Snelle en prima levering

dit is de 2 bestelling, goede maatvoering en kwaliteit en snel geregeld

Snelle levering en mooi produkt

De dorpel is prachtig en van mooie kwaliteit . Snel geleverd dus echt een aanrader dit bedrijf

Super slechte service en slechte communicatie geen garantie een grote 0

Wilde 2 stuks hardstenen vensterbanken bestellen kwam Steenbok natuursteen tegen op internet dus hier de site zitten bekijken daarna een keuze gemaakt en voordat ik over ben gegaan eerst telefonisch contact opgenomen met dit bedrijf om alles even door te spreken voordat ik definitief tot bestellen zou overgaan Heb gesproken met Iris ik heb haar alles gevraag d en verteld hoe ik gemeten had en zij vertelde dat als hoeken B + C het zelfde waren en hoeken A + D dat het in orde zou komen en de lengte maat had ik opgegeven van 1015 mm als ik dit zo zou invullen zou alles in orde zijn ik de bestelling gelijk via internet geplaatst en na 2 weken was de bestelling er af laten halen in Amerzoden toen deze thuis op de vensterbank gelegd en wat bleek de maatvoering die ik op had gemeten tussen de 2 muren hebben hun aangehouden als de voorkant van de vensterbank dus de maatvoering die ik tegen het kozijn had gemeten waren allebei 5 cm te kort gelijk telefonisch contact opgenomen en kreeg toen een zekere Imre aan de telefoon en ik vertelde wat er was en deze vertelde dat hun altijd uitgaan van de maatvoering voorkant vensterbank ik zei dat ik met Iris had gesproken en deze heeft niks over voorkant of achterkant afmetingen gesproken anders had ik dit zo oppgeven maar Imre vertelde geen probleem daar komen we wel uit aantal uren later een E mail ontvang met het voorstel dat ik op de volgende bestelling 30% korting zou krijgen en dat ik de geleverde vensterbanken retour moest brengen naar Someren het totaal bedrag was 190,-Euro wat ik betaald had ik heb daarna nog telefonisch contact gehad met Imre en mijn ongenoegen laten blijken dat ik het een klotestreek vond hoe dit is gegaan zeker omdat ik VOORAF contact had opgenomen om alles door te spreken en er niks is verteld over de afmetingen voorkant of achterkant vensterbank dus ik zou 30% korting krijgen op de volgende bestelling en de vensterbanken naar Someren terug brengen terwijl landelijk al 20% korting op de site was

Beste Ger, Bedankt voor de uiteenzetting van uw verhaal. Het spijt ons te lezen dat u het niet eens bent met onze uitleg en de geboden oplossing. Het lijkt ons namelijk volstrekt logisch dat wij een prijs calculeren op de langste zijde van een vensterbank, en niet op de kortste zijde (na aftrek van uitgezaagde hoeken). Zo stond het dan ook in de bestelling die u nota bene zélf via de website bij ons geplaatst heeft. Wij hebben de materialen vervolgens exact volgens de opgegeven maatvoering geleverd. Omdat wij echter begrijpen hoe uiterst vervelend een dergelijke vergissing is, hebben wij aangeboden om de materialen opnieuw te vervaardigen met een fikse coulance-korting van maar liefst 30%. Helaas nam u hier geen genoegen mee en eiste u dat Steenbok Natuursteen volledig zou opdraaien voor uw eigen vergissing. Op dat moment konden wij helaas niet anders dan bij de eerder aangeboden oplossing blijven. Daarnaast benoemt u nog enkele onwaarheden, zoals een landelijke kortingsactie, waarvan absoluut geen sprake kan zijn geweest. Deze hebben wij namelijk nooit gehad en zullen we nooit krijgen, daar onze zeer scherpe prijzen dat simpelweg niet toelaten. Zoals te lezen valt in diverse van onze 900+ ontvangen beoordelingen zoeken wij altijd naar een oplossing indien er onverhoopt iets fout gaat, zelfs als deze fout niet bij Steenbok ligt. Wij betreuren het dan ook dat dit in uw geval niet gelukt is. Hopelijk heeft u elders een passende oplossing kunnen vinden. Met vriendelijke groet, Steenbok Natuursteen

Uitmuntende service en kwaliteit

Enige tijd geleden heb ik 2 granieten antraciet fine basalt plateautjes besteld als bovenblad voor inbouwtoilet en ingebouwd bankje bij douche. Vooraf prettig telefooncontact gehad waarin werd aangegeven dat als hoek niet helemaal haaks is jullie dit ook kunnen verzorgen/zagen. Op basis hiervan per mail tekeningen aangeleverd met de gewenste maten en randafwerkingen. Na ca. 1 week al op kunnen halen bij één van jullie verkooppunten. Inmiddels met de gelijk mee bestelde lijm gemonteerd en perfect passend, zeker het bovenblad op gemaakte bankje in een nis. Superblij met het eindresultaat.

Mooi product, voor een redelijke prijs

Prima product, af te halen in de buurt

Bedankt voor je review Hans, we zijn blij dat je tevreden bent met je aankoop!

Snelle, gemakkelijke manier van bestellen, heldere communicatie over de levering en fijne hulp bij afhaalpunt (Zutphen)

Wat fijn om te lezen dat je tevreden bent over onze service. Bedankt dat je de moeite hebt genomen om een review achter te laten!

Gewoon goed.

Alles volgens afspraak op de juiste maat. Snel klaar! Nette prijs!

Bedankt voor je review Marc!

Voor de tweede keer besteld

Kan er niet meer van maken dat het een prima product is zo ook de gehele bestel procedure verliep vlekkeloos.

Super om te lezen dat je opnieuw tevreden bent Chris! Dankjewel voor je review!

Zeer tevreden over de bestelde vensterbanken

Zelf natuursteen venstenbanken ingemeten en besteld bij steenbok natuursteen.zeer tevreden over de snelle levering en het mooie eindresultaat

Wat geweldig om te horen! Blij dat je tevreden bent met onze natuursteen vensterbanken Nieck.

Top producten en een snelle levering.

5 vensterbanken besteld en meer dan tevreden. Mooi product en heel snel geleverd! Erg blij mee!

Super om te horen dat je blij bent met onze vensterbanken en snelle levering! Bedankt voor het delen van je positieve ervaring!

Ben zeer tevreden

Goed op de hoogte gehouden vanaf plaatsen bestelling tot levering

Bedankt voor je review Mattie!

Heel goede service voor prima prijs.

Mooi natuursteen, duidelijke communicatie en snelle levering.

Wat fijn dat je tevreden bent over onze service en kwaliteit! Bedankt voor je review.

Top kwaliteit, scherp prijs en snel levering

Top kwaliteit, mooi graniet vensterbanken, perfect afgewerkt, snel levering en klanten service is altijd goed bereikbaar, is aanrader!

Bedankt voor de mooie woorden! We zijn blij dat je tevreden bent met onze granieten vensterbanken en service.

Werd goed op de hoogte gehouden van mijn bestelling

Erg goede communicatie en prachtig stuk natuursteen nu bij ingang van de nieuwe badkamer! Exact op maat!

Bedankt voor de leuke review!

Snelle goedkope geleverde dorpels

Ik moest paar deurdorpels hebben, geen standaard maten. Online besteld, site goed in elkaar gezet zodat je makkelijk kunt bestellen. Producten snel leverbaar en in mijn geval bij afhaalpunt in de buurt geleverd. super!!

Hartelijk dank voor je review, Frank! We zijn blij te lezen dat je tevreden bent!

Alles keurig, snel en volgens afspraak geleverd

Het is zeer eenvoudig en duidelijk om de maten door te geven. De levering is snel en communicatie goed. Het is prettig en geeft vertrouwen om pas bij levering te hoeven betalen.

We zijn blij dat alles naar wens is en vinden het fijn om te horen dat je tevreden bent met onze service! Bedankt voor het schrijven van de review.

Op tijd en kwaliteit

Fijn om te lezen dat je tevreden bent met onze service en kwaliteit, bedankt voor je review!

Perfect in alles

Vensterbank ziet er prachtig uit, werd snel geleverd, zonder afleverkosten omdat ik hem kon afhalen bij een afhaalpunt. De prijs viel mij reuze mee en dat voor maatwerk.

Wat super om te lezen dat onze service aan je verwachtingen voldeed. We waarderen je positieve feedback enorm Rinus!

Top geregeld!

Besteld via internet op advies van tegelhandel Vlagsma Bolsward. Correcte opdrachtbevestiging en zeer nette updates van bestelling tot levering. Dik voor mekaar!

Bedankt voor het delen van je positieve ervaring! We streven er altijd naar om onze klanten de beste service te bieden!

Geweldige service

Geweldige service en kwaliteit

Dankjewel Kees, we zijn blij dat je tevreden bent met onze service en kwaliteit!

Mooi snel en goed!!!

Prima communicatie en mooi product

Bedankt voor je review, we zijn blij dat je tevreden bent!

Voortreffelijk, simpel en zeer klantvriendelijk

Het selecteren van product uit ruime aanbod op website van Steenbok Natuursteen ging soepel. Proces van bestelling, betaling en afhalen ging bijzonder goed. Dank zij uitgifte locatie wat deze bedrijf heeft scheelt het uren reizen of hoge transportkosten. Steenbok Natuursteen..dank jullie wel

Wat fijn om te lezen dat je ervaring bij Steenbok Natuursteen vlot verliep! Bedankt voor je review.

Top meer kan niet

Twee vensterbanken besteld. Echt tot op de kilometer nauwkeurig gezaagd. Exact zoals ik het wilde hebben. Ik werd prima op de hoogte gehouden van het proces. Als ik een minpuntje moet benoemen ligt dat niet aan Steenbok. Na dat ik bericht kreeg dat het op het afhaal punt was aangekomen kreeg ik geen bericht van het afhaalpunt. Na een aantal dagen gebeld ja die lagen bij hen.

Bedankt voor je review Charlie. Fijn om te lezen dat de vensterbanken precies naar jouw wens op maat zijn gemaakt!

Een beoordeling schrijven over iets wat nog niet binnen is??

De mail die ik heb ontvangen begon met: "Inmiddels heeft u uw bestelling alweer een poosje in huis en wellicht zelfs al gemonteerd. Wij hopen dat u tevreden bent met het resultaat! ". Raar aangezien ik nog niets heb ontvangen, laat staan dat het reeds gemonteerd is. Op zich niet erg, maar al een mail sturen over een beoordeling is wel erg voorbarig. Ik kan dus voorlopig nog niets mededelen en dus ook niet of ik het bedrijf zou aanbevelen (in ieder geval niet als je haast heb)

Zoals telefonisch besproken betreft dit een miscommunicatie vanuit ons, nogmaals onze excuses. Hopelijk heeft u, zodra u de materialen ontvangen heeft, er alsnog veel plezier van!

Snel en goede levering

Zwarte granieten vensterbank gekocht, was sne geleverd bij afhaalpunt in de buurt! Je weet waar je aan toe bent met alle updates. Prettige website en goede communicatie

We zijn blij dat we je goed hebben kunnen helpen Cedric! Veel plezier met het plaatsen van de vensterbank en bedankt voor het schrijven van de review!

Over Steenbok Natuursteen

Nieuwe natuursteen producten bestellen doe je niet zomaar. Het zijn zeer duurzame producten die voor lange tijd beeldbepalend zijn in een woning. Een persoonlijk en gedegen advies is wat ons betreft daarom ook vanzelfsprekend. Heeft u weinig of geen bouwtechnische kennis? Geen probleem! Ons ervaren team beschikt over de juiste expertise om met u mee te denken. Op die manier komen we altijd tot de beste oplossing voor uw woning, voor de scherpste prijs. Bel, app of mail onze klantenservice medewerkers Fiona, Marieke, of Imre voor een meedenkend en gedegen advies! Mail: [email protected] Bel of App: 085 210 35 42