Fijn bedrijf

Goede service en fijne artikelen.

Ontzettend blij mee!

Sinds ik deze producten gebruik voelt mijn haar een stuk gezonder en dikker aan, Door de natuurlijke stoffen die erin verwerkt zitten en het vrij is van parabenen. Dit word mn vaste shampoo, ben benieuwd naar de andere producten! Maar de haar producten zijn zeer zeker aan te bevelen!

Heerlijke wellness produkten in mijn eigen badkamer!

Heerlijk in bad gelegen met bath salt-rose petals with olive oil. Super zacht voor mijn huid ( eczeem ) en het ruikt echt naar rozen. Ook de volgende dag nog een heerlijke rozen geur.

Ik had een aantal producten besteld en die werden op tijd geleverd. De spullen waren netjes verpakt in een doos en er was ook nog een sticker 'breekbaar' erop geplakt. Dat vond ik erg attent. Ik ben ook tevreden over de bestelde producten en zal vaker gaan bestellen daar.

Fijne website, vlotte levering en alles goed verpakt. Leuk dat ze er sampels bij doen.

top produkt voor mijn eczeem handen

heerlijke creme, klantvriendelijk in gebruik. Ben super tevreden

Perfecte eerste kennismaking

Van kiezen tot bestellen ging heel vlot op hun overzichtelijke website. De levering die erop volgde ging even goed. Dus niets dan lof voor dit bedrijf. Zal in de toekomst nog bestellingen plaatsen bij hen.

Super Produkt, 1a Service ♥️

Alles top!

goed!

Duidelijke omschrijving van de producten. Heel fijn dat bij de producten makkelijk de ingredientenlijst te vinden is, vanwege allergien is dat voor mij heel belangrijk. Makkelijk bestelproces en vlot in huis.

Prima producten en prettig bedrijf

Ik kon alleen niet meer op mijn account en heb geen punten gekregen. Weet ook niet hoe dat werkt met die spaarpunten want ik kreeg niet direct geleverd van metolijf.

Prima producten.

Goede service en netjes op tijd geleverd.

Alles keurig geregeld

Mooie producten en goede klantenservice

Mooie producten voor een eerlijke prijs

Wij zijn bij 'met olijf' terechtgekomen omdat we op zoek waren naar bad/douche producten zonder schadelijke stoffen. Onze dochter van 2 heeft een moeilijke huid en reageert snel op SLS etc. Nu we haar haren was met de kindershampoo en de zeep en badschuim gebruiken heeft ze nergens meer last van. Zelf vind ik de 2 in 1 shampoo erg prettig voor mijn haar en 1x per week een haarmasker erbij en mijn haar blijft mooi glanzen en voelt zacht aan.

Goed geregeld

Mijn speciale verzoek om direct spullen te komen ophalen is door Olijf perfect geregeld. Alles stond klaar binnen een mum van tijd zoals afgesproken.

heb er nog geen ervaring mee

uitstekende creme smeert goed heb het drie dagen in huis dus ik weet nog niet of het resultaat opleverd

Uitstekend.

De ervaring die ik heb is prima. zeer tevreden.

Snelle levering en goeie producten

Mijn haren kunnen tegen deze producten.

Heerlijk, puur en betrouwbare winkel

Heerlijke producten en zeer snelle levering ook in coronatijden!

Heel goede producten

producten zeer goed de verpakking voor het verzenden van de producten echter niet!

Op zich wel goed, alleen is de kleur niet het bruin zoals op de site. Jammer.

Super goed.

Super goed voor de gevoelige/ geïrriteerde huid. Ruikt super lekker, en is ook niet duur.

geweldige service

keurig en vlug bezorgd...alles in de verpakking afbreekbaar in het milieu...fijne producten, zoals shampoo...SUPER!

Top!!

Elke keer weer een feestje om mijn bestelde producten uit te pakken. Is altijd keurig verzorgd ingepakt. En snelle levering!

Heerlijke en goeie producten en de bestelling was snel binnen.ga zeker nog vaker bestellen.

Over Met Olijf

MetOlijf.nl is de grootste webshop in dierproefvrije natuurlijke cosmetica van de Benelux. Tot 100% natuurlijke cosmetica zonder SLS, parabenen en GMO's, die zelfs de meest geïrriteerde huid herstelt.