Fijne zeep..

….mild voor je huid. Prettige, zachte geur van kamille.

Zeep, tandpasta en deo besteld, de volgende dag in huis. Heerlijke zeep, deo werkt goed en tandpasta. Erg tevreden

Product voldoet aan de verwachting na het lezen van de omschrijving. Bestelling netjes ontvangen en op de hoogte gehouden.

Heerlijke olie met een vleugje rozengeur

Lekkere olie, smeert goed uit, ruikt lekker!

geweldig

Hallo ik gebruik de lavendelspray om te slapen werkt heerlijk ontspannen . Een paar druppel op je kussen en je ontspant zo val je heerlijk in slaap Voor mij is het de beste oplossing i.p.v tabletten

Wonderful

I am super satisfied, I really like how the hair products leave my hair. It smells wonderful and feels very silky. I have used it 2 times so far. It is very early to say, but so far it is a very good start. I will come back with another comment after 3 months. ☺️

Prima winkel, ruim assortiment, heerlijke producten, snel geleverd. Kortom: ik zal hier zeker nog een keer producten kopen.

zuivere kwaliteiten

Wel mooie producten, wel wat duur vind ik. Heel snel bezorgd, top! Min punt: verzendkosten gewoon lager zetten, dus vanaf 35 euro of zo. Dan koop je sneller wat!

Levering is snel. Duidelijke communicatie via de mail. Verpakking is duurzaam.

Geen geklieder met uitsmeren

Geen geklieder met uitsmeren en waar je vroeger 10 minuten nodig had ( x 3 kinderen ). Is het nu gemakkelijk aan te brengen en kunnen we weer verder.

Aangenaam verrast

Mijn eerste bestelling. Snelle levering. Mooie en duidelijke website! Kan zien dat met zorg aan de bestelling is gewerkt. Leuk dat handgeschreven kaartje erbij. De produkten heb ik nog niet kunnen gebruiken, maar laat t.z.t. weten hoe het mij bevallen is. Ik heb er alle vertrouwen in en goed te weten dat jullier er zijn.

Zeer snelle levering en alles perfect in orde!

Alles was perfect!

Vlotte levering producten zijn prettig in gebruik, hebben een aangename geur.

Fijne producten en snel verzonden!

Heerlijke producten voor een fijne prijs, en snel verzonden en verpakt, helemaal blij mee!

Geweldige Deo

Ik gebruik deze deo voor mijn zoon van 8 , vooral wanneer hij gym heeft en het werkt perfect. Geen geurtjes meer sinds deze deo. En het ruikt Lekker zacht. We zijn er erg blij mee, echt een aanrader!

Heel fijn, huid weer rustig

Hele fijne zeep met olijf huid is weer erg rustig, geen rotzooi erin maar puur. Heb de olijf met aloë Vera, de geur wordt niet door iedereen gewaardeerd hier in huis. Dat is uiteraard een persoonlijk iets.

Super !!!

De eerst volgende keer dat ik weer producten nodig heb bestel ik weer bij Met Olijf. Ik blijf klant!

Fijne producten, goede en snelle service

Duidelijke website waarop de producten goed zijn omschreven. De producten zijn fijn in gebruik. Leuk dat er een handgeschreven boodschap bij zat. Snelle levering.

Mooi product en snelle en nette verzending

Goed geregeld

Vandaag besteld, volgende dag geleverd

Bestellen ging heel gemakkelijk. Duidelijke iitleg op de site over alle artikelen. Vriendelijk handgeschreven kaartje erbij. Hier gaat nog meer besteld worden!!

Fijne site , snel en goed geleverd

Besteld dag erop geleverd super

Snel geleverd goed verpakt produkt super goed contend

goede snelle levering

goede snelle levering

Fijne producten en fijne service

In de avond besteld en dag erna geleverd. Heel fijn, maar was ook okay geweest als het 1 of 2 dagen later aan was gekomen. :) Voor zover ik kan zien, zijn mijn drie olies (eucalyptus, jojoba en castor) zonder 'gekke' dingen (meukvrij).

Snelle levering, duidelijke website. Hele fijne producten. Eerste keer heb ik mijn product in Griekenland gekocht, en daarna gezocht en kwam zo bij MetOlijf terecht.

Kennemerplein 6 14

2011MJ Haarlem

023-5831985

Over MetOlijf.nl

MetOlijf.nl is de grootste webshop in dierproefvrije natuurlijke cosmetica van de Benelux. Tot 100% natuurlijke cosmetica zonder SLS, parabenen en GMO's, die zelfs de meest geïrriteerde huid herstelt.