Kleur en levering

Bij de eerste bestelling geplaatst in januari op woensdag niets ontvangen. Op zaterdagmiddag maar naar de winkel gegaan om te informeren hoe of wat. Daar stond het dus klaar maar was niet mee gegeven met de bezorg dienst. 2de levering in februari zelfde verf besteld. Het is meng verf maar de kleur was zo dusdanig afwijkend met de levering daarvoor waardoor ik alles wat al klaar was nog is kon gaan schilderen. Waarom is er sowieso op de website geen optie voor ophalen in de winkel.

Heel vervelend

Ik bestelde mijn verf hier altijd toen was het nog onder Bol verf , weet niet of er een wisseling van de wacht heeft plaats gevonden maar bestel op vrijdag voor 15.00 uur mijn verf normaal gesproken volgende dag in huis hellas geen verf ,zondag mail gestuurd ivm wijzigen afleveradres aangezien ik niet thuis ben tot op heden geen gehoor en ook geen verf die zou uiteindelijk woensdag komen die .aar verplaats naar zaterdag( optie DHL ) dan ben ik thuis , Dit ben ik niet gewend bij BOL dan , zal een reden zijn misschien nog 1 keer proberen , anders elders bestellen ,aanbevelen voor nu nog ja hopelijk blijft dat zo

Gedeukte verfblikken

We kregen de verf later dan verwacht omdat de vervoerder ze verkeerd had afgeleverd. Ondanks alle verpakkingsmateriaal zaten er in 2 van de 3 blikken een flinke deuk. Maar dat zegt meer over de vervoerder dan over koopverf.nl. En het is denk ik handiger om de kleurstickers niet op de onderkant van het blik te plakken

Jammer

Ik heb er heel veel gekocht in de laatste 10 jaar de laatste keer had ik de volgende dag verf nodig, ik wilde het op halen (bespaart koopverf bezorg kosten) maar dat kan niet meer HEEL jammer.

Redelijk

Op tijd geleverd. Er zat echter een deuk in zowel de pot als de deksel. De verf is dan nog steeds goed te gebruiken maar liever had ik het om die reden zelf opgehaald in de winkel.

Verf bestellen bij koopverf.

Verf besteld netjes verpakt snel in huis.

Correcte afhandeling

Er ging iets mis bij de verzending van de bestelde verf. Na een melding hiervan werd het snel rechtgezet en werd de verf alsnog bezorgd. Prima.

Fijne webshop! Snelle afhandeling aan de telefoon en aardig personeel.

Klantvriendelijk

Ik had wat informatie nodig over de kleur keus. Keurig en geduldig ben ik geholpen. Pakketje volgende dag in huis. Super voor elkaar!

Goed meegedacht en geholpen bij spoedbestelling

Goed meegedacht en geholpen bij een spoedbestelling.

Snelle goede service

Bij een bestelling kwamen wij er niet helemaal uit, na telefonisch advies alles top voor elkaar!!

Top bedrijf goede service.

Top bedrijf donderdag verf besteld vrijdag middag in huis netjes en goed ingepakt heel goed ga zo door. ik ga zeker nog meer keren verf spullen bestellen.

Gewoon goed geregeld

Goed advies en een vlotte levering.

Snel

Waren iets laat met bestellen voor het weekend dat wij wilden verven, maar de verf besteld en volgende dag geleverd. Snel, fijn! Flexe Pure besteld, goede kleuren.

Super service en goed verpakt!!!

Altijd snel geleverd, Tevreden klant!

Wat een leuke reactie, lief!

Prima site gemakkelijk besteld, snel geleverd.

Groot assortiment, scherpe prijzen, snel geleverd.

Beste Guus, bedankt voor de leuke review! Helemaal super

Snel en op de juiste kleur geregeld

Bedankt voor de reactie Henri, dat waarderen wij enorm

Fantastisch geholpen door Maxime.

Maxime heeft ons goed advies gegeven m.b.t. verf voor de kasten en beton verf.

Beste Corrinda, Bedankt voor de leuke review!

Super! Snel geregeld!

Besteld s'morgens kon het de begin van de middag nog zelfs ophalen! Top de zelfde dag nog schilderen! Stond klaar in de winkel! Echt top!

Producten te laat ontvangen

Op tijd verf besteld om aan mijn klus te beginnen, producten zijn niet geleverd binnen de aangegeven tijd. Bijna een week 'te laat' ontvangen en tot op het laatste moment steeds geen leverinformatie bekend. Ook geen reactie op mijn mail. Bedrijf gaf aan geen mail te hebben ontvangen en verzocht mij mijn negatieve review te verwijderen. Bij deze de review aangepast ipv verwijderd. Al met al geen positieve ervaring.

Goede en snelle service

Wij hebben al meerdere potten verf besteld,alles snel geleverd en met uiterste zorg ingepakt. Wij raden het zeker aan.Vaak zijn ze nog goedkoper dan elders!