Razendsnelle levering, prachtige stoffen, zeer goede prijs/kwaliteit verhouding, duidelijke, uitgebreide en goede informatie op de website. Top!

Snelle levering en fijne communicatie

Fijne communicatie

Mooie stof en snel geleverd!

Mooie stof en snel geleverd!

Snel bezorgd en alles naar wens

De Groot Stoffen zou ik zeker aanbevelen. Snel staaltjes ontvangen en daarna mijn keuze gemaakt. Binnen 2 dagen alles binnen! Top.

Prima kwaliteit geleverd

Hele mooie stof en snel geleverd

prachtige stof, goed en vriendelijk advies

mooi persoonlijk bedrijf

Mooie stof precies de kleur en snel geleverd

Stof voor tuinkussens ziet er mooi uit. Nu nog aan het werk.

Snel geleverd, goede kwaliteit.

Erg tevreden

Mooie kwaliteit. Goed verpakt

Mooie stof

De stof voldeed precies aan de verwachtingen.. stevig en mooie kleuren.. netjes verpakt en snel geleverd

Wat een onvoorstelbare ruime sortering stoffen, voor ieder wat wils.

2 staaltjes jacquard stof besteld en na 2 dagen ontvangen.

Zeer snelle levering

Ik had een aantal samples besteld en die kwamen heel erg snel. Ik vind het alleen jammer dat van de twee Gobelin 065 en 066 de samples zo klein zijn. Is moeilijk om het totaalbeeld van de stof te beoordelen, ook omdat de foto op de site niet erg groot is. Op zich is de stof prachtig, maar ik vind het moeilijk een beslissing te nemen.

Meten en bestellen...

Het proeflapje is snel en netjes ontvangen Ik ga meten en bestellen!

Opnieuw een perfecte bestelling!

Snelle, verzorgde levering. Perfecte kwaliteit qua stof. Kleuren komen overeen met het weergegeven beeld. Gunstig geprijsd.

Vlotte levering

Ik vroeg staaltjes en heb die snel ontvangen.

Heel mooi. Perfecte goed verpakte verzending!!!

Perfecte goed verpakte verzending!! Prachtige stof, Net wat ik wilde. Zeer goede communicatie. VRIENDELIJK!!

Prachtige stoffen Fijne communicatie Snel verzonden

Vreemd proces

Waarschijnlijk een goede en betrouwbare website maar na de bevestiging van de bestelling een mail gehad dat de bestelling is afgerond en de vraag om een review achter te laten terwijl de bestelling niet geleverd is en ik geen enkel idee heb wanneer het komt. Het gaat om enkele samples dus dat zou niet lang moeten duren..

Snelle levering, mooi produkt

Mooie en unieke theedoeken. Levering was ook erg snel

Super snel, super goed verpakt en mooie stoffen. Bedankt hiervoor.

Grote keuze waardoor ik er dagen over gedaan heb om te kiezen. Maar eenmaal gekozen werd de bestelling hee en fit meen ok echt, heel goed en snel afgehandeld. Dus ik ben grote fan van jullie.

Snel en fantastisch verpakt

Na een super snelle zending van staaltjes, plaatste ik een bestelling. De volgende dag al had ik het in huis, super goed verpakt kreukloos en beschermd tegen het slechte weer. Wat een prettige ervaring! Dankjewel.

Ruim aanbod, uitstekende kwaliteit enservice.

Overzichtelijke site met duidelijke foto’s en omschrijvingen. Zeer ruime keuze in prachtige kwaliteitsstoffen. Topservice: zeer snelle verzending en met zorg verpakt.

Dr Kuyperplantsoen 2

5707 CZ Helmond