goed verzorgd ik en tevreden

mijn spullen zijn keurig geleverd 1 min puntje Er stonde bij dat het maandag 11 of dinsdag 12 jan. geleverd zou worden dit werd helaas zaterdag 9 jan. daar heb ik niet op gerekend dus moest ik naar afhaal punt . dat was even jammer maar veder alles ok

Heel tevreden

Snelle levering, goede producten

super goed en snel geleverd

de lavendel helpt super goed op het kussen

Met veel aandacht ingepakt en de soapbar is heerlijk.

Snelle verzending. Fijne producten.

hele fijne geur

de geur is prettig. ik hoop dat dit ook met de werking van de zalf is. na een paar keer aanbrengen kan ik er eigenlijk nog niet veel van zeggen

Netjes en goed

Fijne producten, goed advies.

Vandaag besteld morgen in huis!

Ik kan niet meer zonder mijn shampoo ( gevoelige hoofdhuid)

Prettige online "winkel"

Snelle levering.

Omschrijving grote/inhoud flacons kon beter Fijne producten

Snelle levering. Ook fijn dat deze producten grotendeels natuurlijk zijn en geen gekke reacties veroorzaken op mijn huid in tegen stelling tot de producten in de supermarkten. MetOlijf is zeker een aanrader!

Ik heb de kussen spray bestel En zeer snel binnen Het geeft een heerlijk fris gevoel

Prima spul

Ik ben erg tevreden over het product ,levering ,en service

Heerlijke producten

Voor herhaling vatbaar

Supersnelle levering

Uitstekend product , net wat ik zocht .

Goed en snel

Goede producten, en snelle levering

Zacht

Ik heb het product nog maar 3 dagen, het voelt zacht op de huid, of het helpt tegen droogheid dat weet ik nog niet, daar gebruik ik het product nog te kort voor. Mvg, Mirjam de Jong

Goede ervaring

Goede ervaring

Prima produkten en service

Goede producten, snelle levering

SNEL

Makkelijk bestelproces en snelle levering. Producten netjes verpakt.

Er bleek iets niet te zijn van mijn bestelling, heb daar meteen een mailtje over ontvangen en er is op mijn antwoord ook weer meteen gereageerd en alles is snel verstuurd.

Snelle levering, fijne producten

Blij met de bestelling en snelle levering! Puntje van verbetering is het gebruiksgemak op de website. Het zou fijn zijn als de producten die niet leverbaar zijn niet tussen de rest staan. Maakt het zoeken makkelijker.

As usual great service and products

Fast delivery, good package and the only product on the market I am not allergic to.

Bij Met Olijf wordt met klanten meegedacht. Of het nu gaat over geuren, allergieën huid- en haarwensen of een kado verpakking, niets is te gek. Elke keer word ik verrast met heerlijke monstertjes om uit te proberen. Een product van je verlanglijstje eerst uitproberen kan ook. De mannen van Met Olijf stoppen bij de bestelling een monster van het bedoelde product bij op jouw verzoek. Voor mij is Met Olijf een blijvertje!

Over MetOlijf.nl

MetOlijf.nl is de grootste webshop in dierproefvrije natuurlijke cosmetica van de Benelux. Tot 100% natuurlijke cosmetica zonder SLS, parabenen en GMO's, die zelfs de meest geïrriteerde huid herstelt.