Mooie stoffen

Zeer efficient en snelle service, complimenten

Prina

Bestelling keurig verzorgd en snel bezorgd

Stof stalen waren op tijd binnen.

Maar ik mis nog 1 stofstaal. Dat is FABID wilg 10. Graag wil ik die nog bestellen. Gr marielle

Servicegericht en klantvriendelijk

Een stoffenwinkel bij uitstek!!!

Nette, snelle service en goede kwaliteit product.

Snelle levering van de bestelde stof, netjes verpakt en opgewikkeld op een baal. Mooie stof, goede prijs-kwaliteit verhouding.

Makkelijke site, gobelinstof in werkelijkheid mooier dan op plaatje.

Prettige reacties op gestelde vragen.

Op aanvullende vragen werd correct geantwoord. Eerlijk vind ik dat ook logisch, want als je gordijnen koopt, gaat het over forse bedragen. In een winkel neemt personeel ook de tijd om vragen te beantwoorden. Ik kocht stof waarvan ik de stofkwaliteit kende. Hoe ik dat voor volgende gordijnen zal doen, weet ik nog niet. Dat wil ik waarschijnlijk echt de stof voelen. Verpakking voor verzending was prima.

Snelle en keurige levering.

Ik vind het alleen jammer dat de gobelinstof niet overeenkomt met de afbeelding. Deze was duidelijk de print van een andere stof. Op de gobelin is het ingeweven patroon minder scherp en de kleuren waren met meer rood. Ga deze lap niet gebruiken. Dat is jammer.

Goede kwaliteit, maar jammer niet de juiste kleur, en een snelle levering en goede service

Schitterende kwaliteit stof

Ervaringen zijn altijd goed!

Snelle service en levering

Mooie stof, goede berichtgeving over de order. Stof zat stevig verpakt.

Ik werd heel vriendelijk geadviseerd

Behulpzame mensen die meedenken en goed adviseren. De bestelling werd de dag erna al geleverd. Prima service!

Na contact, opnieuw verstuurd

Het is goed aangekomen. Er is prima gereageerd op mijn bericht

Wij hebben vandaag opnieuw het staal verstuurd. Momenteel raken erg veel staalbrieven bij de post verloren of worden veel te laat bezorgt. Helaas hebben wij daar geen invloed op.

Uitstekendesevice

Goed binnen 1 dag geleverd

Snelle correcte service

Fijn dat je eenvoudig stalen kunt bestellen

Zeer snelle en keurige levering van de stof!

Een goede kwaliteit, tegen een prima prijs !

Snel geleverd!

Heb stalen aangevraagd en deze waren binnen 2 dagen binnen.

Website overzichtelijk.

Goede snelle afhandeling van de bestelling.

Goede snelle afhandeling van de bestelling. Had de stof snel in huis. Keurig verpakt en kreukvrij!

Prima snelleverzending

PrIma

Stofstalen

Ik heb stofstalen besteld, deze waren zeer snel in huis. Stof die ik heb besteld is mooie kwaliteit

Super levering mooie stif

Vriendelijk en professioneel!