Goed zou zo weer bij jullie bestellen

Bijna goed

Levering perfect en snel, maar de geleverde staaltjes zijn wel heel klein voor een juiste indruk te hebben

Beste Leo, Om een juiste indruk te krijgen van stoffen met een dessin raden wij aan om een halve meter te bestellen. We kunnen namelijk niet garanderen dat u het gehele dessin op een staaltje krijgt. Met vriendelijke groet, Charlotte de Groot

Prima levering,

Mooie kwaliteit stof, prettige site en snelle levering!

geweldig

stoffen van hoge kwaliteit en snel bezorgd.

Prima kwaliteit stoffen, altijd heel goed geholpen en snel levering.

Prima kwaliteit stoffen, altijd heel goed geholpen en snel levering.

Staaltjes snel geleverd, met goede beschrijving, mooie stoffen, goede prijs

prettig contact met de Groot

Ik vond het allemaal heel persoonlijk. Dat was dus fijn, directe lijntjes! Alleen jammer dat mij niet verteld was dat de stof die ik koos, heel zwaar is, en ik dan dus voor een langere lengte had gekozen, nu zijn mijn gordijnen wijduitstaande rokjes.

Prachtige stoffen!

Ik vind de stoffen prachtig, super blij mee. Ik heb de stoffen gobelin met Pauw en die met bloemen en vogels besteld. Ze waren goed en netjes ingepakt en snel geleverd. Dus top en zal er zeker nog eens bestellen. Hartelijk dank!

Prima site en fijn dat er staaltjes zijn. Er zou nog een keus kunnen zijn tussen de soort stoffen. Zoals meubel stof , gordijn stof enz.

Heel tevreden

Mooie stof,snelle levering,goed verpakt

Perfect verpakt!

Kon niet wachten.. heb ik de kleur goed geïnterpreteerd? Post liet wat op zich wachten, maar gelukkig kleur ok!! Mooie stof ook!!

Super bedankt voor de correcte verzending .

Ik vind het echt super.Snel een gratis staaltje ontvangen.Daarna mijn bestelling keurig verpakt ontvangen. Niets als lof

Prachtige stoffen, snel geleverd.

Stof na besteld, snel en goed verpakt geleverd.

5 sterren

Klantvriendelijk, oplossingsgericht en mooie stoffen. En nu 10 procent korting !!

super

Mooie stoffen en Super snelle levering!

Ik heb staaltjes besteld en die ware 2 dagen na de bestelling binnen. De stalen zijn groot genoeg en er zit een duidelijke stikker met artikelinfo op!

Super veel keuze en uitstekende kwaliteit en service!

Voor de tweede keer gordijnstoffen besteld bij de Groot Stoffen. Op verzoek kunnen de stoffen ook vermaakt worden tot gordijnen bij een atelier. Volgende keer kiezen we zeker weer voor de Groot Stoffen! We hebben een Pension in Renesse met 10 gastenkamers en 4 van onze gastenkamers zijn al voorzien van gordijnen die gemaakt zijn van de stoffen van de Groot. Er wordt ook goed advies gegeven over welke stof je het beste kunt bestellen (welke stof soepel valt als gordijn, bijvoorbeeld de 'velvet plain-serie'). Ze hebben heel erg veel keuze, de kwaliteit is uitstekend en de service ook!

Mijn bestelling werd snel bezorgt en ben zeer tevreden

Redelijk

Bestelling werd vlot opgestuurd. Zeer jammer dat het een duurdere stof is, waar verkleuring inzit. Eerste gedeelte lijkt verkleurd door de zon.

Gaat

Ik had wat proeflapjes besteld. Maar die zijn wel heel piep klein. Op eentje ervan stond niet eens het hele patroon

Beste, Wat vervelend dat u de stalen te klein vond. We kunnen ook niet garanderen dat u het hele patroon op een staaltje krijgt. Daar zijn de patronen veelte groot voor. Wij raden dan ook aan om bij stoffen met een patroon een halve meter te bestellen zodat u het hele patroon goed te zien krijgt. Onze stalen zijn ook echter bedoeld om de kwaliteit van de stof te zien en te voelen. met vriendelijke groet, Charlotte de Groot

Mooie stoffen, goeie prijs en snel geleverd

Hier krijg je als proef lapje niet zo'n heel klein mini stukje.

Fijne webshop

Zeer mooie stoffen, snelle levering goede kwaliteit. Wat wil je nog meer?

Erg goed

Snelle levering en keurig verpakt

Keurig pakket en snelle levering.

De meubelstof was keurig verpakt en mooie zware kwaliteit stof. Snelle levering.

Keurige spoedige levering

Opgevraagde staal de volgende postzending geleverd.