Snelle levering. Goed product.

Heerlijke bars

Heb de shampoo de conditioner en de deobar. Bevallen super. Even wennen, maar na aantal x gebryik zeer tevreden over het resultaat.

Goed product, snelle levering

Het is mijn eerste solid conditioner die ik gebruik, maar ik ben er erg blij mee. Toen ik een paar keer met de bar over mijn haar ben gegaan voelde ik de oliën van de conditioner. Nadat ik mijn haar een tijdje had gemasseerd, kon ik het heel gemakkelijk uitspoelen. Mijn meestal moeilijk te kammen haar was super zacht en gemakkelijk te borstelen. Het product was er binnen 1 dag. Super service en goede kwaliteit.

Perfekte Abwicklung!

Die Internet-Bestellung war einfach gestaltet, sehr gut fand ich die verschiedenen Bezahlmöglichkeiten u. a. auch per PayPal. Meine Bestellung wurde sehr schnell bearbeitet und versendet. Der Artikel kam dann gut verpackt bei mir an. Über den Fortschritt meiner Bestellung wurde ich immer rechtzeitig per E-Mail informiert. Besser kann man es nicht machen!

Ik vind met olijf een geweldige webshop leuke en fijne producten een blijvertje

Producten, bezorging en klantvriendelijkheid is super

Super goede ervaring gehad met Olijf. De shampoo bar en conditioner bar zijn beide super lekker en de bezorging was zeker op tijd. Wat ik ook top vond is dat ik de bars specifiek had gekocht voor plastic-vermindering en de hele bezorging is plasticvrij en een vriendelijk handgeschreven kaartje erbij. Super!

Goede producten!

De shampoo werkt goed tegen de huidschilfers van mijn puberzoon. Conditioner ruikt ook heerlijk.

Mooie producten en persoonlijke service

Mooie producten: zeer tevreden qua qualiteit over zowel de shampoo, conditioner, dagcreme, shampoobar en het perfum. Snelle levering en met een handgeschreven persoonlijke boodschap wat het extra leuk maakte. Fijn bedrijf!

Prima producten, levering en service!

Ben heel blij met dit bijzondere bedrijf! Zowel de producten en de snelle levering zijn goed. Verder vind ik de deskundigheid en betrokkenheid heel positief.

Eerlijke en heerlijke producten.

Heerlijke goed verzorgende producten en supersnelle verzending en ontvangst. Zo attent dat er samples bijgevoegd worden en altijd een persoonlijke noot. Ik ben en blijf trouwe klant van Olijf..!

Sehr zu empfehlen

Sehr schnelle Lieferung und sehr gute Ware. Vielen dank

Goede natuurlijke producten

Snelle levering, leuke handgeschreven kaart en samples gekregen bij mijn bestelde producten. Wat ik zo fijn vindt, is dat de producten grotendeels natuurlijke ingrediënten bevatten. Ik zal hier zeker vaker bestellen!

Alles mooi geleverd, perfect! Met geweldige producten!

Erg goed en snel

Leuke producten, vriendelijke mensen en goede afhandeling

Leuke producten, voor ieder wat wils. Alle producten zijn goed beschreven, dus zoeken naar een bepaalde verzachting van de huis of werking van een product is goed en duidelijk te vinden.

Fijne producten, snelle levering

Ik was op zoek naar goede verzorgingsproducten voor mijn onrustige gezichtshuid. De acne-verzorgingslijn van Macrovita kalmeert en ik merk na 1 week al duidelijk verbetering! Gezondere teint en rustigere huid, top! Daarnaast werd de bestelling snel geleverd, inclusief handgeschreven kaartje! Altijd leuk, een blijk van waardering :-)

Heerlijke producten voor een eerlijke prijs

Overzichtelijke website, eenvoudig bestelproces, snelle levering.

Fijne ervaring, goed geholpen

1e keer in de shop, ze hadden het druk met bestellingen maar namen eveneens ruim de tijd voor mij. Fijne ervaring, goed advies

Goeie zaak!

Twee maal besteld nu, levering dag later. Fijne producten!

Meer dan perfect!

Ik ben lang op zoek geweest naar producten voor mijn droge en gevoelige huid. Bij Met Olijf heb ik meerdere producten gevonden waar mijn huid meteen van opknapt. Ik wou dat ik het eerder had ontdekt.

Fijne product en die veilig zijn voor de huid

Snelle levering.ik heb nu 2 keer besteld en het was heel snel in huis.netjes verpakt en alle producten zijn zacht voor de huid en erg lekker.vooral de ezelinnenmelk is heerlijk

Fijne producten, snelle levering

De shampoo is prettig in gebruik, en de bodybar voor kinderen is heerlijk (ik gebruik het ook voor mezelf)

Gewoon Top!!

Goed spul om zelf te gebruiken of om kado te geven. Snelle verzending en altijd iets extra's erbij.

Goede ervaring

Duidelijke website met voldoende informatie, snelle levering

Altijd goede producten

Producten zijn goed. Service is goed. De persoonlijke noot bij de zending is altijd verrassend en geeft een betrokkenheid bij de klanten en de producten die ze verkopen.