Attent

Een handgeschreven briefje bij onze aankoop; duurzaam verpakt, gratis extra's - heel attent.

Prima en erg leuk geholpen met een paar extraatjes

Goede producten en snelle levering. Extra leuk vind ik de persoonlijk geschreven boodschap en de monstertjes. Klasse

Prima bedrijf snelle levering

Prima producten en snelle levering.

De kadootjes werden zeer gewaardeerd

Pozotiv

TOP!

Ik ben super tevreden met alles, van bestellen tot leveren verliep snel, gemakkelijk en zorgvuldig. Ik bestelde mijn producten op vrijdag en had verwacht dat ik deze pas 's maandags of dinsdags zou krijgen, maar deze werden gewoon op zaterdag afgeleverd. TOP! echt TOP! Echt heel blij met de service :)

Fijne producten en aandacht voor de koper met een persoonlijk berichtje en samples.

Heel positief

Duidelijke, informatieve website. Zeer klantvriendelijke mensen. Bij melding verkeerde levering kreeg ik meteen een reactie terug met voor mij een fijne oplossing.

Prima product en snel geleverd!

Mooie webshop, makkelijk besteld en supersnelle levering met persoonlijke handgeschreven felicitatieboodschap. Top.

uitstekend

Snelle en verzorgde verzending goede produkten tegen een zeer redelijke prijs, aanrader!

Tijdige levering, leuk die extra samples

Geur van jasmijn-douchegel valt een beetje tegen, zit niet echt die duidelijk herkenbare jasmijngeur aan.

Hele fijne producten

Super vriendelijke klantenservice

Top service!!!

Snelle service , leuk kaartje en samples erbij!!!

1 woord TOP!

Hallo met Carine ik ben zeer tevreden goed product en een snelle levering volg jullie al lang heb als hobby kweken van Aloë en maak daar heerlijke producten mee heb tere huid dus natuurlijke producten zijn een boost voor mijn huid wat ik leuk vindt aan Olijf dat je met Griekenland werkt een top land voor natuurlijke producten er al zelf geweest ezelinne melk is hun specialiteit zal die producten ook eens testen ale je hoort nog van mij voor de volgende bestelling groetjes Carine

Voor herhaling vatbaar!

Prima, snel verzonden en leuk dat er een persoonlijk briefje bij het pakketje zit. Fijne producten.

Heel verzachtendt

Verkoelende crème

Fantastisch!

Handgeschreven naam van verschillende zeepjes; mooi ingepakt en handgeschreven bedankje erbij! Met als extra 2 samples die ik echt heerlijk vind en ook ga bestellen!

Snelle levering.

Snel in huis, goede service.

De volgende dag ontvangen.

Niet alleen meteen de volgende dag ontvangen, maar er zaten ook een paar samples bij. En een handgeschreven persoonlijk bedankje en genieten van het product toegewenst.

Goede ervaring, fijne spulletjes

De cracked skin cream werkt inderdaad zo goed als ik al las in revieuws, erg blij mee want niks hielp hiervoor, snelle correcte levering ook, heel tevreden dus

Zeer tevreden !

Zeer tevreden over de snelle levering. Fijne producten. Mijn huid is nu, na slechts enkele dagen gebruikt te hebben, al een stuk rustiger. Dus erg blij met deze keuze!

Snelle bezorging, persoonlijk berichtje en fijne crèmes.

Snelle levering, vriendelijk, persoonlijk briefje en goede crèmes die ook werken tegen de eczeem van mijn zoon. Er zaten ook nog wat samples bij. Kortom, een aanrader.

Heel fijn!

Fijne service, leuk briefje wat ik erbij kreeg.

Goede service.

Snelle levering van fijne produkten en samples. En een leuk handgeschreven kaartje in het pakket.

Over MetOlijf.nl

MetOlijf.nl is de grootste webshop in dierproefvrije natuurlijke cosmetica van de Benelux. Tot 100% natuurlijke cosmetica zonder SLS, parabenen en GMO's, die zelfs de meest geïrriteerde huid herstelt.