Kwaliteit

Ja, gewoon goed en hartstikke fijn in gebruik. Aanrader

Goed, maar levering later dan afspraak.

Voldoet aan de verwachtingen.

Hfg

Na dni ok

Prima portemonneee, erg blij mee:)

Duidelijk en snel!

De website is erg duidelijk en de bezorging van je bestelling is ook erg snel. En de mails over je bestelling zijn ook erg duidelijk.

Waanzinnig goed geholpen en direct de volgende dag in huis!

De klantenservice heeft mij waanzinnig goed geholpen in deze tijden, de portemonnee werd direct de volgende dag geleverd!

Geld kwijt

Een tijdje geleden portemonnee besteld van het merk Camel Active. Bleek te klein, dus gevraagd of omruiling mogelijk was. Geen probleem: ik mocht de portemonnee gewoon terug sturen. Heb dat ook gedaan, echter hij is nooit toegekomen. Toch niet volgens portemonnee-direct.nl. Resultaat: net geen 50 euro armer en geen portemonnee. Ook geen enkel begrip noch tegemoetkoming van de verkoper.

Jammer dat wij afgerekend worden op het feit dat, de door u zelf gekozen, pakketdienst het pakket niet correct retourneert. Voor een klein beetje extra geld had u het pakket kunnen voorzien van een track & trace nummer en de pakketdienst verantwoordelijk kunnen stellen voor het verdwijnen. Nogmaals jammer dat dit nu op ons bordje wordt gelegd.

Mooi product

Mooie portemonnee. Levering prima in orde.

Super goed!!

Goede site en een snelle levering.

Snelle levering, vlot besteld.

Goede keus en breed assortiment

Tevreden met product en levering

Via de site een Tommy H. portemonnee besteld. Het model was goedkoper dan op andere sites. Bestellen gaat eenvoudig. Betalen achteraf is mogelijk. Levering was snel en het product zit goed, netjes verpakt. Op de portemonnee zelf zit een klein vlekje/oneffenheidje, dit is jammer, maar verder heel tevreden. Mijn partner ook, het was een cadeau voor hem.

Super product Snelle levering

Zeer goed en snel

Goede prijzen snelle levering.

perfect

supersnelle levering

Snelle levering, netjes verpakt !

Pakket snel geleverd en goed verpakt !

Pluspunten

Pluspunten

Perfect. Portemonnee voldoet precies aan de omschrijving. Snelle levering.

Pluspunten

Snelle levering, goede communicatie.

Pluspunten

Snel en accuraat.

Pluspunten

Snelle levering goed product

Pluspunten

Goede service en persoonlijk behandeld.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Zeer snelle verzending, helaas had ik zelf de verkeerde portemonnee besteld. Het voordeeltje wat ik had is opgegaan aan de retourkosten. Volgende keer beter kijken of gewoon maar ff naar de stad

Kosteloos ruilen

Korenbloemstraat 3 6051KH Maasbracht