Goede producten

Al diverse keren vensterbanken en dorpels besteld van goede kwaliteit. Is in veel maten te verkrijgen of te laten zagen. 1 keer had ik iets heel unieks met aparte maten nodig maar dit kon toen helaas niet uit 1 stuk maar moest met de meer standaard maten uit 2 stukken op maat gemaakt. Dit zag er na montage trouwens ook goed uit. Ook is contact via de email snel en vakkundig mijn inziens. De prijs vind ikzelf ook goed. En natuurlijk het gratis verzenden en achteraf betalen bij een afhaalpunt (dit is voor mij de perfect service wat een winkel kan leveren ivm klantenvertrouwen.)

Wat een mooie review Paul! Leuk dat je bij ons terugkomt en tevreden bent over onze service! Veel plezier met de materialen.

Goede kwaliteit

Vensterbanken in standaard maten liggen klaar. Super snel beschikbaar dus tegen een scherpe prijs.

Bedankt voor je review Godfried, succes met het plaatsen van de vensterbanken!

Goed produkt, scherpe prijs

Nette dorpels tegen een concurrerende prijs. Jammer dat u geen afhaalpunt in Flevoland/Almere hebt.

Makkelijk bestellen en afhalen in de buurt

Goed geregeld en mooi afwerking

Fijn om te lezen dat je blij bent met de materialen Edwin!

Heldere site die maakt dat het haast niet mis kan gaan met bestellen als je zelf ook zorgvuldig bent, uiteraard.

Wat goed dat alles goed is gegaan Kees! Bedankt voor de review.

Gewoon een super service

Wij hebben een vensterbank gekocht van natuursteen. Bij de bestelling werd aan gegeven dat de vensterbank uit drie delen zou bestaan. Onderaan kon je nog een opmerking aangeven. Dus hebben vriendelijk gevraagd of als het mogelijk is de vensterbank toch in twee delen te kunnen leveren. Ons verzoek werd ingewilligd en kregen de vensterbank zoals gevraagd in twee delen. Gewoon top dit bedrijft denkt met de klant mee. Een aanrader!

Fijn dat we met je hebben kunnen meedenken en dat je tevreden bent over de vensterbank Hans! Succes met plaatsen en veel plezier ervan!

Alles volgens afspraak en verwachting

Mooi stukje werk, dikke prima. Volgens planning en verwachting

Bedankt voor de review Thijs! Erg fijn dat alles naar verwachting is verlopen.

Ik vond het erg prettig dat ik het product naar een winkel in de buurt kon laten verzenden. Dit is duurzamer en het scheelt verzendkosten.

Wat fijn Sanne dat je tevreden bent over onze service! Bedankt voor de review.

Perfecte maatvoering

Het bestelde Belgisch hardsteen was op de mm precies gemaakt en had perfecte fit. Daardoor kon het in één keer goed gemonteerd worden. Dank daarvoor.

Wat fijn dat alles precies naar wens was en het monteren ook goed ging! Heel veel plezier met de bestelling!

Netjes afgewerkt

Kwaliteit prijs prima

Bedankt voor de review Jan!

Echte perfectie!

Na de bestelling gedaan te hebben en opgehaald te hebben. Super tevreden, precies op maat en super afgewerkt!

Goed om te lezen dat je tevreden bent met de bestelling Erik! Succes met het plaatsen!

Ondanks de bouwvak vakantie toch binnen de 10 dagen geleverd

Fijn dat alles zo snel geleverd is bij je, Arie! Veel plezier met de bestelling.

Top bedrijf

Eenvoudig te bestellen en goede communicatie over de levering

Bedankt voor de review Arie, goed om te lezen dat je tevreden bent!

Topservice, snel en mooie producten!

Perfecte service! Ik bestelde een vensterbank en jullie hebben een ruime keuze in materialen en ook qua afwerking/maatvoering is veel mogelijk. Binnen een week leverden jullie aan een winkel van mijn keuze bij mij in de buurt. Zij belden mij ook direct toen alles klaarlag. Het is ook heel fijn dat ik niet vooruit hoef te betalen maar gewoon pas tijdens ophalen. Bijzonder dat dat nog zo kan in deze tijd!

Super bedankt voor het mooie compliment Otto! Fijn dat alles goed is verlopen en we wensen je heel veel plezier met de nieuwe vensterbank.

Prima.

Net product en op tijd geleverd

Fijn dat alles naar wens is Klaas, bedankt voor de review!

Prima bedrijf

Voor de tweede maal vensterbankjes besteld. Naar volle tevredenheid geleverd.

Wat leuk dat je weer bij ons bent teruggekomen voor de vensterbanken én dat je er weer zo blij mee bent! Veel plezier ermee Henk.

Bedankt voor het compliment Bo!

Prima , verliep vlot en bij vragen heb ik een goed antwoord gekregen via de telefoon

Top bedrijf

Wat fijn om te lezen dat we je goed hebben kunnen helpen, veel plezier met de bestelling!

Mooi product zonder problemen besteld

Eenvoudig bestelproces en volgens afspraak geleverd

Goed om te lezen dat alle goed is verlopen!

Precies wat ik besteld heb.

Goede website wat het zoeken eenvoudig maakt. De combinatie met een lokaal afhaalpunt is erg handig. Ben zeer tevreden met het resultaat.

Fijn om te lezen dat je tevreden bent, bedankt voor de review Marc!

Op tijd en op de afleverlocatie

Bedankt voor de review Peter!

Perfect volgens afspraak. Vensterbank ziet er prachtig uit!

Wat fijn dat alles goed is verlopen! Veel plezier met de nieuwe vensterbank Marry!

Mooi product..!!

Ik heb 2 vensterbanken besteld waarvoor 8 tot 10 werkdagen stonden. Ze waren binnen 7 dagen af te halen bij het ophaalpunt, keurig netjes op maat en onbeschadigd met de nodige aangegeven puntjes zoals facetten rondom. Één klein puntje, waarom zijn de leverkosten zo schrijnend hoog? Waarschijnlijk dat het makkelijker voor hun is om met afhaalpunten te werken schat ik zo. Ondanks dat.. 5 sterren!!

Fijn dat de vensterbanken zo snel binnen zijn gekomen! Heel veel plezier ermee John.

Duur en lange levertijd

Onlangs een strookje natuursteen besteld. Product was belachelijk duur, heb ondertussen een vele malen goedkoper adres gevonden in de buurt. Ook de levertijd was zeer lang.

Zeer snel, vriendelijk, goede prijs

Perfect gewoon

Robert, bedankt voor je positieve review!

Over Steenbok Natuursteen

Nieuwe natuursteen producten bestellen doe je niet zomaar. Het zijn zeer duurzame producten die voor lange tijd beeldbepalend zijn in een woning. Een persoonlijk en gedegen advies is wat ons betreft daarom ook vanzelfsprekend. Heeft u weinig of geen bouwtechnische kennis? Geen probleem! Ons ervaren team beschikt over de juiste expertise om met u mee te denken. Op die manier komen we altijd tot de beste oplossing voor uw woning, voor de scherpste prijs. Bel, app of mail onze klantenservice medewerkers Fiona, Marieke, of Imre voor een meedenkend en gedegen advies! Mail: [email protected] Bel of App: 085 210 35 42