Service top!

Ik heb 2 producten besteld bij jullie, deze werden snel en op een leuke manier geleverd, heel fijn dat er een persoonlijk kaartje bij stak! Producten voor de eerste keer gebruikt en tot nu toe al tevreden, maar moet ze natuurlijk langer gebruiken voor echt resultaat! Doe zo verder!

Super goed

Vandaag besteld morgen in huis klopt echt, zeer tevreden.

Vlugge levering..goed produkt

Super goede service

Zeer klantvriendelijk is mijn eerste ervaring na een bestelling bij MetOlijf.nl

Mijn bestelling werd al na 1 dag thuis afgeleverd, was keurig verpakt. Er zat ook een handmatig geschreven ‘bedankje’ voor mijn bestelling in de doos en nog 2 gratis proefverpakkingen van 2 andere producten die zij verkopen. Dus dit alles maakte op mij wel een goede indruk. De tijd zal het leren of die eerste indruk inderdaad juist is of dat het een handelswijze van MetOlijf is bij alleen de eerste bestelling!

kwaliteitsprodukten

gemakkelijke sitenavigatie, snelle levering, een plezier om te kopen

Top bedrijf!

Vorige week mijn eerste bestelling geplaatst, enkele Olive-elia Shampoo Bars. Bestelde artikelen snel binnen ontvangen. Producten waren met zorg verpakt! Nu, een week later, super bij met de aangekochte producten! top bedrijf, top kwaliteit, top producten en top resultaat!

Ik ben echt blij.!!

Ik ben erg blij met het product en de service

Snelle bezorging, mooie producten

Fijne natuurlijke producten. Alleen voor de roomspray was ik afgegaan op de recensies dat deze zo lekker subtiel rook. Ik vind m dus niet lekker. Die wordt dus cadeau gedaan.

Allemaal netjes verpakt, en was erg blij over de niet-plastic verpakkingspinda’s. Verder vond ik het kaartje en een sample wat erbij zaten erg leuk. Enige wat misschien verbeterd kan worden is categorieën onder de drie hoofdcategorieën aan producten maken op de website. Dat je bijvoorbeeld kan filteren op ingrediënt of geur.

Beste Feline, Dank je wel voor het schrijven van een review en het mooie cijfer dat je ons geeft. We zijn altijd bezig om onze website beter en toegankelijker te maken. We zijn dan ook hard bezig om het filteren op bijvoorbeeld ingrediënt of geur toe te passen, dus dit komt er zeker aan. Mocht je nog op- of aanmerkingen hebben dan horen wij dat uiteraard graag. Met vriendelijke groet, Peter MetOlijf.nl

Heel goed.

Alles netjes optijd en een lief handgeshreven briefje.

Heel fijn

Had mijn gewenste producten snel gevonden. Bestelling snel in huis met leuke handgeschreven brief en extra's om uit te proberen. Producten zijn heerlijk!

Snelle levering. Product voor een goede prijs. En een kleine persoonlijke touch in de vorm van een handgeschreven kaartje.

Lekkere olie slechte service

De deuken in het blik zijn best diep toen t aankwam ,dus ben ik genoodzaakt om de olie in andere flessen onder te gieten

Beste Toos, Dank je wel voor het schrijven van een beoordeling. Mijn welgemeende excuses voor het ongemak dat het blik olijfolie gedeukt is aangekomen. Wij proberen er altijd voor te zorgen dat deze blikken olijfolie juist worden ingepakt zodat er geen deuken ontstaan in het blik. Het is jammer om te lezen dat je ons daarom niet kan aanraden als webshop en een 2 geeft. Ik zal ervoor zorgen dat we een extra fles olijfolie naar je opsturen en krijg je van ons 10% korting op een volgende bestelling. Ik zal je hier apart een e-mail over sturen. Nogmaals mijn welgemeende excuses. Met vriendelijke groet, Marlon MetOlijf.nl

De producten waren netjes verpakt, met oog voor het milieu (biologisch afbreekbare vulling) en snel verzonden.

Correct en snel

Een zeer uitvoerige website waarop je alles goed kan vinden met ervaringen. Kwalitatief zeer goed product, met een klein cadeautje, en met een persoonlijk briefje erbij

Leuk

Ik heb olie opgehaald aan de Tingietersweg, omdat ik op fietsafstand er dichtbij woon. Het zien van hun kantoorruimte in woonkamerstijl vond ik een erg leuke ervaring. Heel vriendelijke mensen daar Wellicht was mijn boodschap financieel niet groot genoeg om samples erbij mee te krijgen. Ik heb hun geholpen om te wijzen op foutieve openingstijden, zoals die via google te zien waren.

Beste Ed, Dank je wel voor het schrijven van een beoordeling. Wat vervelend om te moeten lezen dat je geen samples mee hebt gekregen bij je bestelling. Ik denk dat deze per ongeluk vergeten zijn mee te geven. Het maakt namelijk niet uit voor welk bedrag je bij ons iets koopt. Mocht je volgende keer weer bij ons langs komen dan zorgen wij ervoor dat je iets extra's mee krijgt. Met vriendelijke groet, Marlon MetOlijf.nl

Snel verzonden, netjes ingepakt! Klantenservice medewerker was aardig!

Vriendelijk,persoonlijk en snel geleverd!

Crème direct geprobeerd, heel fijn voor de huid.

Zeep is goed olie valt tegen

De zeep is goed en de samples leuk Alleen vind ik aan de rozemarijn olie heel weinig geur. Juist bij rozemarijn ben ik dat anders gewend een sterke volle geur.

Beste Margo, Dank je wel voor het schrijven van een review. Kiyoh is een platform waar je reviews over onze service kan achterlaten; over de manier van verzenden, klantcontact etc. Product reviews kan je plaatsen via onze eigen website. Het is fijn te lezen dat de zeep je bevalt. De rozemarijnolie is een koudgeperste olie. Hierdoor blijven de goede eigenschappen van de rozemarijnolie optimaal die anders vanwege verhitting verloren zouden gaan. Vanwege de koudgeperste methode zit er weinig geur aan de olie. Mocht je nog vragen hebben, dan kan je ons altijd bereiken via klantenservice@metolijf.nl. Met vriendelijke groet, Peter MetOlijf.nl

Goede site met goede producten, snel geleverd

Snelle service, veilig en netjes ingepakt

prima service

Het bestelproces ging heel soepel en vervolgens werd er heel snel een keurig ingepakt pakketje bezorgd met een aardig briefje erbij. Fijn die goede en persoonlijke service!

Een prima bedrijf

Mijn ervaring met Olijf.nl is heel goed,zeer goede producten en een hele snelle,goede service .

Huidvriendelijk

Over MetOlijf.nl

MetOlijf.nl is de grootste webshop in dierproefvrije natuurlijke cosmetica van de Benelux. Tot 100% natuurlijke cosmetica zonder SLS, parabenen en GMO's, die zelfs de meest geïrriteerde huid herstelt.