Duidelijke Website, snelle levering

Vier mooie meubelstoffen uitgezocht om kussentjes te maken. Website had alles duidelijk omschreven met goede foto’s. Aan het eind van de middag besteld en de volgende dag geleverd. Heel tevreden met m’n bestelling! Netjes ingepakt met dik papier!

Eind goed al goed

Op eerste verzoek om commentaar meldde ik dat ik niets ontving, het antwoord was merkwaardig: uw klacht betreft post.nl…. Gelukkig werd ook aangeboden de stof opnieuw te sturen en dat is gelukt, prachtige stof!

Snelle levering, goede kwaliteit

Binnen 24 uur geleverd. Super fijn dat je ook stalen kunt bestellen.

Mooie stoffen. Scherpe prijzen. Zeer goed verpakt. Snel geleverd. Service om stof staaltjes te bestellen. Op de bestelling werd gereageerd met een zeer attente, persoonlijke mail. Voor herhaling vatbaar.

Supergoede service

Online bestelling geplaatst. Kort nadien reactie dat er 30 cm te weinig op de rol zat en of dat voor mij oké was . Na bevestiging hiervan onmiddellijke verzending en spontane terugstorting van de 30 cm te weinig op de rol. Top

geweldig fijne kwaliteit geleverd

snelle levering goede kwaliteit

Super snelle levering, zeer tevreden over het product!

Super snelle levering, zeer tevreden over het product

Eenvoudig te bestellen en snelle levering

Enorme keuze aan stoffen en duidelijk gesorteerd in typestof

Mooie stof snel geleverd

Ik ben blij met mijn stof, een mooie gobelin. Hij was wel krap afgemeten, ongeveer 10 cm korter op 3,5 meter.

Mooie collectie en goede service

Vriendelijk en behulpzaam telefonisch contact gehad, nadat bleek dat er niet meer voldoende stof was voor mijn bestelling. Uiteindelijk kwam ik maar 5 cm. tekort en is het helemaal goed gekomen. Mooie collectie en prima verstuurd.

Vakkundig, snel en goed advies

De Groot stoffen is een fijn bedrijf om zaken mee te doen. Ze geven goed advies en leveren snel en de prijs - kwaliteitverhouding is uitstekend!

Prachtige kwaliteit stoffen en snelle levering

Zeer uitgebreide webwinkel en altijd mooie stoffen , ik ben een trouwe klant

Mooie stof en snelle levering

Besteld. Prima feedback en snelle levering. Ruime keuze in stoffen

Tevreden, mooie stof

Nadat we eerst stalen besteld hadden, voldoende stof besteld voor de bank en stoel. Helaas was de stof niet op voorraad, maar netjes hierover gebeld. De week erna zou de stof opnieuw binnenkomen en verzonden worden. Dinsdag stond de pakketdienst al voor de deur met een keurig ingepakte rol stof

Snelle service na het aanvragen van diverse stalen

Keurig en vlot

Seller levering keurig vetpakt en de stof bolfiet geheel aan mijn verwachting

Super snel en netjes!

Super mooie stoffen voor een zeer goede prijs. Binnen twee dagen in huis, netjes en snelle afhandeling .

Zeer blij met de stoffen.

Snelle levering Stoffen zijn van goede kwaliteit Zeer te vree.

Perfect levering en stof

Service en levering perfect en de stof voldoet aan de verwachting! Goede kwaliteit en keurig geleverd

Super snelle levering en kleur en materiaal zijn precies zoals afgebeeld, echt prachtig Dik tevreden dus

goede hulp en hele goede service

vriendelijk en netjes

Vrijdag besteld, zaterdag in huis.

Kwaliteit als verwacht, snelle levering.

Snelle levering.

Mijn bestelde stof staaltjes waren heel snel bij mij.

Snelle levering.... Mooie kwaliteit

Snelle levering en mooie kwaliteit

Super mooie stoffen en fijne service

De stoffen waren snel in huis en zijn prachtig! Helaas was er 1 bestelde stof niet leverbaar (pas eind december) maar ik werd netjes gebeld en er is mij een super mooi en zelfs iets duurdere stof als alternatief geboden zonder extra kosten. Top service! Ik heb hier ook al vaker besteld en zal ik zeker blijven doen.