Finally something to worth !

Met de man heb ik op telephoon samen gepraat over mijn order ,was hij echt aardig en vind ik het echt belangrijk en lief voor mij. Die producten zijn helemaal prima !! en zijn deze ook in een prima situatie bezorgd . De site is echt makkelijk het te gebruiken en kan iemand tussen veel producten te kiezen en wat nodig heeft,te vinden. Mijn beste wensen en wel succes met jullie site.You worth it !! Tot en met volgende keer!! Met vriendelijke groet

Gebruiksvriendelijke site, zeer vlotte bediening.

De afbreekbare vulling gemaakt van maïs is een pluspunt !

Fijne producten

Het is de 1e keer dat ik de shampoo en conditioner bar geprobeerd heb dus kan er nog weinig van zeggen! De producten zijn wel fijn maar ik hoop eigenlijk dat de jeuk op mijn hoofd erdoor verdwijnt, misschien na een aantal keren

Lekker snel en positief

De levering ging snel, was duidelijk, product goed verpakt en positief: het leuke kaartje bij ontvangst. Ik heb het product pas 1x gebruikt en kan daae nog niet veel over zeggen, maar hoop dat het gaat werken :)

Het pakje is altijd zeer goed verpakt en er zitten altijd 2 proefjes bij. En het apart geschreven kaartje vind ik super.

Fantastische levering

Ik bestel zeker vaker want mijn product was supersnel in huis Bedankt

Product van kwaliteit en snel service!

Blij en tevreden met de shampoo bars. De laatste keer heb ik 3 gekocht en ik kon ze voor drie maanden genoten. Ik was mijn haar elke andere dag. Daarnaast vind ik heel belangrijk om te weten wat er precies in elke shampoo bar zit en wat voor is. Deze website en productlijn is de enige die een beschrijving op detail aangeeft van de ingrediënten die de shampoo bars van gemaakt zijn.

Uitstekend!

Snelle verzending, fijne producten en vriendelijke mensen!

Goede producten

Goede producten, snelle service

Prima producten, super service en snel

Ze verkopen erg fijne producten, ze zijn vriendelijk en geven goede service en advies en de levering is supersnel!

Top service en goede producten

Snelle levering van topproducten

Ik ben 100% fan van hun producten! De omschrijving onder de producten op de site klopt helemaal. Hele fijne shampoos en haarmaskers besteld en je kunt het resultaat nu al zien. Ik heb ook een dagcréme van ze en ben echt verkocht !

Goede service.

Snelle levering, extra samples, een leuke handgeschreven kaartje.

Eerlijk produkt

Mooie site, mooie producten, leuke omschrijvingen en snelle levering

Goede ervaring, mooie producten, snelle levering

Fijn bedrijf, mooie producten, uitgebreide omschrijving van een product, fijne website en leuk briefje bij pakket

Favoriete webshop.

Reeds een aantal jaar bezorgd Met Olijf het grootse aandeel van men verzorgingsproducten. Topproducten van uitstekende kwaliteit. De webshop is helder en duidelijk. De levering verloopt altijd heel vlot. Fijne mensen om mee te communiceren. Wanneer het pakje met producten wordt uitgepakt, is het altijd uitkijken naar de persoonlijke noot die erbij zit. Bedankt voor alle jaren van zorg Met Olijf.

Snelle verzending, altijd leuke pakketjes.

De pakketjes van metolijf van altijd weer een feestje om uit te pakken. Heerlijke en eerlijke producten die echt werken. De bestelling wordt altijd snel verzonden en er zitten altijd samples bij. Fijne webshop!

Blij datzelfs in deze tijd hun persoonlijkheid voor de klant voorop staat

Ondanks dat het voor veel mensen een moeilijke tijd is, staan ze toch iedereen met raad en daad bij. Het handgeschreven kaartje zit er nog steeds bij! Leuk om zo je pakketje als een cadeautje uit te mogen pakken! Tip aan andere klanten: verwen iemand met een cadeautje van metolijf!! In deze moeilijke en eenzame tijden. Klein gebaar. Groot plezier!! En voor jullie veel succes nog in deze tijd!

Super producten en super service

Na een vakantie in Griekenland kwam ik in aanraking met lichaamsproducten met olijf erin. Ik heb een paar producten gekocht en meegenomen naar huis om uit te proberen. Deze producten bevielen zo goed dat ik Nederland op zoek ben gegaan naar deze producten en kwam terecht bij Met Olijf. Ik heb nu tweemaal besteld en ben netjes en snel geholpen. De levering is heel snel met daarin een kaartje van de eigenaar om veel plezier te wensen met de producten. Echt heel leuk.

Blij met mijn O lijf!!!!

De bestelling doen op de computer is heel goed en simpel. de bestelling is netjes en goed aangekomen de volgende dag zoals is beloofd. De producten zien er verzorgd en netjes uit. Ik ben blij dat ik jullie heb ondekt.

Snelle levering.

Hele fijne producten

Fijne producten, niet te duur, goede service

Snel en netjes geleverd!

De bestelling werd snel en keurig geleverd met een handgeschreven kaartje erbij! Leuk! Voelt persoonlijker. De bestelde shampoobar en conditionerbar bevallen goed!

Snelle bezorging, en een persoonlijk kaartje. Ik ga vaker bestellen

Heerlijke producten, en belangrijk milieuvriendelijke verpakking!

Over Met Olijf

MetOlijf.nl is de grootste webshop in dierproefvrije natuurlijke cosmetica van de Benelux. Tot 100% natuurlijke cosmetica zonder SLS, parabenen en GMO's, die zelfs de meest geïrriteerde huid herstelt.