Fijne service en heerlijke olijfzeepjes.

Snelle verzending van de bestelling. Heerlijke olijfzeepjes en de extra samples waren ook heerlijk. Heel attent dat er een handgeschreven kaart bij de bestelling zat.

Zaken met DHL

Jammer dat Olijf met DHL zaken doet. Onbetrouwbaar bedrijf zoals nu weer is gebleken. Samples? Niet gezien. De badkamers waren een cadeau.

Beste Yvonne, Dank voor het schrijven van een review. Je hebt een bestelling geplaatst de avond voordat je de bruisballen binnen wilde hebben. Door een fout in het systeem van Postnl hebben wij deze avond daarom gekozen voor DHL om het alsnog verstuurd te krijgen. Daarop schreef je ons de volgende mail: "GODVERDOMME!!!!!!Het is een cadeau voor morgen. Gelul het is weer DHL. Stop maar in je reet." Ondanks deze teksten hebben wij je netjes een e-mail teruggestuurd en zijn de bruisballen gewoon bij je bezorgd. Dat er geen samples bij zaten is omdat je ze zelf niet had toegevoegd aan je winkelmandje. Je kan namelijk zelf twee samples uitzoeken om bij je bestelling te doen. Als er geen samples worden gekozen gaan wij er vanuit dat je ze niet wil. Ondanks dat het was verzonden met DHL en je ze gewoon binnen hebt gekregen hoop ik dat ze voor de jarige goed zijn bevallen. Met vriendelijke groet, Marlon MetOlijf.nl

Goede producten. Super snelle levering

Uitstekend!

Prima producten en verzending!

Goede en snelle service

Mijn vraag aan de klantendienst werd snel en vriendelijk afgehandeld. Producten zijn goed verpakt.

Snelle verzending, en met een super persoonlijk briefje de volgende dag afgeleverd.

Snelle levering, goede producten !! Prijs kwaliteit zeer goed

Ben zeer tevreden. Een hele snelle levering en fijne producten. Een zeer goede prijs kwaliteit

Snelle, correcte levering, geen overdreven verpakkingsmateriaal, vriendelijk kaartje erbij, perfect

Super snel

Snelle levering en netjes verpakt geleverd. Zeer tevreden. Kwaliteit van de producten moet nog blijken, maar alle vertrouwen in.

Fijne shampoo ervaren medewerkers

Ik had een vraag daar werd snel ervaren en top op geantwoordt zeer duidelijk en helder..heb de shampoo geprobeerd en ik vindt hem zeer fijn ...kwam per ongeluk op metolijf site maar blij dat ik deze gevonden heb..heb deze meteen vast gezet en zal zeker nog meer bestellen met deze fijne mensen en producten.

Hallo,

Hallo,

Fijne producten.

Ik ben een nieuwe klant, maar wat ik heb besteld, is heerlijk en puur. Goede service en eerlijk advies gehad.

Geweldige producten!

Ik ervaar deze producten als verzorgend en met deze geuren, waan ik me in een andere wereld. Een mooie wereld vol met schoonheid. De geuren zeer subtiel blijf je de hele dag een beetje ruiken. Ik ga in de toekomst meer bestellen.

Helemaal goed alleen heb ik geen extra sample ontvangen zoals beloofd op de website.

Degelijke rustige site snelle service

Duidelijke site goede producten

Snelle levering, handig verpakt in pakket dat door de brievenbus past, zo fijn.

tevreden

heel erg tevreden

Super goed,snelle service

Alles besteld via internet,vlug afgehandeld. Mijn bestelling de volgende dag ontvangen. Een min puntje heb geen extra staaltje bij gekregen, maar dit was misschien omdat mijn bestelling te klein was. Toch tevreden hoor, ga dan ook nog meer bestelling plaatsen in de toekomst. Alvast bedankt. Eric

goede en nette service

nette en snelle service, ook kun je aangeven wanneer je het pakket geleverd wenst te hebben. erg content mee

livraison très rapide !

C'est ma première commande et elle est arrivée très vite . L'emballage n'est pas trop grand , donc pas de gaspillage de papier ni de carton .

Geweldig webshop !!

Review van Metolijf.nl Als liefhebber van natuurlijke producten was ik enthousiast om Metolijf.nl te ontdekken. Deze webshop biedt een uitgebreid assortiment aan natuurlijke producten, Wat mij meteen opviel bij het verkennen van de website was de overzichtelijke indeling en het gebruiksvriendelijke ontwerp. Het navigeren door de verschillende categorieën was eenvoudig, waardoor ik snel kon vinden waar ik naar op zoek was. Het aanbod aan producten is indrukwekkend. Ik was blij verrast om zoveel keuze te hebben uit natuurlijke verzorgingsproducten, zoals biologische gezichtscrèmes en shampoos zonder schadelijke chemicaliën. Wat ik vooral waardeerde aan Metolijf.nl is hun toewijding aan transparantie en duurzaamheid. Bij elk product wordt duidelijk vermeld welke ingrediënten zijn gebruikt en waar ze vandaan komen. De bestelervaring verliep ook vlekkeloos. Mijn pakketje werd snel geleverd en was zorgvuldig verpakt. Bovendien kreeg ik bij mijn bestelling een leuk extraatje in de vorm van een proefmonster van een ander natuurlijk product, wat ik als een leuke verrassing ervoer. Al met al ben ik zeer tevreden over mijn ervaring met Metolijf.nl. De webshop biedt niet alleen hoogwaardige natuurlijke producten, maar straalt ook een sterke betrokkenheid bij duurzaamheid uit. Ik zal zeker terugkeren voor mijn volgende aankoop en kan Metolijf.nl van harte aanbevelen aan iedereen die op zoek is naar kwalitatieve natuurlijke producten. Mvg,

Ruim assortiment, snelle levering

Netjes afgehandeld na foute levering

Had handcrème besteld, 3 tubes. Waarvan er twee verkeerd waren. Met Olijf heeft netjes de goede alsnog gestuurd en de andere mocht ik gewoon houden! Ze reageerden ook snel op mijn mail. Kortom goede service!

perfecte service

alles correct en snel verlopen

Duidelijke website en vlotte levering.

Product snel gevonden en geleverd binnen de termijn. Ervaring heb ik nog niet en kan dus niets mededelen over het resultaat.

Over MetOlijf.nl

MetOlijf.nl is de grootste webshop in dierproefvrije natuurlijke cosmetica van de Benelux. Tot 100% natuurlijke cosmetica zonder SLS, parabenen en GMO's, die zelfs de meest geïrriteerde huid herstelt.