Goed bedrijf

Goede natuurlijke producten, Netjes verpakt en snelle levering. Goede communicatie. Enige minpuntje dat je best wel voor je hoog bedrag moet bestellen eer je geen verzendkosten miet betalen.

Quality, friendly, holiday feeling

What I enjoy the most with MetOlijf beside the quality and the friendliness is the holiday feeling everytime I use their products. Quality, service, friendliness, advices and holidays felling at home ☀️

Goeie en duidelijke site. Ruime keuze. Prima service. Ben erg blij met Olijf!!!

Supper goede spullen

Ik moet zelf zeggen ben erg tevreden met alle proddukten heb bestelt . Ik zou iedereen aan raden om bij jullie spullen te bestellen of als cado geven . Echt top

Snel en uitstekend!

De bestelling word snel verwerkt en geleverd. De service is uitstekend, MetOlijf geen probleem, je bestelling staat in 1, 2, 3 voor de deur. De producten zijn uitstekend, ik blijf bij MetOlijf.

Lekker zeep,goede producten,snelle levering!

Super producten!Snell service!

Snelle levering, mooie producten!

Goede producten en snelle service.

Goede kwaliteit producten en een snelle service.

Prima online winkel

Goede omschrijving van artikel. Snelle levering. Heerlijk ruikende shampoo.

altijd goed

Prima ontvangen, altijd lekkere monsters erbij. Helaas wel een dag te laat bezorgd, maar dat is dan ook het enige minpuntje

Snelle levering en direct antwoord op mail

Als er een probleem is wordt dit snel opgelost, direct antwoord op mail. Fijn geholpen en snelle levering.

Fijne producten, goede website en verpakking, veel keus, betaalbaar.

Zie bovenstaande

Snel en goed geleverd

Voor mij de eerste keer iets te hebben besteld dus even de tijd nodig om de kwaliteit van de producten te beoordelen. De vraag is natuurlijk of alles volledig op natuurlijke basis is gemaakt wat ik gekocht hebt en als er bvb geurstoffen zijn toegevoegd of niet. Diverse dingen aangeschaft zodat ik het een en ander kan gebruiken en testen.

correcte afhandeling

De bestelling en levering verloopt zonder probleem

Snelle levering van heerlijke producten

Snelle levering van heerlijke producten

Mooie producten en snelle service!

MetOlijf is een bedrijf met prachtige en heerlijke producten voor iedereen. Zeer klantvriendelijk en goede service.

Ruikt heerlijk

Vrij snelle levering met wat proef zakjes erbij. Goed verzorgd ingepakt.

Alles correct verlopen, van bestelling tot levering.

vlotte service en snelle levering

ik ben vaste klant van jullie solid deodorant bar. Ik gebruik de bar in combinatie met een Crystal deo. Eindelijk een product dat aan het einde van de dag geen spoor van geur nalaat in mijn t-shirt. Super!

Bestellen is eenvoudig

Bestellen is eenvoudig, de producten zijn snel geleverd door mijn favoriete bezorgdienst (PostNL). En ze hebben geluisterd naar mijn opmerking dat ik geen proefmonsters wil ontvangen. Het zou nog beter zijn als je als klant een vinkje kan zetten als je wel proefmonsters wilt hebben in plaats van dat je het in het opmerkingenveld moet zetten. Dan zou ik een 10 geven.

mooie produkten

mooie produkten

Goede producten en prima service

De kwaliteit van de producten is erg goed en ook de wordt er snel op e-mails gereageerd.

Goede service en vriendelijke medewerkers

Goede service en vriendelijke medewerkers. Daarnaast ook een mooie productlijn.

Altijd goede service

Ik vind de service erg goed. Ook de producten zijn fijn. Veel producten met een aangename geur. Op Griekenland zelf zijn deze producten ook echt te koop. En het leuke is prijzen zijn redelijk overeenkomend. Dus niet in Nederland inenen 3 x duurder. Mijn favoriete productlijn de macro vita. Ruikt heerlijk. En voelt goed.

Top producten

Top producten

Over MetOlijf.nl

MetOlijf.nl is de grootste webshop in dierproefvrije natuurlijke cosmetica van de Benelux. Tot 100% natuurlijke cosmetica zonder SLS, parabenen en GMO's, die zelfs de meest geïrriteerde huid herstelt.