Fijne producten en snel bezorgd.

Heerlijke bodylotion die ik al jaren gebruik. Kocht het altijd in Griekenland, maar nu bij jullie verkrijgbaar. Keurig ingepakt en snel bezorgd.

Goeie service en goede producten

Fijne shampoo,

Fijne shampoo, ik hoef geen crèmespoeling te gebruiken. Fijn dat er geen chemische troep inzit, lang naar gezocht.

Goed producten en fijne service

De producten die ik heb besteld voldoen aan mijn verwachting. Ik had al een tijdje last van lichaamsgeur die niet wegging met reguliere zeep/deo. Heb nu nergens meer last van.

Eerste keer besteld zeker niet laatste keer.

Snel thuisgebleven en goede kwaliteit product.

Hele fijne producten.

Fijne shampoo en conditioner. Ik merk dat mijn haar zelfs met heel vaak zwemmen gezond blijft. Heel gemakkelijk te bestellen en heel snel en netjes bezorgd.

Uitstekend!

Artikel werd op tijd geleverd, keurig verpakt.

Prima spul

Had enorme last van hoofdpijn /gevoelige huid met gewone shampoo, ben over gestapt op natuurlijke shampoo en binnen drie dagen was alle pijn weg dus prima spul en ook zachte haren dus ja prima

mooie zeep

Hele goeie kwaliteit zeep, fijne zachte huid, geur ruikt bescheiden en lekker, zeer voordelig, gaat best lang mee, schuimt goed, prijs was iets van 2,50 per zeepje. Vlotte verzending en netjes verpakt.

Supersnel

Vanaf de bestelling tot de levering snel en duidelijk.

Makkelijke website

Makkelijke overzichtelijke website Snel vinden wat je zoekt Makkelijk te bestellen

Service uitstekend, behalve de levering van post nl

Zie boven

Aangename producten, natuurlijk met aangename geur

De producten die ik heb gekocht zijn heel aangenaam en makkelijk in gebruik. Bovendien ruiken ze lekker. 1klein nadeel, en waarschijnlijk toeval: de potjes waren soms wat 'vettig' aan de buitenkant, terwijl er toch niets uitgelopen was.

Snelle levering. Inhoud en verpakking klopt wat je ziet op de site.

Beste Koska, Dank voor het schrijven van een review. Je geeft ons een onvoldoende en raadt ons niet aan, omdat je geen samples zou hebben gekregen. Ik heb je bestelling erbij gepakt en zie dan ook dat je helemaal geen samples hebt toegevoegd aan je bestelling. Je kan zelf samples toevoegen aan je bestelling vanuit je winkelmand, zoals iedereen dat doet die samples wil ontvangen. Mocht je dit niet doen dan gaan wij ervan uit dat je hier geen prijs op stelt. Met vriendelijke groet, Marlon MetOlijf.nl

Prima webwinkel.

Snelle en correcte levering. Leuke website.

Mijn pakket is snel geleverd en ik ben heel enthousiast over de producten. Dese heb ik geprobeerd en ik ben aangenaam verrast!

Snelle levering en uitstekende producten!

Snelle levering en uitstekende producten!

Ik had nooooit gedacht dat ik zo rap mijn artikels ging krijgen en in goede staat!!!

Zeeeer blij met het ontdekken van deze nieuwe site! Levering verloopt super rap en pakje in goede staat!! De produkten zijn exact zoals afgebeeld en zijn enorm aangenaam te gebruiken! Wat ook EXTRA is zijn de staaltjes die je erbij krijgt...zo kan je gemakkelijk nieuwe produkten proberen...echt top! Jullie hebben een klant bij die jullie zeker gaan aanbevelen(en ik ken veeeel mensen) Groote fan!

Snel goed verpakt

Prima snelle levering. Of het werkt kan ik nog niet zeggen te kort in huis

Snelle levering en mooie producten

Aanrader!

Zeepjes bestemd voor eventuele verkoop door leden van mijn Kiwanis club leeuwarden. Wij zijn een service club, speciaal voor de kinderen die een steun nodig hebben. Ik houd U op de hoogte wat wij gaan doen. Hartelijk dank voor de zending. Martin van der Zee Leeuwarden

Snel afgehandeld

Mijn bestelling werd de volgende dag geleverd. Ik werd ook netjes op de hoogte gehouden over de verzending. Ik had 5x willen geven maar ben een beetje teleurgesteld dat ik gevraagd word of ik de extra samples leuk vond. Ik heb geen samples ontvangen en al helemaal geen extra. Dit is slechts een klein puntje. Meer hebberigheid van mijn kant.

Makkelijk online bestellen, snelle bezorging

Over MetOlijf.nl

MetOlijf.nl is de grootste webshop in dierproefvrije natuurlijke cosmetica van de Benelux. Tot 100% natuurlijke cosmetica zonder SLS, parabenen en GMO's, die zelfs de meest geïrriteerde huid herstelt.