Positive

Super fast delivery, very good quality product

I always buy my bio products here love it!

Easy experience, great products, and good prices! Thanks :)

Prima producten en prima levering. Verpakking met met persoonlijk kaartje. Nog klein puntje op i....plastic bolletjes uit verpakking weg laten.

Beste Sylvia, Dank je wel voor je beoordeling. Je geeft aan dat we plastic bolletjes uit de verpakking moeten laten. Echter hebben wij nooit plastic gebruikt om de producten te beschermen. Zo staat er ook op het kaartje, dat bij je bestelling zat, dat we gebruik maken van biologisch, afbreekbaar opvulmateriaal dat is gemaakt van maïszetmeel. Dit is geheel plasticvrij en mag gewoon bij de GFT. Veel plezier met de producten. Mocht je nog vragen hebben dan horen we dat graag. Met vriendelijke groet, Marlon MetOlijf.nl

Snelle en keurige levering, goede prijzen, mooie aanbiedingen.

Mijn eerste bestelling bij MetOlijf, alles is snel en juist afgehandeld. Leuk van het handgeschreven briefje bij de bestelling.

MetOlijf.nl biedt kwaliteit voor een lage prijs.

Producten zijn van prima kwaliteit tegen een lage prijs. Alles wordt snel geleverd in een deugdelijke verpakking en de producten voldoen aan de verwachtingen.

ik gebruik een shampoobar voor geverfd haar mijn blijft dagen zachtn kambaar ik ben er heel blij

ik ben er heel blij mee

Zachtheid van kop tot teen

Altijd super natuurlijke producten die mijn huid niet uitdrogen of net vettiger maken

Super Shop mit tollen Produkten!

Bin schon länger Kunde und bin immer super zufrieden gewesen. Die Lieferung ist schnell da und die Produkte sind sehr gut, tolle Angebote und wenn man einen Wunsch (wie z. B. bestimmte Proben wird das auch erfüllt), alles in einem einfach toll. Danke immer gern und immer wieder.

Wat een cadeautje om mijn pakje uit te pakken; een heerlijke geur in en hele mooie verpakking!

Fijne producten

Fijn om natuurlijke producten te kunnen gebruiken. Jammer dat vaak de producten die ik gebruik en fijn vindt niet meer leverbaar zijn en dat ook niet meer gaan zijn. He team probeert wel goed te adviseren over wat dan te gebruiken.

fijne producten, top!

Snelle levering, prettige producten

Van MetOlijf gebruik ik verschillende shampo's. Ze ruiken lekker en zijn erg prettig in gebruik. Snelle levering (als het product op voorraad is).

Heel veel goede producten die bij mij passen!

Snelle levering, supergoede producten

Ik was al fan van ezelinnemelk zeep, destijds gekocht op Santorini. Maar kon geen goede opvolger vinden. Was het allemaal niet. Maar heb nu jullie Aramaesti zeep voor droge huid geprobeerd en ben helemaal blij. Zo heerlijk zacht en voedend zeepje. En ruikt heerlijk en geen parabenen en kunstmatige toevoeging.. Ik was ook gelijk fan van de testers dagcreme en handcreme dus ook die gelijk besteld. Heerlijke producten die echt werken. Top. En jullie zorgen er voor dat het supersnel in huis is. Wat ook fijn is. Dikke 10 voor jullie shop

Mooie producten en goede service

De mensen van metolijf weten precies waar ze het over hebben en kunnen je goed helpen met de juiste producten.

Fijne producten, goede service!

Ik ben om. Wat een geweldige producten. Deo, shampoo bar, conditioner bar, zeep. Heerlijk!

Snelle levering van een fijn hoogwaardig productt

Vandaag mijn pakketje ontvangen met mooie producten. Er zat een heel lief kaartje bij met daarop geschreven geniet van je bars en samples. De bars zaten in het doosje, maar de samples 'de kers op de taart' kon ik niet vinden in het doosje. Uiteraard ben ik heel blij met mijn producten. En is het handgeschreven kaartje al een vrolijk noot bij de bestelling.

Beste Sandra, Dank je wel voor deze mooie beoordeling. Wat ontzettend stom van ons dat we zijn vergeten om samples bij je bestelling te stoppen. Dat kan natuurlijk nooit de bedoeling zijn. Als je dit bij je volgende bestelling aangeeft (bij de opmerkingen) dan krijg je van ons wat extra samples. Mijn excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Marlon MetOlijf.nl

Fijne zeep

De zeep is fijn. Maar het houten zeep bakje is jammer. Heb er 3 gekocht, maar de zeepjes worden helemaal bruin van het hout...

Beste Ingrid, Dank je wel voor het schrijven van de beoordeling. Goed om te horen dat de zeep goed bevalt. Wat betreft het olijfhouten bakje. Het is goed om deze, voordat je het in gebruik neemt, nog even te behandelen. Dit staat ook bij het product zelf vermeld. Deze olijfhouten zeepbakjes zijn met de hand gesneden en soms zit er nog wat fijn zaagsel van het hout op en tussen de richels van het bakje. Dit kan afgeven. Je zal zien dat als je het nog eens met olijfolie insmeert het niet meer afgeeft. Mocht je nog vragen hebben, laat het ons gerust weten. Met vriendelijke groet, Marlon MetOlijf.nl

Snelle levering en leuke samples erby !!

Shampoo op aanraden van mn zusje, dus al snel kom je bij Metolijf uit. Tegenwoordig is snelle levering niet een service meer maar een must. Het maakt ze anders door extra samples te geven, daarom als ik volgend keer weer ga bestellen, zal ik naar mn pakje uitkijken!! :)

Overzichtelijke site, snelle levering, goede roducten

Supersnel alles in huis en mooie, eerlijke producten. Blij mee!

De uitleg online heel duidelijk en hele snelle aflevering.

Ik had op Google gezocht om een crème tegen mijn nikkel eczeem. Kreeg gelijk het product naar voren. Dus ben ik gaan kijken en volgens de omschrijving moest dit product goed helpen. Dus daar ben ik vanuit gegaan en besteld. De prijs viel mij ook mee. Kreeg er ook nog proefmonstertjes bij. Een snelle levering waar ik heel blij mee ben.

Helemaal top!

De levering was heel snel en de producten top! Een persoonlijke boodschap nog in de doos niet verwacht maar geeft een leuke persoonlijke draai aan je pakketje. Hele goede ervaring

Snelle levering. En uitstekende producten.

Snelle levering en fijne producten

De volgende dag werd mijn bestelling al geleverd. Ik had haarproducten besteld en bij de volgende wasbeurt kon ik het product al uitproberen. Trouwens goed resultaat, veel volume in het haar en makkelijk te stylen.

Over Met Olijf

MetOlijf.nl is de grootste webshop in dierproefvrije natuurlijke cosmetica van de Benelux. Tot 100% natuurlijke cosmetica zonder SLS, parabenen en GMO's, die zelfs de meest geïrriteerde huid herstelt.