal in gebruik zijn de batterijprestaties niet als een nieuwe originele batterij.

Not delivered.

Quick order, but not delivered

• Would you recommend us? No

Overzichtelijke site en snelle levering

Fijne ervaring

verkeerde accu geleverd

op de faktuur staat het juiste model maar de geleverde accu is van een ander model en past niet. geretourneerd op 8 februari.

Zeer slecht

Bestelling geplaatst via beslist.nl op 02-02-2020 en vandaag 08-02-2020 nog steeds geen bestelling ontvangen.