Prims

Snelle levering en een persoonlijk berichtje erbij. Producten heb ik nog niet geprobeerd

Leuke grabbel ton

makkelijk bestellen, snelle levering en leuke kadoverpakking voor bruisbal. De produkten kwamen in een doos en het was leuk grabbelen. Lekkere monsters er bij!

Goede prijs kwaliteit verhouding en snelle levering

Goede en snelle service en levering. Artikelen zijn zoals beschreven en netjes verpakt met een leuke persoonlijke boodschap.

Zeer goede badproducten, tegen een goede prijs. Wij gaan hier nog bestellen. Snelle levering, ook een pluspunt

Schnelle Lieferung, netter und hilfsbereiter Kundendienst

War alles super! Abends angeschrieben und sofort Antwort erhalten! Reibungsloser Ablauf und schnelle Lieferung!!! Gerne wieder!

Vriendelijk en snel!

Besteld en keurig netjes de volgende dag al door PostNL aan de deur bezorgd. Keurig verpakt, geen losse producten in een doosje, maar de producten netjes en stevig tussen chips in het doosje. Incl. Samples van andere producten om te proberen en een handgeschreven kaartje bij je bestelling. Bestel graag weer bij jullie!

prima producten en snelle levering

Snelle levering en vriendelijk kaartje erbij , tevens veel keuze en mooi stukken zeep

Heerlijke olijfolie, snelle verzending

Erg goede ervaring, nu 2 keer besteld. Blij deze site gevonden te hebben voor goede kwaliteit olijfolie.

Prima product en snelle service. Tevreden

Vol voldoening

Prima verpakt en altijd fijn ; een paar monstertjes erbij van andere producten Maar de kers op de taart vind ik het handgeschreven bedank briefje !!!! Heel persoonlijk en een kleine moeite groot plezier !!!! Ik haal mijn hart eraan op ! Super

Vlotte service en leuke staaltjes. Heb al aan m'n zussen doorgegeven.

goed ontvangen de zeep ziet goed uit, Er zat een leuk handgeschreven kaartje bij. en ik zal zeker in de toekomst meer bestellen.

Of het echt werkt moet nog blijken .

Optijd bezorgd , eerste dag gebruikt , tweede dag werkt de verstuiver niet meer , helaas moet handmatig doen , met als gevolg veel verspilling ,jammer . De uitwerking moet nog blijken , zat er geen bijsluiter in verpakking . Mvg.

Beste Dewnarain, Bedankt dat je de moeite genomen hebt om een review achter te laten. Vervelend om te lezen dat het pompje defect is. Hier gaan we je uiteraard een nieuwe voor opsturen zodat je de spray weer normaal kan gebruiken. Wanneer je vragen hebt over het gebruik van het product dan kan je altijd op de website kijken bij de productinformatie, hier vind je een uitgebreide uitleg over het gebruik en de ingrediënten. Uiteraard kan je ons ook altijd bellen of een bericht sturen via chat of mail. Nogmaals dank voor je review en het mooie cijfer. Warme groet, Dennie

Ik heb meerdere zeeps gekocht en ze zijn altijd zo heerlijk en droogt mijn huid niet uit.

Gemakkelijk besteld, vlot geleverd

Gezocht op internet naar producten om lichte huidbeschadigingen op gezicht en hoofdhuid te behandelen Kwam bij jullie uit om een poging te wagen. Dus nu maar afwachten of het werkt.

Fijne locatie om te bezoeken

Hele aardige mensen. Ze laten je lekker rondkijken in hun zaak en helpen indien nodig. Denken mee. Fijn om nog eens terug te komen.

Vriendelijk en snelle levering

best

mijn ervaring is prima, via kennis aan jullie adres gekomen. Alleen het extra pakketje . Wat er bij zou zitten,als je nieuws brief invulde bij opmerkingen. Dat heb ik gemist. ik hoop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Uiterst klantvriendelijk

Wat een lieve, attente medewerkers en wat een warme klantenbenadering. Bij de bestelling waren een paar samples toegevoegd, maar ook een met de hand geschreven kaartje. Heel bijzonder. Ook telefonisch word je uiterst vriendelijk te woord gestaan. De medewerkers geven blijk van productkennis en geven adviezen. Het product: De shampoo tegen haaruitval werkt echt! Enige tijd geleden kreeg ik door een dermatoloog een bepaalde lotion voorgeschreven maar gezien de bijwerkingen, kan ik daar niet eeuwig mee doorgaan. Inmiddels heb ik bij 'MetOlijf.nl' meerdere producten besteld. Dat blijf ik doen, omdat ik daar alle vertrouwen in heb.

Brengt verlichting

Brengt verlichting op eczeem been, huid is veel rustiger geworden dan bij gebruik van bijvoorbeeld Bepanten

Mijn bestelling was snel binnen. Goed verpakt en met een persoonlijk briefje. Over het product kan ik nog niet veel zeggen want heb het nog maar 1x gebruikt. Maar als het bevalt bestel ik het hier zeker weer!

Nu al fan

Ik hou van natuurlijke en dierproefvrij producten.

Alles goed verzorgd

Bestellingen altijd netjes verzorgd en bezorgd. Opendag is ook goed verzorgd. Chapeau!

Fijn en goed bedrijf met (h)eerlijke producten

Helaas nog niet alle producten in de afgelopen tijd kunnen uitproberen, maar wat ik heb gebruikt voor mijn gevoelige huid is zeer goed. De producten ruiken aangenaam zonder een overheersende geur. Je wordt , wanneer je vragen hebt, goed geholpen en naar een juist product geleid. Ik kan MetOlijf.nl iedereen aanbevelen!

Wat een mooi bedrijf. Ik was op een super leuke open dag en wat was dat goed geregeld. Heel erg bedankt voor de super mooie en leuke goodie bag!!

Over MetOlijf.nl

MetOlijf.nl is de grootste webshop in dierproefvrije natuurlijke cosmetica van de Benelux. Tot 100% natuurlijke cosmetica zonder SLS, parabenen en GMO's, die zelfs de meest geïrriteerde huid herstelt.