Fantastische olijfolie

De olie is erg prettig in gebruik. Smaakt en ruikt goed en je kunt er ook mee bakken. De bezorging verliep goed.

Prima olie

Snelle levering. De olie is geweldig. Mooie diepgroene kleur en heerlijk van smaak.

Vlugge levering

Ik moet de shampoos langer gebruiken om een review te kunnen geven. De preshampoo voelt goed aan.

Overzichtelijke site, goede service

Duidelijke website met goede uitleg over de producten. Ziet er ook overzichtelijk uit. Bestelproces verliep soepel en sympathieke tone of voice in de communicatie.

Vlotte bestelling en levering

Bestelling en levering verliepen zonder problemen.

Snelle levering en fijne producten

Mijn bestelling was snel binnen en ik ben erg tevreden over deze natuurlijke producten!

Perfecte service met een persoonlijk kaartje in het pakket.

Uitstekend!!

Uitstekend!!

Goede service!

Mooi aanbod en goede service

Prima producten, Volgens mij is het fijner wanneer je kunt lezen hoe of waar naar een product ruikt. Ik zelf vind geur wel belangrijk bij verzorging.

Alles perfect op tijd geregeld

Ik zal zeker weer bestellen

Helemaal tevreden

Prima service en snelle levering

Werkt uitstekend

Voeten voelen veel beter aan en ben helemaal van de voetkloven af. Echt top!

Goed verlopen

Overdag een bestelling geplaatst. De bestelling ook heel snel ontvangen. Ziet er keurig en profi uit. Volgende keer weer

Perfecte olijfolie

Snelle levering, goede prijs, en heerlijke bio olijfolie.

Super snelle verzending, heerlijke producten

Een aanrader deze site met goede producten en snelle verzending

Heerlijke zeep

Snel verzonden en fijne kwaliteit zeep en lekkere geuren. Beetje aards, daar houd ik van. Geen heftig kunstmatig parfum.

Heerlijk ruikende linnen spray en verzachtende bijenwas

De linnenspray lavendel besteld, hij ruikt heerlijk, ik spray hem overal, ook in mijn schoenen! De bijenwas balsem van Kalliston heeft een verzachtende werking op mijn huid, ook als lippenbalsem, moet wel geduld hebben, hij is best hard, net schoenenpoets bijenwas, maar als hij warm en zacht wordt, is hij prima aan te smeren.

Goede producten, goede service

Superfijne producten en goede service. Vooral de BIOselect Biologische Hydroprotective Day Cream for Dry & Sensitive Skin en de BIOselect Biologische en Parfumvrije BIOselect Biologische Nutritional Night Cream vind ik echt superfijne producten.

Snel en top kwaliteit

Ik was opzoek naar een kwaliteit olijfolie voor zowel warm als koud en dan olijfolie die ook echt smaakt naar olijfolie en niet naar de rotzooi uit de supermarkt. En ik ben niet teleurgesteld Gkazas Biologische Olijfolie uit Kreta is echt een top product ik kan niet anders zeggen, de smaak blijft hetzelfde ongeacht je de olie verwarmd De bestelling was binnen 24uur binnen, sneller kan eigenlijk niet. Voor nu heb ik geen verbeter punten jullie verkopen kwaliteit producten en jullie hebben een snelle levering, en de webshop is lekker overzichtelijk.

Mooie producten en snelle levering!

Zoals ik zeg hierboven.

Snelle levering en exact wat ik besteld en verwacht had

Product was niet voorradig , mail gekregen dat het weer in voorraad was , dus gelijk een bestelling geplaatst , en enkele dagen in huis gekregen , dat is service , zal hier vast meer bestellen

Heerlijke olie , snel geleverd

Rozemarijn olie besteld. Heerlijk product, gebruik het op mijn gezicht en haar wortels. Heel goed voor rimpels!

Kennemerplein 6 14

2011MJ Haarlem

023-5831985

Over MetOlijf.nl

MetOlijf.nl is de grootste webshop in dierproefvrije natuurlijke cosmetica van de Benelux. Tot 100% natuurlijke cosmetica zonder SLS, parabenen en GMO's, die zelfs de meest geïrriteerde huid herstelt.