Zeer slecht

Bestelling geplaatst via beslist.nl op 02-02-2020 en vandaag 08-02-2020 nog steeds geen bestelling ontvangen.

Slechte service

Adverteren voor 20:00 hr. besteld de volgende werkdag in huis.... klopt niets van. De volgende dag een mail gekregen : uw bestelling is vandaag verstuurd …???.!!! Een dag verder weer een mail ontvangen met het bericht : bestelde was niet op voorraad…..bestelling geannuleerd ???!!! Ik had de accu voor mijn Samsung mobieltje hard nodig,daarom nooit meer bij GSMWise bestellen

Eerste keer en de laatste keer

Slecht telefoons bereikbaar en duurt wel vier dagen voor je bestelling binnen heb

Bericht dat mijn bestelling is verzonden.

Daarna bericht dat er geen voorraad was.? Gelukkig héél snel het bedrag terug gestort!

Snel bezorgt.👍

Goed materiaal en snel geleverd

Heb mijn bestelling niet gekregen

Ik ben teleurgesteld dat ik mijn bestelling niet gekregen heb heb het vorige week vrijdag besteld en zou normaal 3 werk dagen duren en ik zou het dan gekregen hebben en dat is niet het geval

Wel te laat vind ik

Batyerijen ontvangen alleen wat laat verder tevreden

Overzichtelijk webshop

Het bestellen was gemakkelijk alleen voor 20.00 uur besteld volgende dag bezorgd Klopte niet het duurde nog 3 dagen voordat het bezorgd werd

Good

Original quality and reasonable fast delivery.

Goede snelle levering

Zeer tevreden.

Prima artikel,snelle levering

uitstekend

het is gelopen zo als is afgesproken

Makkelijk, goede prijzen

Twee Apple snoertjes besteld tegen aantrekkelijke prijs. Donderdag vóór 20.00 uur besteld maar pas vandaag (dinsdag) ontvangen. Gelukkig geen ramp voor mij.

Snelle en vlotte afhandeling.

Vlotte bestelling en goede service

Mijn bestelling van een GSM batterij was in eerste instantie fout doorgegeven maar de foute bestelling werd vlot teruggenomen en terugbetaald. dagen later lag de juiste batterij reeds in de brievenbus.

Niet goed

Verkeerde pakket gestuurd. Daarna geen aardig oplossing van hun kant. Ik ben niet te vreden

Goed materiaal en snelle levering. Past precies om mn tablet.

Goed en snel dank u

Dank u super correct service

Was op tijd ontvangt en ook correct produkt.

Belofte 'voor 20:00u besteld, morgen in huis' is weer eens onwaar gebleken.

Prima producten, maar als je met spoed een nieuwe batterij nodig hebt en die vanwege de beloofde snelle bezorgservice bij GSMWise besteld, dan kom je bedrogen uit. Het duurt gewoon 2 volle dagen voordat je je product in huis hebt.

Snelle levering.

Product was snel in huis. Een bericht vooraf dat het pakketje onderweg is had ik wel kunnen waarderen.

Snelle levering, goede prijs

Was makkelijk te bestellen. Werd de volgende dag kosteloos verstuurd en zelfs retour sticker er bij mocht het product niet goed zijn Uitermate tevreden.

Top product en vlotte levering

Originele batterij aan topprijs en vlot gelevers

Besteld, volgende dag in huis. Nu teruggestuurd. Kijken of ik mijn geld net zo snel terug heb.