Geweldige cadeaus voor kinderen

Mooie duurzame spullen voor baby’s en kinderen. Snel verzonden en leuk inpakt.

Klant gericht , snel, vriendelijk

Super hulpvaardig, snelle service. Pakket werd dezelfde dag nog ingepakt bezorgd.

Fantastische service!

Nu in deze corona crisis is het moeilijk winkelen. De mensen van De Zonnewijzer waren in de winkel aanwezig. Ik belde ze om advies te vragen. Er werd aangeboden met beeld te bellen. Hierdoor werd ik nagenoeg hetzelfde geholpen als bij een fysiek bezoek aan de winkel. Er werden producten getoond en ik kreeg er uitleg over. Echt fantastisch! Hierdoor kon ik de juiste keuze maken voor mijn kinderen. Daarna werd het ook nog eens eens uur later, mooi ingepakt en wel, persoonlijk bij mij thuis afgeleverd. Ik ben ontzettend blij met de vriendelijke service daarom beveel ik deze winkel iedereen aan.

Ze zijn telefonisch bereikbaar en hebben me goed geholpen bij het uitzoeken van een leuk babycadeau. Op advies ben ik voor een leuke aparte rammelaar gegaan. Deze werd netjes ingepakt en snel thuisbezorgd. Het babytje speelt inmiddels graag met zijn rammelaar.

Leuke artikelen en goed geholpen

Het artikel dat ik wilde bleek toch uitverkocht te zijn, maar er kon makkelijk een ander gekozen worden. Toen ik aangaf dat het een cadeau was, werd aangeboden om het in te pakken. Leuke service en soepel contact via e-mail.

Onvoldoende

Had online een kinderpiano gekocht voor mijn kleindochter ... klonk als blik, heb gebeld en het antwoord was ...oohhh vreemd nog nooit klachten gehad...Naar de winkel geweest. Tegeruggeven , het geld zou via de site terug gestort worden .een week verder niets meer gehoord . Zal toch heel graag het geld terug ontvangen . Mevr h grooteboer Rijswijk Zuidholland

Persoonlijke service!

Mijn pakketje werd door de eigenares van de winkel zelf 's avonds langs gebracht om er zeker van te zijn dat het er op tijd was.

enorm veel keuze uit kwaliteits speelgoed

Zeer vriendelijk telefonisch te woord gestaan toen ik een vraag had. Mijn kado is dezelfde dag bezorgd, in de andere kant van het land.

Geweldig cadeau uitgezocht

Mooie selectie van cadeau opties

Mooie producten, fijne service

De bestelde regenboog van Grimms werd de volgende dag persoonlijk bezorgd!

Aanrader

Mooie producten, duidelijke site, op tijd geleverd

Service geweldig goed

Service, contact, ondersteuning, snelheid: alles positief!

Zeer vriendelijk en vlot

Dank voor de verzorging van mijn geschenken. en ik shop een volgende keer graag weer bij de Zonnewijzer.

Pluspunten

Klantvriendelijk servicegericht lieve mensen en schitterende collectie!

Meer artikelen uit de winkel op de webshop plaatsen

Pluspunten

Zeer snelle service en het werd zelfs door een medewerker van de Sigikidshop thuisbezorgd (blijkbaar woon ik bijna om de hoek)

Pluspunten

Snel en goed.

Pluspunten

Twee maal telefonisch contact gehad om informatie in te winnen. Perfect geholpen. Wilde het product liefst zaterdag of uiterlijk maandag ontvangen (het was inmiddels) vrijdagmiddag. (Er moest ook nog een kleine aanpassing plaatsvinden aan het product). En zie daar: zaterdagmiddag al bezorgd! Klasse

Pluspunten

Keurig verpakt

Geen

Pluspunten

Klantvriendelijkheid en snelheid

Pluspunten

Product moest besteld worden. Prima op de hoogte gehouden t.a.v. het verloop van de bestelling. Toch nog snel en secuur geleverd.

Pluspunten

Snelle bezorging

Als een artikel niet op voorraad is kan het niet besteld worden en moet er eerst gebeld worden daarna wordt er wat omgezet en kan het artikel alsnog besteld worden

Pluspunten

Goede kwaliteit en snelle levering!

Assortiment uitbreiden voor jongere kinderen (baby's)

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Beetje erg duur