Ik heb een heel mooi stuk houten speelgoed klaar staan voor de geboorte van mijn eerste kleinkind en was ook nog eens heel snel in huis waarvoor dank!

fantastisch op mijn wenken bediend!

Ik ben heel blij met wat ik heb gekocht bij jullie. Goede prijs- kwaliteit verhouding. Het lichtblauwe flanel is van een andere kwaliteit dan de andere kleuren. Doordat het minder zacht is, maak ik er geen wiegepopje van, maar kan het wel voor iets anders gebruiken. Hartelijke groet, Ruth Cooiman.

Top geregeld.

Mooi cadeau bij een fijne winkel.

Heel aardig

Vlot geholpen en hele aardige medewerker

Top geholpen

Fijne winkel super leuke spullen

Vriendelijk

Vriendelijke en snelle service.

In de ochtend de bestelling online doorgegeven en tegen de avond werd het persoonlijk af gegeven en alles was heel erg leuk ingepakt. Geweldig gewoon!!

Geweldig, heel snel bezorgd en als verrassing voor ons ook nog ingepakt

Een hele leuke speelgoedwinkel, mooi speelgoed en altijd goed advies als je er niet uitkomt. Met het bezorgen superervaring, s ochtends besteld en smiddags persoonlijk langs gebracht, ingepakt en wel! Helemaal top!

Goede service, en een leuk assortiment

Fijn dat het thuis werd bezorgd door een vriendelijke medewerkster! Was een leuke ervaring.

Snelle service, goed product, wel dure verzendkosten.

Goed, eenvoudig te bestellen. Ik had een haan besteld van Ostheimer. Deze was uitgebreid ingepakt in een pakketje. Volgens mij had deze ook als brievenbuspakket gekund. Dat had een pak verzendkosten gescheeld (nu waren deze 1/3 van de prijs).

Topservice

Hele snelle en vriendelijke service.

Snelle levering + mooi assortiment!

Snelle levering + mooi assortiment!

Snelle en goede behandeling en afhandeling

Topwinkel

Leuk assortiment, hele vriendelijke mensen en ook nog gratis (en onverwacht) thuis gebracht. Top!

Altijd al top service, nu tijdens lock down ook! Op zondag een bestelling gedaan, einde van de middag had ik het in huis. Wat een service! Ik weet wel waar ik mijn cadeautjes de volgende keer bestel!

Geweldige cadeaus voor kinderen

Mooie duurzame spullen voor baby’s en kinderen. Snel verzonden en leuk inpakt.

Klant gericht , snel, vriendelijk

Super hulpvaardig, snelle service. Pakket werd dezelfde dag nog ingepakt bezorgd.

Fantastische service!

Nu in deze corona crisis is het moeilijk winkelen. De mensen van De Zonnewijzer waren in de winkel aanwezig. Ik belde ze om advies te vragen. Er werd aangeboden met beeld te bellen. Hierdoor werd ik nagenoeg hetzelfde geholpen als bij een fysiek bezoek aan de winkel. Er werden producten getoond en ik kreeg er uitleg over. Echt fantastisch! Hierdoor kon ik de juiste keuze maken voor mijn kinderen. Daarna werd het ook nog eens eens uur later, mooi ingepakt en wel, persoonlijk bij mij thuis afgeleverd. Ik ben ontzettend blij met de vriendelijke service daarom beveel ik deze winkel iedereen aan.

Ze zijn telefonisch bereikbaar en hebben me goed geholpen bij het uitzoeken van een leuk babycadeau. Op advies ben ik voor een leuke aparte rammelaar gegaan. Deze werd netjes ingepakt en snel thuisbezorgd. Het babytje speelt inmiddels graag met zijn rammelaar.

Leuke artikelen en goed geholpen

Het artikel dat ik wilde bleek toch uitverkocht te zijn, maar er kon makkelijk een ander gekozen worden. Toen ik aangaf dat het een cadeau was, werd aangeboden om het in te pakken. Leuke service en soepel contact via e-mail.

Onvoldoende

Had online een kinderpiano gekocht voor mijn kleindochter ... klonk als blik, heb gebeld en het antwoord was ...oohhh vreemd nog nooit klachten gehad...Naar de winkel geweest. Tegeruggeven , het geld zou via de site terug gestort worden .een week verder niets meer gehoord . Zal toch heel graag het geld terug ontvangen . Mevr h grooteboer Rijswijk Zuidholland

Persoonlijke service!

Mijn pakketje werd door de eigenares van de winkel zelf 's avonds langs gebracht om er zeker van te zijn dat het er op tijd was.

enorm veel keuze uit kwaliteits speelgoed

Zeer vriendelijk telefonisch te woord gestaan toen ik een vraag had. Mijn kado is dezelfde dag bezorgd, in de andere kant van het land.