Vriendelijke en snelle reactie via de mail op mn vragen. Snel en netjes verzonden. Het hand geschreven kaartje erbij en de proefjes is super leuk gedaan!

Supersnel en supergoed!

Goede producten. Werken direct fantastisch. Een verademing voor de huid. Helemaal top!

Mooie website met goede producten

Mooie website met verschillende producten, vriendelijke service en het pakketje werd zeer snel verstuurd. De producten bevallen zeer goed. Ook de samples waren het uitproberen waard. En een vriendelijke handgeschreven kaart bij het pakketje in! Sorry meer dan één zin, :-D

Mooi product

Prettige snelle levering! Verast door dr persoonlijke boodschap. Zo leuk. Product net in huis. Daar kan ik nog niet veel over zeggen.

Er was niets wat te wensen overlaat.

De producten waren goed te vinden op de website met heldere uitleg. Het bestellen ging makkelijk, MetOlijf heeft ook redelijke prijzen. Het pakketje werd vlot geleverd en kwam stevig ingepakt, met persoonlijk geschreven kaartje afleverd.

Goede en snelle service.

De site is heel overzichtelijk, het is duidelijk waar je alles kunt vinden. De zoekopties aan de zijkant zijn ook heel helpend. Mijn bestelling werd de volgende dag al geleverd. Ik kon netjes volgen waar mijn pakketje was en wanneer de levering zou zijn. Er zat zelfs een handgeschreven persoonlijk kaartje bij mijn bestelling! De samples heb ik nog niet uitgeprobeerd, maar wel leuk dat die er ook bij zaten. Er is ook goed nagedacht over een millieuvriendelijke verpakking.

Het product heb ik gevonden op internet en de site vond ik heel informatief. Heel leuk dat er haarmaskertjes bij zijn geleverd. Product was heel goed verpakt en ook makkelijk te openen.

Zeer snelle en nette bezorging

De producten die ik besteld heb zijn erg fijn en de bezorging ging erg snel. Ik heb eigenlijk geen negatieve punten!

Alles liep prima, ik kon op gegeven ogenblik de zending volgen. Dat vind ik altijd heel prettig.

Prettige ervaring, levering was snel. Ben er zeer tevreden over. Met een leuke kaart bij met een bedankje! Top!

Prima product (gezichtszeep) en levering op tijd.

Zeer tevreden.

Geweldige snelle service

Mijn bestelling ,is heel snel geleverd ,prima service

Super snelle levering van mijn bestelling.

De bestelling was na 1 dag al binnen met een leuk kaartje.

Goede zaak

Fijne ervaring metOlijf.nl Ik had 2 jaar geleden Olive-elia Cracked Skin ureum crème bij hun besteld voor mijn psoriasis, dit is de enigste crème waar ik baat bij heb omdat er ureum in zit. Nu was de crème op, dus heb ik nieuwe besteld. Ik had per ongeluk de verkeerde crème besteld en heb naar metOlijf.nl gebeld. Hier kreeg Peter aan de lijn. Hij heeft me goed geholpen en me een retourlabel aangemaakt zodat ik de producten terug kon sturen. Heb vervolgens een 2e bestelling geplaatst. Na deze 2e bestelling kreeg ik een telefoontje van Peter, er was hem opgevallen dat ik alsnog het verkeerde product heb besteld. Deze bestelling werd wederom geannuleerd en er werd mij nu wel het juiste product opgestuurd. Al met al een fijne ervaring met dit bedrijf en zeker een aanrader. Zal er de volgende keer weer bestellen.

Dit is de eerste keer dat ik iets besteld hebt bij MetOlijf.nl en het was een hele fijne ervaring. Snelle aflevering, leuke extra’s en een bedankje. Geeft het gevoel dat ze je als klant waarderen.

Heerlijke zeep en prima service

Heerlijke zeep en prima service

Een goede eerste ervaring

De griekse olijfolie smaakt heerlijk en gebruik ik voornamelijk om brood in te dippen. Iets wat ze in griekenland spanje italie en noord afrika al heel lang doen. Ook de honing is om je vingers bij af te likken. Artikelen zijn goed ingepakt geleverd met een kleinigheidje erbij.

Fijne shampoo

Een hele fijne shampoo, ruikt heerlijk.

Snelle levering! Duurzame producten zonder onnodige rommel.

Ik ben erg tevreden over zowel de service als de producten van MetOlijf. De shampoobars en bodybars bevatten geen schadelijke stoffen.

Het was heel prettig

Ik heb geen problemen ervaren met het plaatsen en ontvangen van mijn bestelling. Daarbij zat er een zelfgeschreven kaartje bij wat ik erg prettig vond. Dit doen niet veel bedrijven en daarom vond ik het kaartje en de 2 gratis oogmaskers echt lief!

Snelle levering met zorg ingepakt en briefje met persoonlijke boodschap Gr klazina krol

Mijn bestelling kwam al binnen 2 dagen Keuring verpakt Fijn dat ik extra samples mocht ontvangen Die aanvullen op mijn bestelling

Goed advies, snelle levering en fijne producten

Inmiddels al regelmatig producten besteld bij MetOlijf.nl Fijne producten die grotendeels een natuurlijke samenstelling hebben. Altijd snelle reactie op vragen, goed advies, snelle levering, gratis testers die passen bij je aankopen en fijne producten.

Heerlijk geurende zeep

Wat een genot om je handen te wassen met kersenzeep de geur echt een genot dank jullie wel dat jullie zoveel moeite doen om deze mensen te voorzien voor zulke mooie producten

Gewoon TOP!........ Vriendelijk snel eerlijk .....echt top dus

Niet twijfelen echt een aanrader,zeer verzorgde zending en het doet deugd om er een kaartje met enkele lieve woordjes bij te vinden.

Over MetOlijf.nl

MetOlijf.nl is de grootste webshop in dierproefvrije natuurlijke cosmetica van de Benelux. Tot 100% natuurlijke cosmetica zonder SLS, parabenen en GMO's, die zelfs de meest geïrriteerde huid herstelt.