Prima site met goede zoek en bestelfunctie. Ook een snelle levering.

Prima bedrijf

Goede stof voor mooie prijs

Super snel.

Ik ben super geholpen,alles is snel en netjes afgehandeld( gat in stof). Toppie

Dank je

Lekker snelle bezorging van stalen . Ik heb op grond daarvan besteld

Prima ervaring

De stoffen werden goed verpakt en mooi op tijd geleverd.

Prima verzorgd

Goed netjes verpakt, duidelijk en mooie stoffen!

Geweldig!!

Top stoffen, fijne prijzen en prima levering

Dit zijn mensen met hart voor de zaak! Even bellen als een bestelling niet voorradig is en doorgeven hoelang de bestelling nog gaat duren. Dat is nog eens klantvriendelijkheid. Echt top!!

Mooie stoffen

Er was een flinke vertraging bij de levering ivm een technische storing of zoiets. Uiteindelijk met enkele dagen vertraging het pakket ontvangen. Prachtige stoffen, een aanrader.

Dankzij de Groot stoffen en een goede kleermaker hebben wij weer een prachtige bank

Wij hadden voor het laten maken van een hoes om de bank (de oude was gescheurd ) een stof nodig van 150 cm breed. Die blijkt moeilijk te vinden! De Groot stoffen had twee. Toevallig vonden we deze stof heel mooi en bijpassend. En zo is onze bank nu weer als nieuw!

zeer prettige online winkelervaring

Op de site gemakkelijk en overzichtelijk zoeken naar stoffen, bestellen ging vlot en ik had de bestelde stof de tweede dag al in huis keurig op een plank gerold en stevig verpakt. De stof voldeed helemaal aan de verwachting.

Een snelle levering van het staal, binnen een dag. Toppie !

Een zeer snelle levering van het staalstof, binnen een dag in huis, mijn dank hiervoor. Toppie !

tot nu toe prima..

ik had gevraagd om toezending van een aantal test lapjes. Dat ging prima.. nu nog een keuze maken en echt bestellen. dan kan ik beter beoordelen hoe de service etc. is.

Prima geholpen

Correcte, snelle levering

Correcte, snelle levering!

Goed.

Prachtige stof, snel verzonden. Ik ga zeker weer bestellen. Yvonne

Prachtige stoffen, snelle en correcte levering

De afbeeldingen op de website komen goed overeen met de werkelijke stoffen. Ik ben heel blij met mijn bestelling, die snel en vriendelijk geleverd werd. Extra fijn was dat de stoffen niet gevouwen werden geleverd, maar gerold. Veel dank daarvoor.

Ik heb nog steeds niks mogen ontvangen aan proef stukjes

Ik heb nog steeds niks ontvangen

Beste Lindy, Op 08-06-2020 hebben wij een aanvraag op bestelnummer 8420 ontvangen voor de aanvraag van 3 staaltjes. Wij hebben op 08-06-2020 de staaltjes verstuurd, dezelfde dag dus. Misschien zou de post gefaald kunnen hebben in bezorgen!?

De stalen waren te klein om een oordeel te kunnen krijgen over de stof.

Bij designator is het nodig om op zijn minst een behoorlijk deel van het patroon te kunnen zien.

Wij begrijpen helaas uw teleurstelling niet. Het is namelijk niet mogelijk om bij stofstaaltjes op te sturen van stoffen met een patroongrootte van 64x77 cm. U krijgt bij ons staaltjes waaruit meestal duidelijk de kwaliteit en de kleur duidelijk is.

Bestel gauw!

Snelle levering!

Op korte termijn weer wat bestellen!

Niet laaiend enthousiast, wel voldoende

1e indruk: anders dan op internet 2e: wel oke