mooie stof

het is vandaag bezorgt het was goed verpakt en ziet er mooi uit

Mooie stof en kleuren vergelijkbaar met die van het beeldscherm

Betalen voor samples, die extreem klein zijn

Een van de weinige die geld vragen voor een proeflapje. Wat je vervolgens krijgt is meer rafel dan stof, niet te beoordelen. Ik die mijn inkopen ergens anders.

Snel!

Correct en snel afgehandeld, nu Post NL nog!

Duidelijke site, goede mail communicatie en snelle levering

Zie de ene zin!

Hele snelle service en fijne mooie stof

Stof online besteld en heel snel geleverd. Mooie kwaliteit.

Betaalbare en eigentijdse stoffen!

Betaalbare en eigentijdse stoffen! Ruim assortiment, fijne service en snelle levering!

Snelle levering en precies de kwaliteit die ik wilde, mooie stof

Zie boven

Snel geleverd en goede kwaliteit !

Stof binnen 2 dagen geleverd. Super van kwaliteit

Nog niets ontvangen

Wegens drukte bij post nog niet ontvangen

Stof stalen zeer snel in huis

Heel tevreden

De stof was dikker en kwalitatiever dan ik had gedacht dus zeker super tevreden!

Fijn bedrijf

Ik bestel al wat langer stoffen bij dit bedrijf en het is altijd super in orde. Snelle levering en mooie producten. Goede kwaliteit en mooie prijzen.

Prima.

Goed bedrijf. Goed te bereiken. Als er een probleem is wordt het snel opgelost.

Klantvriendelijk,

Prettig en klantvriendelijk

Superservice en snelle levering

Hele snelle opvolging! Had zelf een fout gemaakt in de contactgegevens. Nadat ik belde omdat ik geen bevestiging kreeg (logisch als je verkeerde mail invoert), kreeg ik alsnog een extra persoonlijk berichtje dat bestelling verzonden was. Niet een standaard mail maar juist een persoonlijk bericht. Dat is nog eens service!

Snel en mooie stoffen

Groot assortiment, goede foto's van de diverse stoffen, snelle levering van proefstaaltjes en goede communicatie.

Staal stoffen zijn veel te klein.

Afbeelding op scherm laptop geeft beter beeld van stof dan de veel te kleine stofstalen.

Zeer tevreden.

Ruime keuze stoffen, duidelijke omschrijving, perfecte service: vriendelijk, correct, vragen worden snel beantwoordt. De verzending helemaal in orde, snel verzonden, echt een aanrader.

klasse 1

snel, vriendelijk, groot assortiment van een geweldige kwaliteit.

Super Beratung, toller Stoff

Meine Fragen wurden super schnell beantwortet. Die Lieferung war schnell da und der Stoff ist erstklassig

Kleur van de stof was totaal anders dan ik op de site had gezien en besteld. Mooi maar echt anders.

Ik had een velourse printstof besteld die op de foto's op de site neigde naar antraciet, zwart nachtblauw maar hij bleek meer groenig te zijn. Het is wel heel mooi maar niet wat ik dacht besteld te hebben.

Snelle verzending.

Zeer tevreden.

Juiste hoeveelheid stof,snelle levering!

Prima, snel

Stukjes stof erg klein om goed te beoordelen