snelle service mooie stof

De stof is zoals op de site. Ik ben er heel tevreden mee en de levering was lekker snel .

Precies wat ik zocht. Goede service, snelle levering!

Stof voor buiten kussens besteld. Ruime keuze. Snelle levering op een prima manier. Ik ben tevreden en zal een volgende keer zeker weer voor jullie kiezen.

Mooier dan verwacht. De kwaliteit en kleuren zijn schitterend.

Keurige levering, netjes verpakt en snelle service. Ben erg tevreden en zal hier vaker gaan bestellen.

Een stofsample besteld. snelle levering tegen een redelijke prijs. top.

Stofstalen waren elke keer vlot binnen!

De stofstalen waren elke keer vlot geleverd, benieuwd hoe lang het duurt dat de stofbestelling geleverd wordt ?

Boven verwachting.

Mooie, stevige stof. Prachtige kleuren.

Snelle levering, goede kwaliteit, aan te bevelen

Snel bezorgd, uitstekend verpakt, mooie kwaliteit stof. Zou hier zeker weer bestellen!

Duidelijk en snel

Grote keuze, snelle bezorging

De stof is niet waterbestendig zoals vermeld

Helaas kwam ik er toen mijn tuinkussens klaar waren dat de stof met citroenen en mandarijnen voor geen centimeter waterdicht is. Het eerste miezerbuitje trok er zo doorheen. Zonde van alle moeite.

Had staaltjes besteld, snelle levering en duidelijke uitleg op de staaltjes. Super

Prime

E.a netjes op tijd en in goede orde ontvangen

Duidelijk en snel geleverd

Prima levering

Stof van goede kwaliteit, snel geleverd.

Snel

Snel, mooie stof heel blij mee

Kwaliteit en service geweldig goed

Enkele keren de stof (roodborstjes) besteld voor gordijntjes in de camper, later ook de lange gordijnen en enkele hoezen gemaakt. Super stof om mee te werken

Tot nu toe nog geen staaltje binnen gekregen

Nog niks binnen gekregen

Je hebt vrijdagavond 1 staaltje bestelt. Deze kan op zijn vroegst pas dinsdag door Postnl bezorgt worden.

TIP TOP

Zeer snelle afhandeling en correcte levering van onze bestelling !

Mooie stoffen, snel geleverd

Veel keuze, de kwaliteit is heel goed en mijn bestelling werd dezelfde dag nog verzonden

Supersnelle levering en mooie stoffen

De levering was supersnel. Goede communicatie over de bestelling. Hele mooie stoffen met hoge kwaliteit

Snel, goed, mooi!

Heel tevreden

Klantvriendelijk

Heel fijn contact, snelle beantwoording en een vriendelijke medewerker, echt een aanrader!

Super!!

Wat een fijn winkel! Mooie stoffen, snelle en correcte levering. Erg blij mee!

Heel prettig geholpen en fantastische stof geleverd!

Goede (telefonische) hulp bij een meet vraag gekregen, en later benaderd of ik het goed vond om kleinere stukken stof te krijgen voor de voering van mijn gordijnen in plaats van 1 groot stuk. Dit om verspilling te voorkomen. Past perfect, want er was uiteraard wel rekening gehouden met de gewenste lengte. Super!

Snelle, goede levering en een mooi product !!!!

Prima ervaring