Snelle levering volgende dag al

Super snel

Makkelijk en overzichtelijk site en super snelle levering

Super, snelle levering en leuk staaltjes gekregen om te testen. Zal zeker en vast terug bestellen

Snelle verzending en twee leuke sampeles erbij ontvangen

Leuke producten

Snelle levering makkelijk met betalen. Mooie producten. Kadootje voor mijn vriendin haar verjaardag dat gaat ze vast leuk vinden

Eerste keer besteld, lekker resultaat

De heren gezichts-en lichaamscreme ervaar ik als een weldaad. Heerlijke geur en trekt snel in huid. de huid blijft lekker soepel gedurende de dag. Ook fijn dat de creme geheel natuurlijk is samengesteld. Ik denk bijna zeker te weten dat jullie er nu een nieuwe klant bijhebben. Ook snelle levering en fijne attentie 2 samples van after-shavebalsam. Kortom dikke duim omhoog.

Heerlijke zeepjes !

Wat een heerlijke zeepjes voor mijn droge huid!Ik ben er erg blij mee!

Prachtige producten en snelle service

Persoonlijke manier van inpakken met een kaartje op naam geschreven erg klantvriendelijk.

Super producten en snel geleverd.

gebruikersvriendelijke flacon

geeft soelaas aan beginnende wallen onder ogen en zeker makkelijk aan te brengen door beetje op binnenkant wijsvinger te spuiten.

Snelle en vlotte bestelling

Mijn bestelling werd de volgende dag reeds geleverd in een milieuvriendelijke verpakking. Heel leuk dat er ook een persoonlijke boodschap in zat en enkele staaltjes om uit te proberen.

Retourneren eigenlijk niet mogelijk

De shampoo bars zijn prettig in gebruik. Helaas zijn er een aantal bars die niet ruiken zoals ze beschreven zijn, maar een stuk chemischer. Ze worden zo verpakt opgestuurd dat je niet aan de bar kan ruiken zonder de zegel te verbreken. Ik had een aantal bars besteld om eraan te kunnen ruiken, maar doordat de zegel was verbroken namen ze ze niet meer retour terug. Ondanks dat ze duidelijk niet waren gebruikt. Op de website staat dat je wel kan retourneren als wat je doet niet verder gaat dan het vaststellen van de aard en de kenmerken van het product. Eraan ruiken lijkt me niet verder gaan dan dat. De klantenservice zei desalniettemin dat er niks aan te doen was. Dit is belangrijk om je te realiseren als je bij deze website besteld. Om bovenstaande reden zou ik niet snel opnieuw bij dit bedrijf bestellen.

Beste Pien, Dank je wel voor het schrijven van een beoordeling. Je hebt bij ons een collectie aan shampoo bars gekocht. Dit heb je gedaan om daar één van te houden welke het lekkerst ruikt. Je hebt van allen de seal verbroken en deze in de handen genomen. In het kader van hygiëne is het zo dat wij producten waarvan de seal is verbroken nooit terugnemen. Ook in het kader van duurzaamheid kunnen we deze producten niet terugnemen om daarna weg te gooien. Omdat je de lekkerste geur wilde behouden en de andere minder lekkerder vond ruiken hebben we het bedrag van de andere shampoo bars, welke je hebt behouden, gewoon teruggestort op je rekening. Wij snappen zelf dan ook niet goed dat je op basis hiervan ons een 2 geeft en niet aanraad. Met vriendelijke groet, Marlon MetOlijf.nl

Snelle bezorging, netjes verpakt met een persoonlijk handgeschreven kaartje en enkele extraatjes. Top!

Snelle levering, fijne douchegel

Snelle levering, fijne douchegel en butter

Positief.

Snel geleverd,netjes verpakt. Verder is op de site een korte en duidelijk uitleg te vinden over het gebruik van de producten. De werking van de producten is erg goed! Snel resultaat bij het gebruik van de huidolie bij geïrriteerde huid. De zeepshampoo is heerlijk. Leuk dat er kleine probeerseltjes bijzaten als cadeautje.

De zeepjes ruiken heerlijk en zien er leuk verpakt uit

De zeepjes zien er erg leuk uit , leuk ook om cadeau te doen , het was het wachten zeker waard

De producten waren zeer mooi verpakt . De samples was een fijne verrassing, evenals de extra zakjes om een product te proberen.

Nette verzending. Heel goed product en een super leuk persoonlijk handgeschreven briefje erbij. Ik ben helemaal blij.

Prima levering, fijne producten!

Makkelijk bestellen, leuke aanbiedingen (zonnebrand en aftersun) en de producten ruiken heerlijk!!

Top.

Prima website en m'n eerste bestelling werd vlug en keurig verpakt geleverd! Ook zaten er 2 proefjes bij,wat n leuke verrassing was!

weldaad voor mijn probleemhuid

Snelle levering en met zorg en aandacht ingepakt met "breekbaar" sticker aan buitenzijde. De body dry oil (olive oil & coconut oil) ruikt heerlijk, trekt snel in je huid en de handcreme cracked skin cream smeert zeer goed, ruikt ook heerlijk en irriteert niet. Geen allergische reacties meer dankzij deze natuurlijke produkten zonder chemicaliën. En heel attent van het kaartje en de 2 monstertjes om uit te proberen ...

mooi product en snelle levering

heel blij mee!!

Goede site, fijne snelle levering.

Leuk ook met een kaartje en 2 monstertjes in het pakketje meegestuurd!

snelle service door dat de levering vlug arriveerde

Meteen in gebruik kunnen nemen en dat voelde al gelijk goed

Over MetOlijf.nl

MetOlijf.nl is de grootste webshop in dierproefvrije natuurlijke cosmetica van de Benelux. Tot 100% natuurlijke cosmetica zonder SLS, parabenen en GMO's, die zelfs de meest geïrriteerde huid herstelt.