Alles goed

Prima producten, snelle verzending.

Zeer snelle levering!

Had omstreeks 23u 's avonds mijn producten besteld, 's anderendaags rond de middag al toegekomen. Zelden zo'n snelle verwerking en levering gehad. Ik moet de producten nog wel uittesten maar zien er alvast goed uit (en ruiken goed).

Zeer tevreden!

Duidelijke webshop, snelle levering!

Helemaal prima

Dikke prima, zeer snel verzonden.

Goed ingerichte winkel waar je gemakkelijk je artikelen kan vinden

Prima!!!

Snelle levering. Ik ben tevreden. Alleen vraag ik me af of zo'n klein tubetje in zo'n grote doos verstuurd moet worden. Voot de rest alles oké

Duidelijke website

Duidelijke informatie. Mooie producten. Snelle verzending en netjes verpakt. Ik blijf zeker hangen hier!

heel goed

Goede producten, snelle levering

Snelle levering, netjes verpakt.

Ok

Ik had de body-pillow mist besteld. Eerlijk gezegd vond ik de geur een beetje tegenvallen, nogal artificieel. De samples gezichtscrème waren heerlijk, zowel voor mij als voor mijn man. De verzending verliep ook heel vlot.

Prima service. Goede producten

Prima service. Goede producten.

uitstekende service

vanwegen de kortingen een uitstekende aankoop gedaan alles was snel geleverd de zeep bevalt mij priema

Snelle verzending heerlijk ruikende zeepjes

Goed ik ben tevreden ik ga zeker vaker bestellen. Ik heb nog niet alles uitgeprobeerd maar de olijfzeep vanilla vind ik heel fijn

Heel tevreden

De zeep die ik besteld heb voldoet volledig aan hetgeen ik ervan verwachtte. Ook een correcte snelle levering.

Ontzettend fijne crème met natuurlijke ingrediënten, voor mijn zoon van 2 jaar en voor mijzelf. Snelle en fijne levering.

Weer een tevreden klant

Producten worden goed beschreven, overzichtelijk en snelle levering

Snelle levering. Super goed kwaliteit. Hartelijk bedankt.

Ik heb goede ervaring. Ik ben heel tevreden. Uitstekend.

Fijne service en heerlijke olijfzeepjes.

Snelle verzending van de bestelling. Heerlijke olijfzeepjes en de extra samples waren ook heerlijk. Heel attent dat er een handgeschreven kaart bij de bestelling zat.

Zaken met DHL

Jammer dat Olijf met DHL zaken doet. Onbetrouwbaar bedrijf zoals nu weer is gebleken. Samples? Niet gezien. De badkamers waren een cadeau.

Beste Yvonne, Dank voor het schrijven van een review. Je hebt een bestelling geplaatst de avond voordat je de bruisballen binnen wilde hebben. Door een fout in het systeem van Postnl hebben wij deze avond daarom gekozen voor DHL om het alsnog verstuurd te krijgen. Daarop schreef je ons de volgende mail: "GODVERDOMME!!!!!!Het is een cadeau voor morgen. Gelul het is weer DHL. Stop maar in je reet." Ondanks deze teksten hebben wij je netjes een e-mail teruggestuurd en zijn de bruisballen gewoon bij je bezorgd. Dat er geen samples bij zaten is omdat je ze zelf niet had toegevoegd aan je winkelmandje. Je kan namelijk zelf twee samples uitzoeken om bij je bestelling te doen. Als er geen samples worden gekozen gaan wij er vanuit dat je ze niet wil. Ondanks dat het was verzonden met DHL en je ze gewoon binnen hebt gekregen hoop ik dat ze voor de jarige goed zijn bevallen. Met vriendelijke groet, Marlon MetOlijf.nl

Goede producten. Super snelle levering

Uitstekend!

Prima producten en verzending!

Goede en snelle service

Mijn vraag aan de klantendienst werd snel en vriendelijk afgehandeld. Producten zijn goed verpakt.

Snelle verzending, en met een super persoonlijk briefje de volgende dag afgeleverd.

Snelle levering, goede producten !! Prijs kwaliteit zeer goed

Ben zeer tevreden. Een hele snelle levering en fijne producten. Een zeer goede prijs kwaliteit

Snelle, correcte levering, geen overdreven verpakkingsmateriaal, vriendelijk kaartje erbij, perfect

Over MetOlijf.nl

MetOlijf.nl is de grootste webshop in dierproefvrije natuurlijke cosmetica van de Benelux. Tot 100% natuurlijke cosmetica zonder SLS, parabenen en GMO's, die zelfs de meest geïrriteerde huid herstelt.