De levering is snel en alles is keurig verpakt. Fijn om staaltjes te kunnen bestellen, zodat je de stof echt kan zien en voelen. Ik ben heel tevreden.

Prima verpakt

Snelle actie en prima verpakt.

Prettig, duidelijk, klantgericht, ruime keuze

Ik heb meerdere stofstalen besteld voor meubel bekleding. Kwalitatief goed, uitvoerige informatie mbt het product. Prettige communicatie. Wat mij verwonderde is dat ik dezelfde stoffen bij een andere Stoffenzaak voor een beduidend lagere prijs heb zien staan. Wat kan daar de reden van zijn?

Vlug en correct

Devolvende dag geleverd en stof is prachtig!

Correcte service & heel behulpzaam

Goede kwaliteit stof voor passende prijs! En een supersnelle levering in goed verpakking!

Veel keuze in stoffen, snel verstuurd

Ik ben heel tevreden over jullie website, de proefstalen service en het snelle verzenden. Daarna stelde Post NL tot twee keer toe de bezorging uit, dat vond ik jammer. Gelukkig kwamen de stoffen nog op tijd voor het project.

Helemaal top

Mooie stoffen, snel geleverd. Wat wil je nog meer? :)

Snelle bezorging en de goede stof

De stof op gevoel uit gezocht dit was een goede keus

Snelle levering van de stalen

Duidelijke site. Fijn de mogelijkheid te hebben om stalen te bestellen. Stalen waren snel geleverd.

Stalen besteld. Een paar dagen later hadden we ze binnen. Top.

Karig

Duur voor 1 klein staaltje stof. Jammer. Hoewel ik een beelddenker ben kan ik zo geenszins een inschatting van maken.

Geweldige webshop

Veel keuze, handig zoeken en vooral ook veel info direct beschikbaar. Goede service ook.

Super goed geholpen en geadviseerd door De Groot!

Deskundig advies

Deskundig advies en snelle reactie op mijn vragen.

Correct en snel geleverd

Vandaag besteld en de volgende dag geleverd

Zeer goede service

Fijn dat je staaltjes kunt bekijken vooraf dmv gratis bestellen.

zeer goed

niets meer

Veel keuze. Snelle reactie, Vlotte en nette levering

Hele leuke dakpanelen! Net als op de site! Dankuwel.

Ik ontving snel de leuke panelen, helemaal volgens verwachting

Mooie stofstalen snel ontvangen Goede kwaliteit! Aanrader!

Snelle service!

Heel erg snelle service. Super

Top service!!!

Staaltjes besteld en die waren snel in huis, de stof die we zochten zat er gelukkig bij! Gelijk besteld en een dag later al in huis!!!

Mooie stoffen van goede kwaliteit

Heel fijn dat het mogelijk is om eerst proeflapjes te bestellen voordat een definitief keuze kan worden gemaakt. Ik heb mijn oude kapotte jaren 60 retro stoelen weer opnieuw kunnen bekleden met mooie stoffen.