Super eenvoudig en goed afgehandeld !

De vensterbank als maatwerk was was heel eenvoudig te bestellen op de site, terugkoppeling vd Groot Tegels uit Uden, was super, en snel gelegd met volle tevredenheid.

Prima product tegen een billijke prijs. Het systeem van een ophaalpunt in de buurt kiezen is een prima oplossing. Het ging bij mij om een op maat gemaakte hardstenen dorpel. Mijn vrouw wilde graag de rest stukken, het geen wat was afgezaagd erbij hebben, voor creatieve doelen. Dit was geen enkel probleem. De doorlooptijd van een week vinden wij ook prima. Dus van ons alle lof, wij kunnen dit iedereen aanraden.

Spijtiggenoeg bij controle na afhaling te laat schade vastgesteld

Spijtiggenoeg bij controle na afhaling te laat schade vastgesteld

goed contact, duidelijke website, perfecte afleverservice bij lokale ondernemer.

Niets op levering aan te merken.

Keurig geregeld!

Vensterbanken snel geleverd. Bij montage bleek een vd vensterbanken een beschadiging te hebben. Contact gehad hierover en deze kon kostenloos worden omgewisseld. Goed geregeld!

Helemaal top en snel

Twee keer bestelling gedaan en super verlopen

Vlotte correcte levering

Vlotte en correcte levering. Website duidelijk en ook over het afhaalpunt zeer positief. Zeker een aanrader!

Fijn geholpen

Goed advies mooie afwerking en fantastisch resultaat

Kwaliteit

Meerdere vensterbanken besteld. Sluiten netjes op elkaar aan en netjes afgewerkt.

100% tevreden.

Hele snelle levering en alles was perfect, ik ben dan ook heel blij met m'n hele mooie vensterbank.

Prima bedrijf

Snel maatwerklevering. Volgende bestelling zeker weer bij Steenbok natuursteen.

Mooie deurdorpel

Heb 2 deur dorpels laten maken, passen perfect. Communicatie van Steenbok natuursteen vanaf de bestelling tot afleveren is ook goed geregeld. Ik beveel dit bedrijf zeker aan…

Bedankt voor de complimenten Peter! Veel plezier met de dorpels.

Snel en netjes

Mijn bestelling was er erg snel. Hij was netjes verpakt. En de levering via een collega was er snel en direct een app dat het opgehaald kon worden super snel TOP

Wat fijn om te horen Henk! Bedankt voor de complimenten.

Nette levering, goed product

Deurdorpels besteld. Eerst nog verkeerd besteld en goed geholpen door klantenservice. Levering op het afhaalpunt verliep goed en de dorpels zijn mooi afgewerkt. Ideaal dat er ook een zaagservice voor de hoeken is. Zo hoef je zelf niet te te slijpen en is het mooi afgewerkt.

Snel geleverd. Top kwaliteit.

Snel geleverd bij het afhaalpunt. Product was van topkwaliteit.

Mooi product

Bestelling verliep soepel Prijs heel concurrerend Ideaal dat ik het kon ophalen in de buurt

Diverse keer bestelt perfecte service Binnen kort weer bestelen Zeker aan te raden bij kennissen

Prachtig

Prachtige vensterbank , waarvan we elke dag mogen genieten. Topservice

In 1 woord prima

Goede service, makkelijk en laagdrempelig contact voor welke vraag dan ook. Denken mee en belden me bijv zelf op om aan te geven dat ze 1 vensterbank toch uit 1 stuk konden maken. Binnen enkele dagen lagen de vensterbanken op maat klaar! (Wel afgehaald bij de zagerij, geen afhaalpunt) Vensterbanken zelf zijn mooi, strak, en kwalitatief top!

Mooi resultaat

Snelle levering goede maat mooi stuk vakwerk

Geweldig gewoon

Wij hebben de vensterbanken in Montfoort opgehaald en daar werd ik netjes geholpen En het belangrijkste alle 3 waren ze netjes op maat dus geen problemen. Steenbok is een goed bedrijf en prettig om zaken mee te doen netje en komen na wat je heb opgegeven TOPPIE

Duidelijk en makkelijk te bestellen

Bestel en opgehaald van afhaalservice. Gemakkelijk en overzichtelijk te bestellen Ook goed verpakt minimaal kans op schade .

Matig

Helaas heeft mijn bestelling niet voldaan aan mijn verwachtingen. De maten die je opgeeft op de website zijn in mm, ik had dan ook de verwachting dat deze nauwkeurigheid geen probleem zou moeten zijn. Van de twee identiek bestelde vensterbanken is de ene 4 mm breder dan de ander, de vensterbank is zodanig grof afgewerkt aan de onderzijde dat deze wisselt in dikte aan de voorzijde tussen de 18 en 20 mm. En zoals ze zeggen “Murphy’s Law” alles wat mis kan gaan gaat mis. De diepte wisselde over de vensterbank tussen de 19,8 a 19,9 en 20,3 cm. Als kers op de taart was helaas de voorzijde licht beschadigt door een stukje dat was weggebroken, maar dit kon ik gelukkig nog corrigeren door ze 180 graden te draaien. Ik zal voor de andere slaapkamers helaas een andere leverancier moeten zoeken.

Vakwerk geleverd en super snel

Top bedrijf - mooi product en snel geleverd en betalen bij ophalen. Een aanrader

Goede en eenvoudige bestelling

De bestelling van ons natuursteen planchet was makkelijk en binnen twee weken op een eigen gekozen aflever adres geleverd. Konden zelf bepalen wanneer we het ophaalden. Prima verzorgt.

Ambachten 4

5711 LC Someren

085 210 35 42

Over Steenbok Natuursteen

Nieuwe natuursteen producten bestellen doe je niet zomaar. Het zijn zeer duurzame producten die voor lange tijd beeldbepalend zijn in een woning. Een persoonlijk en gedegen advies is wat ons betreft daarom ook vanzelfsprekend. Heeft u weinig of geen bouwtechnische kennis? Geen probleem! Ons ervaren team beschikt over de juiste expertise om met u mee te denken. Op die manier komen we altijd tot de beste oplossing voor uw woning, voor de scherpste prijs. Bel, app of mail onze klantenservice medewerkers Fiona, Marieke, of Imre voor een meedenkend en gedegen advies! Mail: [email protected] Bel of App: 085 210 35 42