Topprijs en de volgende dag de verf in huis !

Een bittere nasmaak

Eerder in de fysieke winkel in de Goorn over de 200 euro besteed aan verf. Omdat we niet genoeg hadden kwam ik zowaar op de website van bolverf.nl. Daar kwam ik erachter dat we ruim 45 euro teveel betaald hadden. Er word gebruik gemaakt van een toeslag van ruim 18% als je dezelfde verf in de fysieke winkel koopt... Bij navraag wordt er ook nog doodleuk gezegd dat je het inderdaad beter online kunt kopen. Eerst dacht ik nog, ik koop het juist bij de lokale ondernemer in het eigen dorp maar die gunfactor is dus duur betaald, zo blijkt. Mond tot mond reclame doet er blijkbaar ook niet meer toe...?

Zoals gewoonlijk

Altijd goed

Geweldig snelle service!

Bedankt voor de enthousiaste review!

Bolverf reageert zeer snel op vragen met een goed advies. Hoge kwaliteit producten voor nette prijzen. Levering de volgende dag.

Fijn om te horen dat ons advies goed was! Wij proberen onze klanten zo goed en duidelijk mogelijk te helpen.

Snel en netjes geleverd

Eenvoudig te bestellen, snelle levering, goede prijs en netjes verpakt. Ga er zeker een volgende keer weer gebruik van maken.

Goede service! DHL vertraagd

Ik heb op woensdag mijn bestelling gedaan zodat ik het weekend kon schilderen. Volvoerd heeft de zending netjes verstuurd. Maar DHL heeft de levering vertraagd.

bedankt voor de review!

Goede verf en snelle levering

Precies zoals besteld.

Klantgericht !

De geplaatste bestelling zou afgeleverd worden door DHL. Omdat het adres op een vakantiepark is, wenst DHL daar niet te bezorgen. Gevolg: ze rijden gewoon door, doen een briefje in de bus dat ze je niet thuis hebben getroffen en dat je het maar op een steunpunt moet gaan ophalen. Resultaat: een hele dag voor niets zitten wachten terwijl DHL van te voren weet dat ze niet gaan bezorgen. Van te voren je hierover inlichten, ho maar. Hoe anders reageert Bolverf. Ze komen direct met een oplossing waarmee ik in het vervolg rechtstreeks met ze kan overleggen hoe en waar af te leveren. Gewoon klantgericht denken. Uitstekend en bedankt voor de snelle reacties!

Top webwinkel

Duidelijke website en snelle levering voor een goede prijs. Ook de klantenservice is prima.

Goede service, correcte communicatie, snelle levering

Product snel ontvangen. Per abuis niet de gehele order geleverd. S'avonds gemaild de volgende morgen al een reactie met bericht dat ontbrekende product onderweg was met excuus. Een dag later al bezorgd met een extra nuttige attentie voor 't ongemak.

Uitstekende en snelle service!

Verzonden op de dag van de bestelling en de volgende dag al in huis. Vriendelijk, efficiënt en snel!

Top kwaliteit en service

Inmiddels meerdere bestellingen geplaatst hier, ze leveren snel en denken mee, aanrader!

Bedankt voor de review!

Besteld met afhalen en een half uur later kon ik het al ophalen!

Super snel en tegen een lage prijs geleverd

Precies zo als ik besteld had en keurig gelabeld.

Graag gedaan, heel veel succes met de bestelde producten

Goede service, vlotte levering

Prima geholpen, erg blij mee, goede verf.

Geweldige service

Zeer tevreden deze mensen denken mee en geven goed advies.

We doen ons uiterste best zo goed mogelijk mee te denken en samen tot het beste resultaat te komen

goed en betrouwbaar handelen

persoonlijke reacties

Bedankt.

Top ervaring

Ik zou de bestelling ophalen in De Goorn. Het was echter al naar Katwijk verzonden. Gelukkig nog een feestje in de buurt.

Gelukkig weer goed gekomen, bedankt voor de review

Goed en snel geregeld

Pakket binnen enkele dagen binnen. en ook heel belangrijk: De verfblikken waren supergoed ingepakt. De doos stond "omgekeerd" in de stelling op het afhaalpunt, maar doordat de verf goed verpakt was, was er niets gaan lekken of erger nog.... Prima dus.

Bedankt Dick, We doen er alles aan qua verpakken dat er bijna geen schade kan ontstaan.

Kwaliteit van de producten is uitstekend

De producten zijn geschikt voor professioneel gebruik, maar als particulier kun je er dezelfde resultaten mee behalen. Zelf de woning geschilderd, maar het ziet eruit alsof de schilder is langs geweest.

Bedankt Ellen, goed om te horen dat je zulke mooie resultaten hebt bereikt met de producten

De verf is prima

Na wat strubbelingen met de levering heb ik de verf ontvangen. Goed verpakt en goede kwaliteit. De prijs is goed ten op zichtte van de winkel. Ik kan het iedereen aanbevelen. Alleen de opmerking voor 15.00 uur op werkdagen bestellen morgen in huis kon in mijn geval niet waargemaakt worden. Hierin is het bedrijf natuurlijk weer afhankelijk van een andere partij.

Beste Trees, Wat vervelend om te horen dat de verf niet zo snel geleverd werd als wat u gehoopt had. Jammer genoeg kunnen wij hier ook weinig mee, als het pakket voor 15:00 u besteld is word die zelfde dag het pakket nog bij ons opgehaald door DHL. Helaas licht het dus totaal buiten onze macht als het dan niet die volgende dag bij u afgeleverd word. Onze excuses dat u niet bent terug gebeld hier doen wij ons uiterste best voor om onze klanten zo goed en duidelijk mogelijk op de hoogte te houden van de status van uw zending. Gelukkig is uw pakket zo te zien gister avond geleverd en kunt u aan de slag! Met vriendelijke groet, Het team van Bolverf.nl

Goede kwaliteit en snel geleverd

De verf werd goed verpakt en snel geleverd. Ook zaten er handige roerstokjes bij. Ik zou hier zo nog een keer bestellen! Verfkleur kwam precies overeen met wat ik zocht, ik ben helemaal happy!

Vakmensen die de tijd nemen voor je

Kleurmengen blijft een vak apart! Bij Bol kunnen ze toveren tot het de juiste kleur is! Klasse en bedankt. Erg blij mee…..

Beste Dave, We proberen iedereen natuurlijk zo goed mogelijk te helpen met de juiste kleur, leuk om te lezen dat u er blij mee bent! Hier doen we het voor. Gr het team van Bolverf.nl

bestellen, betalen en leveren, zo hoort het

Mijn bestelling was niet op voorraad. Keurig een berichtje dat het iets later zou worden. En dat is keurig nagekomen. Top.

Schrepel 6 1648GC De goorn