Stuk makkelijker nu

Fijn dat het wachtwoord niet meer uit 10 tekens hoeft te bestaan

Helemaal top

Goed en snel geregeld

Netjes en snel geregeld

Mooie en snelle manier om je verf te bestellen!! Vriendelijk geholpen bij het ophalen van de bestelling!!

Bestelling gedaan in het weekend en dinsdag opgehaald stond keurig klaar

Snelle levering en een goede prijs

Verf van Flexa Pure besteld en binnen een dag was het er in de aangegeven kleur

prima service!

prima service!

Snelle levering!

Snelle levering en alles keurig verpakt!

Wij doen ons best om de blikken en materialen zo goed mogelijk te verpakken om schade te voorkomen! bedankt voor de review

Geweldig.

Had verf gekocht bij n plaatselijke verf handel, veel te duur. Bij Bol besteld, vele malen goedkoper en de vlgd dag al in huis.

Goede voorlichting en snelle service

Ik kon de kleur niet vinden en heb het online formulier ingevuld. Snel antwoord met instructies gekregen. Besteld en nar 2 dagen geleverd, zoals gevraagd.

Informatie

Bij de bestelling keuze voor prijs per liter. Blijkt 0,93 l in de bus te zitten. Betekent 7% minder dan gedacht. Wil aanbevelen indien website of inhoud wordt aangepast.

Best Ron, Dank voor je bericht, maar zoals we u al gemeld hadden krijgen wij de blikken toegestuurd van onze leverancier op dat moment zit er in sommige blikken 0,93l vervolgens mengen wij de blikken in de juiste kleur, we vullen het blik bij tot 1 liter met mengpasta. Dus dit betekend dat u gewoon zoals op de website vermeld staat een liter heeft ontvangen. Met vriendelijke groet, Bolverf.nl

Prima levering

Goede prijs/kwaliteitsverhouding. Snelle levering.

Prima, snel en goede prijs

Prima service. Fijne website, snelle levering, goed verpakt tegen prima prijs. Aanrader.

Bedankt voor de goede review Dennis. Fijn weekend.

Goede voorraad, snelle levering

Verfserie die we wilden nog op voorraad en snel geleverd dus dat is prima!

Hoi Annemieke, bedankt voor je reactie. Wij hebben zelf een grote voorraad en kunnen hierdoor direct uitleveren in de meeste gevallen. Fijn dat dat bij jou ook is gelukt. Prettig weekend.

Binnen 1 dag in huis Keurig verpakt Duidelijke mails

Bedankt voor de review! We proberen onze bestellingen zo snel mogelijk en goed mogelijk te verpakken.

Kwaliteit voor goede prijs

Diverse keren contact gehad ivm kleur vd verf, alles is goed leverbaar, snelle levering

makkelijk bestellen en vlot geleverd

aan mijn verwachtingen voldaan

Wederom perfect!

Zorgvuldig ingepakt, scherpe prijs en snel geleverd! Toppers!

Bedankt voor de review! We pakken onze pakketen zo zorgvuldig mogelijk in om schade tegen te gaan.

Goeie prijs en snelle levering

Ik ben zeer tevreden over de prijs van de verf die ik besteld heb maar ook over de snelle levering

Verf werd snel klaar gemaakt en ik kon het snel ophalen.

Had besteld en kreeg de volgende dag een telefoontje dat ik waarschijnlijk een te klein product had gekocht. Ze gaven meteen aan het goed product op te sturen en de meerkosten namen ze voor hun rekening, in een woord top

Graag gedaan, we proberen altijd mee te denken.

Bestelling kon heel snel opgehaald worden

Beste Marianne, bedankt voor je review

Heel prettig contact gehad.

Om tot de juiste bestelling te komen had ik een heel fijn telefonisch gesprek en ben uitstekend geholpen.

Graag gedaan. Bedankt voor de positieve review

Top service! Volgende dag in huis

Donderdag middag besteld vrijdag in huis

Graag gedaan. We staan voor een snelle levering. Fijn als dat lukt en dan ook nog als dank een mooie review achtergelaten wordt.

Snelle en goede afhandeling

Het bestellen gaat snel, goed en duidelijk. Zaken als kleurkeuze e.d. zijn prima aan te geven. In geval van onduidelijkheid wordt er door Bol(verf) gebeld om te checken dat de order goed wordt afgehandeld. Tevens kijkt men realistisch naar het adres van de ontvanger, wanneer dit dichtbij is probeert men om een snellere levering toe te passen dan via een pakketdienst haalbaar is. Ronduit top, zeker een aanrader! Waarom geen 5 sterren/10? ==> Dit acht ik zelf eerder als een nep-review. Juist door niet het maximaal mogelijke te geven is het duidelijker dat deze review meer waarde heeft.

Bedankt voor je review en de heldere uitleg. Wij waarderen dat enorm. Tot ziens

klantvriendelijk, denken mee, aan te bevelen

Ik had een verkeerde muurverfkleur wit en wilde deze naar een donkerder witte RALkleur, dat was geen probleem en kon kosteloos worden gedaan en met mijn andere bestelling weer laten meesturen