Bedrijf dat snel reageert op vragen en snelle levering.

Prettig contact!

Top geregeld!

Mooie stoffen en snel geleverd.

Is zeker goed

Ben heel tevreden met stand van Zaken versending is super Snel en de prijs is top

Perfect: levering, stoffen, service!! BLIJ mee

Mooie stoffen, perfecte service, snelle levering, goede keus.

Prima, snelle levering en prettig contact wanneer nodig.

Mooie duidelijke website, grote collectie, snelle levering, en toen er iets niet op voorraad was, was daar prettig en nuttig contact over.

Uitstekend!

Duidelijk website, snelle levering. De stof is keurig verpakt en van een mooie kwaliteit.

Online een stof staal aangevraagd, was super snel binnen. Voldeed geheel aan de verwachting. Komt overeen met beeld en omschrijving op de site. Inmiddels een bestelling gedaan hopelijk dit ook snel mag ontvangen.

Prachtige stoffen , mooie kwaliteit en snelle levering!

Koop zowel op de markt als online , is nog nooit tegengevallen. Zeer ruime keuze ook.

Prachtige stof.

Goede en snelle levering. De stof is meer dan geweldig, ontzettend goede kwalitiet. Zal jullie zeker aanbevelen bij anderen.

Mooie collectie en snelle levering

Heel veel keuze, goeie communicatie over een lopende bestelling en snelle levering. Ik kan snel aan de slag met mijn project!

Makkelijk te bestellen en snelle levering

Goede ervaring, alles ging heel soepel en op tijd geleverd

Zal de volgende keer, weer stof bestellen bij De Groot stoffen.

Zeeeer tevreden klant hier!!

Bij deze stoffenleverancier wordt ik altijd hebberig. Zoveel mooie stoffen en prijs/kwaliteit is prima! Je wordt goed geadviseerd en geholpen. Omdat de stof niet aanwezig was op de Markt in Venlo heb ik deze via internet besteld. Waanzinnig snel was de bestelling de week erna al bij mij thuis.. En je kunt via internet ook nog eens rustig de stoffen bekijken. Kortom : zodra er weer stoffenmarkt is zal ik er weer zijn!

Schnell und gut!

Immer wieder gern oder auf dem Markt

Prachtige stof, snelle levering, vriendelijk.

Uitstekende ervaring.

Super goed!

Heel snel!

De Groot Stoffen denkt met de klant mee en levert een uitstekende service en bovenal kwaliteit

Hebben via de website verschillende malen wat stofstalen besteld om uiteindelijk een keuze te kunnen maken. Stof kwaliteit is gewoon echt goed, geen dunne rommel zoals bij andere online aanbieders. Met het doorgeven van de afmetingen, een keurige offerte gekregen. Er is door ons verschillende malen wat gewijzigd, telkens erg prettig contact. Doorslaggevend voor ons was dat De Groot Stoffen samenwerkt met een atelier dat de gordijnen gemaakt heeft. Zo hoefden we zelf niet op zoek naar een atelier en geen risico dat de pot de ketel verwijt in geval van issues. We hebben zelf de vloer - plafond hoogte opgemeten, op basis daarvan is door het atelier de gordijn hoogte bepaald. Het atelier heeft contact gezocht bij zaken die duidelijkheid behoefden en niet zomaar iets gemaakt. Wij zijn erg tevreden over de gemaakte gordijnen met wave plooi. Aanbevelenswaardig!!

mooie stoffen - super klant gericht en snellen inlevering . Top !

Prima stoffen en snelle levering!

Prima service, snelle levering

Mooie gordijnen voor een prima prijs.

Overgordijnen besteld. Aanvankelijk leek het langer te duren. Fijn dat het toch wel tijdig verstuurd werd. Opgehangen. Iets aan de lange kant, maar toch prachtig. Dank!

Bestelling goed verlopen .

Besteld en binnen enkele dagen in huis , keurig afgeleverd !!!

Kwaliteit van website is snel in huis met goede verpak-service