Snelle bezorging en goeie kwaliteit

Mijn bestelling was er snel met een leuke persoonlijke boodschap Tevens fijne producten, zonder allerlei rotzooi.

Heerlijk!

Snelle levering (België) .. Mooi appart ingepakt .. Ruikt heerlijk !! Misschien iets handig : (een touwtje erdoor voor op te hangen in de douche of een soort kartonnetje ofzo voor op je badrand te leggen ) In de douche neerleggen vind ik niet zo hygiënisch en door het water wat er over loopt gaat de zeep sneller verloren gaan .. Als ik in bad ga leg ik het nu op een bordje maar dat oogt raar haha .. een leuk kartonnetje ofzo zou hiervoor de oplossing zijn .. Voor de rest super gewoon ik ga er zo dadelijk nog bijbestellen als kerstgeschenk voor de meter en Peter van mijn pasgeboren babytje .. ze gaan dit geweldig vinden ! Bedankt . DEBORAH PEETERS

Goede producten, snelle levering

Goede producten, snelle levering

Fijn

Fijne service. Ik heb mijn pakket altijd zeer snel in huis. Producten ruiken echt mega lekker en werken voor mij naar behoren de zepen zijn zuinig in gebruik.

Prima product voor een prima prijs

Het product was onbeschermd verpakt

Beste N., Dank je wel voor het schrijven van een beoordeling. Je geeft aan dat het product onbeschermd was verpakt. Wat je hebt besteld gaat in een brievenbuspakje. In dit pakje heeft het geen bewegingsruimte, waardoor er geen extra opvulmateriaal in hoeft. Mocht je hier nog vragen over hebben dan hoor ik dat graag. Met vriendelijke groet, Marlon MetOlijf.nl

De producten zijn heerlijk.

Heerlijke producten. Wat voor mij belangrijk is dat de cosmetica dierproefvrij is. Geen toevoegingen erin. Ik gebruik de producten allang en naar alle tevredenheid.

Goede snelle bezorging

Goede prijs kwaliteit verhouding

Fijne producten

Ik heb de mythos haar producten in huis gehaald en ze ruiken echt heerlijk. Mn haar voelt zacht aan na het wassen. Het geeft een lekker schoon gevoel. Zeker voor herhaling vatbaar.

Zeer positief

Positief ingesteld bedrijf. Fijne producten met heerlijke, bijzondere geuren. En bovendien dierproefvrij.

Snelle levering, goed verpakt, persoonlijk kaartje erbij

Prettige website,mooie producten, heel klantgericht.

Shampoobar voor krullen werkt echt voor krullen.

Niet alle krullenshampoo werkt daadwerkelijk goed voor krullen; deze Shampoobar wel! Wat ik wel een nadeel vind is de geur. Voor mij hoeft de Shampoobar niet lekker te ruiken, maar deze geur staat me echt tegen en heeft me er bijna van weerhouden om de bar te gebruiken. Jammer, want verder ben ik enthousiast.

Beste Jolanda, Dank je wel voor je mooie review. De geur van deze shampoo bar wordt veranderd en zal dus binnenkort anders en, vinden wij, heerlijk ruiken. We hopen je dan ook binnenkort de vernieuwde shampoo bar te kunnen aanbieden. Met vriendelijke groet, Marlon MetOlijf.nl

Prima bedrijf , snelle levering , goede kwaliteit.

Gewoon goed , had eeltzalf besteld een heerlijke zalf en werkt prima . Een aanrader !!.

Fijne zeepjes

Ik vind de haaruitval zeep erg prettig, heb het net paar dagen in huis en kan nog niet helemaal zeggen of het werkt, ik had ook een plastic zeepdoosje genomen maar om ze na gebruik eruit te krijgen is best lastig. De andere zeepjes vind ik echt top echt het ‘hammam’ gevoel maar dan in je eigen douche, heerlijk

Heerlijk webwinkel

Leuk om lekker rond te neuzen. Overzichtelijk. Jammer dat je online niks kan ruiken! Al die lekkere zeepjes en crèmetjes ;-D Altijd alles snel in huis en altijd met een paar samples erbij! Heerlijk!

Fijne website, duidelijke omschrijving van de producten , zoekt makkelijk. En heerlijke , huidvriendelijke producten.

Snel, goed en betrouwbaar

De producten die ze aanbieden zijn eerlijk, transparant maar bovenal heerlijk in gebruik!

Rappe levering

Ik ken het produkt al een heel tijdje ik bracht het mee als we op reis gingen naar Griekenland ik bracht mijn voorraad altijd mee voor een gans jaar ben daar heel tevreden over. Nu langs jullie weg kan ik de produkten ook aanschaffen . Ik ben ook heel blij met de rappe levering en hoe het is ingepakt . Zal nog wel bestellen . Prima service . Groetjes Ginette

Professionals

Top of the range products and service. My order arrived promptly and well packaged....Thank you

Vriendelijke service en snelle levering

Gisteren de website bezocht, wat een uitgebreide keuze. Via de live chat een vraag gesteld en hier ook meteen antwoord gekregen. Ik heb gelijk een bestelling geplaatst en vandaag zijn de spullen al geleverd. Een paar extra samples erbij gekregen en een handgeschreven bedankkaartje erbij. Benieuwd hoe de producten gaan bevallen.

Snelle levering van pakket met nog wat gratis samples.

Snelle, uiterst vriendelijke service

Uiterst snelle en vriendelijke service. Een bedankkaartje bij de bestelling is fijn. Prima producten.

Heel blij met de spullen

De vorige No Aroma shampooblok ging enorm lang mee. Kan nu echt niet meer zonder want ik heb geen jeuk meer. Zo te zien geeft Aromaesti serum ook geen allergische reactie. Mijn vrienden zijn blij met de geurzeepjes. Misschien voortaan toch maar bijv. stijve papier kreukelen als vulling en geen schuimrubber 'wokkels' erbij.

Beste Ulla, Dank je wel voor je mooie review. Je geeft aan dat je liever papierkrullen hebt in plaats van schuimrubber wokkels. De vulling welke je hebt aangetroffen is echter van maïszetmeel gemaakt en 100% plasticvrij. Dit staat ook op het kaartje dat bij je bestelling zat. Dit mag gewoon bij het GFT of zelfs onder de kraan. Mocht je hier nog vragen over hebben dan horen we dat uiteraard graag. Met vriendelijke groet, Marlon MetOlijf.nl

Top!!

Heerlijke producten en supersnelle levering! Top!!

Super webshop

Hele fijne webshop met mooie producten. Verzending is snel en goed verpakt. Fijne samples er bij en n handgeschreven kaartje. Heel persoonlijk, super leuk!

Over MetOlijf.nl

MetOlijf.nl is de grootste webshop in dierproefvrije natuurlijke cosmetica van de Benelux. Tot 100% natuurlijke cosmetica zonder SLS, parabenen en GMO's, die zelfs de meest geïrriteerde huid herstelt.