Snelle verzending, persoonlijk, prima producten en prijzen

Snelle verzending, persoonlijk, prima producten en prijzen

Mooie producten en fijne service.

De zonneproducten van MetOlijf zijn zacht voor de huid en werken goed als bescherming tegen de zon. Fijne geur ook. Mijn kinderen zijn allergisch voor alle gangbare zonneproducten. Op de producten van MetOlijf reageren zij goed, geen bultjes of rode vlekken. Erg fijn! Leuk ook, het persoonlijke kaartje met vriendelijk woord. Stellen wij op prijs!

Snelle levering, leuke persoonlijke boodschap erbij, elke keer een feestje om wat te bestellen!

Prima leuk en attent

Vond het persoonlijk briefje, vooral erg leuk bij de bestelling. Ook het materiaal waarmee mijn pakketje is ingepakt. De samples zijn leuk, maar heeft voor mij niet echt een meerwaarde.

Fijne producten en goede service

De producten vind ik van zeer goede kwaliteit en de berichtgeving via de mail en de bezorging was snel en met een goede communicatie.

super !!!!

Snelle levering, ruikt heerlijk,en heel leuk dat je er een handgeschreven kaartje bij krijgt......

Snelle service, mooie milieuvriendelijke verpakking

Snelle service mooie milieuvriendelijke verpakking, mooi handgeschreven kaartje

Fijne, snelle service van goed product

Op de website kon ik snel vinden wat ik zocht. Omschrijving was duidelijk. Product kon snel worden verstuurd. Leuk, de persoonlijke boodschap in het doosje. Blij er mee!

Heerlijke webshop

Duidelijke omschrijving. Prima producten. Snelle levering

Supersnelle levering, fijne producten

Producten zijn fijn. Levering is supersnel. Persoonlijk kaartje bij de producten is ook leuk.

Deze week de Olive-elia Cracked Skin Cream (ureum crème) besteld het was de volgende dag al binnen erg leuk met een handgeschreven kaartje en wat ruikt hij heerlijk

Goede webshop voor natuurlijke producten

Het was voor mij de eerste keer dat ik op deze website wat producten heb besteld. Tot nu toe als prettig ervaren. Er wordt op een heel vriendelijke manier met je gecommuniceerd. Bovendien vond ik het heel leuk dat er een hand geschreven kaartje met een bedankje en wat samples werd mee gestuurd bij de bestelling. Als de producten me bevallen zal ik hier zeker vaker gaan bestellen.

Geweldige producten en service

Mijn pakketje was na 1 dag al binnen! Heerlijke producten en een hand geschreven kaartje erbij! Ik ga zeker weer bestellen

Heerlijke producten en sneller levering!

Heerlijke producten op natuurlijke basis!! Hele snelle levering.

Snelle, goed verzorgde levering.

Tevreden klant.

Kadootje!!

Goede overzichtelijke site met mooie eerlijke producten. Kadootje geshopt voor vriendin (soapbar kers) en kon het niet laten shampoobar orange voor mezelf te bestellen. Snel geleverd, mooi verpakt met persoonlijke noot en 2 soap samples. Heerlijk! Ga ze snel proberen.

Prima bedrijf, persoonlijk kaartje bij de producten, vlotte en correcte levering

Tip: duidelijk aangeven bij de producten of deze in/met plastic verpakt zijn

Tot nu toe goede ervaring en kwaliteit.

Goede service en een persoonlijk bedankje voor de bestelling. Dat stel ik zeer op prijs.

uitstekend

ik heb mijn bestelling snel ontvangen, de volgende dag. prima verzorgd, fijne producten.

Super, persoonlijk en goed voor de natuur en diertjes

Top, lkr 2 monstertjes gekregen. Handgeschreven briefje erbij. Hou ervan♡♡♡ Alles paste in een mooi klein doosje, lkr duurzaam!!!♡ En mooie pure goede spullen voor mooie prijzen. Goed voor dier en natuur!!!♡♡♡

Goede natuurlijke producten en snelle levering

Duidelijke omschrijving bij wat je bestelt en ook zeer snelle levering. Ik ben vooral fan van Macrovita natuurlijke oliën.

Zeer goede shampoo bar

Verzending van product zeer correct , met handgeschreven welkomst kaartje ingesloten bij verzending. Zeer klantgericht

Fijne webwinkel

De website is gebruiksvriendelijk en snel. De prijzen goed. Mijn bestelling was al de volgende dag in huis!

Hele snelle service

Hele snelle service en de producten zijn netjes verpakt.

Over MetOlijf.nl

MetOlijf.nl is de grootste webshop in dierproefvrije natuurlijke cosmetica van de Benelux. Tot 100% natuurlijke cosmetica zonder SLS, parabenen en GMO's, die zelfs de meest geïrriteerde huid herstelt.