Super snelle service

Mooie site en snelle service. Ben zeer tevreden

top

super goede service

Redelijk tevreden

Bezorging en levertijd waren ok,maar beloofde gratis samples niet ontvangen.

Snelle levering! Top service

Snelle levering! Ben gelijk begonnen met het gebruiken van mijn rozemarijnolie. Wel jammer dat ik geen samples heb ontvangen.

Alles goed en snel gegaan.

Alles goed en snel gegaan!

Fijne producten en goed verpakt bezorgd,ging heel snel de volgende dag al in huis,Top

Supersnelle afhandeling en producten voldeden aan alle eisen

Precies wat ik zocht (jasmijn geurkaars en geurstokjes) en supersnel geleverd.

Makkelijk te navigeren op de site. Snelle levering. Duidelijke beschrijving.

Super !

Fijne website, met goede informatie over de producten. Na bestelling supersnelle levering . Mooi passend verpakt in een niet te grote doos! Zelfs het vulmiddel mag in de groenbak!

echt super!

was echt helemaal top geregeld kreeg alleen een mail terug waarin stond dat het bedrijf niet bereikbaar was. Maar verder was de service super!

Beste Annelien, Dank je wel voor je beoordeling. Wij sturen nooit geautomatiseerde e-mails dat wij niet bereikbaar zouden zijn. Wij zijn altijd bereikbaar, zeker per e-mail waar we binnen het uur vaak al reageren. Ik zou graag de e-mail willen ontvangen welke je hebt gekregen zodat wij daar naar zouden kunnen kijken. Met vriendelijke groet, Marlon MetOlijf.nl

Heerlijke producten, beter dan verwacht Ga zeker vaker kopen, Alleen zaten er geen monsters bij.

Beste Angela, Dank je wel voor je e-mail. Ik heb je bestelling erbij gepakt en zie dat je geen samples hebt gekozen bij je bestelling. Als je in je winkelmandje zit kan je zelf samples uitzoeken. Als iemand dat niet doet gaan wij er vanuit dat iemand hier geen prijs op stelt. Mocht je een volgende keer weer een bestelling plaatsen zou je zelf hier iets kunnen uitzoeken dat je zou willen ontvangen. Met vriendelijke groet, Marlon MetOlijf.nl

Heerlijke producten en snelle levering

Olijf.nl beschikt over een duidelijke webpagina, met verrassend leuke artikelen. Deze variëren van zeep tot olijven. Bij de bestelling kun je ook nog twee gratis monsters uitzoeken; geweldig toch? Tel daar de snelle levering bij op en je krijgt een intens tevreden klant.

Goede service en snelle levering

Tevreden, bezorgd zoals afgesproken

Snelle levering, keurig verpakt

Ik heb de zeepjes nog niet gebruikt. Deels ook besteld voor relaties. Wel jammer dat er geen samples mee zijn gestuurd..

Beste Ilona, Dank je wel voor je e-mail. Ik heb je bestelling erbij gepakt en zie dat je geen samples hebt gekozen voor bij je bestelling. Als je in je winkelmandje zit kan je zelf samples uitzoeken. Als iemand dat niet doet gaan wij er vanuit dat iemand hier geen prijs op stelt. Mocht je een volgende keer weer een bestelling plaatsen zou je zelf hier iets kunnen uitzoeken dat je zou willen ontvangen. Hopelijk is iedereen blij met de zeepjes. Met vriendelijke groet, Marlon MetOlijf.nl

Uitstekende olie snelle aflevering

Was mijn eerste bestelling ben reuze receeden over de olie wel duur! Maar het is wel hele dienen olie

Heerlijke olijfolie voor een mooie prijs

De bestelling was zeer snel thuis. En mooi verpakt met een handgeschreven kaartje erbij. Erg leuk!

makkelijk en snel

Makkelijk en snel geleverd met leuke extra samples, duidelijke website

Prima betrouwbare shop!

Prima betrouwbare shop, super snelle levering en heerlijke producten. Tevens gratis monstertjes bij je bestelling om te proberen. En niet onbelangrijk... met biologisch afbreekbare schuimpjes verpakt. Ga zo door!

Gewoon goed :-)

Ruime sortering van producten, eenvoudig te bestellen,goede prijzen en snel in huis.

Snelle levering, fijne producten.

Fijne producten zoals ik ze ook af en toe in Griekenland heb gekocht. Extra leuk: het persoonlijke berichtje in het pakketje.

Pure traktatie

Hele fijne producten en het persoonlijke berichtje is een mooi gebaar!! Dankjewel

Prima webshop

Betrouwbare webshop, snelle levering en goed ingepakt

vlotte bestelling

Eerste keer dat ik heb besteld maar alles was naar wens.

Alles.goed

Netjes.geholpen.pakketje.volgendedag Geleverd.

Over MetOlijf.nl

MetOlijf.nl is de grootste webshop in dierproefvrije natuurlijke cosmetica van de Benelux. Tot 100% natuurlijke cosmetica zonder SLS, parabenen en GMO's, die zelfs de meest geïrriteerde huid herstelt.