Positief

Ik ben op zoek naar een nieuwe gezichtcréme en heb telefonisch advies gevraagd aan een zeer vriendelijke en behulpzame medewerker. Heb inmiddels het pakketje ontvangen. Met samples zodat ik niet 7 verschillende producten hoef te bestellen om te testen waar mijn extreem gevoelige huid het beste op gaat reageren. Pakketje is inmiddels ontvangen. Ik ben hoopvol. Groetjes Ada

Prima, persoonlijk, snel

Gisteren besteld, vandaag geleverd, mét een persoonlijke boodschap. Super!

Snelle levering.

Fijne creme. Huid voelt beter aan.

Fijn voor het hele gezin

Smeert mooi uit, geen witte waas en trekt snel in l En het ruikt heerlijk :)

Top service.

Hier kan ik niets op aanmerken. Leuk verpakt. Er is veel aandacht aan besteed. Met een persoonlijk kaartje erbij. Daar word ik blij van. Geweldig

Fijne ervaring via de chat nadat inloggen niet helemaal vlekkeloos verliep. Bestelling volgende dag al in huis. Handgeschreven kaartje blij de bestelling vond ik ook héél leuk Kortom, prima!!!

Heerlijke zepen.

Heerlijke geuren zepen hebben jullie zeg, en wat een pure kwaliteit. Ik ga zeker vaker bij jullie bestellen !! Groetjes J

Top, snelle levering

Goede prijs/kwaliteit, netjes verpakt en snel geleverd.

Snel bezorgd

1 x gebruikt en nog niks om over te klagen. Super tevreden!

Geweldige producten,en snelle levering!

Prima!!

Fijne spullen snel geleverd

Blij met een adres in Nederland voor macrovita!!

Nette levering met een persoonlijk handgeschreven kaartje

Leuk om zo een pakket uit te pakken met een kaartje er in. De zonnebrandcreme is ook erg prettig. Niet plakkerig en smeert goed uit.

Eerste kennismaking prima

Online ervaring is goed en persoonlijk briefje heel prettig!

Ik werd vrolijk van de groene schuimpjes... TOP. Hartelijke groeten. Christine

Top Service

Als de product weer te verkrijgen is gelijk een berichtje. Een handgeschreven bedankje geweldig. Lekker ouderwets! Top

Snelle en goede levering, met een persoonlijke noot, prima

Mooie produkten, snel geleverd, goed verpakt. Kortom uitstekende services

Super snelle bezorging van prachtige producten.

Super snelle bezorging van prachtige producten. En ook nog een persoonlijk handgeschreven briefje, love it :)

Super snel geleverd

Snel besteld en snel geleverd.

delivery was heel erg snel

en er zat ook een vriendelijke handgeschreven briefje bij de bezorging, net dat persoonlijke tintje voor de klant.

Super klantvriendelijk en behulpzaam, mooie producten

Ik had voor moederdag meerdere dingen besteld, wegens quarantaine gelijk naar m´n moeders adres gestuurd. Ik had bij het bestellen dit aangegeven bij de opmerkingen en gevraagd of ze de factuur er niet bij wilden doen en het mogelijk was tegen extra betaling dat ze de bestelling konden inpakken. Snelle en echt zo vriendelijke reactie van de klantenservice dat ze alles leuk zouden inpakken, hoef te niet extra te betalen, en of ik nog een persoonlijke boodschap wou toevoegen. Was blij verrast door hun klantvriendelijkheid, flexibiliteit en behulpzaamheid. En ik had helemaal geen super grote/dure bestelling gedaan. Verder levering zoals aangegeven op hun site en alles goed verlopen. M´n moeder was heel blij met de producten en ze gaf aan dat alles individueel en echt mooi was ingepakt! Leuke producten op de site, zag ook al gelijk dingen voor vaderdag en mezelf :)

Goed product

Fijn product, ruikt lekker en trekt goed in maar had iets beter smeerbaar kunnen zijn. Voor grote oppervlakken huid heb je best veel zalf nodig. De persoonlijke boodschap bij de zending verraste me, erg attent!

Mooi blik

Ik had meer smaak aan de olijfolie verwacht. Ik zocht op de site naar een leuk oliekannetje maar was er niet.

Klantvriendelijk en heerlijke produkten

Ik heb pakketje snel ontvangen met een persoonlijke boodschap. Fijne service, goede prijs en fijne producten.

Fijn assortiment, snelle en verzorgde levering

Fijne producten Snel geleverd Keurig verpakt

Heerlijke producten

Snelle levering en hele fijne producten

Over MetOlijf.nl

MetOlijf.nl is de grootste webshop in dierproefvrije natuurlijke cosmetica van de Benelux. Tot 100% natuurlijke cosmetica zonder SLS, parabenen en GMO's, die zelfs de meest geïrriteerde huid herstelt.