Verf werd snel klaar gemaakt en ik kon het snel ophalen.

Had besteld en kreeg de volgende dag een telefoontje dat ik waarschijnlijk een te klein product had gekocht. Ze gaven meteen aan het goed product op te sturen en de meerkosten namen ze voor hun rekening, in een woord top

Graag gedaan, we proberen altijd mee te denken.

Bestelling kon heel snel opgehaald worden

Beste Marianne, bedankt voor je review

Heel prettig contact gehad.

Om tot de juiste bestelling te komen had ik een heel fijn telefonisch gesprek en ben uitstekend geholpen.

Graag gedaan. Bedankt voor de positieve review

Top service! Volgende dag in huis

Donderdag middag besteld vrijdag in huis

Graag gedaan. We staan voor een snelle levering. Fijn als dat lukt en dan ook nog als dank een mooie review achtergelaten wordt.

Snelle en goede afhandeling

Het bestellen gaat snel, goed en duidelijk. Zaken als kleurkeuze e.d. zijn prima aan te geven. In geval van onduidelijkheid wordt er door Bol(verf) gebeld om te checken dat de order goed wordt afgehandeld. Tevens kijkt men realistisch naar het adres van de ontvanger, wanneer dit dichtbij is probeert men om een snellere levering toe te passen dan via een pakketdienst haalbaar is. Ronduit top, zeker een aanrader! Waarom geen 5 sterren/10? ==> Dit acht ik zelf eerder als een nep-review. Juist door niet het maximaal mogelijke te geven is het duidelijker dat deze review meer waarde heeft.

Bedankt voor je review en de heldere uitleg. Wij waarderen dat enorm. Tot ziens

klantvriendelijk, denken mee, aan te bevelen

Ik had een verkeerde muurverfkleur wit en wilde deze naar een donkerder witte RALkleur, dat was geen probleem en kon kosteloos worden gedaan en met mijn andere bestelling weer laten meesturen

Prima service en goedkoop

Na mijn bestelling online kon ik mijn verf al na 15 minuten ophalen. Een stuk goedkoper dan andere bij bedrijven.

Wij doen ons best om de bestellingen z.s.m. klaar te maken! bedankt voor je review.

Verf was erg netjes verpakt en daarnaast ook nog heel snel bezorgd! Ook een stuk voordeliger in vergelijking met andere aanbieders.

Prina bedrijf. Als je iets wilt weten over bijvoorbeeld wat gebruik ik voor mijn radiatorr kun je ze altijd bellen. Mijn dochter had eerst verf op waterbasis besteld en de volgende keer op terpentinebasis per ongeluk, hebben ze er over gebeld en daarna toch weer op waterbasis geleverd. Ze denken met je mee.

Fantastische service.

Na telefonisch overleg speciale mengkleur aangemaakt. Blikken werden stevig verpakt binnen twee dagen bezorgd. Vergelijking op prijs: Bolverf veruit de goedkoopste. Blij met deze ontdekking!

Betouwbaar en snel

Twee keer bij bolverf.nl besteld en beide keren snel de bestelde verf snel binnen. Ook aan de telefoon werd ik netjes en behulpzaam te woord gestaan voor de vragen die ik had.

leuke reactie, we doen ons best om onze klanten zo goed mogelijk te helpen en adviseren!

Snelle levering. Goed verpakt voor verzending

Ruime keus. Goede website. Snelle levering en boven 50 euro gratis verzending waar je snel aankomt als je kwaliteit verf besteld.

Snel verzonden en zorgvuldig verpakt

Muurverf op kleur snel geleverd en netjes ingepakt. Communicatie perfect!

10 super vriendelijk en behupzame medewerkers

Scherpe prijzen en vlotte service.

Goede prijs/kwaliteit en snelle levering

Overzichtelijke site, goede prijs/kwaliteit en snelle levering.

Via Google kwamen wij terecht bij Bolverf.nl omdat ze de verflijn Pure van Flexa verkopen voor een mooie prijs. Omdat wij twijfelden tussen zijdemat en extra mat hebben we telefonisch contact opgenomen. Wij hebben 8 kleuren bestelt en deze werden super goed verpakt bezorgd. Helaas bleek 1 kleur niet goed gemengd. Maar dit werd meteen opgelost en een paar dagen later hadden we een nieuw blik in huis.

We doen ons best om problemen zo snel mogelijk en goed op te lossen, ook verpakken we onze blikken zo goed mogelijk om schade aan de blikken te voorkomen! Bedankt voor je reactie!

Heel vriendelijk en behulpzaam

Goed geregeld

Makkelijk besteld, snel in huis

Bestelling volgende dag keurig in huis.

Ik bestel hier zeker weer.

Netjes opgelost

Naar geïnformeerd te zijn dat niet alle verf tegelijkertijd opgestuurd kon worden, is er direct contact opgenomen om dit te vermelden en een afspraak gemaakt om dit in 2 zendingen toe te sturen. Zeer correct afgehandeld.

Top !!

Duidelijke website en supersnelle levering.

Goede prijs, komt afspraken na

Scherpe prijzen voor de verf en benodigdheden. Levering was precies zoals vooraf aangegeven.

De kleur die ik graag wilde, lage prijs en snel verzonden

Ik wilde een kleur die niet aangegeven werd op de website, na een mail bleek dat de kleur gemaakt kon worden. De prijs was een stuk lager vergeleken met andere aanbieders en ik had de verf de volgende dag al in huis! Top geregeld!

Erg uitgebreide en overzichtelijke site. Kan je een kleur hier niet krijgen, dan kan je hem nergens krijgen. Ene dag besteld, overmorgen in huis.