Snel en kwaliteit prima!

Handige website, duidelijk en verwerking gaat vlot.

Alles correct verlopen !

Na mijn order steeds tijdig en correct geïnformeerd. Bestelde stof was even niet voorradig , zowel hierover als over de levertermijn werd actief en correct gecommuniceerd. (Klein puntje: de staaltjes mogen iets groter qua formaat)

Prima geholpen, mooie stof

Redege denk

heb er vertrouwen in, doe zeker meer zaken

Prachtige stoffen!

Prachtige stoffen besteld en snel geleverd. Omdat een stof van 140 breed niet direct op voorraad was, werd ik netjes gebeld hierover. Ik kon ook van 280 breed ontvangen, die was wel op voorraad, Uiteraard gedaan. Alles werd keurig de volgende dag op rol (super!) bezorgd.

De website en bestelling doen is super makkelijk

aangezien ik momenteel op reis ben heb ik mijn bestelling nog niet gezien, maar ik heb er alle vertrouwen in!

Snelle afhandeling vd bestelling en heel goed verpakt

Goede service.

Mooie stoffen.

Zeer goede en snelle service, mooie producten

De producten worden natuurgetrouw afgebeeld, prachtige kwaliteit. Zeer goede service en kontakt. Zeer tevreden

Prachtige goed geprijsde stoffen en prima service!

Het assortiment van de Groot Stoffen is heel groot en de kwaliteit is prima! Ook de prijzen zijn lager dan bij andere webshop voor precies dezelfde stoffen. Het bestellen gaat heel eenvoudig en de stoffen worden goed verpakt en heel snel bij je thuis bezorgd. Dit proces kun je volgen via de mail. Prima webshop waar ik al vaker besteld heb en zeker ook weer terugkom.

Snelle levering en vriendelijk

Snelle levering en vriendelijk

Empfehlenswert

Gute Stoffe, schnelle Lieferung und freundliche Kommunikation. Immer wieder gerne.

Uitstekende kwaliteit en snelle levering

De webwinkel van De Groot Stoffen is overzichtelijk en gemakkelijk door te nemen, via in te stellen filters. De levering is vlot, de stoffen goed verpakt zodat onnodige vouwen worden voorkomen en de kwaliteit van de stoffen blijkt uitstekend te zijn. Jullie hebben er een tevreden klant bij! Vriendelijke groet, Jacqueline Krans, Den Haag

Fijne goed werkende Web shop

Erg prettig om online iets te kopen hier. Er wordt snel geleverd en anders wordt je telefonisch op de hoogte gehouden. Goed bereikbaar via telefoon.

Uitmuntende communicatie, snelle levering en prachtige stoffen!

Ik had nog enkele vragen ivm mijn bestelling. Ik kreeg vrijwel meteen een reactie op mijn mailtje. De webshop werkt super vlot, de levering was niet normaal snel ( tot in België ). En het stof is prachtig! Dit gaan leuke gordijnen worden voor in onze campervan! Volgende keer bestel ik hier sowieso opnieuw!

Vlotte afhandeling, prima

Snelle levering van het proefstofje en snelle levering van de stof.

Netjes afgeleverd en materiaal voldoet aan de verwachtingen

Ook fijn dat er monsters vd stof geleverd konden worden. Ga zo door!

Eenvoudig, snel en waar voor je geld!

Een goed overzicht, makkelijk te bestellen, snel in huis! Daarnaast een persoonlijke 'touche' die werd gegeven met de zin "Veel succes met en plezier van de nieuwe Gobelin pauwen (erg mooi) en uiteraard de beste wensen voor 2020." Complimenten voor De Groot Stoffen!

Goed ben blij met de groot en

Mijn ervaring is heel correct

Zeer goede en klantvriendelijke service

Vlotte afhandeling

Ouderwets eerlijke marktman, Super tevreden !

Nadat op de markt niet genoeg aanwezig was van het juiste product heeft hij dit via telefoon en verzenden fijn opgelost !

Perfect geregeld

Perfect geregeld, goed contact, helder, duidelijk, keurig gemaakt.

Goed en correct.

netjes en snel geleverd.

Snelle levering en mooie stoffen.

Stof is mooi en goede prijs kwaliteit verhouding. Alleen wel jammer dat het erg scheef en slordig was geknipt.