Goed en snel geregeld

Pakket binnen enkele dagen binnen. en ook heel belangrijk: De verfblikken waren supergoed ingepakt. De doos stond "omgekeerd" in de stelling op het afhaalpunt, maar doordat de verf goed verpakt was, was er niets gaan lekken of erger nog.... Prima dus.

Kwaliteit van de producten is uitstekend

De producten zijn geschikt voor professioneel gebruik, maar als particulier kun je er dezelfde resultaten mee behalen. Zelf de woning geschilderd, maar het ziet eruit alsof de schilder is langs geweest.

De verf is prima

Na wat strubbelingen met de levering heb ik de verf ontvangen. Goed verpakt en goede kwaliteit. De prijs is goed ten op zichtte van de winkel. Ik kan het iedereen aanbevelen. Alleen de opmerking voor 15.00 uur op werkdagen bestellen morgen in huis kon in mijn geval niet waargemaakt worden. Hierin is het bedrijf natuurlijk weer afhankelijk van een andere partij.

Beste Trees, Wat vervelend om te horen dat de verf niet zo snel geleverd werd als wat u gehoopt had. Jammer genoeg kunnen wij hier ook weinig mee, als het pakket voor 15:00 u besteld is word die zelfde dag het pakket nog bij ons opgehaald door DHL. Helaas licht het dus totaal buiten onze macht als het dan niet die volgende dag bij u afgeleverd word. Onze excuses dat u niet bent terug gebeld hier doen wij ons uiterste best voor om onze klanten zo goed en duidelijk mogelijk op de hoogte te houden van de status van uw zending. Gelukkig is uw pakket zo te zien gister avond geleverd en kunt u aan de slag! Met vriendelijke groet, Het team van Bolverf.nl

Goede kwaliteit en snel geleverd

De verf werd goed verpakt en snel geleverd. Ook zaten er handige roerstokjes bij. Ik zou hier zo nog een keer bestellen! Verfkleur kwam precies overeen met wat ik zocht, ik ben helemaal happy!

Vakmensen die de tijd nemen voor je

Kleurmengen blijft een vak apart! Bij Bol kunnen ze toveren tot het de juiste kleur is! Klasse en bedankt. Erg blij mee…..

Beste Dave, We proberen iedereen natuurlijk zo goed mogelijk te helpen met de juiste kleur, leuk om te lezen dat u er blij mee bent! Hier doen we het voor. Gr het team van Bolverf.nl

bestellen, betalen en leveren, zo hoort het

Mijn bestelling was niet op voorraad. Keurig een berichtje dat het iets later zou worden. En dat is keurig nagekomen. Top.

Snelle levering goed verpakt

altijd goede levering en snel

Leverde precies de kleuren die ik wilde, en snelle bezorging

TOP winkel en website en dat gewoon om de hoek.

Ik zocht goede professionele verf en ontdekte BOLverf.nl. Mooie overzichtelijke website en eerlijke prijzen. Even een belletje om nog wat te vragen wen werd zoals beloofd teruggebeld. |fijn om een verf expert in de buurt te hebben. Aanrader.

Beste Alex, bedankt voor je reactie. Leuk dat je ons zo in de buurt heb gevonden. Uiteraard staan we je graag bij met raad en daad.

Prima prijs kwaliteit verhouding

Ondanks voor 3 uur besteld, bestelling die dag niet verstuurd. Mijn telefoontje werd netjes behandeld en mijn bestelling direct de deur uit gedaan.

Bedankt Esther!

Bolverf heeft altijd goede en snelle service

In de ochtend een bestelling geplaatst en in de middag kon ik het meteen ophalen.

Hoi Joyce, bedankt voor je leuke review.

makkelijk en snel geleverd

Prijs van de verf is concurrerend en bestelling was dezelfde dag al op te halen. Prima!

We zijn blij dat we je zo goed hebben kunnen helpen.

Duidelijke website, snelle levering ! Gewoon top !

Leuke reactie Marianne, bedankt!

Soepele aankoop.

Bij zoeken op de site kwam ik een eindeloze rij kleurcodering tegen toen ik een bus Ral 2010 via internet wilde bestellen. Even een foutje in mijn systeem denk ik. Na een telefoontje hieromtrent lukte het opeens weer wel. De verf zou twee uur voor het eventueel ophalen besteld moeten worden maar het was nog maar een uur voor sluitingstijd van de winkel. Er werd mij toegezegd dat dit wel even tussendoor kon. Daardoor kon ik diezelfde avond bij mooi weer nog mijn dakgoot aflakken. Prima en prettig geregeld!

Bedankt voor je leuke reactie Nelly, we hebben je graag geholpen op deze manier.

heel goed

Snelle levering en super goed verpakt.

Super niets meer of minder

Super super wie hier besteld gaat nergens anders meer heen, zeker niet als het gaat om service,

Fijn om te horen, bedankt voor de leuke review!!

Keurig geholpen

Alles vlot en keurig afgehandeld

Goede service en hulp!

Ik bestel regelmatig verf bij bolverf.nl en ik ben ook regelmatig in de winkel te vinden voor kleur advies. Ze helpen je altijd zeer goed én eerlijk! Super!

Snelle levering , jammer dat de kleur afwijkt

Sikkens allure verf besteld na bezoek aan de winkel. Snel geleverd alleen jammer dat de kleur niet gelijk is aan de wyzonol grachtengroen. Deze kleur is nu groener en kwam er pas achter bij het aantippen van de achterdeur. Had liever daarin wel een advies in gehad dat er verschil zit tussen de verschillende merken. Balen!

Stuk makkelijker nu

Fijn dat het wachtwoord niet meer uit 10 tekens hoeft te bestaan

Helemaal top

Goed en snel geregeld

Netjes en snel geregeld

Mooie en snelle manier om je verf te bestellen!! Vriendelijk geholpen bij het ophalen van de bestelling!!

Bestelling gedaan in het weekend en dinsdag opgehaald stond keurig klaar

Snelle levering en een goede prijs

Verf van Flexa Pure besteld en binnen een dag was het er in de aangegeven kleur

prima service!

prima service!