Niet de stof binnen die ik had verwacht

Een snelle levering alleen de stof die uitgezocht was door mijn vriendin was niet het materiaal waar wat mee kunnen. We zullen verder moeten kijken op de website. Mijn vriendin had hier eerder wel prima stoffen gekocht.

Top service! Heel klantvriendelijk en snel.

De Groot stoffen reageerde heel snel op mijn vragen zowel telefonisch als per mail. Er werd goed meegedacht. De in het weekend gedane bestelling, had ik binnen 2 dagen in huis.

Mooie stoffen. Snelle levering

Mooie stoffen snelle levering

Breed assortiment, duidelijke keuze opties,

Voor een minder ervaren persoon zoals ik heeft De Groot stoffen categorieën gemaakt zoals Bank en gordijn zodat je de kwaliteit van de stif meteen goed hebt. Makkelijk kiezen op kleur. Breed assortiment stoffen. Snelle levering van zowel stalen als de bestelde stof.

Goede ervaringen met deze leverancier.

Prima bedrijf!

Ik heb alleen maar goede ervaringen. Keurig verpakt. Snel geleverd. Prachtige stoffen. Ik maak er tassen van, big bags.

Uitmuntend

Prachtige selectie stoffen met uitgebreide en duidelijke omschrijving over toepassing en zorg. Ontzettend snelle reactie en sympathieke behandeling van mijn verzoek om nog dit weekend te kunnen beginnen met mijn project. Alle stoffen die op voorraad waren werden verstuurd zodat ik kon beginnen. Heel erg fijn. Kwaliteit van stof is erg goed en het resultaat van mijn project is prachtig. Bedankt!

Er werd meteen gereageerd nadat ik staaltjes had besteld en twee dagen later had ik ze al in de brievenbus.

Duidelijke informatie. Snelle levering van van proefstaaltjes. Ben benieuwd naar service bij definitieve bestelling

Netjes en snelle service

Netjes verpakt, mooi leer en snelle service, top bedankt.

Goede snelle levering

Goede website, duidelijke omschrijving stoffen, hamdige tips, snelle levering. Gewoon echt goed!

Snelle en correcte levering

Uitstekende prijs/kwaliteit op een snelle manier geleverd

Sehr schöne Stoffe!

Der Stoff war zwar sehr lange unterwegs, kam aber zum Glück gut an. Sehr schöne Panele und Stoffe, gerne wieder .

Snelle levering en zeer goede verpakking van de prachtige gobelin stof.

Zie hierboven.

Ik heb enkele stof stalen besteld om de stoffen in het echt te kunnen beoordelen. Ik had ze de dag erna al in huis. Heel fijn!

Geweldige stoffen

Prachtige stof.Snelle levering.Keurig verpakt!!!

Snel, kwaliteit, goede service

Snelle levering , duidelijke website, word goed op de hoogte gehouden van mijn bestelling

Mooie stoffen en snelle levering

Mooie stoffen en snelle levering

Er wordt een gevoel gegeven dat je de belangrijkste klant bent.

In een woord geweldig

correcte levering

de korting van de website komt niet overeen met afrekening. Voor de eerste meter wordt de korting niet berekend. Jammer!

Snel en correct

Snel en correct

Goed voor elkaar

Goed voor elkaar

Webshop zoals het hoort

Redelijke prijzen, groot assortiment, makkelijke webshop, punctuele levering binnen een dag.

Snelle levering en goede kwaliteit

Heel blij met mijn 3 bestelde stoffen

Dr Kuyperplantsoen 2