vlotte zaak snel bezorgt.

extra prima goed.

Heel goed geadviseerd

Cadeaus gekocht van mijn kleinkinderen van 1 en 3. Ik ben heel goed geadviseerd over het speelgoed. Ik wilde aanvankelijk iets anders kopen maar Marieke heeft mij goed geadviseerd wat wel en niet geschikt is op deze leeftijd. Zo blij met dit advies. Daarnaast heeft de winkel een groot assortiment van geweldig speelgoed.

Leuke winkel, aardige mensen. Webshop zoals het hoort.

Prettig. Vlug.

Makkelijk, snel en goede service!

Het bestelproces was makkelijk en de bestelling werd verstuurd. Ik had nadat ik besteld had nog een mail gestuurd met het verzoek om er een kaartje aan toe te voegen omdat het een cadeautje was. Hier werd snel en leuk op gereageerd en het kaartje werd toegevoegd.

Fantastische online service!

Iets online bestellen kan bijna overal. Vervolgens krijg ik een persoonlijk telefoontje of ik rond 18:00 aanwezig ben. Want dan komt ons pakketje. Tot mijn verbazing word het pakketje persoonlijk overhandigd aan onze dochter door een collega van de zonnewijzer (op de fiets!). Een winkelervaring, maar dan online, fantastisch!

Kwaliteit speelgoed

Zeer behulpzaam. Savonds laat online besteld, volgende middag op de fiets thuisbezorgd! Erg leuk!

prettige winkel

hele goeie service!

Uitstekende dienstverlening!

Prachtige winkel met een groot assortiment en heel klantvriendelijke bediening.

Zeer klantvriendelijk.

Mijn bestelling werd zeer klantvriendelijk en zeer prettig afgehandeld. En zelfs persoonlijk bezorgd.

Mijn beste ervaring in de detailhandel ooit!

In de click-en-collect periode nam de eigenaresse, ongevraagd, het initiatief om de door mij bestelde artikelen thuis te bezorgen. Bravo!

Zonnewijzer is bereikbaar, uiterst netjes en beleefd, en origineel

Op mijn vraag in het opmerkingenveld werd zeer adequaat gereageerd, producten top en service fenomenaal. Winkelen zoals het vroeger was.

Voor een baby bestelde ik een mooie knuffel. Die heb ik de volgende dag in de winkel opgehaald. Mooi ingepakt, zoals altijd!

Mooie speelgoedwinkel en uitstekende service!

De zonnewijzer is een speelgoedwinkel waar je als kind van droomt. Mooi en duurzaam speelgoed inclusief goed en eerlijk advies.

Fijne winkel met een goede sfeer

Ik ben vaker de winkel in geweest en werd altijd heel prettig verwelkomd. Deze keer moest het via de telefoon en afhalen vanwege de COVID maatregelen, maar het cadeau dat ik zocht werd meteen voor me gereserveerd en het kon worden afgehaald.

Excelente, muito grato

Ótima compra feita à distância

• Você nos recomendaria? sim

Hele mooie brandweerauto, snel en netjes bezorgd!

Hele mooie brandweerauto, snel en netjes bezorgd!

Mooie cadeautjes, mooi ingepakt en persoonlijk bezorgd!

Tijdige levering

Levering zoals beloofd, houten groentemandje werd heel positief ontvangen door 1,5jarige.

Heel vriendelijk, stipt en netjes.

Sommige artikelen waren niet leverbaar. Hier is netjes telefonische overleg over geweest. Met passende oplossingen. Het was keurig op tijd geleverd. Alles zag er ook netjes uit. Heel erg bedankt. We zijn heel blij.

snelle levering, mooi product, scherpe prijs!

snelle levering, mooi product, scherpe prijs!

De Zonnewijzer heeft uitstekende bezorgservice

De Zonnewijzer vind ik de leukste speelgoedwinkel van Rotterdam met uitstekend kindvriendelijk speelgoed.

Prachtige kwaliteit speelgoed

Prachtige kwaliteit speelgoed. Het liefst was ik in de sfeervolle winkel gaan grasduinen, maar door tijdgebrek dit keer besteld. Het enige dat ik miste, is dat de cadeautjes niet ingepakt waren en kinderen willen een cadeau nu eenmaal graag uitpakken!

Goed bedrijf

Goed bedrijf die meedenkt in oplossingen

Keurig net verzorgd

Heel netjes afgehandeld! Een artikel was uitverkocht, ik werd binnen een paar uur na het bestellen gebeld en er werd een vervangend artikel aangeboden. Het kleine prijsverschil werd per omgaande teruggestort. Netjes verpakt en volgens afspraak afgeleverd. Speelgoed van de Zonnewijzer is altijd een feestje!