Wat een mooie, diervriendelijke, huidvriendelijke producten! Ik ben er blij mee.

Ik word er blij van

Mooie spullen snel geleverd. Ik word ee blij van

Ik ben heel leuk geholpen door Dennie,en ik weet nog niet hoe het bevalt,want ik ben eerst met de sample bezig. Maar super snelle reactie van jullie,dus super bedankt alvast,ve.gr.Els huijbers

geweldig

snelle levering, duidelijke site,

Fantastisch mooi ingepakt en een leuk persoonlijk kaartje bij de bestelling.

Naast het belangrijkste feit dat de artikelen dierproefvrij zijn, was alles zo ontzettend leuk ingepakt en dan ook nog een persoonlijke kaartje er bij zorgt ervoor dat ik zeker weer op jullie website zal kijken als ik iets nodig heb.

Erg vriendelijk

Dit was voor mij de eerste keer dus ik heb nog geen ervaring

Alles sehr schnell, netter Kontakt

Alles bestens

Heerlijke producten en uitstekende service

Producten zijn fijn, Een mooi concept, een vlotte levering en als klap op de vuurpijl, Een persoonlijk bedank kaartje, wat de levering leuk maakt.

Goede producten en service.

Snel en goed verpakt ontvangen. Het uitpakken was een feestje omdat er een persoonlijk bedankbriefje bij zat. Blij met deze (h)eerlijke producten.

Helemaal prima.

Ben benieuwd naar de werking van de producten maar dat komt vast goed.

Heerlijke producten snel geleverd

Altijd fijn als een winkel zijn belofte nakomt. Leuk handgeschreven kaartje erbij en natuurlijk geweldige producten. Ik ben blij

Snelle levering met een persoonlijk kaartje

Goed verpakt, snel geleverd en ik werd blij van het persoonlijke kaartje wat erbij zat!

heel goed lekkere reuk en zacht voor het lichaam maar extra sempels heb ik niet ontvangen

geweldige reuk en prima voor een zacht lichaam. nu nog afwachten voor de psoriasis

Beste Sylvia, Bedankt voor je review en mooie cijfer op Kiyoh. Het kan gebeuren dat samples naar de zijkant glijden in een pakket tijdens het vervoer waardoor deze niet worden opgemerkt in het pakket. Natuurlijk kan het ook dat we deze per ongeluk vergeten zijn toe te voegen. Zou je bij je volgende bestelling een bericht kunnen toevoegen dat je extra samples van ons krijgt? Dan stoppen we er een leuke selectie bij voor je. Groet, Dennie

Heerlijk

Heb drie soorten zeep gekocht. Normaal gesproken kochten we zeep bij Lush. Deze site kwamen we bij toeval tegen. De soorten zeep zijn net zo lekker als bij Lush. Ruiken heerlijk.

Alle producten van kwaliteit en op tijd geleverd

Snelle vriendelijke bestelling en levering

Gemakkelijk bestelproces, snelle levering en ook nog een persoonlijk kaartje erbij! Fijn bedrijf, fijne service!

Bijzonder fijne ervaring.

Voor het eerst heb ik mijn haar gewassen met de shampoo Bar Rose van Metolijf. Mijn haar ziet er nu prachtig uit, glanzend, schoon en heerlijk geurend.

Producten snel thuis ontvangen met een persoonlijke boodschap

Producten snel thuis ontvangen met een persoonlijke boodschap.

Ze doen wat ze beloven

Mooie, eerlijke producten die snel en netjes worden geleverd. Met bovendien nog een handgeschreven kaart erbij.

Nette snelle verzending

Fijne crème...erg goed voor mijn droge exceem huid....en droge plekken

Fijne producten. Snelle en vriendelijke klantenservice

Zeer tevreden.

Heel aangenaam

Ik had eerder een product gekregen van Griekenland. Die heeft heel goed gewerkt bij mijn voeten. Ik kon het niet terug vinden in Griekenland of in Nederland maar wel via de site en ik was heel blij.

Toppie

Snelle levering,mooi ingepakt en nog leuke sample erbij

Héél snelle levering! Kwalitatief en heel lekker ruikende producten! Een aanrader!

Vriendelijke mensen, goed advies en super service

Over MetOlijf.nl

MetOlijf.nl is de grootste webshop in dierproefvrije natuurlijke cosmetica van de Benelux. Tot 100% natuurlijke cosmetica zonder SLS, parabenen en GMO's, die zelfs de meest geïrriteerde huid herstelt.