Deze webshop laat je zien dat ze echt geven om hun consumenten!

De producten zijn helder omschreven. Bij bestelling kun je gewoon al een levertijd kiezen om je product te ontvangen wat bij heel veel bedrijven achteraf pas bekend wordt gemaakt. Ook krijg je bij je pakketje een zelf geschreven kaartje waardoor je ziet dat je ook als persoon echt wordt gewaardeerd.

Geweldig product, snelle levering

De zelfgemaakte zeep ruikt erg lekker, schuimt volop. Levering volgende dag na bestelling. Ik ben zeer tevreden en zal zeker meer bestellen.

heerlijk

Heerlijke zeepjes. Advent kalender had helaas geen surprise element er in zitten, maar nog wel erg leuk. ik bestel hier graag weer.

Super tevreden met persoonlijke noot

Via Google kwam ik op deze site. Voor mij onbekend en nu niet meer te vergeten. Tevreden over het shoppen, bestellen, snelle bezorging, persoonlijke noot en natuurlijk het product zelf!

Top producten

Fantastische producten.

Snel geleverd, fijne produkten

Tevreden, cremes smeren goed, en ruiken heerlijk. Mooi verpakt met kaartje erbij.

Zeer vlotte levering, uitstekende producten

Zeer goede producten die beantwoorden aan de beschrijving en heel vlotte levering. Ik ben een gelukkige, wederkerende klant

Topproducten en topservice!

Met Olijf biedt regelmatig nieuwigheden uit met het gepaste deskundig advies. Er is voor ieders budget wat te vinden. Snelle levering met steeds een vriendelijke en persoonlijke boodschap. Een echte aanrader!

snelle service en topproducten

ik plaatste mijn bestelling op vrijdagnamiddag en had ze zaterdagnamiddag al in huis (in België!). supersnelle service, topproducten voor een goede prijs!

Top klantenservice en top producten!

Fijne producten, goed advies, lief handgeschreven berichtje bij de bestelling!

Uitstekend bedrijf!! Aanrader.

Bestel er altijd mijn tandpasta en die is er binnen een dag! Zat een heel aardig hand geschreven bedankje bij . En kreeg ook nog twee proefjes gratis.

goeie producten!

Heel heerlijke shapmoobar! Schuimt goed en wast het haar fijn! Super

Fantaaaastisch!

Ik kocht haargel voor mijn zoontje. Helemaal natuurlijk en het werkt uitstekend! Heel erg blij mee. Eindelijk een goede gel gevonden.

Supersnelle levering en netjes verpakt! Top!

Heb vaker bestellingen geplaatst en altijd mooi en netjes verpakt. Dankjewel. Zeker een aanrader om iemand kado te doen!

Helemaal top

Goede en snelle service, kwalitatief goede producten en altijd leuk dat de bestelling persoonlijk wordt gemaakt!

Uitstekende levering

Product had ik direct de volgende ochtend in huis.

Toppertjes

Nog niet alles kunnen proberen. Echter service is snel en met persoonlijke boodschap. Erg goed!

Shampoo bar fijn in gebruik

shampoo bar botanisch fijn in gebruik 2/3x strijken door nat haar is voldoende om je haren te wassen. De geur is niet echt lekker, maar dat is niet zo belangrijk. Na het wassen zijn je haren echt zacht. Conditioner is niet echt nodig.

Ruim assortiment en keuze en dbel geleverd met persoonlijke kaartje erbij. Ik ben blij met mijn favoriete bodybutter:-)

Fantastische

Ik ben zeer tevreden.

Goede ervaring

Niks op aan te merken. Alles goed geregeld.

goed advies via chat

Ik had een aantal vragen over het gebruik van shampoo bars, die vragen werden kundig beantwoord. De bestelling verliep simpel en snel, de volgende dag was het al in huis!

Hele fijne producten

Snel geleverd, alle producten ruiken super lekker, en zijn lekker voor je haar en huid. Alles is natuurlijk. En werken ook nog effectief

Leuke producten snel geleverd

Goede verzorgingsproducten die niet getest zijn op dieren. Snel geleverd en steeds enkele staaltjes erbij. Top!

Fijne producten en goede service

De producten zijn goed en heerlijk in gebruik. Goede service, zeer klantvriendelijk. Altijd proefmonsters bij je bestelling, wat zeer prettig is.

Over Met Olijf

MetOlijf.nl is de grootste webshop in dierproefvrije natuurlijke cosmetica van de Benelux. Tot 100% natuurlijke cosmetica zonder SLS, parabenen en GMO's, die zelfs de meest geïrriteerde huid herstelt.