Prijs/kwaliteit/service verhouding goed

Wij hebben een standaard afmeting gebruikt als topafwerking van een een wc muur laten afleveren bij een afhaalpunt, dit wel om de totale kosten te drukken. Het afhaalpunt was prima op de route naar ons werk was. Wij zijn blij met eindresultaat. Ik zou zo weer hier bestellen!

Bedankt voor de complimenten Nick, fijn dat jullie tevreden zijn met het eindresultaat en dat jullie weer bij ons terug zouden komen!

Super snelle levering en alles is precies op maat

Super mooie vensterbanken. Netjes op maat en snel in huis

Goed om te lezen dat je blij bent met de vensterbanken Joeri! Bedankt voor de review.

perfecto

Moest iet langer wachten op mijn bestelling. Maar dat was mijn eigen schuld bestelde net voor de kerstdagen. De sticker die op de dorpel zat geplakt met mijn naam zou in de toekomst een andere labelsticker gebruiken die makkelijker zijn te verwijderen zonder papier en lijmresten.

Bedankt voor de review John! Veel succes met het plaatsen van de producten!

Met elke bestelling zeer tevreden.

Ik heb het afgelopen jaar meerdere produkten besteld. Zowel over prijs, kwaliteit en levering zeer tevreden.

Wat fijn dat je zo tevreden over ons bent en vaker bij ons bent teruggekomen! Bedankt voor de review Jaap.

Toegankelijk voor iedereen

Bij dit bedrijf kan iedereen makkelijk online bestellen en ook kosten loos op verschillende plaatsen af te halen bestellingen. Je kunt je bestelling op maat laten maken je steen soort uitkiezen en laten bezorgen of zelf afhalen. Ik heb hier al vaker een bestelling geplaatst en ben zeer tevreden over de producten die geleverd zijn. De prijs kwaliteit verhouding is goed.

Wat leuk om te lezen dat je al meerdere keren bij ons hebt besteld en zo tevreden bent over de producten! Bedankt voor de goede review!

Goede kwaliteit en klantgericht

Ik ben goed op de hoogte gehouden over de voortgang, het product is van goede kwaliteit met een mooie afwerking. Personeel is klantvriendelijk. Ik zal er zeker nog meer bestellen. Mooi bedrijf met mooie spullen.

Hartelijk bedankt voor de goede en duidelijke review André! Fijn om te lezen dat je tevreden bent met de bestelde producten én dat je nog bij ons terug zal komen!

Goede service / mooi product

Heb vensterbanken besteld Toen ik de bestelling plaatste werd ik de volgende morgen gebeld om de bestelling en levering door st spreken. De afgesproken dag van levering werd het product keurig geleverd. Heb de vensterbanken geplaatst en ze zijn erg mooi. Mooie kwaliteit en keurig afgewerkt. Top product en een top bedrijf

Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over onze service Jolanda! Daar worden we heel blij van. Veel plezier met de nieuwe vensterbank!

Duidelijk , prima materiaal en mooi op maat

Dit was ons tweede bestelling en weer prima materiaal geleverd .

Leuk dat jullie bij ons terug zijn gekomen Nollie!

Zoals gevraagd gekregen vooraf telefoontje over levering kan niet beter

Uitmuntend

Hartelijk bedankt voor de goede review Marc!

Snelle vakkundige levering

Op aanvraag een proefstuk gekregen, de andere dag geleverd. Mooi afgewerkte vensterbanken, inmiddels besteld. Mooi product geleverd zoals is afgesproken.

Bedankt voor de review Jacqueline! Fijn dat je via een proefstukje het juiste materiaal hebt kunnen kiezen.

Goede kwaliteit

Ik ontving mijn bestelling precies zoals ik had gevraagd, het was een beetje laat, maar ik had geen haast.

Fijn dat alles naar wens is Mohamed!

Mooie vensterbanken

de maten waren goed en de kwaliteit ook. Levering was ook prima, snel van de pallet afgehaald zodat die mee retour kon.

Fijn om te lezen dat je tevreden bent over ons Guido! Veel plezier met de materialen.

Duidelijke site en een mooi produkt

Het bedrijf biedt de mogelijkheid om het produkt zelf te halen. Dit is mogelijk dankzij een groot netwerk aan afhaalpunten. Dit scheelt enorm in de (bezorg)kosten.

Bedankt voor de positieve review Roel!

Kwaliteit en snelle levering

Het is nu de tweede keer dat wij een bestelling geplaatst hebben bij Steenbok. En weer zeer tevreden over de uitvoering en de kwaliteit van de vensterbank. Ook de levering via het ophaalpunt was weer goed geregeld.

Wat leuk om te lezen dat jullie voor de tweede keer al bij ons bestellen! Daar worden we altijd heel blij van, bedankt voor de goede review Joost!

Perfect materiaal. Doordat een tegel kapot was gereden moesten we een nieuwe bestellen. Hebben dit via een afhaaladres gedaan. Werkt perfect. Maat week iets af van eerdere exemplaar.

Wat leuk dat je bij ons terecht bent gekomen en alles ook naar wens is, Jack!

Op de mm nauwkeurig ( Vensterbank )

Laten bezorgen bij 1 vd afhaal punten wat dit product zeer aantrekkelijk maakt omdat andere steen leveranciers hoge bezorgkosten hebben. Op de mm nauwkeurig en netjes afgewerkt. Netjes op de hoogte gehouden over het de voortgang via mail en een persoonlijke telefoontje dat het afgehaalsd kon worden.

Wat fijn dat u tevreden bent over onze service Ron! Goed om te lezen dat alles goed is verlopen.

Vensterbank snel en keurig geleverd volgens afspraak. Zeker aan te bevelen.

Goed om te lezen dat alles naar wens is verlopen en dat je ons aanbeveelt! Bedankt voor de review Bert!

Uitstekende prijs/kwaliteit verhouding.

Uitstekende prijs/kwaliteit verhouding, goede communicatie. Gebruik gemaakt van het gratis ophaalpunt.

Bedankt Bert voor de complimenten! Fijn dat je gebruik hebt kunnen maken van een van onze afhaalpunten!

Klant zou koning moeten zijn

Als ik een fout zou maken zou ik hem voor 100% klanttevredenheid afronden, immers een zaagfout (1 cm te kort) is niet mijn schuld. Nu krijg ik dan een nieuwe dorpel toegezegd, maar moet hem wel zelf komen halen. 40 min heen en 40 min terug. Dat vind ik een 50% oplossing met zoveel afleverpunten in Nederland rij dan even door. Ondanks deze mindere ervaring beveel ik toch het bedrijf wel aan want een zaagfout zal niet zo vaak voorkomen. Overkomt het u wel dan weet u in iedergeval dat u 50% service krijgt.

Mooi product en snelle levering

Eenvoudig je dorpel bestellen op de website. Gratis afhalen in de buurt en pas betalen bij ontvangst. Super. Mooie dorpel en zuiver aan de maat.

Fijn dat de dorpel helemaal naar wens is Herman! Bedankt voor de complimenten!

Super mooie kwaliteit voor betaalbare prijs

Super mooie vensterbank besteld. Prijs kwaliteit is goed. Laten bezorgen bij afhaal punt daar ook super geholpen. Niet eerst betalen maar gewoon bij het afhaal punt. Dat wekt heel veel vertrouwen.

Bedankt voor de complimenten Irma, we zijn blij dat je tevreden bent met de nieuwe vensterbank!

Prima bedrijf

Voor mij 2e keer dat ik een bestelling heb geplaatst. Laatste keer had ik per abuis een artikel vergeten.Na telefonisch contact extra bestelling geplaatst en door jullie netjes samengevoegd met eerdere bestelling. Zo hoort het. Prima service.

Wat leuk dat je bij ons bent teruggekomen Henk! Fijn dat alles goed is verlopen en je tevreden bent over onze service.

Mooie vensterbank en snel af te halen

Opmaat gemaakte vensterbank besteld van graniet. Deze was snel opmaat gemaakt en afgeleverd bij een ophaalpunt. Binnenkort zal ik voor al mijn raam partijen een vensterbank bestellen. Super bedankt

Bedankt voor de positieve review én dat je bij ons terugkomt! Dit vinden we altijd erg leuk om te lezen!

Vlotte goede levering

Zeer tevreden met het proces van bestellen en leveren

We zijn blij om te lezen dat het bestelproces en de levering vlot zijn verlopen! Bedank voor de review Marjan, veel plezier met de materialen!

Mooi product, goede communicatie

74x20 vensterbank, in douche geplaatst als afzetplek voor doucheattributen. Mooi afgewerkt geleverd, maten kloppen precies. Fantastisch dat dit bestaat voor maatwerk. Ga daar in de toekomst zeker meer bestellen. Ook de distributie via speciaalzaak tegelhandel Allertz in huizen is zeer goed bevallen.

Wat leuk dat je zo tevreden bent over onze producten dat je in de toekomst weer bij ons wilt bestellen! Hartelijk bedankt voor de review, Robert.

Over Steenbok Natuursteen

Nieuwe natuursteen producten bestellen doe je niet zomaar. Het zijn zeer duurzame producten die voor lange tijd beeldbepalend zijn in een woning. Een persoonlijk en gedegen advies is wat ons betreft daarom ook vanzelfsprekend. Heeft u weinig of geen bouwtechnische kennis? Geen probleem! Ons ervaren team beschikt over de juiste expertise om met u mee te denken. Op die manier komen we altijd tot de beste oplossing voor uw woning, voor de scherpste prijs. Bel, app of mail onze klantenservice medewerkers Fiona, Marieke, of Imre voor een meedenkend en gedegen advies! Mail: [email protected] Bel of App: 085 210 35 42