Lekker zeep,goede producten,snelle levering!

Super producten!Snell service!

Snelle levering, mooie producten!

Goede producten en snelle service.

Goede kwaliteit producten en een snelle service.

Prima online winkel

Goede omschrijving van artikel. Snelle levering. Heerlijk ruikende shampoo.

altijd goed

Prima ontvangen, altijd lekkere monsters erbij. Helaas wel een dag te laat bezorgd, maar dat is dan ook het enige minpuntje

Snelle levering en direct antwoord op mail

Als er een probleem is wordt dit snel opgelost, direct antwoord op mail. Fijn geholpen en snelle levering.

Fijne producten, goede website en verpakking, veel keus, betaalbaar.

Zie bovenstaande

Snel en goed geleverd

Voor mij de eerste keer iets te hebben besteld dus even de tijd nodig om de kwaliteit van de producten te beoordelen. De vraag is natuurlijk of alles volledig op natuurlijke basis is gemaakt wat ik gekocht hebt en als er bvb geurstoffen zijn toegevoegd of niet. Diverse dingen aangeschaft zodat ik het een en ander kan gebruiken en testen.

correcte afhandeling

De bestelling en levering verloopt zonder probleem

Snelle levering van heerlijke producten

Snelle levering van heerlijke producten

Mooie producten en snelle service!

MetOlijf is een bedrijf met prachtige en heerlijke producten voor iedereen. Zeer klantvriendelijk en goede service.

Ruikt heerlijk

Vrij snelle levering met wat proef zakjes erbij. Goed verzorgd ingepakt.

Alles correct verlopen, van bestelling tot levering.

vlotte service en snelle levering

ik ben vaste klant van jullie solid deodorant bar. Ik gebruik de bar in combinatie met een Crystal deo. Eindelijk een product dat aan het einde van de dag geen spoor van geur nalaat in mijn t-shirt. Super!

Bestellen is eenvoudig

Bestellen is eenvoudig, de producten zijn snel geleverd door mijn favoriete bezorgdienst (PostNL). En ze hebben geluisterd naar mijn opmerking dat ik geen proefmonsters wil ontvangen. Het zou nog beter zijn als je als klant een vinkje kan zetten als je wel proefmonsters wilt hebben in plaats van dat je het in het opmerkingenveld moet zetten. Dan zou ik een 10 geven.

mooie produkten

mooie produkten

Goede producten en prima service

De kwaliteit van de producten is erg goed en ook de wordt er snel op e-mails gereageerd.

Goede service en vriendelijke medewerkers

Goede service en vriendelijke medewerkers. Daarnaast ook een mooie productlijn.

Altijd goede service

Ik vind de service erg goed. Ook de producten zijn fijn. Veel producten met een aangename geur. Op Griekenland zelf zijn deze producten ook echt te koop. En het leuke is prijzen zijn redelijk overeenkomend. Dus niet in Nederland inenen 3 x duurder. Mijn favoriete productlijn de macro vita. Ruikt heerlijk. En voelt goed.

Top producten

Top producten

Natuurlijke producten net prima, snelle service

Snelle levering, goed klant contact, fijne producten.

Voor herhaling vatbaar

Ik ben heel blij met de fijne producten, goede service en super snelle levering!

Fantastisch!!!!

Een hele toffe online shop met een uitgebreid gamma aan kwalitatieve verzorgingsproducten. Altijd vlotte levering van goed verpakte aankoop. Regelmatig acties en uitleg nieuwe producten via mail.

Fantastische haarprodukten en snelle levering.

Fantastische produkten en snelle levering.

Heerlijke producten, fijn website

Al enkele jaren klant en ik kan echt geen enkel minpunt bedenken! Duidelijke uitleg, frisse website en zeer fijne producten!

Over MetOlijf.nl

MetOlijf.nl is de grootste webshop in dierproefvrije natuurlijke cosmetica van de Benelux. Tot 100% natuurlijke cosmetica zonder SLS, parabenen en GMO's, die zelfs de meest geïrriteerde huid herstelt.