Goed alleen prijsverschil van de winkel en de webshop erg groot

Goed geholpen

Snel en goeie levering

Lekker gemakkelijk

Ik krijg wat ik besteld heb Het wordt netjes thuisbezorgd.

Bolverf.nl levert verf tegen prima prijzen

Alleen jammer dat tot 2 X binnen een maand mijn bestelling, die ik op zondag had gedaan, niet op de dinsdag daarna door DHL werd afgeleverd. Beide keren pas een dag later, op woensdag.

Top bedrijf

Zeer snelle levering, werd de volgende dag al gebeld dat de verf klaar stond.

Service zoals je hoopt overal tegen te komen

Gewoon goed, vlot en deskundig.

Goed geregeld

Snelle website en snel geregeld

Bedankt voor de review, zo zien/horen wij dit graag!

Goede producten.

Erg behulpzaam wanneer je telefonisch contact met ze opneemt. Bij Bolwerk word je bestelling snel verwerkt en verzonden. Echter doet DHL er lang over. De beloofde volgende dag in huis klopt niet. DHL levert een dag later. Dus donderdag na 16.00u is niet zaterdag binnen maar pas maandag. Even iets om rekening mee te houden.

Bedankt voor de review! Fijn om te horen dat uw ervaringen met ons goed is! Wij hebben inderdaad de afspraak met DHL een werkdag voor 15:00 u besteld is de volgende dag in huis. Het komt wel eens voor dat dit een dag vertraging heeft door enorme drukte bij DHL. Wij gaan hier evengoed een melding van maken bij DHL.

prima bedrijf.

Snelle levering en korting op merk verf.

prima site voor topverf

Makkelijk te bestellen. Snel in huis

Fijne service en snelle levering

Goed verpakt, snel verzonden en snelle communicatie.

Topprijs en de volgende dag de verf in huis !

Een bittere nasmaak

Eerder in de fysieke winkel in de Goorn over de 200 euro besteed aan verf. Omdat we niet genoeg hadden kwam ik zowaar op de website van bolverf.nl. Daar kwam ik erachter dat we ruim 45 euro teveel betaald hadden. Er word gebruik gemaakt van een toeslag van ruim 18% als je dezelfde verf in de fysieke winkel koopt... Bij navraag wordt er ook nog doodleuk gezegd dat je het inderdaad beter online kunt kopen. Eerst dacht ik nog, ik koop het juist bij de lokale ondernemer in het eigen dorp maar die gunfactor is dus duur betaald, zo blijkt. Mond tot mond reclame doet er blijkbaar ook niet meer toe...?

Zoals gewoonlijk

Altijd goed

Geweldig snelle service!

Bedankt voor de enthousiaste review!

Bolverf reageert zeer snel op vragen met een goed advies. Hoge kwaliteit producten voor nette prijzen. Levering de volgende dag.

Fijn om te horen dat ons advies goed was! Wij proberen onze klanten zo goed en duidelijk mogelijk te helpen.

Snel en netjes geleverd

Eenvoudig te bestellen, snelle levering, goede prijs en netjes verpakt. Ga er zeker een volgende keer weer gebruik van maken.

Goede service! DHL vertraagd

Ik heb op woensdag mijn bestelling gedaan zodat ik het weekend kon schilderen. Volvoerd heeft de zending netjes verstuurd. Maar DHL heeft de levering vertraagd.

bedankt voor de review!

Goede verf en snelle levering

Precies zoals besteld.

Klantgericht !

De geplaatste bestelling zou afgeleverd worden door DHL. Omdat het adres op een vakantiepark is, wenst DHL daar niet te bezorgen. Gevolg: ze rijden gewoon door, doen een briefje in de bus dat ze je niet thuis hebben getroffen en dat je het maar op een steunpunt moet gaan ophalen. Resultaat: een hele dag voor niets zitten wachten terwijl DHL van te voren weet dat ze niet gaan bezorgen. Van te voren je hierover inlichten, ho maar. Hoe anders reageert Bolverf. Ze komen direct met een oplossing waarmee ik in het vervolg rechtstreeks met ze kan overleggen hoe en waar af te leveren. Gewoon klantgericht denken. Uitstekend en bedankt voor de snelle reacties!

Top webwinkel

Duidelijke website en snelle levering voor een goede prijs. Ook de klantenservice is prima.

Goede service, correcte communicatie, snelle levering

Product snel ontvangen. Per abuis niet de gehele order geleverd. S'avonds gemaild de volgende morgen al een reactie met bericht dat ontbrekende product onderweg was met excuus. Een dag later al bezorgd met een extra nuttige attentie voor 't ongemak.

Uitstekende en snelle service!

Verzonden op de dag van de bestelling en de volgende dag al in huis. Vriendelijk, efficiënt en snel!

Top kwaliteit en service

Inmiddels meerdere bestellingen geplaatst hier, ze leveren snel en denken mee, aanrader!