Razend snelle levering

Ik had een aantal staaltjes aangevraagd. De volgende dag had ik ze al binnen. Wat een geweldige service.

Prima stof en snelle service.

Mooie stoffen, goede website.

Heel snel

Monsters aangevraagd en die waren er de volgende dag al, super!

snel geleverd

wat je besteld word snel geleverd

Snelle goede service

Prachtige kwaliteit stof, en snel opgestuurd!

Snelle verzending

Mooie kwaliteit

Stofstalen besteld en de volgende dag in huis..super keurig Nu nog kiezen welke het gaat worden

De bestelde stoffen netjes ingepakt en geleverd. Ziet eruit zoals ik had verwacht. De stofpanelen Frida vielen wat tegen. Erg scheef van vorm, waardoor ik er te veel van af heb moeten knippen. Dit heb nadele van het prachtige patroon.

Mooie stof

Goede kwaliteit.

Top ,dat je er stalen kunt bestellen

Top ,dat je er stalen kunt bestellen, heel erg fijn . En ook snel in huis

uitstekend

Prima kwaliteit stof, snel geleverd en met nette duidelijke communicatie!

Mooie stoffen, goede service

Ruime keuze in mooie stoffen, bestelling wordt heel snel verwerkt. Helaas veroorzaakt Post NL vaak vertraging in levering.

Goede eerste ervaring...

Ruime keuze, goede prijzen, snelle levering. Het blijft natuurlijk lastig stof online te bestellen, je kan het stof niet met je zintuigen `testen`. Wat ik in het webwinkel daarom miste, was het gewicht per m2 van het stof. Hieruit kun je de dikte van het stof beter inschatten.

snelle levering en prima service, ook telefonisch, zeer tevreden

ik beveel deze firma ten zeerste aan

Stofstalen besteld, levering was al in 1 dag en een goed formaat om de kleur te kunnen bepalen.

Zeer vlotte levering van stofstalen. En ook een goed formaat zodat je echt een goede indruk krijgt van de stof.

Snel verzonden en prima communicatie

Wellicht goed om de grootte van de prints op de stof weer te geven.

Mooie stof, snelle levering!

Ik had 's avonds in het weekend per e-mail een vraag gesteld en kreeg diezelfde avond nog antwoord. Mijn bestelling was ook heel snel in huis.

Mooie stof, snel geleverd!

Stofstaaltjes snel geleverd. Top!

Bericht gekregen dat het iets later zou komen is ook keurig geleverd geen op of aanmerkingen

heel goed

snel geleverd, de stof die ik had uitgezocht, keurig recht geknipt!

Perfecte service

Perfecte service

super snelle levering

Zeer tevreden,had al stof besteld maar kwam tekort . Dus snel stof bijbestellen . Blij verrast de volgenden dag werd mijn pakket al bezorgt .

Prima bedrijf!

Perfect dat je staaltjes kan bestellen

Makkelijk uitzoeken op site door favorieten lijstje; met stofstaaltjes makkelijker beoordelen of de gordijnen staan bij interieur. Staaltjes ook verassend goedkoop. Alleen had ik best iets meer willen betalen voor een iets groter stukje

top stof en prima service

Telefonisch advies voor het maken van vouwgordijnen, mijn keuze werd bevestigd. MOoi verpakt en supersnel verstuurd.