Mooi product..!!

Ik heb 2 vensterbanken besteld waarvoor 8 tot 10 werkdagen stonden. Ze waren binnen 7 dagen af te halen bij het ophaalpunt, keurig netjes op maat en onbeschadigd met de nodige aangegeven puntjes zoals facetten rondom. Één klein puntje, waarom zijn de leverkosten zo schrijnend hoog? Waarschijnlijk dat het makkelijker voor hun is om met afhaalpunten te werken schat ik zo. Ondanks dat.. 5 sterren!!

Fijn dat de vensterbanken zo snel binnen zijn gekomen! Heel veel plezier ermee John.

Duur en lange levertijd

Onlangs een strookje natuursteen besteld. Product was belachelijk duur, heb ondertussen een vele malen goedkoper adres gevonden in de buurt. Ook de levertijd was zeer lang.

Zeer snel, vriendelijk, goede prijs

Perfect gewoon

Robert, bedankt voor je positieve review!

Goede service prima kwaliteit

Onze aanschaf van drie Natuursteen Dorpel (antraciet, gezoet) waren snel en eenvoudig te plaatsen door mij. Dit mede dankzij het prettige contact en goede informatie bij het afhalen van de dorpels.

Fijn om te lezen dat alle naar wens was, Jac! Bedankt voor je review.

Nette prijzen en erg fijn met ophaalpunt door heel Nederland

Hebben vensterbank besteld was erg snel klaar en heel mooi .fijn dat je verschillende ophaalpunten heb dus geen dure verzendkosten

Goed om te lezen dat je tevreden bent over je nieuwe vensterbank, Jeroen!

Goede site met hele goede producten

Ik heb hier een bestelling gedaan voor een dorpel op maat natuursteen en deze is snel en heel goed gemaakt en ook snel geleverd hij voldoet voor 100% eigenlijk meer is beter dan verwacht dan dat ik op de site kon zien ze zijn een aanrader voor iedereen met gele goede producten

Wat fijn dat je zo blij bent met de nieuwe dorpel én dat je ons aanraadt! Bedankt John!

Goed materiaal en komen afspraak na

Top product en klantvriendelijk

Bedankt voor je review Rob!

Al diverse keren vensterbanken besteld. Hoge kwaliteit en voor een goede prijs. Snelle levering.

Wat fijn dat jullie tevreden zijn en bij ons terugkomen! Bedankt voor de review!

Zeer geweldig en goede service

Verkeerd besteld in cm in plaats van mm , kort na het plaatsen van de bestelling gebeld door het bedrijf dat ik de maat niet goed had in gevuld. Advies was om de bestelling te annuleren en opnieuw de bestelling te plaatsen. Dat vindt ik nu service van het bedrijf.

Goed om te lezen dat je tevreden bent over onze service Priscilla!

Prachtig spul

Schitterende vensterbank prachtig

Bedankt voor de review en veel plezier met de vensterbank!

Super goede evaring prijs kwaliteit goed, goede communicatie, alleen maar positief, kunen andere bedrijven nog een voorbeeld aan nemen

Bedankt Willem voor dit mooie compliment!

Prachtig product!!

Makkelijk bestellen volledig naar eigen wens. Ideaal om deze zelf in de buurt op te halen scheelt aanzienlijk in verzendkosten. Vensterbanken van hoge kwaliteit mooi afgewerkt en precies zoals opgegeven bij het bestelproces. Je word goed op de hoogte gehouden over de status van je bestelling en deze was snel af te halen op mijn eigen gekozen afhaal locatie. Prijs/ kwaliteit zeer goed, aanrader!!

Bedankt Jeroen voor de complimenten!

Mooie vensterbank

Precies de goede kleur die ik wilde, mooie kwaliteit, blij mee!

Fijn om te lezen Jana dat alles precies naar wens is. Veel plezier ermee!

Te lange levertijd

Op 22 april 2 dorpels besteld , op 26 april bericht dat de bestelling gereed is en wacht op levering (naar een afhaalpunt). Pas 12 dagen later, op 8 mei, is de bestelling aangekomen op het afleverpunt. Het stond er in de kleine lettertjes wel bij, dat gratis levering een paar weken kon duren, maar ik was het me niet bewust, anders zou ik een andere keuze hebben gemaakt. Producten verder prima afgewerkt en communicatie goed, maar kleur niet zo intens zwart als mijn andere (gezoete) dorpels, die ik in 2018 bij Steenbok had gekocht. Al met al een licht teleurstellende ervaring deze keer.

Top service, ze houden je bij elke actie op de hoogte gehouden hier kunnen 90% van de bedrijven nog wel een voorbeeld aan nemen. Maak niks uit of je voor 80 euro besteld if 300 euro service blijft het zelfde.

Heel erg bedankt voor de complimenten Frans, veel plezier met de bestelling!

Zeer tevreden met onze stenen vensterbank, zeer accuraat gesneden, ivm lengte moest ik het zelf ophalen als ik het in 1 deel wou hebben, dat had ik er wel voor over.

Fijn om te lezen dat u blij bent met de vensterbank Usmaan, veel plezier ervan!

Goed product en een snelle levering!!

Prima product en vlotte leveringe

Geleverde vensterbanken goede kwaliteit netjes afgewerkt. Gemakkelijk bestelproces op de website en product kan bij ophaalpunt in de buurt opgehaald worden waardoor de verzendkosten laag zijn ten opzichte van andere leveranciers

Fijn om te lezen dat alles vlot is verlopen, Wim! Bedankt voor je reactie!

Wat een prachtige dorpels heb ik ontvangen

Dorpels op maat besteld en met een super resultaat. Dorpels zijn prachtig afgewerkt en de maten kloppen precies. Een stukje vakmanschap.

Wat een mooi compliment, bedankt Max! Veel plezier met de dorpels.

Formidabel

Snel geleverd mooi afgewerkt precies op maat in een woord of meer . Een mooi product en zeker mooie prijs

Bedankt Guido! Goed om te lezen dat alles prettig is verlopen.

Snelle levering, mooi product, precies wat ik zocht

Op zoek naar een mooie en functionele scheiding tussen de slaapkamervloer en de tegelvloer van de open en-suite badkamer kwam in bij Steenbok Natuursteen de beste oplossing tegen. Een prima waterkering in de vorm van een dorpel op maat, geleverd in 3 delen en reeds verstek gezaagd. De website is mooi en gebruiksvriendelijk. De prijzen zijn goed en de levering was snel. Ik heb er voor gekozen het product bij een partner op te halen, waardoor er geen bezorgkosten waren. Enige minpuntje wat ik kan bedenken is dat bijgeleverde montagekit wit van kleur was. Hierdoor moest ik de naden apart met zwarte kit opvullen, zodat de 3 delen mooi onzichtbaar op elkaar aansloten.

Mooie vensterbank

Mooi netjes afgewerkt. Precies op maat gezaagd!! Snelle levering..

Fijn dat alles goed is gegaan, Marleen!

4 vensterbanken gekocht en in de buurt laten leveren. Alles keurig op maat en netjes afgewerkt. Helaas bleek ik een meetfoutje gemaakt te hebben en was er één te lang. Vandaag voor langsgeweest en kosteloos keurig iets ingekort.

Bedankt Jeroen voor de complimenten!

Super eenvoudig en goed afgehandeld !

De vensterbank als maatwerk was was heel eenvoudig te bestellen op de site, terugkoppeling vd Groot Tegels uit Uden, was super, en snel gelegd met volle tevredenheid.

Prima product tegen een billijke prijs. Het systeem van een ophaalpunt in de buurt kiezen is een prima oplossing. Het ging bij mij om een op maat gemaakte hardstenen dorpel. Mijn vrouw wilde graag de rest stukken, het geen wat was afgezaagd erbij hebben, voor creatieve doelen. Dit was geen enkel probleem. De doorlooptijd van een week vinden wij ook prima. Dus van ons alle lof, wij kunnen dit iedereen aanraden.

Ambachten 4 5711 LC Someren

085 210 35 42

Over Steenbok Natuursteen

Nieuwe natuursteen producten bestellen doe je niet zomaar. Het zijn zeer duurzame producten die voor lange tijd beeldbepalend zijn in een woning. Een persoonlijk en gedegen advies is wat ons betreft daarom ook vanzelfsprekend. Heeft u weinig of geen bouwtechnische kennis? Geen probleem! Ons ervaren team beschikt over de juiste expertise om met u mee te denken. Op die manier komen we altijd tot de beste oplossing voor uw woning, voor de scherpste prijs. Bel, app of mail onze klantenservice medewerkers Fiona, Marieke, of Imre voor een meedenkend en gedegen advies! Mail: [email protected] Bel of App: 085 210 35 42