goede, snelle service.

staal aangevraagd. was er de volgende dag al. met vertrouwen ga ik nu de order plaatsen van de dtof.

Groot aanbod, goede kwaliteit en snelle levering

Groot aanbod, goede kwaliteit en snelle levering

Helemaal top!

Makkelijk te bestellen via de site. Hele goede klantenservice. Levering was snel. ‘S avonds laat besteld. De volgende dag verzonden en een dag later binnen. Netjes verpakt. De kwaliteit van de stof was zoals omschreven op de site. Echt helemaal niks te klagen!

Ik had de stof binnen 3 dagen thuis.

Snelle levering. Met daarnaast veel mogelijkheden en goede kwaliteit/prijs

geweldige kwaliteit stof en snel bezorgd

Goede service, vlotte bezorging en mooie stoffen.

Ik kreeg de door mij gevraagde stalen binnen twee dagen in huis!

Ik heb nieuwe bekleding nodig voor twee fauteuils, in de paarse kleur, en ik heb genoeg stalen ontvangen waar ik nu uit moet kiezen.

samples

Ik heb alleen samples besteld tot nu toe. Fijn dat deze optie er is. Ze waren snel en netjes geleverd. De stoffen zien er kwalitatief uit. Ik moet alleen nog even een keuzen maken :)

Snelle levering en mooie stoffen

Super snelle levering en mooie kwaliteit stoffen

Mooie stof, snel en netjes geleverd

Zeer tevreden!

Super communicatie en vlugge levering

Aan te raden

Ik moet mijn kussens nog maken, zit nog te wachten tot mijn schuimrubber binnen is (andere leverancier). Dus kan nog niet beoordelen of de stof lekker werkbaar is.

Snel levering

Goed omschreven stof

Top kwaliteit

De stof die ik aangekocht heb is van zeer mooi en van top kwaliteit Ik ben alvast tevreden

Snelle levering mooie kwaliteit

Prima prijs kwaliteit verhouding

Snelle levering, mooie stof

Uitstekend service

Super vriendelijk geholpen en razendsnel aflevering. Communicatie is super

Snelle service en prima monster ontvangen

Heel tevreden

Snel service qua stofstalen en helder

De stofstalen waren razendsnel binnen, direct na het weekend. Deze geven goede indruk van de verschillende stoffen. De uiteindelijke bestelling was ook snel ter plaatse. Fijn dat er een ander afleveradres kan worden opgegeven.

Fijn dat je stalen kan bestellen. Gisteren besteld en vandaag binnengekregen; super! mooi kwaliteit stof

Perfect!

Alles is naar wens!

Stof is van goede kwaliteit en snelle levering

Alleen iets beter inpakken Papier was stuk Kwaliteit stof uitstekend

Snel, kwaliteit, mooi

Stiffen zijn precies foto en staaltje. Snel opgestuurd. Directe communicatie over levering, ook heel prettig. Kwaliteit stoffen is echt goed!!

Ze hebben vele mooie stoffen. Voor iedereen zal er wel iets bij zitten. Mooi verpakt bij levering. Ben zeer tevreden