Snel en mooie stoffen

Snelle levering en mooie kwaliteit, top. Zeer tevreden

Keurig advies en prachtig resultaat

Stof gekocht voor gordijnen. Advies gevraagd voor verduisterende gordijnen. Gordijnen in het atelier laten maken. Resultaat zijn prachtige gordijnen. Patroon loopt mooi door en het is hartstikke donker op de slaapkamer.

Snel en uitstekend!

Snelle bezorging goede producten

Altijd snelle verzending.

Snelle verzending en enorme keus

Snel verstuurd en ziet er goed uit.

Snel verstuurd en ziet er goed uit.

Fijne stof voor buiten

Snelle levering en goede kwaliteit stof.

Bestelling liefst l liet even op zich wachten, maar bij vragen wel snelle reactie.

Ik had geen bericht gekregen dat mijn bestelling wat langer duurde. Ook was het fijn geweest als ik bericht had gekregen dat de bestelling binnen was en was aangeleverd bij de bezorgservice. Met een tracking nummer om het te volgen of te kunnen communiceren met de bezorger was helemaal fijn geweest. Ik was niet thuis. Als ik dit vooraf had geweten dan had ik kunnen reageren om bijv een plek die te geven om zolang neer te leggen of bezorgen bij buren kunnen afstemmen.,

Ik heb staaltjes stof besteld, kreeg ze praktisch de volgende dag al toegestuurd met een vriendelijke brief erbij. Prima informatie, ook op de site. Ook goede keuze uit stoffen. Ik heb nu 6 meter stof besteld.

Mooie stof

Zeer snelle levering

Super webshop!

Vandaag besteld en morgen in huis. Goed verpackt! Hier bestel je graag een volgende keer!

Fijn dat je stofstalen kunt bestellen!

De Groot heeft veel keuze, dus kiezen is soms moeilijk. Maar gelukkig kun je makkelijk stofstalen bestellen. Ze waren er snel, zodat ik wist op welke kleur en textuur ik verder moest zoeken. Heel fijn!

duidelijke site en uitgebreid

Diverse malen eerst stalen besteld en ontvangen, daarna ook de stoffen zelf. Prima service maar iets meer dagen dan gewoonlijk voor de levering.

Prima kevrring

Dank voor snelle levering

Niets ontvangen

Geen communicatie.

Wij hebben 12/6 de stalen verstuurd. Helaas levert Postnl niet meer de snelheid die we vanuit vroeger gewend zijn. Jammer dat je ons daar met je beoordeling op afstraft.

Snelle levering en alles ontvangen zoals gevraagd.

Stalen werden heel snel geleverd met op elk staaltje vermelding van alle informatie wat het makkelijk maakt om bestelling correct te plaatsen. Ik plaats nu mijn bestelling met een gerust hart adhv de geleverde stalen. Bedankt

Mooie stof, netjes verzonden

Mooie stof, netjes verzonden

De juiste stof,snelle levering

Prima Zou ik aan bevelen aan mijn vrienden

Mooie stoffen, keurig verpakt

Eerste bestelling ziet er mooi uit, keurig verpakt en snel verzonden

Stofstaaltje besteld en de volgende dag al in huis. Was precies zoals gefotografeerd op de site stond. Gelijk meer stof besteld. De verwachting is dat dit morgen geleverd wordt

Ik heb de stofstalen ontvangen

En snel antwoord op mijn vraag gekregen. Vorig jaar stof besteld wat mij goed is bevallen, vandaar een tweede aanvraag.

Snelle bezorging

Snel en duidelijk

De stof werd snel geleverd en tot mijn verrassing kreeg ik er nog een reststuk gratis bij.

Vlotte en correcte afhandeling

Na mijn bestelling volgde al heel snel de levering. Toen bleek dat het geleverde niet was dat ik had gehoopt werd het zonder problemen teruggenomen. Ik kreeg goede informatie en werd vriendelijk geholpen.

Snelle levering en mooie kwaliteit

Zowel de staaltjes als de bestelde stof waren er binnen een dag. Voldoende keuze en zeer mooie kwaliteit outdoor stoffen.

Bedrijfsgegevens

Dr Kuyperplantsoen 2

5707 CZ Helmond

06-34969277

[email protected]

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.