Snelle levering goed verpakt

altijd goede levering en snel

Leverde precies de kleuren die ik wilde, en snelle bezorging

TOP winkel en website en dat gewoon om de hoek.

Ik zocht goede professionele verf en ontdekte BOLverf.nl. Mooie overzichtelijke website en eerlijke prijzen. Even een belletje om nog wat te vragen wen werd zoals beloofd teruggebeld. |fijn om een verf expert in de buurt te hebben. Aanrader.

Beste Alex, bedankt voor je reactie. Leuk dat je ons zo in de buurt heb gevonden. Uiteraard staan we je graag bij met raad en daad.

Prima prijs kwaliteit verhouding

Ondanks voor 3 uur besteld, bestelling die dag niet verstuurd. Mijn telefoontje werd netjes behandeld en mijn bestelling direct de deur uit gedaan.

Bedankt Esther!

Bolverf heeft altijd goede en snelle service

In de ochtend een bestelling geplaatst en in de middag kon ik het meteen ophalen.

Hoi Joyce, bedankt voor je leuke review.

makkelijk en snel geleverd

Prijs van de verf is concurrerend en bestelling was dezelfde dag al op te halen. Prima!

We zijn blij dat we je zo goed hebben kunnen helpen.

Duidelijke website, snelle levering ! Gewoon top !

Leuke reactie Marianne, bedankt!

Soepele aankoop.

Bij zoeken op de site kwam ik een eindeloze rij kleurcodering tegen toen ik een bus Ral 2010 via internet wilde bestellen. Even een foutje in mijn systeem denk ik. Na een telefoontje hieromtrent lukte het opeens weer wel. De verf zou twee uur voor het eventueel ophalen besteld moeten worden maar het was nog maar een uur voor sluitingstijd van de winkel. Er werd mij toegezegd dat dit wel even tussendoor kon. Daardoor kon ik diezelfde avond bij mooi weer nog mijn dakgoot aflakken. Prima en prettig geregeld!

Bedankt voor je leuke reactie Nelly, we hebben je graag geholpen op deze manier.

heel goed

Snelle levering en super goed verpakt.

Super niets meer of minder

Super super wie hier besteld gaat nergens anders meer heen, zeker niet als het gaat om service,

Fijn om te horen, bedankt voor de leuke review!!

Keurig geholpen

Alles vlot en keurig afgehandeld

Goede service en hulp!

Ik bestel regelmatig verf bij bolverf.nl en ik ben ook regelmatig in de winkel te vinden voor kleur advies. Ze helpen je altijd zeer goed én eerlijk! Super!

Snelle levering , jammer dat de kleur afwijkt

Sikkens allure verf besteld na bezoek aan de winkel. Snel geleverd alleen jammer dat de kleur niet gelijk is aan de wyzonol grachtengroen. Deze kleur is nu groener en kwam er pas achter bij het aantippen van de achterdeur. Had liever daarin wel een advies in gehad dat er verschil zit tussen de verschillende merken. Balen!

Stuk makkelijker nu

Fijn dat het wachtwoord niet meer uit 10 tekens hoeft te bestaan

Helemaal top

Goed en snel geregeld

Netjes en snel geregeld

Mooie en snelle manier om je verf te bestellen!! Vriendelijk geholpen bij het ophalen van de bestelling!!

Bestelling gedaan in het weekend en dinsdag opgehaald stond keurig klaar

Snelle levering en een goede prijs

Verf van Flexa Pure besteld en binnen een dag was het er in de aangegeven kleur

prima service!

prima service!

Snelle levering!

Snelle levering en alles keurig verpakt!

Wij doen ons best om de blikken en materialen zo goed mogelijk te verpakken om schade te voorkomen! bedankt voor de review

Geweldig.

Had verf gekocht bij n plaatselijke verf handel, veel te duur. Bij Bol besteld, vele malen goedkoper en de vlgd dag al in huis.

Goede voorlichting en snelle service

Ik kon de kleur niet vinden en heb het online formulier ingevuld. Snel antwoord met instructies gekregen. Besteld en nar 2 dagen geleverd, zoals gevraagd.

Informatie

Bij de bestelling keuze voor prijs per liter. Blijkt 0,93 l in de bus te zitten. Betekent 7% minder dan gedacht. Wil aanbevelen indien website of inhoud wordt aangepast.

Best Ron, Dank voor je bericht, maar zoals we u al gemeld hadden krijgen wij de blikken toegestuurd van onze leverancier op dat moment zit er in sommige blikken 0,93l vervolgens mengen wij de blikken in de juiste kleur, we vullen het blik bij tot 1 liter met mengpasta. Dus dit betekend dat u gewoon zoals op de website vermeld staat een liter heeft ontvangen. Met vriendelijke groet, Bolverf.nl

Prima levering

Goede prijs/kwaliteitsverhouding. Snelle levering.

Prima, snel en goede prijs

Prima service. Fijne website, snelle levering, goed verpakt tegen prima prijs. Aanrader.

Bedankt voor de goede review Dennis. Fijn weekend.

Schrepel 6

1648GC De goorn