Goede prijs kwaliteit top service en levering

Goede prijs kwaliteit heel snel geleverd, vensterbanken identiek aan geleverd monster, volgende keer weer!

Men gaat direct aan de slag zodra het is besteld, en als het bij de afgesproken plaats ligt wordt je daarin geinformeerd

Duidelijk bestelproces en communicatie, bestelling was snel klaar en product voldoet aan de verwachting.

Waar voor je geld.

Exact op maat, op tijd en voor de afgesproken prijs

Had hier 1x eerder een vensterbank besteld en dat is zo goed gegaan dat ik de volgende hier weer heb besteld. Met erg veel afhaalpunten het goedkoopste beste en makkelijkste om hier te bestellen en natuurlijk de kwaliteit.

Slechte communicatie.

Spullen 23 juni besteld en geen enkele reactie gehad wanneer het binnen is of wanneer ik het u überhaupt kan ophalen. En dan wel een e-mail krijg: Inmiddels heeft u uw bestelling alweer een poosje in huis en wellicht zelfs al gemonteerd. Wij hopen dat u tevreden bent met het resultaat! Lekker geregeld eerste en ook gelijk de laatste keer dat ik hier besteld heb.

Beste Frank, Wat vervelend om te lezen dat je ervaring met ons niet optimaal was. Blijkbaar heeft het afhaalpunt je niet tijdig kunnen informeren of is dit zelfs vergeten. Dit kan natuurlijk altijd een keer gebeuren, vandaar dat wij onze klanten zelf ook áltijd nog mailen als hun bestelling bij het afhaalpunt geleverd is. In jouw geval hebben we dat op 6 juli om 09.01 uur gedaan. Zou je eventueel even na willen kijken of je die mail misschien over het hoofd gezien hebt? Communicatie is namelijk een ijzersterk punt van ons, volgens (bijna) al onze klanten. We vinden het dan ook erg vervelend dat je juist daarmee een slechte ervaring hebt. Mocht je onze e-mail inderdaad gemist hebben, dan hopen we dat je zo sportief bent om je 4 als cijfer aan te passen naar iets dat beter past bij onze manier van communiceren ;-) Hopelijk bevalt het materiaal je wel goed, want dat is ook niet onbelangrijk natuurlijk! Vriendelijke groeten, Team Steenbok Natuursteen

Steenbok een goed adres voor je dorpel

Ik was op zoek naar een goedkope dorpel voor mijn douche. Via Google ben ik terecht gekomen bij Steenbok. Omdat ik aardig wat zelf kan en wat materiaal heb kon ik uit de voeten met een standaardlengte die ik zelf op maat gemaakt heb. Ook de aflevering bij een adres in de buurt van mijn woonplaats ging goed. Toch twee opmerkingen: - het afleveradres was denk ik druk want heeft geen contact met mij gezocht dat de bestelling opgehaald kon worden - de kleur lijkt op de site donkerder dan in werkelijkheid, mogelijk duidelijkere foto's plaatsen Groetjes Jos

voldoet aan verwachting

redelijk snelle levering, goede maatvoering, mooi product

Goed maar de dikte vensterbanken varieerde

Bestelling netjes afgeleverd op een pallet. Zag er goed uit. Wat me opviel, was dat de dikte van de vensterbanken varieerde tussen 18 en 21mm. Bij één paneel verliep de dikte van het paneel zelf met 1 mm. Dit vond ik wel vreemd. Gelukkig geen problemen mee verder doordat de vensterbanken ver genoeg uit elkaar zijn geplaatst, vallen de verschillen niet op.

Prima precies op maat

Snelle en adequate levering Prima geregeld afhalen bij de dealer

TOP TRANSACTIE

DE HELE BESTELLING VLOT VERLOPEN , MOOI PRODUKT ZEER TEVREDEN . GR JOS

Exactly to the mm

Very pleased see my ordered item being exactly what I ordered to the millimetre! Good job, thank you.

Snel en zoals besteld is er geleverd

Wat ik ook makkelijk vond dat ik in de buurt kon afhalen bij bouwmaterialen Handel

Geweldige service

Goede service en correcte afhandeling

Snelle levering, uitstekende prijs kwaliteit verhouding

Goede communicatie met de bestellende klant.

Meermalen natuursteen vensterbanken besteld voor opknappen van mijn woning. Heel vriendelijk prima prijzen en er wordt actief meegedacht..! Heel fijn

Netjes zoals afgesproken

Netjes zoals afgesproken

Prettige service en snel geregeld

Hele fijne mevrouw die mij hielp met bestellen. Snel geregeld en goede prijs!

Goede ervaring

Nadat helaas de vensterbank verkeerd was gezaagd is dit direct opgepakt en met spoed alsnog geleverd. Snel en goed opgelost en het ziet er perfect uit!

Uitstekend kwaliteit en maatwerk!

Levering duurde langer dan verwacht. Daarin tegen het kwaliteit en afwerking van de vensterbanken graniet was boven mijn verwachtingen. Prijs kwaliteit is top!

klasse service / afhandeling

klant vriendelijk, zijn bereid om mee te denken en te adviseren. prijs is zeker goed.

Maatvast, goede prijs-kwaliteit en klantvriendelijk

Zoals boven beschreven

Alles keurig op tijd afgeleverd.

Het product wat ik heb bestelt ziet er keurig uit en de maatvoering is perfect.

Prettig en snel geholpen

Goede communicatie, snelle levering

prima service, goed advies en mooi product

Steenbok gaf zelf aan om het product aan te passen, top. Transport van een grote lengte leverde een beschadigd product op. Transporteur mocht wel iets voorzichtiger zijn. Steenbok heeft dat prima opgelost.

Over Steenbok Natuursteen

Nieuwe natuursteen producten bestellen doe je niet zomaar. Het zijn zeer duurzame producten die voor lange tijd beeldbepalend zijn in een woning. Een persoonlijk en gedegen advies is wat ons betreft daarom ook vanzelfsprekend. Heeft u weinig of geen bouwtechnische kennis? Geen probleem! Ons ervaren team beschikt over de juiste expertise om met u mee te denken. Op die manier komen we altijd tot de beste oplossing voor uw woning, voor de scherpste prijs. Bel, app of mail onze klantenservice medewerkers Fiona, Marieke, of Imre voor een meedenkend en gedegen advies! Mail: info@steenboknatuursteen.nl Bel of App: 085 210 35 42