je parle français

je parle français

Goede service en snelle levering

snel thuis

Super bedrijf!

Van bestellen tot ontvangen is alles heel goed gegaan

Bestelling kwam zoals aangekondigd ,dus is OK

Een goede ervaring.

's Middags besteld en dezelfde dag verzonden

Smartphone-hoesjes is best wel een moeilijke markt om te bedienen. Zoveel merken en types phones en allemaal net iets andere maten. Vervolgens het mode-aspect: iedereen wil een bij hem/haar passende kleur. Daarna weer de prijs: er is concurrentie, dus de uiteindelijke prijs moet niet te hoog zijn. Organiseer het maar. GSMWise heeft het blijkbaar goed georganiseerd. Men heeft niet alles, maar voldoende voor de courante merken en types. Volgens de website was het gewenste type en kleur hoesje op voorraad tegen redelijke prijs en dat was inderdaad het geval. Zo hoort het ook, maar niet elke webwinkel maakt dit waar. Levering per post verliep verder erg vlot.

Aanrader

Tof product snelle levering

Snelle en correcte levereing

Snel gevonden op de site wat ik nodig had. Besteld via internet en heb het bestelde artikel vlug mogen ontvangen.

Erg goed!

Makkelijk te bestellen, bezorging zeer snel. Goede ervaring dus

Correcte afspraken, snelle levertermijn en competitieve prijzen

Hier kom ik graag terug voor een volgende aankoop

Geen opmerking

boven verwachting

Voor de prijs die ik heb betaalt zou ik minder hebben verwacht voor het hoesje maar in tegendeel wordt ik verbaast met hoelang mijn hoesje al meegaat erg blij met gsmwise.

Erg blij met de aankopen die ik heb gedaan bij dit bedrijf, nog niks te hoeven te retourneren en alles voldoet aan mijn verwachtingen.

Mooie webshop

Mooie webshop alle producten zijn makkelijk te vinden en het is overzichtelijk. prijzen zijn goed en de producten doen er niet voor de kwaliteit onder.

ik had klantvraag die snel werd beantwoord en ik een besluit kon nemen voor de goede aankoop. de klanten service hielp mij hier erg goed en vriendelijk.

Prima product

Mijn ervaring met dit bedrijf, webshop is goed. bestelling geplaatst netjes geleverd goed verpakt. product voldoet aan mijn verwachting.

Erg tevreden

Heb onlangs een bestelling geplaatst bij gsmwise, prima levering, erg snel en kwaliteit - prijsverhouding is erg goed.

Handig hoesje

Heb een hoesje gekocht en functioneert prima, ik kan mijn pasjes er makkelijk in kwijt. voelt goede bescherming en voelt niet groot of lomp aan.

Mooie hulp

Ik heb onlangs een batterij gekocht en vond het moeilijk om hem aan te brengen want ik ben niet heel handig met apparatuur. Ik had gevraagd hoe het best de batterij aan te brengen. mijn vraag werd snel beantwoord en heb mijn batterij goed kunnen aanbrengen. Op de batterij is niks aan te merken.

Batterij gaat erg lang mee

Ik heb hier een batterij bestelt, omdat mijn oude batterij te snel leeg ging. nu met de nieuwe bestelde batterij gaat ie een stuk langer mee en laad weer snel op.

Mooie webshop

Ik was al een tijd op zoek naar een mooi en passend hoesje, op gsmwise.nl kon ik erg makkelijk vinden waar ik naar zocht erg overzichtelijk en makkelijk, ook nog een mooie prijs voor een prima product.

Goede ervaring met het bedrijf

Ik heb hier ondertussen meerdere bestellingen gedaan en het bevalt me erg goed. Ik ben erg tevreden met de kwaliteit en snelle levering. Ik heb een screenprotector en een hoesje hier gekocht die al een langen tijd mee gaan, erg tevreden.

Niks op aan te merken

Een snelle levering kwam na mijn bestelling de volgende dag binnen, product functioneert erg goed en de batterij was erg makkelijk aan te brengen.