Snel en goed product geleverd

Wij hebben muur/ plafonverf gekocht. De bestelling was netjes en zorgvuldig verpakt. De levertijd was snel. De verf was zo verpakt dat lekken onmogelijk was. Ook de verf is van zeer goede kwaliteit. Het dekte in 1 keer. De prijs /kwaliteit verhouding is zeer goed. We zijn er zeer tevreden over.

snel de juiste verf

Binnen een paar dagen de juiste verf ontvangen tegen aantrekkelijke prijs.

Prima bestelling

Verf besteld, goed gecommuniceerd over de bestelling. Producten goed verpakt. Nog eeb medewerker aan de telefoon gehad. Erg vriendelijk en behulpzaam.

Heel goede service, netjes verpakt

Persoonlijk contact opgenomen over de levering, vriendelijk, goede producten, met zorg verpakt.

Dik in orde

Wel was een vreselijk jongens de pot verf vergeten aan te maken toen ik kwam,maar toen werd bij zo snel als hij kon gemaakt

Pluspunten

Snelle levering, scherpe prijzen

Pluspunten

Prima service en klantvriendelijk

Pluspunten

Snelle levering en probleem na verzending zeer correct opgelost.

N.v.t.

Pluspunten

Regelmatig bij de webwinkel besteld tijdens het klussen aan onze nieuwbouwwoning. De verf en -spullen kwamen telkens op tijd en de prijzen zijn concurrerend. Wij zijn tevreden over Bolverf.nl.

Tips: tot een later tijdstip bestellen en de volgende dag leverbaar maken. En Track en Trace delen met klanten zodat leverdatum (en tijdstip) bekend is.

Pluspunten

Vriendelijke telefoon gesprek, bestelling netjes geleverd. Zeer mooie prijzen.

Pluspunten

Zeer goede service! Problemen met versturen van een blik via DHL. Perfect opgelost door BOL door een nieuwe zending.

Pluspunten

goed op tijd geleverd

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Ik heb echt mijn best gedaan maar kan geen goede punten vinden.

Duidelijkheid op de website dat een bepaalde verf speciaal gemengd wordt, versturen via betrouwbare dienst, klantvriendelijk worden, klanten niet proberen te bedotten en aan het lijntje te houden.

Pluspunten

Zeer goed bevallen om via bol mijn verf in te kopen. Groot assortiment en goed advies. N aanrader!

Pluspunten

Bestelling stond snel klaar, goede en professionele service!

Pluspunten

Scherpe prijzen, snelle levering en goed contact met de klantenservice.

Pluspunten

Via de website Sigma Allure Gloss besteld, wat flink bespaart op de prijs. Toen ik het kwam ophalen stond het al keurig klaar. De service is gewoon erg goed, want ze wisten bij Bol dat ik met een kitprobleem zit, dus in de pot zat het kitspul er al doorheen. Heel erg fijn!

n.v.t.

Pluspunten

Na bestelling stond de verf snel klaar!

Pluspunten

Na op de eerste zending commentaar te hebben gegeven bij de twee bestelling, heeft dit bedrijf direct actie ondernomen om deze tweede bestelling goed en degelijk te verzenden.

Gezien kwetsbaarheid van blikken verf goed op verpakking letten. Loze ruimte in dozen volledig opvullen.....!!!!

Pluspunten

Vriendelijk en behulpzaam personeel. Levering bijna altijd de volgende dag. Alles is bespreekbaar.

Pluspunten

Zeer behulpzaam, nemen direct de telefoon op, geven gedegen, goed advies over verf, kwasten, rollers. Zijn bereid een latere bestelling samen te voegen met eerdere teneinde bestelkosten te voorkomen.

Eigenlijk geen

Pluspunten

Snel geleverd, juiste producten ontvangen, prima prijs.