Super goed,snelle service

Alles besteld via internet,vlug afgehandeld. Mijn bestelling de volgende dag ontvangen. Een min puntje heb geen extra staaltje bij gekregen, maar dit was misschien omdat mijn bestelling te klein was. Toch tevreden hoor, ga dan ook nog meer bestelling plaatsen in de toekomst. Alvast bedankt. Eric

goede en nette service

nette en snelle service, ook kun je aangeven wanneer je het pakket geleverd wenst te hebben. erg content mee

livraison très rapide !

C'est ma première commande et elle est arrivée très vite . L'emballage n'est pas trop grand , donc pas de gaspillage de papier ni de carton .

Geweldig webshop !!

Review van Metolijf.nl Als liefhebber van natuurlijke producten was ik enthousiast om Metolijf.nl te ontdekken. Deze webshop biedt een uitgebreid assortiment aan natuurlijke producten, Wat mij meteen opviel bij het verkennen van de website was de overzichtelijke indeling en het gebruiksvriendelijke ontwerp. Het navigeren door de verschillende categorieën was eenvoudig, waardoor ik snel kon vinden waar ik naar op zoek was. Het aanbod aan producten is indrukwekkend. Ik was blij verrast om zoveel keuze te hebben uit natuurlijke verzorgingsproducten, zoals biologische gezichtscrèmes en shampoos zonder schadelijke chemicaliën. Wat ik vooral waardeerde aan Metolijf.nl is hun toewijding aan transparantie en duurzaamheid. Bij elk product wordt duidelijk vermeld welke ingrediënten zijn gebruikt en waar ze vandaan komen. De bestelervaring verliep ook vlekkeloos. Mijn pakketje werd snel geleverd en was zorgvuldig verpakt. Bovendien kreeg ik bij mijn bestelling een leuk extraatje in de vorm van een proefmonster van een ander natuurlijk product, wat ik als een leuke verrassing ervoer. Al met al ben ik zeer tevreden over mijn ervaring met Metolijf.nl. De webshop biedt niet alleen hoogwaardige natuurlijke producten, maar straalt ook een sterke betrokkenheid bij duurzaamheid uit. Ik zal zeker terugkeren voor mijn volgende aankoop en kan Metolijf.nl van harte aanbevelen aan iedereen die op zoek is naar kwalitatieve natuurlijke producten. Mvg,

Ruim assortiment, snelle levering

Netjes afgehandeld na foute levering

Had handcrème besteld, 3 tubes. Waarvan er twee verkeerd waren. Met Olijf heeft netjes de goede alsnog gestuurd en de andere mocht ik gewoon houden! Ze reageerden ook snel op mijn mail. Kortom goede service!

perfecte service

alles correct en snel verlopen

Duidelijke website en vlotte levering.

Product snel gevonden en geleverd binnen de termijn. Ervaring heb ik nog niet en kan dus niets mededelen over het resultaat.

Snel en correct

Mijn bestelling werd heel vlug geleverd . Ik had 2 flesjes rozemarijnolie besteld maar er zat een olijfolie flesje in de doos, wat ik niet besteld had. Ik had een mail gestuurd en kreeg daar meteen antwoord op met hun excuses en 's anderendaags kreeg ik het andere flesje al toegestuurd ! Als dat geen service is , weet ik het ook niet meer ! Ook nog een vraag gesteld over het produkten wederom meteen antwoord . Echt top . Daar zouden vele sites nog iets van kunnen leren !

Super snelle service

Mooie site en snelle service. Ben zeer tevreden

super goede service

Redelijk tevreden

Bezorging en levertijd waren ok,maar beloofde gratis samples niet ontvangen.

Snelle levering! Top service

Snelle levering! Ben gelijk begonnen met het gebruiken van mijn rozemarijnolie. Wel jammer dat ik geen samples heb ontvangen.

Alles goed en snel gegaan.

Alles goed en snel gegaan!

Fijne producten en goed verpakt bezorgd,ging heel snel de volgende dag al in huis,Top

Supersnelle afhandeling en producten voldeden aan alle eisen

Precies wat ik zocht (jasmijn geurkaars en geurstokjes) en supersnel geleverd.

Makkelijk te navigeren op de site. Snelle levering. Duidelijke beschrijving.

Super !

Fijne website, met goede informatie over de producten. Na bestelling supersnelle levering . Mooi passend verpakt in een niet te grote doos! Zelfs het vulmiddel mag in de groenbak!

echt super!

was echt helemaal top geregeld kreeg alleen een mail terug waarin stond dat het bedrijf niet bereikbaar was. Maar verder was de service super!

Beste Annelien, Dank je wel voor je beoordeling. Wij sturen nooit geautomatiseerde e-mails dat wij niet bereikbaar zouden zijn. Wij zijn altijd bereikbaar, zeker per e-mail waar we binnen het uur vaak al reageren. Ik zou graag de e-mail willen ontvangen welke je hebt gekregen zodat wij daar naar zouden kunnen kijken. Met vriendelijke groet, Marlon MetOlijf.nl

Heerlijke producten, beter dan verwacht Ga zeker vaker kopen, Alleen zaten er geen monsters bij.

Beste Angela, Dank je wel voor je e-mail. Ik heb je bestelling erbij gepakt en zie dat je geen samples hebt gekozen bij je bestelling. Als je in je winkelmandje zit kan je zelf samples uitzoeken. Als iemand dat niet doet gaan wij er vanuit dat iemand hier geen prijs op stelt. Mocht je een volgende keer weer een bestelling plaatsen zou je zelf hier iets kunnen uitzoeken dat je zou willen ontvangen. Met vriendelijke groet, Marlon MetOlijf.nl

Heerlijke producten en snelle levering

Olijf.nl beschikt over een duidelijke webpagina, met verrassend leuke artikelen. Deze variëren van zeep tot olijven. Bij de bestelling kun je ook nog twee gratis monsters uitzoeken; geweldig toch? Tel daar de snelle levering bij op en je krijgt een intens tevreden klant.

Goede service en snelle levering

Tevreden, bezorgd zoals afgesproken

Snelle levering, keurig verpakt

Ik heb de zeepjes nog niet gebruikt. Deels ook besteld voor relaties. Wel jammer dat er geen samples mee zijn gestuurd..

Beste Ilona, Dank je wel voor je e-mail. Ik heb je bestelling erbij gepakt en zie dat je geen samples hebt gekozen voor bij je bestelling. Als je in je winkelmandje zit kan je zelf samples uitzoeken. Als iemand dat niet doet gaan wij er vanuit dat iemand hier geen prijs op stelt. Mocht je een volgende keer weer een bestelling plaatsen zou je zelf hier iets kunnen uitzoeken dat je zou willen ontvangen. Hopelijk is iedereen blij met de zeepjes. Met vriendelijke groet, Marlon MetOlijf.nl

Uitstekende olie snelle aflevering

Was mijn eerste bestelling ben reuze receeden over de olie wel duur! Maar het is wel hele dienen olie

Over MetOlijf.nl

MetOlijf.nl is de grootste webshop in dierproefvrije natuurlijke cosmetica van de Benelux. Tot 100% natuurlijke cosmetica zonder SLS, parabenen en GMO's, die zelfs de meest geïrriteerde huid herstelt.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.