Prachtige stoffen en snelle levering

Eerst had ik 3 stofstalen besteld die ik de volgende dag al in huis had. Helaas waren de namen verwisseld dus daar nog mailcontact over gehad waarbij snel gereageerd werd. De bestelde stof werd eveneens vlot geleverd en is prachtig van kwaliteit!

Uitstekende communicatie, goede kwaliteit stoffen

Ik heb mijn herstofferingsproject eerst voorgelegd aan de Groot stoffen waarop ik prompt een advies voor hoeveelheid en soort stof heb ontvangen, erg fijn. Ik heb daarop mijn bestelling geplaatst en vrijwel direct een telefoontje dat er net niet voldoende stof op voorraad was. Reactiviteit een dikke 10, stof moet ik nog ontvangen, maar op basis van de stalen die ik eerder heb ontvangen heb ik het volste vertrouwen dat ook deze een uitstekende kwaliteit zullen hebben. Bedankt voor je goede service, Chris!

Ik had stofstalen besteld en die waren binnen een dag binnen. Ze waren ook lekker groot, iets van 8x8cm. Heel fijn.

Snel en goed!

Snel en zorgvuldig geleverd. Nette website, werkt makkelijk.

Kwaliteit

Snelle levering en kwaliteit stoffen

Geweldige manier om me de kwaliteit van de stoffen te laten voelen en zien.

Tegen een zeer geringe vergoeding kreeg ik de kans de kwaliteit van de stoffen te beoordelen. De afhandeling van de bestelling was snel en correct.

Snel bezorgd heel tevreden

Altijd goede service en snel bezorgd prachtige stoffen

Mooie stof en snelle levering

Fijn bedrijf, doen wat ze beloven.

Netjes en snel in huis

Zeer snel in huis.

zeer tevreden

correcte afhandeling van de bestelling, mooie stof!

Klantvriendelijk

Snelle levering juiste maten

Netjes en snel.

Zeer netjes ,keurig op rol en heel snel. Mooie stoffen.

Snel verzonden

De stalen de volgende dag al in huis , heel fijn !

De volgende dag werden m'n monsters al bezorgd. Prima kwaliteit en kleuren. Nu nog even beraden op de keuze...

Keurige opvolging van hetgeen we hadden afgesproken!

Fijn bedrijf

Levering is snel en goede producten!

Goed bedrijf

Snelle levering en telf nr voor vragen beschikbaar

Had klein stuk nodig voor poef bekleding maar met grote zorg ingepakt en snel verzonden. Kleur kwam exact overeen.

helemaal prima

Netjes verpakt!

Prachtige stof!

Elke keer weer helemaal goed

Ik heb al vaak stof besteld maar iedere keer snelle levering, heel netjes verpakt en ontzettend mooie stoffen.

Stofstalen

Stofstalen opgevraagd en razendsnel in huis!

Uitstekende ervaring

Leveren snel en goed

De stof is net zo mooi als op de foto; hij is stevig en van goede qualiteit.

Dito

Goede service snelle levering

Helemaal blij met de site, waarop een goede omschrijving staat van alle stoffen. De site is wel een beetje traag.

Dr Kuyperplantsoen 2

5707 CZ Helmond