Snelle levering.

Snel in huis, goede service.

De volgende dag ontvangen.

Niet alleen meteen de volgende dag ontvangen, maar er zaten ook een paar samples bij. En een handgeschreven persoonlijk bedankje en genieten van het product toegewenst.

Goede ervaring, fijne spulletjes

De cracked skin cream werkt inderdaad zo goed als ik al las in revieuws, erg blij mee want niks hielp hiervoor, snelle correcte levering ook, heel tevreden dus

Zeer tevreden !

Zeer tevreden over de snelle levering. Fijne producten. Mijn huid is nu, na slechts enkele dagen gebruikt te hebben, al een stuk rustiger. Dus erg blij met deze keuze!

Snelle bezorging, persoonlijk berichtje en fijne crèmes.

Snelle levering, vriendelijk, persoonlijk briefje en goede crèmes die ook werken tegen de eczeem van mijn zoon. Er zaten ook nog wat samples bij. Kortom, een aanrader.

Heel fijn!

Fijne service, leuk briefje wat ik erbij kreeg.

Goede service.

Snelle levering van fijne produkten en samples. En een leuk handgeschreven kaartje in het pakket.

Zeer vlot en netjes .

Ik ben al bekend met de producten,en koop ze in Kreta. Fijn dat dat nu ook hier kan. Zeer vlot en netjes verzonden met dat persoonlijke kaartje.

Had al een tijdje extreem droge handen Door gebruik van alcohol (ga vaak naar ziekenhuis ) ik kreeg zelf scheurtjes bij mijn vingertoppen en heeft veel producten gebruik niks hielp maar met jullie zalf na anderhalf dag begin ik al verandering zin ben super blij

De service qua thuislevering was super

Bij het bestellen duidelijke info, goeie service qua thuislevering, misschien één puntje die nog duidelijker kon is de inhoud... Deze vond ik nergens terug op de site hoeveel er in 1 flesje zat (of ik heb er over gekeken...) Qua ervaring moeten we nog afwachten, want we hebben de producten nog maar kortelings...

Positief verlopen

Snelle verzending, alle zeepjes waren netjes ingepakt met nog een paar extra staaltjes erbij en een persoonlijk bedankbriefje. Top service en lekker ruikende zeepjes!

Makkelijk bestellen, vlot verzonden.

Zie boven

Heerlijke producten. Leuk spaarpunten systeem. Snelle bezorging in een nette verpakking met een leuk persoonlijk kaartje erbij.

Ales goed en snel gegaan

Snel geleverd, en fijne Produkte

Ga zo door

Goedeavond best "MetOlijf.nl-team", Betreft het plaatsen van een POSITIEF review... als dat anoniem kan... - de 2 samples heb ik er 1 van gebruikt (deep cleansing liquid soap) en ga ik zeker ook nabestellen in de normale hoeveelheid (dus deze sample WERKT). - de andere sample oil balancing cover cream moet ik nog gebruiken... - de gratis bodycream van 'Mythos' body butter is heerlijk! Verder is de bezorging goed en snel verlopen en de bijgevoegde kaart met "handgeschreven tekst" doet leuk aan! Ga zo door "MetOlijf.nl-team" Fiin weekend! Jo

Netjes en optijd binnen. Lief handgeschreven kaartje en gratis samples worden erg gewaardeerd! Bedankt.

Fijne producten!

De levering was snel en de producten, die ik heb gekocht zijn erg fijn!

Super deo

Ik heb al vele deo's geproberd. Maar deze doet echt wat hij zegt. Geen geurtjes meer. Makkelijk in gebruik.

Heerlijke producten

Ik was bekend met de producten op kreta dus was blij dat ik ze ook in nederland kon kopen

Heel fijne webshop. Keurig en stevig verpakt. Volgende dag een heerlijk geurend pakketje in huis. Met 2 samples erbij

Met olijf zou ik iedereen aanbevelen. Goede en fijne producten. Snelle service en vriendelijkheid

Snelle levering goede kwaliteit

De producenten worden snel geleverd. De producten welke ik besteld heb zijn van goede kwaliteit.

Vriendelijk snel en goedkoop met klein beetje extra moeite voor de klant dus top

als hierboven snel goedkoop vriendelijk en net dat beetje extra wat je het gevoel geeft dat je als klant wordt gewaardeerd.

Lief!

Wat een snelle verzending en een lief, persoonlijk, en ook nog handgeschreven kaartje! Heel leuk! Voelde als een kadootje ☺️ Groetjes Brigitte

Wat een mooie, diervriendelijke, huidvriendelijke producten! Ik ben er blij mee.

Over MetOlijf.nl

MetOlijf.nl is de grootste webshop in dierproefvrije natuurlijke cosmetica van de Benelux. Tot 100% natuurlijke cosmetica zonder SLS, parabenen en GMO's, die zelfs de meest geïrriteerde huid herstelt.