Goed geregeld

Makkelijk besteld, snel in huis

Bestelling volgende dag keurig in huis.

Ik bestel hier zeker weer.

Netjes opgelost

Naar geïnformeerd te zijn dat niet alle verf tegelijkertijd opgestuurd kon worden, is er direct contact opgenomen om dit te vermelden en een afspraak gemaakt om dit in 2 zendingen toe te sturen. Zeer correct afgehandeld.

Top !!

Duidelijke website en supersnelle levering.

Goede prijs, komt afspraken na

Scherpe prijzen voor de verf en benodigdheden. Levering was precies zoals vooraf aangegeven.

De kleur die ik graag wilde, lage prijs en snel verzonden

Ik wilde een kleur die niet aangegeven werd op de website, na een mail bleek dat de kleur gemaakt kon worden. De prijs was een stuk lager vergeleken met andere aanbieders en ik had de verf de volgende dag al in huis! Top geregeld!

Erg uitgebreide en overzichtelijke site. Kan je een kleur hier niet krijgen, dan kan je hem nergens krijgen. Ene dag besteld, overmorgen in huis.

Snelle levering en bij vragen snelle en correcte afhandeling.

Goede service, makkelijk om te bestellen

Ik had 3 potten verf besteld alle 3 in kleur er zat 1 pot niet bij. Maar die had ik de dag daarop al binnen. Snelle service!!

Goedemorgen, bedankt voor je review Ad.

Goed bedrijf en communicatie

Reageert snel en wanneer er iets niet in huis is dan krijg je een bericht met de verwachte levertijd die gewoon klopt.

Bedankt voor je reactie. Soms duurt het iets langer maar we zijn blij dat we aan de verwachting hebben kunnen voldoen.

Bolverf spant de kroon

Professionele website. Voortreffelijke, klantvriendelijke, deskundige service (zowel per mail als telefonisch) op vragen over type muurverf en mengen van gewenste kleurstelling (in het verleden gebruikt) nu niet meer in het assortiment. Verf en kleur voldoen volkomen aan mijn verwachting. Deugdelijke verpakking. Bijzonder snelle service, binnen 24, zoals aangegeven. Maakt zeer betrouwbare indruk en gedane belofte waar.

Beste Antonie, bedankt voor de lovende woorden, wij worden hier stil van en waarderen dit echt enorm. We zullen het ook aan Tessa doorgeven (de aanvullende mail zullen wij doorsturen naar haar) Dit zijn de berichten waar wij het voor doen met ze allen hier. Bedankt en graag tot ziens!

Goed geregeld

Pakket netjes op tijd geleverd. En de volgende bestelling is alweer onderweg. Ik hoef in deze tijd niet meer de deur uit.

bedankt voor uw bestellingen!

Snel en netjes afgeleverd

bedankt voor de reactie

Geweldig geholpen.

Medewerkster heeft voor ons de kleur uitgezocht die het dichtst bij de kleur kwam die wij hadden uitgezocht maar niet te mengen bleek. Dit heeft ze perfect gedaan. Ook snelle levering en netjes verpakt.

leuke reactie, bedankt!

Super goede service

Altijd vriendelijk en ze zijn goed bereikbaar. Al meerdere keren besteld en alles is altijd netjes verpakt.

Bedankt voor je bestellingen en reactie!

Zeer correct en indien nodig bestel ik weer bij deze firma

Zeerste vreden. Bij het niet kunnen leveren nemen ze contact met je, en proberen een alternatief te vinden. Verder een mooie eenvoudige site en de volgende dag leveren, klasse.

We vinden het fijn als de klant weet waar hij/zij aan toe is! bedankt voor de reactie!

Super goeie service snelle bezorging lage prijzen

Ik ben zeer tevreden De producten kwamen op de afgesproken tijd aan en waren heel goed verpakt.

Bedankt voor het bericht Martine, we zijn blij dat het allemaal goed is gegaan en zien je graag nog eens terug.

Goed en netjes

Makkelijk en overzichtelijke website. Na bestellen duidelijk over verzenden. Snel geleverd

Bedankt voor het compliment voor onze shop Stephan!

Perfecte service, snelle levering.

Perfecte service, snelle levering .'s middag besteld, de volgende dag geleverd !

Bedankt voor je reactie Gert-Jan. Succes met de bestelde producten

Veel keuze en goede levering

Bedankt Bert.

Snelle service, maar ontvangen muurverf qua kleur niet juist

De bestelde Flexa muurverf, lush olive, werd zeer snel ontvangen. Echter de kleur kwam niet overeen met de kleur van de kleurenwaaier van Flexa. Wij waren genoodzaakt bij te mengen met zwart om de door ons gewenste kleur te krijgen. Hierover een klacht ingediend, waar snel telefonisch op werd gereageerd. Daarover zijn we tevreden.

Beste Geert, bedankt voor je review. We doen er alles aan om het op te lossen. Gelukkig had je zelf al bij kunnen mengen om tot de gewenste kleur te komen.

Ik had 3 emmers verf besteld. Toen ze werden bezorgd bleek er 1 lek te zijn. Die arme man van DHL moest deze dus weer mee terug nemen Ik heb contact opgenomen met bol en ze hebben dezelfde dag een nieuwe verstuurd.

Beste Peggy, wij vinden het ook vervelend als er iets stuk gaat, ook al is dat buiten onze schuld, maar lossen dit uiteraard dan zo snel mogelijk op. Bedankt voor je positieve review.

Prima service!

Het was even zoeken in de webshop hoe het werkt met verschillende kleuren maar dit is duidelijk als je het doorhebt. Verder snelle levering van de bestelling ondanks drukte door Covid.

Goed om te horen dat het allemaal is gelukt en de webshop nu duidelijk voor je is. We zien je dan uiteraard ook graag weer eens terug. Hoewel we de levering niet zelf in de hand hebben gaat het tot op heden nog heel goed.

Prima service en snelle levering! Jammer dat DHL er wat lang over deed.

Prima service en informatie!

Bedankt voor je review. Ondanks wij er alles aan doen om de producten snel te verzenden hebben wij de levering niet meer in de hand als het hier de deur uit gaat. Mede door Covid lopen dingen wel eens wat vertraging op (over het algemeen gaat het nog heel goed) Wel goed om te horen dat het uiteindelijk dan toch is aangekomen.

Snel en betrouwbaar

Bolverf heeft een uitgebreide website met veel informatie. Toen onze bestelling vertraagd was door een ongelukje werd dat direct per voicemail gecommuniceerd en werd de bestelling zo snel mogelijk nabezorgd.

Fijn om te horen dat de website duidelijke is! We vinden het fijn als onze klanten op de hoogte worden gehouden over de status van hun product.