Te bizar voor woorden

Kwam hier via de site Vensterbank-Natuursteen.nl Had een bescheiden dorpel besteld uit een veel bredere plaat (50mm uit 160mm) stond ook op de factuur. Levering via winkel in de buurt, prima te doen, maar het versnijsel krijg je er doodleuk niet bij. Enfin meteen gereclameerd. Reactie "nou het was toch wel even mijn schuld dat ik verwachtte dat het versnijsel erbij zat" en nu konden ze niets meer voor mij doen. Bizar "gesprek" die hele plaat staat zelfs op de factuur, maar die logica gaat er niet in. Een oplossing zoeken komen ze niet mee. Het versnijsel is "onvindbaar". De les schijnt te zijn dat je expliciet moet vermelden dat je alles wil ontvangen waar je voor betaald hebt.

Beste Roland, Zoals we u al meerdere malen hebben geprobeerd uit te leggen: onze klanten bestellen bij ons op maat gemaakt materiaal en zij zitten er doorgaans niet op te wachten dat wij het afval ook meeleveren. Wij voeren dat afval dus altijd netjes af op een milieuvriendelijke manier. Wij betalen daar ook voor, dus in dat opzicht zou het voor ons interessanter zijn om reststukken mee te leveren naar de klant. Wanneer een klant daar dus om vraagt, doen wij dat zelfs graag. Wij verzagen honderden platen per week, dus 'uw afvalstuk' was helaas niet meer te vinden in de grote puincontainer. Ik nodig u graag uit om eens een kijkje bij ons te komen nemen zodat u onze processen kunt begrijpen. Ik vermoed dat het begrip voor de ontstane situatie dan wel zal komen. U mag dan tevens zoveel reststukken uit onze puincontainer meenemen als u wilt. Mvg Team Steenbok Natuursteen

Zeer goede en snelle communicatie en levering

Met veel genoegen bestelling gedaan en probleemloos en netjes op tijd geleverd. Zeer tevreden

Bestelling plaatsen fluitje van een cent. Goede website en top product. Houden de klant op de hoogte zoals het hoort , Met alles goede ervaring met dit bedrijf goede producten en keurig op maat zoals je die opgeeft. Ik raad dit bedrijf aan

Bestellen verzonden opgehaald alles top

Zie hierboven

Mooie vensterbanken en super snel geleverd

Mooie vensterbanken en super snel geleverd. Binnen een week besteld, geleverd bij ophaalpunt en geplaatst. Goede communicatie over voortgang via de mail. Ook blij met handige instructie video's op de website.

Netjes afgewerkt, snelle levering

Duur en langzaam

We hadden dorpels nodig. Duurt lang voordat ze klaar zijn en eigenlijk zijn ze ook gewoon te duur. Helaas hadden we maatwerk nodig, dus tsja.

Beste Nick, Wat vervelend dat je onze dienstverlening op deze manier ervaren hebt. Maatwerk bestellingen kunnen in sommige gevallen een iets langere levertijd hebben, zeker wanneer deze via een afhaalpunt moeten worden geleverd. In principe duurt dat nooit langer dan 15 werkdagen, al is een enkele uitzondering nooit uit te sluiten. Hopelijk was je bestelling uiteindelijk wel netjes op maat en voldeed die aan je verwachting, zodat je tevreden bent met het eindresultaat. We hopen dat je toch zult overwegen om een eventuele nieuwe bestelling bij ons te plaatsen, zodat we ook jou kunnen aantonen dat onze gemiddelde score van 9.6 (en dat 99% van onze klanten ons aanbeveelt) terecht is. Mvg Team Steenbok Natuursteen

Super snelle levering en perfect op maat

We hebben 3 raamdorpels besteld. Ondanks dat het geen standaard maten waren, zijn ze super snel op maat gemaakt. Het ophalen ging ook snel. Goede service en dus een aanrader!

Onzorgvuldig en minder klantvriendelijk

Het gebruik van een kortingscode is niet meer mogelijk wanneer de order is geplaatst. Deze code kan alleen bij een volgende bestelling gebruikt worden. Bij het bestellen van een vensterbank die door de lengte uit twee delen bestaat zijn de beide delen van verschillende diktes. Verschil was zeker 2mm.

Mooie vensterbank snel geleverd

Mooie kwaliteit

Goed. Snelle levering en doen wat ze beloven!

Super goed geregeld

Volgens afspraak, goede kwaliteit, netjes geregeld!

Even telefonisch kontakt gehad met betrekking tot mijn bestelling en daarna 3 dorpels op maat, inclusief een dorpel met een schuine kant. Goede kwaliteit en netjes geleverd.

Heel tevreden

De bestelling is binnen de gestelde termijn thuis bezorgd. Telefonisch netjes een bezorg moment afgesproken. De vensterbanken passen precies, kwaliteit is goed en ze zijn netjes afgewerkt. Ik zou de vensterbank zeker aanraden.

uitstekend

geen commentaar....naja er zitten wat zwarte vlekjes op het natuursteen die er niet af willen. Soort vetvlekjes maar dat neem ik op de koop toe.

Mooie vensterbank van composiet

Witte vensterbank van composiet. Snelle levering en voldoet aan verwachtingen ☺️

Super mooi product.

Staaltjes besteld en daarna mijn bestelling. Goed op de hoogte gehouden en producten waren perfect op maat gezaagd en afgewerkt. Wij gaan hier nog meer vensterbanken bestellen eerdaags. Super kwaliteit.

Mooie steen en betaalbaar

Ziet er mooi uit en precies op maat

Alles is gegaan zoals afgesproken, dus gewoon heel goed.

Prachtig materiaal en betaalbaar! Exact op maat!

Exacte maatvoering, zoals opgegeven en je kan het zelf ophalen. Het materiaal is met zorg afgeleverd!

Mooie producten en snelle levering

Mooie producten, levering was snel en prettig dag ik de vensterbanken bij mij in de buurt zonder verzendkosten op kon halen.

Bestelling, communicatie en levering. (opgehaald in Goes) allemaal prima in orde, duidelijke website. Mooie kwaliteit natuursteen.

Goede en nette levering volgens afspraak.top.

Mijn bestelling keurig kunnen plaatsen via de site. Levering is keurig volgens afspraak. Product ziet er ook keurig uit. Super tevreden over Vensterbank-Natuursteen.nl

Snel, correct, kwaliteit, betaalbaar.

Zeker als je het terplekke kunt ophalen.

Ze doen wat ze beloven.

Snelle levering en overleg mogelijk. Nette prijzen in verhouding tot de geleverde kwaliteit.

Over Steenbok Natuursteen

Nieuwe natuursteen producten bestellen doe je niet zomaar. Het zijn zeer duurzame producten die voor lange tijd beeldbepalend zijn in een woning. Een persoonlijk en gedegen advies is wat ons betreft daarom ook vanzelfsprekend. Heeft u weinig of geen bouwtechnische kennis? Geen probleem! Ons ervaren team beschikt over de juiste expertise om met u mee te denken. Op die manier komen we altijd tot de beste oplossing voor uw woning, voor de scherpste prijs. Bel, app of mail onze klantenservice medewerkers Fiona, Marieke, of Imre voor een meedenkend en gedegen advies! Mail: info@steenboknatuursteen.nl Bel of App: 085 210 35 42