Shampoobars beter dan 'gewone' shampoo

Al een tijdje bestel ik de vaste shampoobars bij MetOlijf.nl. Deze werden in een plastic bakje geleverd en tegenwoordig zelfs standaard helemaal zonder verpakking, zodat je nog minder plastic gebruikt (wel in een papieren zakje). Naast het feit dat je zo minder plastic gebruikt (op naar zero waste!), zijn het ook gewoon hele fijne shampoos, die je haar echt luchtiger en langer fris houden dan 'gewone' shampoo uit de fles. Aanrader!!!

Een mooie ontdekking, deze producten!

Ruim assortiment, passend bij iedereen. Fijne producten en uitstekende service.

Helemaal happy!!!

Heb een aftersun in Griekenland gekocht. Produkt was haast op en ben op zoek gegaan of dit in Nederland ook te koop was. Ben uit eindelijk bij "Met Olijf" uitgekomen. Heb de site bezocht en gevonden wat ik zocht maar dit niet alleen, heb gelijk andere produkten uit dezelfde serie gekocht. Ben super tevreden over deze produkten die ik gebruik. Ze geven je een hele zachte huid en voelen niet vet aan.

Snelle en correcte bezorging

Prima en snel geleverd

Top webshop met persoonlijke en snelle service

Met olijf is een mooie webshop met veel verschillende producten waarover je via de chat persoonlijk advies kan vragen. Erg fijn als je twijfelt welk product bij je past! Ook snelle service want ik had het de volgende avond is huis (: Ga hier zeker vaker bestellen. Nu mijn nieuwe shampoo bar testen.

Super producten

Levering is snel en producten zijn top!! Een aanrader!!

Haarzeep

Haarzeep van goede kwaliteit

Omdat ik al snel irritatie krijg van Shampoo op mijn hoofdhuid overgestapt op de zeepshampoo van metolijf. En het handgeschreven kaartje vond ik er ook erg leuk bij

Het handgeschreven kaartje maakt het meer dan compleet

Supersnelle levering en hele goede produkten

Ben heel blij met Met Olijf. Ik vind de producten geweldig en altijd een snelle levering.

Super producten

Heb inmiddels meerdere producten gebruikt, ze zijn echt allemaal even goed voor mijn huid. Heel fijn dat alles natuurlijk is, voor mij geen andere meer! Ook een heel fijn bedrijf met een persoonlijke benadering.

Superfijne producten

Omdat ik mijn best doe plastic verpakkingen te vermijden, ben ik sinds enige tijd overgestapt op vaste shampoos en cremespoeling. De producten van Met Olijf zijn heel erg prettig in gebruik. Bij de vaste shampoo krijg ik een erg schoon gevoel op mijn hoofdhuid en geen irritatie. Het is zuinig in gebruik en breekt niet in stukken zoals andere merken. Heel erg fijne producten, aanrader!

Fijn bedrijf

Omdat ik vaak geirriteerde ogen had en haaruitval ben ik op zoek gegaan naar natuur producten en kwam bij MetOlijf tercht gelijk besteld en door de prettige behandeling gelijk meer producten besteld,mijn schoonheidsspecialiste ze I dat ik voor de haaruitval pillen in kon nemen maar daar begin ik niet aan,dus toen ik de volgende keer mijn schoonheidsspecialiste kwam ze ik heb hier geen gevoel bij als iedereen dat gaat doen kan ik wel sluiten (dus heeft ze alleen klanten nodig die doen wat zij zegt.Dus omdat ik deze producten gebruik maak ik gelijk de vraag is er een schoonheidsspecialiste in de buurt van Rotterdam waar ik een afspraak kan maken.vr.Jopie

Super producten! Top service

Erg blij met alle tot nu toe ontvangen producten. Goede service. Snel reactie bij vragen.

Mooie producten

Voor mijn eczeem de olijfzeep met creme combi set gekocht. Hele fijne vettige zeep die een vettig laagje achter laat. Heel fijn voor mijn door eczeem gebarsten huid. De creme vind ik niet zo fijn. Heb het idee dat deze mijn huid uitdroogt. Gebruik deze voor mijn niet met eczeem aangetaste huid. Verder wel lekkere frisse creme. De zeep ga ik zeker vaker kopen.

heerlijke producten

Ze hebben heerlijke producten. Ik had vooraf advies gevraagd over welke shampoobar geschikt zou zijn. Die besteld en ze bevallen prima. Snelle reactie bij een vraag via de chat. De bestelling wordt snel geleverd met een leuk proefje e persoonlijk berichtje.

Heerlijke producten

De douche en shampoo producten zijn zacht van geur en weldadig voor de huid. De Messinian gezichtscrème is een rijke volle crème, heerlijk voor mijn huid.

Top producten, slechte verpakking.

Ik was verrast door de natuur onvriendelijke chips in het pakket. Verder uitstekende service. Vrijwel meteen werd gereageerd op mijn beoordeling via mail: tot mijn grote opluchting zijn de chips gemaakt van 100% mais zetmeel en lossen op in water - hier ben ik heel heel blij mee.

Beste Anja, Dank je wel voor je beoordeling. Wat betreft de chips in de verpakking. Deze is niet natuur onvriendelijk. Integendeel, dit is gemaakt van mais zetmeel en 100% biologisch. Houd er maar één onder de kraan en het lost meteen op. Het mag dus gewoon bij het GFT-afval. We hebben nog nooit plastic gebruikt om een pakketje mee op te vullen en zullen dat ook nooit doen. We hebben hier ook eerder een Facebook berichtje over geplaatst: https://www.facebook.com/metolijf/videos/2321263374828301/ Mocht je nog vragen hebben dan horen we dat graag. Veel plezier verder met je bestelling. Met vriendelijke groet, Marlon Met Olijf

Je wordt super geholpen, zelf had ik een probleem toen ik de bestelling wilde betalen en eBay toen gechat met iemand en die heeft het opgelost. Misschien een tip om de zeepjes eerst in doorzichtoh folie te verpakken voor ze in de papieren zakjes gaan ik werd overstelpt met zeer veel geuren tegelijk toen ik de doos open deed. ( vanwege mijn parfumallergie ruik ik geuren nog scherper kreeg er vreselijke hoofdpijn van) Verder was alles prima in orde

In één woord: prima

Vriendelijke persoonlijke behandeling'. Bestelling uiterst vlot geleverd.

snel geleverd, met een persoonlijke noot, echt geweldig en niet te vergeten heerlijke zeep!

Heerlijke zeep! Ook de shampoo bar werkt fantastisch!

Producten besteld, volgende dag geleverd. Ik heb de shampoo bar besteld, bevalt me erg goed. Ik had er ook een bijbehorend zakje besteld. Deze zat niet bij de levering, maar met 1 chatberichtje gelijk nagestuurd. Het zakje bevalt me niet. De shampoo bar blijft nat hierin. Dus ik ga een zeepbaje erbij bestellen de volgende keer

De body lotion van Aphrodite Argan & Pomegranate is echt heel erg fijn en ruikt heerlijk. Heb een voordeelpakket gekocht, body lotion en douche gel. Jammer dat deze niet Argan & Pomegrante is maar een andere geur. Hadden ze beter aan moeten geven vindt ik.

Natuurlijke verwennerij voor het lichaam

Alles is natuurlijk en eerlijk gemaakt en ruikt zo lekker en ik hou van het handgeschreven kaartje dat er altijd bij zit!

Fijne webshop met goede producten

Fijne webshop om te bestellen. Producten altijd snel binnen en van goede kwaliteit