goed bedrijf

snelle levering product als beschreven

Top producten !

Shampoo bar het best !

Alles goed

Ik zocht specifieke cosmetica zonder een ingrediënt waar ik niet tegen kan. MetOlijf.nl heeft als een van de weinige online shops alle ingrediënten van elk product online staan. Zo hoef je niet verder te zoeken of per product na te vragen wat er wel of niet in zit. Dat plus de geweldige service toen ik wat extra vragen had. En nog een persoonlijk kaartje. Minder dan een 10 hoef je dan niet te geven!! Heel blij met deze webshop.

Eindelijk een gel gevonden zonder rotzooi waar mijn hoofdhuid niet van gaat jeuken. Vlotte levering en keurig verpakt. Vooral het persoonlijk geschreven briefje was een extra touch!

Top bedrijf met een eerlijke prijs voor de producten en een persoonlijke touch

Echt geweldige producten voor een goede prijs. Snelle levering en dan ook nog eens Super Netjes verpakt. En de kers op de taart: een persoonlijk handgeschreven briefje erbij. Jullie zijn geweldig!!! Bedankt

De website is overzichtelijk en de levering van de keurig ingepakte producten ging snel met een persoonlijk briefje erbij. Was een leuke verrassing. Als tip zou ik willen meegeven om de beschrijving op de verpakkingen iets groter te drukken. De tekst is te klein gedrukt. Anders is uitgebreidere tekst op website aan te bevelen want dan is het in elk geval op te zoeken.

Prima service en snelle bezorging

Prima service en snelle bezorging. Leuk om een handgeschreven kaartje er bij te krijgen ipv een geautomatiseerd briefje.

Top producten

Tijdens mijn behandeling voor borstkanker mocht ik geen normale doucheproducten gebruiken. Ook deo mocht niet. Gelukkig was ik al klant bij MijnOlijf, en daar kon ik ook zachte en onschadelijke producten kopen die ik voorzichtig mocht en mag gebruiken. Weet je wel hoe lekker dat is! Geen parabenen, plastics, aluminium, alcohol, verantwoord en verzorgend. Ik ben er blij mee!!!

Heerlijke shampoo bar

Voor de eerste keer een shampoo bar besteld, voor gespleten haarpunten. Schuimde heerlijk, lekkere geur, makkelijk te verspreiden over het natte haar, uitspoelen ging snel en had geen conditioner nodig. Mijn haar voelde na het opdrogen heerlijk zacht aan. Ik was nu zo'n 2x per week mijn haar en dat is ruim voldoende, het wordt niet snel vet. Ook een douche vaste zeep gekocht, ruikt heerlijk! Geen lelijke flesjes meer in de douche maar mooie zeepjes op bamboe-houdertje. En geen afval, heel fijn. Al met al, erg tevreden, handgeschreven kaartje ook erg leuk :)

Mooie producten zonder meuk

Ik vind het belangrijk dat je zeep of andere cosmetische artikelen koopt zonder chemische of kankerverwekkende stoffen. Ga voor al zo door en veel succes met jullie bedrijf

Persoonlijk

Snelle levering en een handgeschreven kaartje is echt heel leuk!

Prima service en producten

Prima service, de producten zijn precies zoals omschreven en op de foto's. Snel geleverd, zeker voor herhaling vatbaar.

Heldere en vriendelijke communicatie. Producten van prima kwaliteit voor een uitstekende prijs

Geweldig, kom zeker terug!

Heb voor het eerst shampoo in vaste vorm geprobeerd. Schuimde minder als "normale" shampoo. Maar hoefde maal 1 keer te wassen. Haren goed schoon en zacht. Gekocht Rose shampoo. Koop deze voortaan. Zonder siliconen, parabenen etc. Ook de zeep is geweldig. Kom hier zeker terug.

supersnel in huis en mooie producten

Mooie producten en lekker snel thuis bezorgd.

verrassend

de eerste maal een shampoo in vaste vorm gebruikt en het is zeker aan te bevelen. De leave-in conditioner geeft me zachter haar reeds vanaf de eerste maal gebruiken.

Top service!

Alles keurig optijd binnen, met een pittig kaartje erbij! Heel leuk gedaan

Altijd leuk om een bestelling te krijgen.

Altijd correcte levering. Leuke producten.

Prima artikelen en snelle service

Goede snelle service met prima artikelen

Prima.

Mooie producten. Vlotte verzending. Goed verzorgd verpakt. Helemaal tevreden

Heel blij met service en producten!

Ik ben super tevreden met de fijne Griekse producten en de snelle levering. Het handgeschreven kaartje vind ik ook een heel leuk extraatje (en de testers natuurlijk). Dank!

Super, zeer tevreden!

Super, zeer tevreden! Snelle levering ondanks de feestdagen.

Goede Service

Hele snelle Levering en Kwaliteits producten

Fijne producten en goede service!

Een heerlijke shampoo bar gekocht voor een eerlijke prijs. Iedere x genieten onder de douche! Ook het haarmasker met ezelinnenmelk is een weldaad voor mijn krullende droge lokken, zelfs geen styling product meer nodig! Snelle levering en erg leuk om er monstertjes om uit te proberen bij te krijgen! Ik ben helemaal verkocht en zal zeker vaker bij MetOlijf gaan bestellen!

Top.

Voor het eerst solid bar shampoo, conditioner en bodycream gebruikt. Heerlijk!