Perfect,,,,,,,

Al diverse keren daar verf besteld dus ,,,,,,,,,,,,,,, Ik haal het bijna altijd op , en altijd vriendelijk daar en met een vraag verstand van zaken.

voordelig

voordelig en thuis bezorgd

Super snel

Zeer goede prijs, snelle levering, goed contact en zeer netjes en goed verpakt!

top!

snelle levering, beste prijs

eind goed, al goed.

Even een hapering in de bezorgdienst, waar jullie even niets aan konden doen. Na een telefoontje snel geregeld. Kwaliteit verf en goed verpakt.

Snelle en goede service!

Maakt niet uit wanneer je het besteld altijd binnen korte tijd staat het klaar!

Snel goed en goedkoop

Snel geleverd voor een goede prijs. Ook de website is overzichtelijk.

Uitstekende en snelle levering

Ik kon mijn bestelling de volgende morgen al ophalen

Goede prijs, snelle levering

Goede prijs, snelle levering

Juiste verf en kleur snel gevonden op de site, bestellen ging makkelijk en super snel geleverd, echt top. En heel blij met de verf/kleur. Keurig verpakt.

Netjes afgehandeld.

Ik vraag mij af dat wanneer ik mijn blik verf laat verzenden deze prijs gelijk is aan ophalen in de Goorn. Het zou netter zijn ook bij het ophalen korting te geven.

Prima levering

Binnen 1 dag mijn bestelling ontvangen. Netjes en correct afgeleverd.

Ik ben tevreden wat ik besteld heb zal zeker nog eens gebruik maken van Bolverf.nl groetjes All

Goed alleen prijsverschil van de winkel en de webshop erg groot

Goed geholpen

Snel en goeie levering

Lekker gemakkelijk

Ik krijg wat ik besteld heb Het wordt netjes thuisbezorgd.

Bolverf.nl levert verf tegen prima prijzen

Alleen jammer dat tot 2 X binnen een maand mijn bestelling, die ik op zondag had gedaan, niet op de dinsdag daarna door DHL werd afgeleverd. Beide keren pas een dag later, op woensdag.

Top bedrijf

Zeer snelle levering, werd de volgende dag al gebeld dat de verf klaar stond.

Service zoals je hoopt overal tegen te komen

Gewoon goed, vlot en deskundig.

Goed geregeld

Snelle website en snel geregeld

Bedankt voor de review, zo zien/horen wij dit graag!

Goede producten.

Erg behulpzaam wanneer je telefonisch contact met ze opneemt. Bij Bolwerk word je bestelling snel verwerkt en verzonden. Echter doet DHL er lang over. De beloofde volgende dag in huis klopt niet. DHL levert een dag later. Dus donderdag na 16.00u is niet zaterdag binnen maar pas maandag. Even iets om rekening mee te houden.

Bedankt voor de review! Fijn om te horen dat uw ervaringen met ons goed is! Wij hebben inderdaad de afspraak met DHL een werkdag voor 15:00 u besteld is de volgende dag in huis. Het komt wel eens voor dat dit een dag vertraging heeft door enorme drukte bij DHL. Wij gaan hier evengoed een melding van maken bij DHL.

prima bedrijf.

Snelle levering en korting op merk verf.

prima site voor topverf

Makkelijk te bestellen. Snel in huis

Fijne service en snelle levering

Goed verpakt, snel verzonden en snelle communicatie.