Wat een goede service en kwaliteit.

Super bedrijf snel en ook zeer goede kwaliteit in verhouding prijs. En ook telefonisch goede service en advies. Houdt dat zo !

Altijd snelle levering en goede service!

Koop regelmatig Meubelstoffen hier. Veel keuze, snelle levering en goede service!

Mooie stoffen, snelle levering

Zeer ruime keuze aan mooie stoffen. Goede informatie over elke stof op de website. Mogelijkheid om stofstalen te bestellen, erg handig.

Snel geregeld.

Goede duidelijke foto's, mooie stoffen, goede prijs.

Groot aanbod van mooie en modieuze stoffen, klantvriendelijk en snel!

Mijn ervaringen met De Groot stoffen zijn: een groot aanbod van verschillende bruikbare en modieuze stoffen, snelle levering, klantvriendelijk en goede bezorging. In één woord: TOP!

Mooie kwaliteit

Mooie kleur en mooie kwaliteit

Mooie stoffen en super snelle levering.

Mooie stoffen snelle levering.

Snel en verzorgd

Mooie stofstalen, snel bezorgd! Verzorgde uitstraling.

een goed bedrijf waarvan je op aan kan

10 punten

Snel en zorgvuldig

Stalen besteld die waren snel binnen voorzien van handige info per stofstaal

snelle service

Na mijn bestelling, de volgende dag al geleverd, ook fijn dat je eerst een proeflapje op kunt vragen.

Ik ben heel tevreden met de kwaliteit van de producten

Er wordt snel geleverd en de kwaliteit is heel goed. Ben altijd tevreden met mijn bestelling

Snelle levering en goede telefonische bereikbaarheid voor advies

Ik ben tevreden. Zie hierboven.

Prachtige stoffen!

Werkelijk prachtige stoffen, super kwaliteit. Was zeer goed verpakt en binnen 2 werkdagen ontvangen.

zeer snelle en correcte afhandeling van mijn bestelling

zeer goed

compleet goed

ruime sortering prachtige stoffen, overzichtelijke site, snelle levering

Zeer snelle levering

Eerst een paar proefstukken op laten sturen die een goed formaat hadden om een keuze te kunnen maken. De bestelde stof werd vervolgens zeer snel geleverd, top service!

Mooie stof, niet duur en supersnel geleverd

Voor herhaling vatbaar. Zou zeker opnieuw bestellen!

Altijd perfect

Al meerdere malen stof besteld. Altijd uitstekende kwaliteit, zeer snelle levering, zeer goed verpakt en altijd heldere communicatie. Zeer tevreden!

Snelle actie

Verloop aanvraag staal kan niet beter binnen 2 dagen in huis en keurig op hoogte gehouden

Perfecte site voorzien van prachtige kwaliteits stoffen inzichtgebebde stalen en snelle afhandeling

Snelle en correcte levering van prachtige stoffen.

Fijn en goed.

Goed, snelle levering

Goed, voorbeeld staaltjes snel in huis.

Uitstekende levering, veel mooie stoffen

Hele mooie stoffen, veel keus, snelle correcte levering. Ik miste wel de mogelijkheid achteraf te kunnen betalen.

Prachtige stoffen voor een goede prijs en altijd leuke sales aanbiedingen. Snelle afhandeling van de bestellingen en verzending. Klantgericht 100%!!