Top service en kwaliteit

Personeel met verstand van zaken en goed en duidelijk advies

Nette afwikkeling van mijn bestelling

Ik heb de kwaliteit van het product nog niet getest, maar alles was netjes verpakt.

Snelle service na ontbreken klein deel bestelling

Bestelling snel in behandeling genomen maar helaas ontbrak 1 item, maar dat probleem is heel snel opgelost, hiervoor bedankt.

Goed te bereiken, goed advies. scherpe prijs, snelle levering.

Ik vind het prettig dat ik Bol kan bellen om advies te vragen en details te bespreken. Ze kunnen op maat kleuren mengen.

Beste Roeland, Bedankt, we staan voor je klaar :-)

Super en snel geholpen

Hey Iwan, Graag gedaan.

Goede know-how en een top service!

Ze denken met je mee en stellen alternatieven voor.

Bedankt voor je review. Leuk

goede verf goede service

Snelle en correcte levering met een prima prijskaartje

Hele fijne zaak met uitstekende service

Jammer dat ik dit bedrijf nu pas heb ontdekt.

Ik ben telefonisch super goed en professioneel geholpen. Precies de juiste mengkleur voor een zeer scherpe prijs. Super blij met het resultaat!

Snel + goede service

Zeer klantvriendelijk

5 sterren voor bolverf, 1 voor DHL Bestelling geplaatst bij bolverf, en die zou de vlgd dag bezorgd worden. Bij DHL bleef deze echter bijna een week op 1 a 2 dagen vertraging staan, contact met Bolverf gehad en die hebben de bestelling opnieuw verzonden. Toen wel vlgd dag in huis. De vertraging kon bolverf dus niets aan doen, maar super dat ze meteen opnieuw verzonden 👍

Prima voor elkaar

Goed geregeld

Beste Dennis, bedankt voor je uitmuntende beoordeling! Leuk :-)

Verf die ik wilde was niet voorradig, werd ik dezelfde dag nog over gebeld. Ipv de 2,5 L blik die ik wilde werd er een mooie prijs gemaakt voor 3 x 1L blik.

Snelle service en prima advisering!!

Prima en zeer snel afgewikkeld. Snelle service! Dik tevreden!

Hoi Sylvia, Bedankt voor de reactie. Leuk!

Goed advies, en eerlijk.

Telefonisch advies gevraagd en goede tips gekregen. Inmiddels de klus geklaard.. ..en fijn product, Bovendien online bestellingen voordeliger dan in de winkel. En de zending was goed verpakt.

Bedankt voor de review.

snel en goed

Al mmeerder 10 liter potten besteld ivm verbouwing. Ondanks carono toch binnen twee dagen geleverd.

Hoi Edwin, Bedankt voor je reactie. Ondanks de moeilijke tijden doen wij er alles aan de verf zo snel als mogelijk af te leveren.

Er is een erg ingewikkeld wachtwoord nodig om in te loggen

14 karakters is erg veel voor een wachtwoord, kan dit niet korter! Nu vraag ik elke keer maar een nieuwe aan die ik kopieer en plak.

Hoi Miranda, We gaan het even uitzoeken en kijken of een korter wachtwoord ook mogelijk is zonder in te boeten aan veiligheid voor onze klanten o.i.d. Dan laten we je het weten. Bedankt voor je feedback in ieder geval, daar kunnen we iets mee.

zeer goede ervaring

Prima advies en service

Beste Neeltje, Bedankt voor de positieve reactie.

Vriendelijk

Hoi Jose, Bedankt voor je review, wij waarderen dat enorm.

Snelle levering, snelle reacties op vragen

In één woord: top!

Leuke reactie Marco, bedankt!

gewoon top snel en makkelijk

goede service en snelle afhandeling en als tessa het nog maakt ook dan is het helemaal uitmuntend

Beste Karin, Bedankt voor je leuke bericht en het compliment naar Tessa en ons team.

Superklantvriendelijk

Had muurverf 2.5l voor buiten besteld. Werd de volgende dag gebeld met de mededeling dat die niet op voorraad was. En men wist ook niet wanneer wel ivm coronacrisis. Ik wilde echter wel heel graag beginnen met verven omdat het superweer was en je toch nergens naar toe kon/mocht.. Toen stelde de verkoper voor om die 2.5l in 1l en 0.5l te leveren. Want die was er wel. En ik moest dan niets bijbetalen. Super idee. En ik had die verf de volgende dag in huis en kon aan de slag. Geweldig!!!

Beste Marjolein, Bedankt voor je leuke bericht. Ondanks deze roerige tijden en leveringen die van onze leveranciers niet, of niet snel genoeg, binnenkomen doen wij onze uiterste best iedereen tevreden te stellen.

TOP

Prima zo

Beste Tinda, bedankt voor je review. Mochten we weer wat kunnen betekenen weet je ons te vinden.

Leverde precies wat ik wilde en supersnel!

Hoi Hans, Bedankt voor de positieve beoordeling!