Snelle bezorging (verschillende bruisballen). Mooi ingepakt, maar ik kon aan buitenkant niet zien welke bal in welk zakje zat, dus moest ik open maken (verschillende cadeaus). Zou fijn zijn (voor ontvanger v cadeau) als er een klein kaartje bij zat met eigenschappen vd bruisbal zoals op uw site beschreven (Bv bij bruisbal lavendel: Sleepyhead (met zijn eigenschappen en een opsomming vd actieve ingrediënten). Wel zo leuk voor de ontvanger. Dit zou op professioneel kaartje met logo toch mooier staan dan op print die ik er nu bij zal geven. En met zo’n kaartje zie je meteen wat er in welke verpakking zit. Voor de rest prima!

Beste TB, Dank je wel voor je beoordeling. We hebben bij elke bruisbal dat is ingepakt een kaartje met MetOlijf gehangen. Achterop dit kaartje zit de sticker van de betreffende bruisbal dat in de verpakking zit. Wellicht heb je hier overheen gekeken. Mocht je nog vragen hebben dan horen we dat graag. Met vriendelijke groet, Marlon MetOlijf.nl

Duidelijke site, snelle levering

Duidelijke site, goede info, snelle levering. Niet heel scherp geprijsd maar wel goede producten.

Super showergel, bodybutter en natual deodorant

Ik ben super tevreden over de producten die ik krijg geleverd. Een dchte aanrader. Warme groet Wilma

Fijne producten en snelle service

Fijne producten en snelle service

Een echte aanrader wat ik al meermaals heb gedaan. Ik zou wel Een abonnement willen dat zou gemak zijn voor mij.

Verbaasd

Ik heb zeer droge huid en heb het product gebruikt denk dat het zal helpen

uitstekend

Uitstekende website, uitstekende producten, uitstekende prijs, uitstekende levering en service. Tot nu toe de enige website die ik gevonden heb die vaste stukken zeep/shampoo/bodylotion/deodorant verkoopt die zowel geen schadelijke chemische stoffen, geen bewaarmiddelen, geen palmolie en geen alcohol bevat. Heel tevreden over hun producten!

Na heel lang een schilferige huid van mijn gezicht nu duidelijk een verbetering, al na zes dagen met de Moisturizing relief cream. Aanbevolen door een van jullie via een telefonisch contact. Geweldig, Ben hier heel blij mee. Blijf zeker klant bij jullie.

Heerlijke douchegels

Niet overal zitten doserings dopjes op, wel jammer.

Als altijd alles prima verzorgd!

En het leukst vind ik nog steeds het handgeschreven kaartje bij de bestelling!

Weet ik nog niet!

Zaterdag ontvangen, en moet hem nog uitproberen, De service is uitstekend.

Snelle levering, en heerlijke producten. En een leuk hand geschreven kaartje erbij. Ga zeker weer bestellen.

Snelle verzending ruime keus goed advies

Bodybutters zeer voordelig in gebruik en nog beter...long lasting!!

Volgende dag na douchen zit er nog steeds een soort van filmlaag over m’n lichaam. Maakt gebruik voor een nieuwe insmeer beurt erg voordelig in gebruik. Ik vindt t een heerlijke butter. Heb al verschillende “smaken” gehad maar die 2 basis dingen hebben alle butters met olijfolie als uitgangspunt. (Voordelig in gebruik en lang blijven zitten)

Altijd fijn

Zoals meerdere xen vernoemd groot van van met olijf ...Griekenland fan ,en fan van deze natuurlijke producten,voor goedkopere prijs dan in Griekenland zelf...aanrader dus !

Super produkten

Ontdekt in Griekenland en verder gebruiken thuis

Super producten!

Lekkere producten die je naar een echte Wellness ervaring brengen ;)

Goed bedrijf.

Snelle levering, hier is de klant nog koning.

fijne producten

De shampoo is geweldig, de huidproducten moet ik nog gaan proberen

Goede resultaten.

Ik heb veel last van droge, schilferige voeten. Mijn pedicure raadde crème aan met minimaal 10 % ureum. Jullie voetcreme heeft 20% ureum en voelt goed aan.

Snel, compleet en correct

Met alle mogelijke services vinden telkens weer de leveringen direct plaats. Binnen 1 dag!

It was good

It was good

Top artikel

Ruikt super lekker en voedt mijn haren heel goed!

Mooie website, fijn en zachte spullen

Voorheen kocht ik alles bij het kruidvat. Omdat mijn exceem terug kwam na veelvoudig je handen te wassen ivm corona zei een vriendin dat ik me ook met olijfzeep moest wassen. Heb toen jullie site gevonden op internet en de reviews gelezen en ben aan het bestellen gegaan. Heerlijke handzeep met creme en ik was binnen 14 dagen van mijn exceem af en heb nu hele zachte gladde handen. Omdat de olijfzeep zo lekker ruikt ben ik ook de douche spullen en lichaams- en haarverzorging ook gaan bestellen. Ik ben fan van deze winkel. En vriendelijk personeel. TOP!!

Mooie en fijne producten en niet te vergeten een zeer goede klantenservice.

Over Met Olijf

MetOlijf.nl is de grootste webshop in dierproefvrije natuurlijke cosmetica van de Benelux. Tot 100% natuurlijke cosmetica zonder SLS, parabenen en GMO's, die zelfs de meest geïrriteerde huid herstelt.