Erg goed.

Goede producten en snelle levering

Hele snelle levering. Mooi compact en goed verpakt!

Bestelling heel snel verzonden. Leuke producten.

Super fijn!

Het ruikt niet alleen heerlijk maar het ook nog eens super fijne zeep

Uitstekend service topie.

Producten zijn goed .

Lekker

Ruikt lekker geen chemische toevoegingen. Alleen jammer dat er een gewone dop op de doucheschuim zit. Viel uit mijn handen in de douche gelijk stuk leger.

Heerlijke producten, goede snelle service en goed advies

Inmiddels een paar keer iets besteld. Doosje open maken is al feest, heerlijke geuren komen je direct tegemoet. Proefmonstertjes erbij, alles goed verpakt in duurzaam materiaal. Producten zijn echt heel fijn. Advies nodig gehad, en snel en vriendelijk geholpen. Ik ben fan.

Maakt waar wat beloofd wordt.

Mijn bestelling kwam keurig op tijd, netjes verpakt . Communicatie over de bestelling was helder

Heb geen spijt van de bestelling.

Prima aflevering! Producten zien er mooi uit en geuren heerlijk! Gelukkig niet te sterk!

Vlotte levering, goedkeuringen verpakking. Leuke stukjes zeep en ruiken heerlijk. Een aanrader.

Geweldig !

Voor de eerste keer besteld bij MetOlijf.nl en super tevreden van. De producten zijn heerlijk om te gebruiken, ik bestel in de toekomst zeker nog.

Zoals aangegeven bij de bestelling. Zondag besteld, dinsdag in huis. Ook nu 2 monsters erbij. Helemaal top!

Super levering

Snel besteld, snel geleverd, goed verpakt en nog leuke proefzakjes erbij. Al met al top!!

Prima geregeld en snel geleverd

Je wordt netjes op de hoogte gehouden. Fijn ook dat de opvulling in de geleverde doos milieuvriendelijk is.

Vriendelijk en betrouwbar

Vriendelijk en betrouwbar

mooi

Mooi verpakt fijn product leuk persoonlijk berichtje erbij

Ik ga zeker weer bestellen.

Snelle levering en een leuke kaart bij de bestelling bijgedaan die persoonlijk was geschreven met een bedankje

Korrekt en zeer snel geleverd

De zeepjes voldoen zeker aan de gestelde verwachting.

Beste webshop, nog steeds!

Supersnelle levering, tot in de puntjes verzorgd! De kwaliteit van de producten is ronduit uitstekend! Zelfs met mijn gevoelige huid vind ik bij MetOlijf.nl helemaal mijn ding! Wat ben ik blij dat ik mij niet (meer) moet beperken tot de geur- en kleurloze apothekersmerken.

Snel, volledig en meer

Ik heb zoals ik gewend ben van metolijf mijn bestelling supersnel geleverd gekregen met weer een paar leuke staaltjes erbij. Ik heb dit keer een cadeautje laten inpakken, ook het babysponsje waar de optie "als cadeau verpakken" niet bijstond werd op vraag mooi verpakt. Steeds tevreden klant, Bedankt!!

Super tevreden

Ik heb vulcanic ash scrub besteld en die kwam mega snel en voor de prijs kan je het ook zeker niet laten. Ik heb hem alledn nog niet geprobeerd, dus kan er verder nog niet veel over zeggen. Ook heb ik er 2 samples bij gekregen waaronder een dagcreme die mega lekker ruikt en zo ontdek ik ook nieuwe producten. Dus al met al heel tevreden! Bedankt

Mooie sales

Fijne olijf zeepjes gekocht. Mn huid voelt meteen beter aan en mijn eczeem jeukt niet meer. Zodra deze op zijn koop ik ze meteen weer. Super produkten!

geweldig

rustige hoofdhuid, minder last van schilfers

Mooie producten voor o.a. probleemhuid, vlotte levering

De shampoobar en conditionerbar zijn super! Er vallen meerdere producten onder de eczeem-psoriasislijn. Ik zou de producten met cocamidopropyl betaine uit de eczeem- en Psoriasislijn halen.

Had een bestelling geplaatst maar omdat dit niet helemaal goed ging heb ik deze geannuleerd en dit werd zonder problemen geannuleerd. Was er blij mee.

Over MetOlijf.nl

MetOlijf.nl is de grootste webshop in dierproefvrije natuurlijke cosmetica van de Benelux. Tot 100% natuurlijke cosmetica zonder SLS, parabenen en GMO's, die zelfs de meest geïrriteerde huid herstelt.