Makkelijk, snel, goed geregeld

Bestellen ging makkelijk , bevestiging gekregen binnen 15 dagen in huis.

uitstekend geholpen,

ik had granieten vensterbankjes besteld welke keurig op tijd konden worden opgehaald in Someren. Nu bleek ik een typefoutje te hebben gemaakt bij het op geven van de lengte maat ( gelukkig te lang) maar na een telefoontje een afspraak gemaakt en werden ze netjes en kosteloos ingekort. Super. ze pasten toen weer perfect. Henk Jansen Heeze

Via mijn zoon op steenbok natuursteen gewezen. Oude dorpel moest vervangen en hier een dorpel van natuursteen toe te passen is zeer mooi. Uitstekende service en kwaliteit. Achteraf betalen zo betrouwbaar is de zaak. Nu alweer twee dorpels besteld 1 voor de kamer/gang en 1 voor de open slaande deuren. Zeer tevreden over de kwaliteit en het maatwerk en is het geld waard. Zou zeker bij deze firma gestelden.

Prima product en snelle levering aan afhaalpunt

Na een bestelling op de webshop van Steenbok natuursteen een prima levering met goede track en trace,

Snelle levering van kwaliteitssteen

Een natuursteen dorpel besteld, snelle service en prachtig product

Bedankt je review! Wat super dat je zo tevreden bent met de dorpel en de snelle service.

Prachtig materiaal

Basalt dorpel en pkanchetten besteld erg mooie kwaliteit en afgewerkt

Bedankt voor je review Johannes!

Snel en goede afhandeling

Na de natuursteen lijsten die ik had besteld werd ik gelijk gebeld en dachten ze met mij mee over de afmeting hiervan . Mooi op tijd de mail wanneer het afgeleverd kon Worden en opgehaald .

Super dat je tevreden bent met onze snelle service en de afhandeling van je bestelling! We zijn blij dat we je goed konden adviseren en dat alles naar wens is verlopen. Bedankt voor je review Loes!

Uitstekende ervaring met dit bedrijf

een mooi produkt precies op maat geleverd ,en netjes afgewerkt en op korte termijn geleverd , bovendien op de hoogte gehouden van de voortgang van het produkt

Wat fijn om te horen! We zijn blij dat het product naar wens is en dat je tevreden bent over onze service en communicatie. Bedankt voor je feedback!

Zeer positief

Wij hebben muurafdekkers laten maken voor onze tuinmuur, zeer tevreden! Ik werd goed geadviseerd bij de maatvoering en het uit één stuk laten maken en de snelle thuisbezorging. Betrouwbaar & heel behulpzaam!

We zijn blij dat je tevreden bent met onze muurafdekkers. Bedankt voor je mooie review Quirien!

Dik tevreden

Mooie natuurstenen vensterbank besteld en geleverd, Goede prijs snelle.levering.

Bedankt voor je review! Fijn om te lezen dat je tevreden bent over de vensterbank en onze service.

Prachtige vensterbank. Top service

Mijn vensterbank moest 3 cm langer zijn dan de maximale lengte voor n vensterbank uit één stuk. Even gebeld. Vriendelijke uitleg over wat te vermelden in de bestelling. En nu heb ik n prachtige vensterbank bij mijn keukenraam. Ik ben dik tevreden.

We zijn blij dat we je goed hebben kunnen helpen en dat je tevreden bent met je nieuwe vensterbank.

Keurig net bedrijf

Deur dorpel besteld , voldoet 100% aan mijn verwachtingen. Gratis geleverd bij bouwmarkt in de buurt .

Bedankt voor je compliment! Service is voor ons heel belangrijk, dus we zijn blij dat de dorpel aan je verwachtingen voldoet en de levering soepel is verlopen.

heel goed

we hebben een vensterbank en een dorpel besteld op maat i een woord fantastisch wat een mooi product hebben ze geleverd ik raad iedereen steenbok natuursteen aan

Bedankt voor je mooie woorden Bjorn!

mooie drempel maar een probleem

Een mooie drempel maar een probleem is dat ik andere neuten had gedacht. Ik had opgegeven 15 cm neuten. Deurpost gezaagd tot die hoogte. Bij uitpakken bleek andere soort neuten is besteld. Nogmaals op de website gekeken en zag op de tekening dat het andere neuten dan dat ik had gedacht.

Wat vervelend dat de neuten een andere maatvoering hebben dan je had gedacht. Voor toekomstige bestellingen is het raadzaam om goed naar de technische tekening met maatvoering te kijken, zodat we kunnen zorgen dat alles perfect aansluit bij je verwachtingen.

Makkelijk bestellenen sneĺe levering

Goed product. Snelle levering.

Bedankt voor je review Marcel!

Iedere keer perfect

Meerdere vensterbanken besteld. Goede prijs, goede kwaliteit. Snel en correct geleverd

Super om te lezen dat alles naar wens is Henk!

Geweldig op de juiste maat.

Zeer mooi gemaakt, op de juiste maat en mooi geslepen. Ophalen was ook goed geregeld.

Bedankt voor je review Ruud. Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over onze service!

Een zeer betrouwbare partner voor bouw/ renovatie werken.

Inmiddels de 2e x een bestelling geplaatst en laten leveren bij een tegelwinkel in Huizen. Ik was aan de late kant met bestellen en ook dit keer was de levering correct en meer dan op tijd. In de bestelling zat ook een klein formaat (12x25 cm) en ik heb het als zeer professioneel ervaren dat er ook nog een contact moment was om nog eens te controleren of dat klopte. Dank voor de prettige samenwerking en zeer zeker tot de volgende keer.

Hartelijk dank voor je mooie feedback. We zijn blij dat alles naar tevredenheid is verlopen en graag tot een volgende keer!

Mooie vensterbank besteld

Via de website een vensterbank besteld Makkelijk in te voeren wat je wilt bestellen. Diverse mogelijkheden om je bestelling te laten maken. Afhaal of bezorg mogelijkheden zijn ook erg goed. Volgende bestelling zou ik zeker weer bij hen doen.

Wat fijn dat je blij bent met onze service en je nieuwe vensterbank! Bedankt voor je review.

Snel & mooi afgewerkt

Zo als de titel al zegt. Snel "custom" bestelling gereed met een mooie afwerking. Zelfs nog een verifiëren belletje om zeker te weten dat ik niet op de verkeerde knop had gedrukt bij het "ophalen" (flinke afstand verwijderd van hun locatie) dit voorkomt een hoop teleurstelling.

Super om te lezen dat je tevreden bent over onze service Collin!

Een dorpel op maat bestellen gaat eenvoudig en je word keurig op de hoogte gehouden wanneer je het op kunt halen. Eindproduct ziet er prima uit.

Super om te horen dat het bestellen zo gemakkelijk ging! Bedankt voor je review!

Schitterend product en perfect op maat geleverd.

Mooi product tegen goede prijs. Aflevering was alleen duur maar bestelling kon op verschillende locaties afgeleverd worden. Dit ging eenvoudig en snel. Goede berichtgeving tijdens levertijd en staat erg mooi.

We zijn blij dat alles naar wens is! Bedankt voor het delen van jouw ervaring!

Zeer goed.

Bestelling opmaat en netjes geleverd op het afgesproken adres.

We zijn blij dat je tevreden bent met je bestelling Jan!

Uitstekende ervaring met advies en levering

Kreeg een telefoontje dat ik waarschijnlijk verkeerd had ingemeten door logisch mee te denken kwamen tot de juiste meet gegevens. en is dorpel correct geleverd zoals bedoeld. Hartelijk dank

Bedankt voor de review Frederik. Fijn dat de dorpel naar wens is!

Alweer mijn derde bestelling gedaan van wit composiet vensterbank bladen. Weer prima gemaakt volgens

* Goede maatvoeringstool op website bij bestelling invoeren. * prima levertijd * geoffreerde niet standaard maatvoering platen redelijk binnen te verwachten prijsrange Goed resultaat in maatvoering en afwerking * ideaal afhaalpuntensysteem om leveringskosten te drukken * groot vertrouwen in de klant met betalen bij ophalen * goede communicatie en terugkoppeling tijdens bestel, productie en verzendproces

Super om te lezen dat je opnieuw tevreden bent! We zijn blij dat je ons vertrouwen waardeert en kijken ernaar uit om je wellicht bij een volgende bestelling weer van dienst te zijn.

Ambachten 4

5711 LC Someren

085 210 35 42

Over Steenbok Natuursteen

Nieuwe natuursteen producten bestellen doe je niet zomaar. Het zijn zeer duurzame producten die voor lange tijd beeldbepalend zijn in een woning. Een persoonlijk en gedegen advies is wat ons betreft daarom ook vanzelfsprekend. Heeft u weinig of geen bouwtechnische kennis? Geen probleem! Ons ervaren team beschikt over de juiste expertise om met u mee te denken. Op die manier komen we altijd tot de beste oplossing voor uw woning, voor de scherpste prijs. Bel, app of mail onze klantenservice medewerkers Fiona, Marieke, of Imre voor een meedenkend en gedegen advies! Mail: [email protected] Bel of App: 085 210 35 42