Het stof dat ik ontvangen heb ziet er zeer goed uit. We zullen van de zomer mooie kussens buiten hebben .bedankt

de stof ziet er goed uit, verpakking en bezorging is prima

De stof ziet er goed uit, ik heb het nog niet verwerkt en ga er kussenovertrekken van maken.

Stoffen zijn geweldig

Alleen de verzending duurt helaas minimaal 2 weken. Bizar gewoon. Personeel zegt dan ziet u de stoffen morgen, maar realiteit is anders.

Fijn om te lezen dat u de stoffen geweldig vindt! Jammer dat de verzending zo lang geduurd heeft. Echter proberen wij altijd de stoffen zo snel mogelijk te versturen. Het liefst dezelfde dag. Helaas denkt PostNL er soms net wat anders over en blijven pakketjes er soms onnodig lang liggen. Als wij de stof niet op tijd kunnen versturen nemen we altijd contact met de klant op.

De stof is wel goed, maar we zijn er nog niet uit. M.vr.gr. Jose

Wat leuk om te horen dat de staaltjes zijn bevallen. Hopelijk is de keuze maken niet al te lastig. Als er vragen zijn of u heeft advies nodig dan horen we het graag. Met vriendelijke groet,

Top service!

Je maakt maar zelden mee dat een winkel zulke fijne service verleend, en zo proactief met je mee denkt.

Snel geleverde stof. Fijn dat we een stofstaaltje konden bekijken.

De meubelstof was fijn te verwerken. Ik heb stoelen bekleed. Die zijn nu mooier dan ze ooit geweest zijn. Ik ben zeer tevreden over de stof en de levering door De Groot Stoffen.

Geweldige service

Denkt met je mee en snelle reactie op mailtjes

Supersnelle, keurige levering!

Direct de dag erna werd de stof geleverd, goed verpakt en netjes.

Zoals het hoort.

Stofstalen keurig per post ontvangen. Telefonisch contact goed en binnen een dag de stof uiteindelijk binnen. Dit zou de standaard voor elke online shop moeten zijn.

Snel bezorgd

Prachtige kwaliteit stoffen, veel keuze en snel bezorgd!

Goede en snelle service bij aanvraag stof- monsters

Top mooie stof en supersnel bezorgd

Goede prijs-kwaliteitverhouding en snel bezorgd

Uitstekende service en snelle levering.

Voordat ik mijn bestelling voor een meubelstof had gedaan heb ik eerst een paar stofstalen besteld want je wilt toch weten hoe het aanvoelt, eruit ziet en hoe de kwaliteit is. Beslissing snel gemaakt en besteld. Eergisteren besteld en zo meteen binnen. Kortom, niets dan positiefs !!

Snelle service, prachtige stoffen!

Heerlijk als je besteld...en het zo snel verzonden wordt. Hele leuke stoffen voor al mijn projecten!

Vriendelijke prima service, véél keus, prijs/ kwaliteit prima.

Stalen worden binnen twee/drie dagen geleverd. Bij onduidelijkheid bestelling wordt er binnen een uur contact opgenomen. Ook in de avonduren bereikbaar!

Prima en snelle service

Supersnel verstuurd en ontvangen!

Ik heb gezocht naar een stofsoort en gevonden. Heb eerst een staaltje besteld. Dit had ik zeer snel binnen. Voldoet aan de verwachtingen. Dus nu kan ik bestellen.

Mooi stof en snelle levering

De stof is nog mooier dan op foto :) en de levering was ook super snel. Kan niet wachten om de stof te stofferen op mijn stoelen! Bedankt!

Snelle levering staaltjes, top

fantastisch telefonisch advies en top service!

Zoals boven al omschreven! Stof zelfs aan huis geleverd, wat een service!

Snel & compleet

Eerst stalen besteld van verschillende stoffen, deze kwamen supersnel binnen met alle nodige info netjes op de stalen. Daarna de gekozen stof uitgekozen; om 13 uur besteld en nog diezelfde dag verstuurd en de volgende dag al bezorgd. Super snel, erg fijn!

Top leverancier

Snel, mooie stoffen en nette prijzen

Snel en echt heel mooi stof

Ik was verrast door de snelle levering en het resultaat van de stof mag er zijn

het ging bepaald niet van een leien dakje.

uiteindelijk moest het opgehaald worden