Zeer positief

Bestellen gaat zeer eenvoudig. Na mijn bestelling werd ik dezelfde dag gebeld of het erg was of de geleverde producten een dag later zouden dan dat ik had gevraagd. Erg netjes dat ze belde. Maak je niet vaak mee. Alleen jammer van DHL dat het nog 2 dagen later werd.

vriendelijke geduldige mensen

ondanks mijn fout bij de bestelling alles keurig opgelost bij bolverf.

Super snelle levering en een nog betere prijs.

Ik betaalde in de winkel bijna net zo veel voor 1 blik als hier voor 2 blikken flexa pure. De verf lijkt iets dikker, maar de kwaliteit is prima. Ik ga nog 2 blikken bestellen.

TOPPERS

Vakmensen aardig verstand van zaken meedenkers

Bedankt Andre, leuk om te horen!

Goede service, snel geleverd.

Super, bedankt!

Goed adres als je verf nodig hebt.

Binnen 24 uur de verf in huis - Zeer zorgvuldig verpakt - Goeie ervaring!

Bedankt voor de terugkoppeling! Dank

Hey Lydia, bedankt voor je reactie!

Morgen weer

Eigenlijk schrijf ik uit principe geen beoordelingen / reviews. Maar na een zeer slechte ervaring met een ander verfbedrijf en de zeer snelle en soepele ervaring met Bolverf toch maar even wat ingevuld. Fijn dat je bij Bolverf ook gewoon een halve liter verf op kleur kan laten maken en de volgende dag krijgt geleverd. Top. Jullie hebben er een vaste klant bij.

Beste Jan, Bedankt dat je toch even de tijd heb genomen een review voor ons te schrijven. We proberen je altijd zo goed mogelijk te helpen. Tot 'ziens'

Keurige service en prijs Top!!

Verf besteld, andere dag in huis. Het was super netjes verpakt. Inclusief roerstokje. Had op andere sites gekeken, maar vond de verf hier nog 3 euro goedkoper. Topper!! Bestel volgende keer zeker weer hier.

Bedankt Silvia, We zien je graag weer terug.

Vlotte afhandeling bestelling.

Duidelijke website en bestelling binnen 24u in huis. Top!

Goed om te horen dat het naar wens is gegaan.

goede meedenkende service

Bedankt Cees

Alles is super goed gegaan.

Goed om te horen, leuk.

Wij ook met u als klant, bedankt.

Goede en snelle service

De website is erg duidelijk, had snel de verf en kleuren die ik wilde gevonden. De volgende dag stond het al klaar om opgehaald te worden, top!

Hey Manouk, bedankt voor je review. Top!

Goed advies per telefoon, snel en correct geleverd

Goed advies per telefoon bij het maken van de soort verf, hoe toe te passen en overige benodigde materialen. Snel en correct geleverd. Goed verpakt. Een aanrader.

Martin, wat leuk, bedankt!

Top service en kwaliteit

Personeel met verstand van zaken en goed en duidelijk advies

Goed om te horen, leuk! :-)

Nette afwikkeling van mijn bestelling

Ik heb de kwaliteit van het product nog niet getest, maar alles was netjes verpakt.

Beste Mike, Veel succes met de verwerking van het product, dat moet helemaal goed komen met die kwaliteit!

Snelle service na ontbreken klein deel bestelling

Bestelling snel in behandeling genomen maar helaas ontbrak 1 item, maar dat probleem is heel snel opgelost, hiervoor bedankt.

Beste Frank, Nogmaals excuses voor het ongemak. Gelukkig hebben we het direct kunnen nazenden en was jij op tijd weer gered. Dank

Goed te bereiken, goed advies. scherpe prijs, snelle levering.

Ik vind het prettig dat ik Bol kan bellen om advies te vragen en details te bespreken. Ze kunnen op maat kleuren mengen.

Beste Roeland, Bedankt, we staan voor je klaar :-)

Super en snel geholpen

Hey Iwan, Graag gedaan.

Goede know-how en een top service!

Ze denken met je mee en stellen alternatieven voor.

Bedankt voor je review. Leuk

goede verf goede service

Snelle en correcte levering met een prima prijskaartje

Hele fijne zaak met uitstekende service

Jammer dat ik dit bedrijf nu pas heb ontdekt.

Ik ben telefonisch super goed en professioneel geholpen. Precies de juiste mengkleur voor een zeer scherpe prijs. Super blij met het resultaat!