Zo wil je het. Alles duidelijk, snelle service en doen wat je belooft!

Alles perfect: stofstaaltjes, bestellen, betalen en goed afleveren. Zo hoort het.

Alles goed geregeld

Vanaf het proef lapje tot de levering en de kwaliteit van de stof alles was top!!!!!

Snelle levering en fijne communicatie

Online stoffen bestellen is toch lastig omdat je het niet kan voelen. Is de kleur wel goed? Maar je kunt heel gemakkelijk tegen een lage prijs staaltjes bestellen welke je snel binnenkrijgt. Communicatie is fijn en snel en de bestelling was zeer goed verpakt. Absoluut een aanrader!

Heel fijn dat je een proef lapje kunt bestellen

Altijd moeilijk een kleur te bepalen, vandaar een proef lapje besteld.

Goede kwaliteit en snel geleverd!

Grote collectie prachtige stoffen. Hier ook de keuze kunnen maken voor perfect gordijn. Vlotte service netjes verpakt en verzonden.

Mooie stoffen, keurig geleverd

De stoffen “linnenlook” zijn echt fantastisch. Ik gebruik ze om tassen van te maken. Alle stoffen werden echt netjes in papier geleverd op een duurzame manier.

Snel, netjes verpakt, top.

Snel en mooi

Sample goede kwaliteit en snel in de bus. Ik moest alleen een bredere rib hebben. Verder zoeken dus :)

Mooi snel!

Ik heb stofstaaltjes besteld en werden mooi snel bezorgd!

Prima en snelle service

Voordat ik besloot welke kleur en welke stof ik wilde heb ik staaltjes besteld. Super handig om zo je keuze te maken. Daarna de stof besteld en super snel ontvangen. Topservice!

Prettig bedrijf, mooie stoffen

Betrouwbaar bedrijf, snelle service, stevig en netjes verpakt en last but not least: prachtige stof ontvangen en precies bijpassend garen.

snel en mooi

Stalen werden snel geleverd, geven goed beeld van de stoffen en zijn mooi!

Prachtige stoffen

Een groot aanbod Van decoratiestoffen. De kwaliteit is prima, makkelijk te bewerken en een mooi resultaat

Goede klantenservice en snelle levering

Heb de staal vandaag ontvangen.

Positief

Eerst proeflapjes besteld, die ontving ik al de volgende dag. Daarna stof besteld. Even via mail contact gehad, omdat niet alles op voorraad was, maar goede compromis gevonden. De bestelling werd vlot en goed geleverd. De (gedeeltelijke) terugbetaling stond ook snel weer op mijn rekening.

Prachtige stoffen

Ideaal om eerst wat proefstukjes te bestellen om de goede keuze te maken. Hele mooie stoffen! Blij mee.

Veel keuze zeer snelle bezorging

Veel keuze zeer snelle bezorging.

Snelle levering en hele mooie stof

Mooie stoffen

Goede,duidelijke website. Mooie stoffen.

Prachtig assortiment, geweldige kwaliteit

Ben erg blij met het aanbod en de service van De Groot Stoffen. Er is ontzettend veel keus, goede informatie, uitleg en online advies over de verschillende stoffen. Ik heb eerst wat stalen besteld en daarna een aantal meters van de gekozen stof. Prima kwaliteit en echt snelle levering, goed verpakt. Dikke aanrader.

Snel en duidelijk

De stalen die ik heb opgevraagd waren snel binnen. Er zaten stickers achterop met heel duidelijk de naam van de stof en aanvullende informatie. We hebben er veel aan om tot een goede keuze te komen.

Verrassend snel geleverd!

De bestelling zag er precies zo uit als op de foto. Kwalitatief goede stof. Ik kreeg dezelfde dag nog bericht dat het verzonden was. De volgende dag in huis. Het was goed verpakt en paste door de brievenbus, hoefde er niet voor thuis te blijven. Ik raad anderen zeker aan om op de site te kijken.

Staaltjes ontvangen ...zo mooi!

Super snelle levering van de staaltjes.. Wat een mooie kwaliteit van stof . Nu nog kiezen welke ...voor het overstrekken van een hocker , sierkussen en eventueel. Vouwgordijnen.Ik heb hier al eens eerder stof gekocht ...die was ook al zo mooi.

Dr Kuyperplantsoen 2

5707 CZ Helmond