Een goed product.

Vriendelijk, prettig en goed!

Ik heb bij deze webshop diverse keren producten besteld. Ik vind dat ze fijne en goede producten verkopen en het is ook nog eens super betaalbaar. Mijn pakjes worden supersnel bezorgd en de bestelde producten zijn altijd netjes verpakt. Met Olijf komt over als een prettige webshop met vriendelijke eigenaars.

Fijne crème en goeie levering

Gebruik de crème al een tijdje, ben erg tevreden over de crème omdat het je huid goed hersteld.

Prima bedrijf

Prima bedrijf

Snelle levering van moeilijk te vinden product.

Zocht het product al een tijdje, en bij jullie aan goed prijsje. ( Ongeveer dezelfde prijs als in de shop naast de fabricatieplaats in Heraklion ). Snelle levering in een goede verpakking.

Super fijne shampoobars!

Sinds ik deze shampoobars gebruik heb ik geen last meer van schilvers of een jeukende hoofdhuid. Mn haar straalt zelfs zonder cremespoeling en ik hoef het minder vaak te wassen

Heelijke zeep en snel geleverd

Duidelijke website en smelled leveribg

super

makkelijk bestellen, snelle bezorging, keurig verpakt en goede producten! ik ben heel tevreden!

Netjes en snel.

Blij met fijne producten die netjes en snel geleverd worden.

supervlug

beste, normaal zou ik een grotere bestelling gedaan hebben, maar jullie hebben sommige producten veranderd de bodycremes van herbolife waren er niet meer, nu mijn vriendin is veganistisch en deze producten waren super voor haar, de nieuwere producten is ze iets minder voor aangezien ze ook naar het totaalproces kijkt, plaatsen jullie deze producten in de toekomst terug ? zodat ons mandje terug groter wordt

De bestelling van vandaag geeft de doorslag

Het product wat ik heb ontvangen was niet wat ik besteld had, maar het werkt goed. Daarom heb ik vandaag weer iets besteld bij jullie, maar ik heb nog geen bevestigingsmail ontvangen van die bestelling, terwijl dat ik dat binnen een paar minuten zou krijgen. Ik hoop dat dat product ook goed werkt, want dan blijf ik voortaan alles bij jullie bestellen. Met vriendelijke groet, Cristel Kimenai

Beste Cristel, Dank je wel voor het schrijven van een beoordeling. Je geeft aan dat je bij de vorige bestelling, in november, iets hebt ontvangen wat je niet besteld zou hebben. Hier hebben we geen persoonlijk bericht van je van mogen ontvangen. Zou je ons een e-mail kunnen sturen met wat je ontvangen hebt? We kunnen je uiteraard altijd verder helpen als je ons een e-mail stuurt, anders geef je ons als bedrijf ook geen kans om iets wat fout is te corrigeren. Wat betreft je bevestiging, deze wordt altijd automatisch verzonden. Wellicht zou je in de spambox/ongewenste e-mail kunnen kijken of deze daar terecht is gekomen. Je geeft ons als beoordeling een 1. Dat betekent dat we als winkel van a tot z alles hebben verzaakt of expres hebben nagelaten om jou te kunnen helpen. Maar je geeft wel aan opnieuw een bestelling te hebben geplaatst. Ik zou je willen vragen nog eens te kijken naar je beoordelingscijfer en of dit klopt. Mocht ik je nog ergens anders mee kunnen helpen dan hoor ik dat graag. Met vriendelijke groet, Marlon MetOlijf.nl UPD: Naar aanleiding van deze reactie hebben we een e-mail van je mogen ontvangen met de mededeling dat je een leave-in conditioner wilde ontvangen, maar een haarmasker hebt gekregen. Uit je bestelling blijkt dat je dit haarmasker hebt besteld, maar zelf in de veronderstelling was dat je een conditioner had besteld. Ik hoop dan ook dat je deze beoordeling wil herzien.

Top site!

Suoer fijne site met een super service. Als je een vraag hebt wordt die snel beantwoord.

Fijne natuurlijke producten

Ik gebruik verschillende producten en ben zeer tevreden over de kwaliteit. Ook de vlotte bezorging en het persoonlijke tintje aan de bestelling bevallen me goed.

Vriendelijke medewerker, snelle ontvangst van mijn bestelling.

Aandacht voor de individu

Ik heb nu 2 x een bestelling geplaatst bij MetOlijf. Snelle verzending en leuk, milieuvriendelijk verpakt met een persoonlijke notitie. De producten zijn prima.

Leuke zaak, goede service

Mooie en goeie producten voor je geld. Goede service en vriendelijke mensen. Leveren dan ook erg snel! Tevreden van deze aankopen.

Mooie website met mooie producten

Ik heb nu voor het eerst besteld. Producten bevallen tot nu toe goed. Snel bezorgt.

Ik had mijn bestelling super snel in huis!

Super snelle bezorging... en keurig verpakt!

Ontzettend tevreden!

Ik heb nu een paar keer bij MetOlijf besteld. Ik vind de producten heerlijk en het is altijd goed verpakt. Levering is overeenkomstig met wat aangegeven wordt, erg fijn!

Nette en vlotte bezorging, fijne producten

Altijd fijne producten en vlotte levering

Fijne site

Fijne website met goede producten. Ik koop al ruim een jaar producten van deze site met grote tevredenheid!

goed verzorgd ik en tevreden

mijn spullen zijn keurig geleverd 1 min puntje Er stonde bij dat het maandag 11 of dinsdag 12 jan. geleverd zou worden dit werd helaas zaterdag 9 jan. daar heb ik niet op gerekend dus moest ik naar afhaal punt . dat was even jammer maar veder alles ok

Heel tevreden

Snelle levering, goede producten

super goed en snel geleverd

de lavendel helpt super goed op het kussen

Met veel aandacht ingepakt en de soapbar is heerlijk.

Over MetOlijf.nl

MetOlijf.nl is de grootste webshop in dierproefvrije natuurlijke cosmetica van de Benelux. Tot 100% natuurlijke cosmetica zonder SLS, parabenen en GMO's, die zelfs de meest geïrriteerde huid herstelt.