Snelle service en goede communicatie

Verschillende stoffen besteld bij De Groot. De communicatie ging soepel en de levering was snel. Blij mee! Ik kom zeker terug!

Goede ervaring

Zeer vlotte levering. De stoffen waren netjes verpakt. Mooie stoffen, goede kwaliteit

Super mooie stof

Mooie kwaliteit en netjes verpakt. Top

Super snel en correct

Duidelijk, super goed ingepakt en snel

Goede evaring

Tevreden klant

Mijn bestelling is correct en vlot verlopen.

Super geleverd

perfect

alles goed

Super service ervaring

Zocht naar bepaalde stof. Monsters besteld en deze zijn nog dezelfde dag verstuurd.

Snel verzonden. Goed ingepakt

Goede uitleg over stoffen. Voldoende keuze. Stoffen zien er mooi uit en voelen kwalitatief goed aan. Uitstekende prijs en snelle bezorging. De tijd zal meer over duurzaamheid vertellen.

In 1 woord geweldig

Supersnel en keurig geleverd hele goede kwaliteit stoffen!

Zeer tevreden!

Goede hulp.

Altijd top.

Goede service en snelle levering. Stof mooi aangeleverd en ingepakt. Goede kwaliteit stof, zeer tevreden.

Geen 10 omdat ik liever niet online koop. Heb nu outdoor besteld. Dit moet op rol geleverd worden. Wordt dus aardig groot pakket, bezorgkosten, begrijpelijk, nu €15,- en ik ben weinig thuis: zit de buurvrouw met mijn grote pakket. Had het liever zelf opgehaald in winkel (die er dus niet is)

Prachtige stof

Prachtige stof, veel keuze en snelle levering

Keurig

Netjes behandeld

De eerste bestelling duurde een paar dagen en ik was verrast dat de tweede bestelling de volgende dag in de brievenbus lag.

Geweldige kwaliteits stoffen

Snelle levering, na mijn keuze via stoffenstalen. Heel goeie kwaliteit zoals beschreven.

Goede service en aangenaam contact

Stof uitgekozen en via het nodige contact werd daar een complete set gordijnen van gemaakt, alles helemaal picobello, en keurig verzonden.

Mooie stof snel geleverd

Kwalitatief goede stof snel geleverd. Ruime keuze in de webshop.

Mooie geweven stof

Goede kwaliteit stof.

Bijzonder en mooi stofpaneel voor betaalbare prijs

Ik heb een stofpaneel van 45x45 cm aangeschaft. Kleuren zijn precies zoals op de website. Mooi ontwerp en voor betaalbare prijs.

Prachtige stof

Mooie stevige stof en snelle levering.

Bedrijfsgegevens

Dr Kuyperplantsoen 2

5707 CZ Helmond

06-34969277

[email protected]

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.