Volgende keer weer

Veel keuze uit mooi speelgoed, het bestelde werd gelijk de volgende dag persoonlijk afgegeven. Dus zeker de volgende keer weer.

zeer goed

Zeer behulpzaam met vinden van een oplossing met probleem bezorging.

Snel & goed

Snelle afhandeling + Levering, prima kwaliteit en prijs. Een aanrader voor een ieder !!

Helemaal top!

Prachtig assortiment en werd ook persoonlijk bezorgd. Mijn zoon is erg blij met zijn super mooie drakenboek!

Snelle goede levering

Product was goed en gelijk volgende dag geleverd. Heel fijn.

Zeer klantvriendelijk

Snelle service en zeer klantvriendelijk. Nemen contact op als spullen weer binnen zijn.

Super een dikke 10!

Dit was de eerste keer dat ik online bestelde bij De Zonnewijzer. Normaal loop ik even langs, maar ik kom nu bijna niet in de stad. Maar online krijg je dezelfde uitstekende service zoals ik die gewend ben. Er was iets niets op voorraad maar dat werd na contact prima vervangen, en zelfs inpakt! geweldig gewoon

Prachtige producten, netjes en snel geleverd

Wat fijn dat er nu ook een webshop is! Mooie collectie, duidelijke beschrijvingen van de producten. Mijn bestelling werd keurig en snel geleverd.

Supersnelle levering van een speelgoedwinkel die je het gunt!!

Omdat ik De Zonnewijzer kende als een “betere speelgoedwinkel” uit het centrum van Rotterdam dacht ik bij hen op zoek te gaan naar creatief speelgoed voor mijn zoontje. En dat hadden ze - en ze leverden nog de volgende dag ook! Superservice, een absolute aanrader!

Fijne service!

Er werd goed meegedacht toen er een besteld artikel uitverkocht bleek te zijn. Erg blij met het uitgezochte speelgoed!

Mooie kwaliteit speelgoed en vriendelijke, snelle service

Mooie kwaliteit speelgoed en vriendelijke, snelle service

Hele goede service

Heel fijn en snel geholpen. Fijne persoonlijke aandacht.

Uitstekend advies, hele aardige mensen en super mooie spullen

Ik had van tevoren even gebeld voor advies over een cadeautje. Heel goed en fijn advies gekregen en uiteindelijk echt ee top cadeautje uitgezocht. Het online shoppen ging heel makkelijk en afhalen kon gewoon. Ik haal al jaren cadeautjes bij de Zonnewijzer en de mensen zijn altijd echt super fijn en geven goed advies. Echt een aanrader.

Super fijn geholpen.

Telefonisch een prachtig stuk speelgoed besteld. Keurig op tijd én ingepakt geleverd. Bedankt.

Mooie producten, goede service

Ik had een kraamcafeau besteld en dit werd de volgende dag al persoonlijk door Marieke afgeleverd. Blij met de snelle service

Mooi speelgoed.

Ze hadden precies wat ik zocht en het was geen probleem dat ik het pas 2 weken later kwam ophalen . Mooi speelgoed en ook fijn houten en gerecycled plastic speelgoed!

Zo vriendelijk geholpen,super

In deze rare tijd een verademing om aardige,hulpvaardige mensen te ontmoeten. Geeft hoop voor de toekomst.

Super snelle levering

Altijd advies op maat

Voorbeeldig!

Mijn bestelling van een knuffel voldeed voor 100% aan de gewenste kwaliteit en uitvoering, werd zeer snel thuisbezorgd door een dame die duidelijk hart voor de zaak had!

Snelle levering en product zoals omschreven

Snelle levering en product zoals omschreven

Wat een fijne speelgoedwinkel is De Zonnewijzer toch. In deze winkel (in normale tijden dan) word je altijd vriendelijk geholpen, met vakkundig advies. Nu kun je gelukkig afhalen :)Van grote tot heel kleine prijzen voor degelijk, mooi en verrassend speelgoed. Voor een cadeautje slaag je er altijd! Van harte aanbevolen!

Prima geholpen bestelling lag klaar.

Al jaren koop ik mijn flanellen lapjes voor popjes bij de zonnewijzer, gelukkig kon mijn bestelling in deze tijd toch afgehaald worden,

Mooi ingepakt

Het cadeautje dat ik uitzocht was sympathieker geprijsd dan bij bol.com. Alleen dat al... Ik belde naar de winkel en vroeg of er cadeaupapier omheen mocht. Pakje is feestelijk afgeleverd. Wat mij betreft een dikke 10.