Super service!

Vorige week eind van de ochtend besteld en halverwege de middag al ontvangen! Waarschijnlijk omdat we in Rotterdam niet ver weg zitten met het bezorgadres.

Vriendelijk, behulpzaam en snel!

Selle afwikkeling

Mijn Yahtzee bord voldeed niet aan onze eisen. na beoordeling door de Zonnewijzer werd mijn geld direct teruggestort. Heel netjes

Goede service, bereikbaar voor vragen

Al een paar keer heb ik op de site niet kunnen vinden wat ik zocht, maar dan helpen ze altijd goed mee om te bedenken wat een alternatieve optie is.

Gewoon leuke en bijzondere dingen om te geven aan kinderen.

Prettige winkel

Gewoon goede service

Bestelling en levering was snel en niks op aan te merken. Fijn!

Bij De Zonnewijzer vind je heel erg mooie pluche huisgenoten en de service is uitstekend

Duidelijke website en snelle verzending.

Mooie website ik vond snel wat ik nodig had. Daarna werd het snel verzonden. Post NL deed net of ik niet thuis was en toen ging er iets mis. Even gebeld met zonnewijzer ze keek gelijk met mij mee en zo vonden wij de locatie van het pakketje. Super service en onwijs vriendelijk aan de telefoon 5 sterren en ik ga hier zeker vaker bestellen!

Altijd fantastische service en advies en topkwaliteit spullen

Persoonlijke aandacht en bewust speelgoed.

Bij de aankoop van een Beast knuffel was hij net uit voorraad. Ik ben keurig gebeld en er is overleg geweest over een alternatief. De leverancier had hem toch op voorraad en de knuffel is snel geleverd. De mini eigenaar is er heel blij mee.

Leuke winkel

Leuke winkel om te bezoeken maar ook fijn om online te bestellen.

Netjes geleverd.

Zulke goede service!

Mijn portemonnee bleek nog thuis te liggen. Uitgelegd hoe belangrijk.het cadeau was...en toen.mocht ik het meenemen. En thuis heb ik via de website betaald.

Geen service

Ik werd als vrouw van kleur vandaag 2 dingen niet. - niet welkom geheten in de winkel, terwijl ik tijdens het afrekenen werd onderbroken om de meneer die binnenkwam zeker even goeie dag te zeggen. En als hij ergens hulp bij nodig had hij het zeker moest zeggen… - De hulp die mevrouw voor en meneer na mij wel werd aangeboden, kon ik vergeten tot het punt dat ik zelf maar vroeg of het een optie was dat het ingepakt kon worden omdat het een kadotje was… Oh en mevrouw voor en meneer na mij waren allebij witte mensen

Beste Alec Kakisina, Wij betreuren het dat u het gevoel heeft gehad niet gehoord of gezien te worden. Wij maken echter nooit onderscheid tussen man/vrouw, huidskleur of afkomst. Alle klanten worden op dezelfde manier behandeld, krijgen allemaal advies en voor iedereen pakken wij de cadeautjes in. Wij hopen u in de toekomst nog eens te mogen verwelkomen in onze winkel.

Perfect!

Ik kom al jaren bij deze zeer smaakvolle winkel. Mooi assortiment met vooral voor de kleinste kinderen mooi klassiek speelgoed. De eigenaren zowel dochter als ouders zijn altijd zeer klantgericht en leveren altijd goede service en je voelt je echt welkom in deze winkel!