snelle levering fijne producten

snelle levering fijne producten

Top bedrijf

Ben helemaal weg van jullie producten. Snelle levering en dat persoonlijke briefje erbij is zo super. Ga zo door!!!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

snelle service, prachtige producten!

Snelle service, prachtige producten!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Snelle levering en persoonlijke touch!

Er zat bij de bestelling een handgeschreven kaartje....erg attent. Prima dus allemaal en ik zou er zeker weer een bestelling plaatsen.

Heerlijke producten

De haarzeep is geweldig. Was al een jaar met de haarzepen van Chagrain Valley aan de gang. Fijne zepen, maar niet voor mijn haar. Snel vet en geklooi met azijnspoeling. Nu: wassen, en genieten van een heerlijke geur, veel volume en lekker luchtig haar. Topper!

Mooie vaak duurzame producten

Het is fijn dat ik hier shampoo zonder plastic fles kan kopen. Ook nog van natuurlijke grondstoffen. Dus bijna helemaal top. De op zich heerlijke en verantwoorde zeep die ik kocht (in de aanbieding) zat nig wel in een plasticje. Erg tevreden.

Prima service,snelle levering

Het was een snelle levering,was alleen on verwarring dacht dat erbij het zeepbakje nog een extra stuk zeep was voor die prijs.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Beste Annemiek, Dank je wel voor het invullen van de beoordeling. Wat betreft je bestelling. Je hebt een stukje zeep en een zeepbakje van olijfhout besteld. Beide zijn opgestuurd. Bij het zeepbakje alleen zit niet nog een extra stukje zeep. Mocht je hier nog vragen over hebben dan hoor ik graag. Met vriendelijke groet, Marlon Met Olijf

Zalig

Snelle levering, prima service en fantastische producten!

Mooie producten

De shampoo bar is geweldig!

Positief

Goedr product omschrijving en assortiment. Ietwat opdringerig met benanderen voor recentie.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Beste Kelly, Dank je wel voor het schrijven van de beoordeling. Het is nooit onze bedoeling om opdringerig te zijn met het schrijven van een recensie. Je krijgt van Kiyoh, na een aantal dagen na verzending van je bestelling, een e-mail om te vragen wat je van onze service vond. Dit is een onafhankelijk bedrijf waar je vrij bent om geheel je eigen mening over ons kwijt te kunnen. Zo weten wij waar we sterk in zijn en waar we eventueel verbeteringen in kunnen doorvoeren. Van onszelf krijg je na drie weken een e-mail om te vragen of de producten je bevallen en of je hier eventueel een review over zou willen plaatsen. In dat geval weten wij welke producten het goed doen bij mensen en of een product wellicht iets zou moeten worden aangepast. Uiteraard ben je vrij om dit wel of niet te doen en krijg je daarna geen enkele mail meer van ons. Mocht je hier zelf nog ideeën over hebben dan horen we dat ook erg graag. Met vriendelijke groet, Marlon Met Olijf

Snelle levering!

Goede service, fijne producten.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Fijne producten met persoonlijke touch

• Zou u ons aanbevelen? Ja

goed advies en snelle levering

ik heb goed advies gekregen en wat belangrijker is het product helpt uitstekend

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Leuk om een persoonlijk pakketje te ontvangen, dank!

Heerlijke, zachte, rijke producten. Het is genieten om deze te gebruiken.

Geweldige producten

Op vakantie op Kreta producten gekocht, zo tevreden over dat ik spijt had dat ik niet meer had gekocht. Gelukkig gewoon in Nederland ook te bestellen en niet eens veel duurder dan op Kreta. Super snelle verzending met een persoonlijk kaartje en proefjes. Echt fantastisch. Ik ga zeker vaker en meer bestellen!

goed, snel accuraat

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Ruime keus, persoonlijk verpakt en snelle levering

Er is ontzettend veel keuze uit verschillende soorten producten. Heel fijn ook dat er gekozen kan worden voor minder verpakkingsmateriaal. De bestelling was ook snel binnen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Mijn huid is na jaren weer de oude, gezond egaal en een juiste vochtbalans!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Snelle levering, goed advies en gepersonaliseerde pakjes

De producten die ze aanbieden zijn van hoge kwaliteit. De levering is meteen de volgende dag. De pakjes zijn altijd gepersonaliseerd met een leuke boodschap. Top service, top kwaliteit. Zalige webshop!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

een aanrader om te kopen

vorig jaar op Kreta gekocht , wat een heerlijk spul is dat dus gelijk op internet gekeken om opnieuw te kopen en snel in huis prima service

Goede webwinkel

Duidelijke site. Snelle en goed verzorgde levering

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Snelle levering en top-product!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Snel geleverd en zeer goede produckten ,ik ben fan !

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Bestelling op tijd geleverd en alles in goede orde ontvangen. Leuk handgeschreven kaartje erbij en testers. Ga zeker nog meer bestellen! :-)

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goede service en erg attent!

Ik heb goede ervaring met ''Met Olijf''. Producten zijn altijd netjes verpakt en op tijd in huis.

Over Met Olijf

Filter op Taal