Onvriendelijke klantenservice bij retour

Ik had een portemonnee besteld van kurk. Die werd keurig geleverd en ik kreeg ook een vriendelijke mail van de eigenaar. De portemonnee had te weinig vakjes voor kaarten, dus retour gestuurd (op eigen kosten). Je zou dan op z'n minst een bevestiging van ontvangst hebben verwacht, maar het bleef stil bij Portemonnee-direct. Heel stil. Ik zag dat het pakje allang was geleverd, dus belde ik met de vraag waar mijn geld bleef. Toen kreeg ik het nogal bitse antwoord dat de portemonnee idd weer retour was gekomen en dat ik op de website kon lezen dat het geld dan binnen 14 dagen terug gestort zou worden. Het was alsof ik de man persoonlijk had aangevallen. Ik begrijp dat je een terugbetaal termijn aanhoudt, maar een klein beetje vriendelijkheid en begrip zou een boel goed maken en daarvoor hoef je de portemonnee niet te trekken. Ik koop hier nooit meer iets.

Goede produkten, goede en zeer vriendelijke service

Ik heb meerdere items (FantomX, Avaitor Slide Metal) gekocht bij deze winkel. Wat me erg aanspreekt is dat het contact snel en zeer vriendelijk gaat. Daarnaast komen ze met goede adviezen en als er wat is wordt het terstond en goed opgelost. Kortom zeer goede en betrouwbare webshop.

Sehr zufrieden.

Hat alles gut und schnell geklappt. Und das Produkt selber gefällt mir auch gut. Gerne wieder.

Alles perfekt….von Anfang an!

Tolle Kommunikation, sehr gute Unterstützung in der Produktauswahl.

Snelle levering en goede kwaliteit

Zeer snelle levering (1 dag), en product precies zoals verwacht vanuit website.

Topproduct+ topservice. Ontbrekend onderdeel werd direct nageleverd. De aviator-wallet is super handig in gebruik. Had ik veel eerder moeten kopen.

Na het plaatsen van de bestelling werd ik gebeld dat de moneyclip dat ik had besteld niet paste op de wallet. Binnen 2 minuten had ik een nieuwe bestelling geplaatst en mijn geld van de eerste bestelling terug.

Goed ding

Werkt prima

Boven verwachting!

Mooi formaat en dito materiaal Uiterst snelle verzending, dag na bestelling in huis.

Product is zeer snel geleverd en van bijzonder goede kwaliteit

Mooie producten, snelle levering

Heel mooi (vegan) assortiment, mooie originele verpakking van de producent, snelle levering.

Snelle respons, oplossingsgericht

Had een artikel wat niet helemaal aan mijn verwachting voldeed, maar ook niet aan die van henzelf. Werd gelijk een passende oplossing aangeboden. Top!

Kan niet beter.

Na telefonisch overleg bestelling geplaatst en volgende dag geleverd.

Zeer goede service

Goede service, erg mooie producten

Goede service, goed product.

Prettige ervaring.

Leuke kaarthouder

Snel geleverd.

Website is duidelijk, genoeg foto's en uitleg Het bestelken makkelijk

Goed, meneer had netjes gebeld wat betreft de bezorging. Netjes aan gekomen goed verpakt.

Helemaal tevreden

Echt een portefeuille naar m'n zin

Wat een geweldige supersnelle service!

Mijn uitgkozen portemonnee werd de dag na bestellen reeds zeer net verpakt afgeleverd. Super bedankt Portemonnee Direct!

Goed product, goede communicatie

Produkt als omschreven. Ik had bij de bestelling een foutje gemaakt in de postcode. Daar kreeg ik een telefoontje over en daarna werd er snel geleverd. Zeer tevreden.

Kwaliteit!

Zeker Waar voor zijn geld!!

Perfect!

Zelfde dag verzonden en volgende dag in huis. Telefonisch super te woord gestaan! Kortom, dikke 10!

Snelle levering en een mooi en degelijk product.