Heerlijke olijfolie voor een mooie prijs

De bestelling was zeer snel thuis. En mooi verpakt met een handgeschreven kaartje erbij. Erg leuk!

makkelijk en snel

Makkelijk en snel geleverd met leuke extra samples, duidelijke website

Prima betrouwbare shop!

Prima betrouwbare shop, super snelle levering en heerlijke producten. Tevens gratis monstertjes bij je bestelling om te proberen. En niet onbelangrijk... met biologisch afbreekbare schuimpjes verpakt. Ga zo door!

Gewoon goed :-)

Ruime sortering van producten, eenvoudig te bestellen,goede prijzen en snel in huis.

Snelle levering, fijne producten.

Fijne producten zoals ik ze ook af en toe in Griekenland heb gekocht. Extra leuk: het persoonlijke berichtje in het pakketje.

Pure traktatie

Hele fijne producten en het persoonlijke berichtje is een mooi gebaar!! Dankjewel

Prima webshop

Betrouwbare webshop, snelle levering en goed ingepakt

vlotte bestelling

Eerste keer dat ik heb besteld maar alles was naar wens.

Alles.goed

Netjes.geholpen.pakketje.volgendedag Geleverd.

Geweldig product en mooie service

Erg fijn product Werkt geweldig

Ondanks de feestdagen is mijn bestelling heel vlot verwerkt en snel geleverd! Mijn complimenten!

Snel antwoord en snelle levering

Ik was op zoek naar palmolievrije zeep en kon dat voor vloeibare zeep niet zo snel vinden. Wel supersnel antwoord. En snelle levering met een handgeschreven kaartje. Leuk detail.

De bestelling is de levering +

Dit was mijn eerste bestelling,maar zeker niet de laatste.

snel levering , goede kwaliteit en prijzen

Super blij met mijn bestelling. Vandaag besteld morgen geleverd in België . Producten zijn top kwaliteit. Bedankt ik kom zeker terug bij jullie.

De rozemarijn olie die ik besteld heb, heeft een subtiel heerlijke geur en voelt niet te vettig aan. Bovendien kan je het volgens de beschrijving puur op je huid inmasseren. De levering verliep ook vrij vlot.

Zeep sets

snel, professioneel, efficiënt. mooi verpakt, goed product en attente service

Heb de producten net een week, maar het werkt geweldig ben helemaal blij en me vriend ook. Dit wordt mijn favorieten shop, wat het zo mooi maakt is het persoonlijke kaartje dat maakt het helemaal af voelt als liefde gegeven..

Fijn product snelle levering en persoonlijke aandacht van verkoper

Snel en correct geleverd

Product was goed ingepakt en de samples waren een verrassing. Ga zo door met jullie bedrijf.

Mijn ervaring is prettig en persoonlijk

Het persoonlijk maken van de zending door even bij de verzending een handgeschreven notitie te maken.

Liefdevolle beleving

Op zoek naar een specifiek product ben ik op de site van MetOlijf terechtgekomen. Het hele traject van bestellen tot ontvangen heb ik als heel warm en betrokken ervaren door het MetOlijf-team. Een persoonlijk bedankje voor het bestellen en bij aflevering een kaartje om me plezier met het artikel te wensen. Het nodigde voor mij in ieder uit om de site nog wat verder te bekijken. Maar uiteraard is het voornaamste dat het dierproefvrije producten betreft.

Snelle vriendelijke service met een persoonlijk berichtje

snelle levering, goede prijs-kwaliteit

Blik olijfolie besteld, werd snel geleverd tegen een scherpe prijs - goede service, beslist een aanrader!

Zeer tevreden over mijn 1e bestelling!

Mijn bestelling kwam zeer snel toe, was heel netjes verpakt met als verrassing 2 staaltjes en een kaartje erbij met een persoonlijke boodschap. Ook stond hierop het antwoord op een vraag die ik stelde bij "opmerking" tijdens het bestellen. Heel goede ervaring voor mijn 1e bestelling dus. Er volgen er nog!

Gewoon goed

Bestellen, communicatie over verzenden, de manier waarop de producten verpakt waren, alles helemaal naar wens.

Tingietersweg 66 2031 ES Haarlem

023-5831985

Over MetOlijf.nl

MetOlijf.nl is de grootste webshop in dierproefvrije natuurlijke cosmetica van de Benelux. Tot 100% natuurlijke cosmetica zonder SLS, parabenen en GMO's, die zelfs de meest geïrriteerde huid herstelt.