Een product dat mijn badkamer heeft laten stralen.

Mooi en fijn materiaal, duidelijke afspraken waar je het op kan halen en fijne service dat je achteraf mag betalen.

top firma

zeer goede voorwaarden, prima levering. Zoals het hoort

Snelle levering en goede kwaliteit

Binnen een week waren de dorpels klaar om af te halen

Mooi product en betrokken mensen!

Van begin tot eind vriendelijk, deskundig en snel! De offerte werd al met een dag beantwoord, na mijn akkoord kwam er vanuit de productie nog een vraag of zij echt de verschillende hoekjes op mijn tekening goed begrepen hadden en ook op mijn antwoord werd weer direct gereageerd. Komt heel betrokken en prettig over, met een prachtig resultaat!

Prima vensterbanken voor een zeer goede prijs

Prima vensterbanken voor een zeer goede prijs, netjes geleverd op afhaalpunt.

Snelle levering niets op aan te merken perfect

Gewoon goed, concurrerende prijs

Snelle levering en service ,goed product prima kwaliteit

Geweldig, goede service, snelle levering

Snelle levering Goed product Ideaal dat je bij een centraalafhaalpunt de bestelling kunt ophalen. Scheelt transportkosten.

Mooi produkt en prima service

Zeer goed contact online. Fijn dat het produkt naar een ophaalpunt in de buurt wordt bezorgd. Helaas duurde het best lang voordat het in het Zuiden arriveerde.

Communicatie is beter dan het product.

Product beschadigd op randen. Zaagzijde rafelig. Product niet verpakt.

super

hg,jg

Goed geregeld van A tot Z

Vlotte afhandeling en product helemaal volgens wens afgeleverd.

Helemaal tevreden, eerst proefstukje gevraagd en dat zag er al super uit. Toen vensterbaken besteld en waren snel klaar en afgehaald bij afhaalpunt. Fijne zaak

Prima geregeld

Product duidelijk op maat te bestellen en zelf afhalen op gewenste locatie. Goede service.

Snel en netjes

Snel gelevert Een net produkt

Precies wat ik zocht

Ik ben niet zo'n klusser, maar een losse dorpel kon ik wel goed gebruiken. Duidelijke uitleg op de site en heb precies gekregen wat ik wilde. Verzenden is duur of duurt lang. Wel fijn dat er gelijk met mij mee gedacht werd toen ik belde hoe ik zo snel mogelijk in huis kon hebben.

helemaal top fijn en snel

makkelijk besteld, snel klaar en duidelijke uitleg toppie

Levering volgens afspraak

Levering volgens afspraak bij een klant van natuursteen.nl netjes binnen de gestelde levertijd

Perfect in kwaliteit vakmanschap en service. Correcte prijs.

Duidelijk en snel

Overzichtelijke webshop, voordelig en levering op afhaalpunt werkt perfect! Daardoor geen bezorgkosten.

fantastische servicegericht

snel, adequaat en probleemoplossend

Snel, goede prijs kwaliteits verhouding

Levering en betaling via een van de distri ging snel en goed.. het materiaal precies op maat en mooie steen.

Mooie producten goede levering

Al meerdere malen vensterbanken besteld steeds naar volle tevredenheid. Goede prijs/ kwaliteit verhouding.

Gekregen w as t ik heb besteld.

Over vensterbank-natuursteen.nl

Nieuwe vensterbanken of dorpels bestellen doe je niet zomaar. Het zijn zeer duurzame producten die voor lange tijd beeldbepalend zijn in een woning. Een persoonlijk en gedegen advies is wat ons betreft daarom ook vanzelfsprekend. Heeft u weinig of geen bouwtechnische kennis? Geen probleem! Ons ervaren team beschikt over de juiste expertise om met u mee te denken. Op die manier komen we altijd tot de beste oplossing voor uw woning, voor de scherpste prijs. Bel, app of mail onze klantenservice medewerkers Fiona, Marieke, of Willem voor een meedenkend en gedegen advies! Mail: info@vensterbank-natuursteen.nl Bel: 085 210 35 42 App: 06 25 47 29 02