Goede service, prettig contact!

Mooie stoffen. Ruime keuze. Verzorgde website!

Goede kwaliteit en snelle levering

Overzichtelijk, makkelijk onderverdeling in stofstalen

Dilemma; nieuwe bank of oude stofferen (model en zit is prima, enkel gebruikerssporen), vandaar stofstalen. Heeft De Groot Stoffen ook een samenwerkingsverband met een stoffeerder in Noord-Limburg?

Helemaal goed!!

Een half sterretje er af omdat ik op advies van de leverancier teveel aangeleverd kreeg. Verder prima kwaliteit en uitstekende en ook nog snelle service.

Snelle levering van de staaltjes

Jullie hebben prachtige stoffen!

Duidelijk en snel. Prima!

Stofstalen snel en goed binnen gekomen

Om een aantal woondecoraties te kunnen maken, wil ik altijd de stof in handen voelen. Het gaat toch ook om de textuur en sturctuur van de stof. Ik heb dus wel 16 stalen besteld (2 x 8 stuks). En ze zijn al heel snel binnen! Groot genoeg om goed te kunnen voelen en de kleur te kunnen beoordelen, ook in combinatie met elkaar. Hier kan ik wel 5 stofsoorten uit kiezen voor de definitieve producten. Bedankt!

Fijn om de stoffen in het echt te zien, geeft een betere indruk

Staaltjes zijn iets te klein om goed te bepalen hoe het in de werkelijkheid gaat uitpakken maar we zullen ze waarschijnlijk wel gaan gebruiken voor het stofferen.

Mooie stof voor een prettig prijsje, snel geleverd

Mooie meubelstof besteld voor een paar bankjes

Heel goed!

De stoffen staal was binnen 1 dag binnen. De keuze heb ik nog niet gemaakt.We gaan verder kijken op jullie site.

Geweldige meedenkers!

Snelle reactie op mijn vraag en zeker een snelle levering van mijn bestelling, er wordt meegedacht en gewerkt aan een oplossing!

Snelle levering, mooie stoffen

Vooraf was het fijn dat ik voor klein bedrag proefstalen kon bestellen. De leveringen volgen direkt. Een aanrader.

snelle levering en heel correct afgehandeld

Goede informatieve website, snelle levering!

Zeer tevreden met De Groot stoffen. De website is zeer duidelijk, de informatie bij de stoffen is uitgebreid en geeft een goed beeld van de producten. De levering is netjes met naar eigen keuze hoe de stof geleverd wordt.Snelle levering en goede communicatie via de mail. Prima voorelkaar!

Top service!

Makkelijke weergave en vriendelijk te gebruiken website met voldoende foto’s per stof. Snelle levering van 4 staaltjes, ik plaats binnenkort mijn bestelling van het gekozen staaltje.

Ik ben er nog volop ermee bezig zoveel en zo mooi maakt de keuze extra moeite

Correcte verzending. Goede kwaliteit

Goede prijs/ kwaliteit , en correcte verzending . Enkel kleur viel beetje tegen. Het licht beige van de black-out voering is meer grijs dan beige… (had wel geen proefstaaltje besteld op voorhand ) . Kleuren zijn moeilijk te bepalen op computerscherm . Maar voor de rest perfect ok!

Mooie stof, snelle levering

Voldoet volledig aan de verwachting

Mooie kwaliteit stof

Afbeelding en kleur van de stof waren precies zoals op de website vermeld. Ik heb mooie kussens gemaakt van deze stof met afbeelding Frida Kahlo.

Makkelijk te bestellen op de site. Eerst proefstaaltje aangevraagd. Daarna de stof besteld. Was goed ingepakt en snel bezorgd.

Top kwaliteit en goedkoop

erg aardig en behulpzaam personeel!

Fijne stoffen, goede kwaliteit, snelle levering, doen wat ze beloven!

Snelle levering van staaltjes. Top!! Plus uitleg hoe de website te gebruiken. Ook top!! Nu stof besteld. Ben benieuwd ….

Keurig verpakt en snel geleverd

Deze tweede bestelling is zeer snel en heel netjes geleverd!

Grote keus interieurstoffen. Snelle levering. Ben er blij mee.