Eenvoudig te bestellen, goed product, op maat geleverd. Zeer goede communicatie over levering etc. Betaling bij afhalen.

Kwalitatief goed product

Mooi product, mooi afgewerkt en snelle levering.

Een mooie oplossing om goede (steen)producten te laten maken en in de buurt gratis te bezorgen. Tevreden dus

Goede producten en snel geleverd

Bij Steenbok Natuursteen een vensterbank van composiet op maat besteld. Waar andere websites vaak meer verzendkosten rekenen dan de kosten van een vensterbank was dat hier niet het geval. Website is duidelijk, communicatie na bestelling goed en de levering was supersnel in een lokale tegelverkoopzaak!

zeer mooie afgewerkte levering.

De site geeft duidelijke informatie over wat je zocht. De levering wordt goed aangegeven dat het even kan duren maar het contact dat het geleverd was bij het aflever adres was goed. Producten zeer netjes afgewerkt.

Top firma besteld bericht opgehaald alles super verlopen

Top ervaring!!!

Zeer tevreden,makkelijk en snel te bestellen met bijgevoegde maten. Snel klaar en staat prachtig in onze keuken. Aanbevolen!!!

Op tijd en precies zoals is opgegeven is het maatwerk geleverd. Prima bella. Ophalen in Zoetermeer was voor mij een goede bereikbare locatie.

gewoon prima

Snel qua reactie, houdt je goed op de hoogte van de stand van zaken en snelle levering. En het product ziet er ook nog eens heel goed uit. Ofwel dik tevree. En dan waarom geen 10: tja, er moet altijd meer te bereiken zijn. Als de volgende bestelling net zo goed verloopt volgt wel een 10!

Perfectie in kwadraat.

De stenen dorpel is van perfecte kwaliteit, internetbestelling eenvoudig, levering was snel en efficiënt.

Precies op maat en op tijd

Mooi materiaal dat heel precies op maat gezaagd is met uitsparingen. Ik had me online vergist. Telefonisch correctie doorgegeven en dat is keurig verwerkt. Misschien vind je elders iets lagere prijzen maar dan betaal je je blauw aan verzendkosten. Het systeem van Steenbok met veel afhaalpunten werkt prima.

Prima levering

Prima levering Goede kwaliteit

Prachtig produkt

Ik heb bij Steenbok Natuursteen een onderdorpel besteld. Een prachtig product waarmee ik een verrotte deurmdorpel heb vervangen. Het eindresultaat is een plaatje. Super blij mee!

Top bedrijf.

Mooie producten, makkelijke bestelsite, prima prijs en prima leveringen via afleverbedrijf in de buurt.

Snel en goed geregeld.

Vensterbank besteld en op afhaalpunt opgehaald. Goede communicatie en levering. Maar natuurlijk ook een product dat voldoet aan mijn maatvoering. Dus gewoon bestellen bij dit bedrijf.

Bestelling is top en mooi. En diverse ophaal punten beschikbaar.

Top bedrijf in alle opzichten

Mijn ervaring luidt als volgt: Positieve punten: Duidelijke internetsite om artikelen te bestellen. Fijne en duidelijke communicatie indien dit nodig blijkt te zijn. Zelfs op speciaal verzoek is de levering vervroegd geleverd ondanks de vakantie periode. Helaas heb ik tijdens mijn bestelling een fout gemaakt welke niet gecorrigeerd kon worden. Hierdoor is de gehele order geannuleerd en er van mijn kant onduidelijkheid werd gecreëerd. Daardoor is de 2e bestelling later bezorgd maar toch wederom versneld geleverd. De geleverde plateaus zijn van hoog niveau en mooi afgewerkt. Het is een aanwinst in mijn net verbouwde badkamer. Als laatste de complimenten voor het vervoersbedrijf. Zeer behulpzaam en communicatie middels telefoon werkt perfect. Mijn dank voor de geleverde service,

Uitstekend materiaal. Mooie uitstraling. Snel geleverd.

Dit is mijn derde aankoop. OnverNderd goed!

Super tevreden

Prachtige vensterbank die snel geleverd werd in Wateringen. Goede prijs kwaliteit verhouding. Alternatief een houten vensterbank van de bouwmarkt die in de volle zon binnen een kort tijdsbestek zal verkleuren en vervormen tegen iets lagere prijs, keuze heel snel gemaakt….

Makkelijk, snel, goed geregeld

Bestellen ging makkelijk , bevestiging gekregen binnen 15 dagen in huis.

uitstekend geholpen,

ik had granieten vensterbankjes besteld welke keurig op tijd konden worden opgehaald in Someren. Nu bleek ik een typefoutje te hebben gemaakt bij het op geven van de lengte maat ( gelukkig te lang) maar na een telefoontje een afspraak gemaakt en werden ze netjes en kosteloos ingekort. Super. ze pasten toen weer perfect. Henk Jansen Heeze

Via mijn zoon op steenbok natuursteen gewezen. Oude dorpel moest vervangen en hier een dorpel van natuursteen toe te passen is zeer mooi. Uitstekende service en kwaliteit. Achteraf betalen zo betrouwbaar is de zaak. Nu alweer twee dorpels besteld 1 voor de kamer/gang en 1 voor de open slaande deuren. Zeer tevreden over de kwaliteit en het maatwerk en is het geld waard. Zou zeker bij deze firma gestelden.

Prima product en snelle levering aan afhaalpunt

Na een bestelling op de webshop van Steenbok natuursteen een prima levering met goede track en trace,

Snelle levering van kwaliteitssteen

Een natuursteen dorpel besteld, snelle service en prachtig product

Prachtig materiaal

Basalt dorpel en pkanchetten besteld erg mooie kwaliteit en afgewerkt

Ambachten 4

5711 LC Someren

085 210 35 42

Over Steenbok Natuursteen

Nieuwe natuursteen producten bestellen doe je niet zomaar. Het zijn zeer duurzame producten die voor lange tijd beeldbepalend zijn in een woning. Een persoonlijk en gedegen advies is wat ons betreft daarom ook vanzelfsprekend. Heeft u weinig of geen bouwtechnische kennis? Geen probleem! Ons ervaren team beschikt over de juiste expertise om met u mee te denken. Op die manier komen we altijd tot de beste oplossing voor uw woning, voor de scherpste prijs. Bel, app of mail onze klantenservice medewerkers Fiona, Marieke, of Imre voor een meedenkend en gedegen advies! Mail: [email protected] Bel of App: 085 210 35 42