Prettig en snel geleverd.

Makkelijk te bestellen via de overzichtelijke website, en snel geleverd bij het ophaaladres.

Fijne correspondentie met Fiona. Zijheeft ons goed geholpen.

Mooi een de goede maat

Snel geleverd en geen verzendkosten top

Prima prijs en levering

Mooie vensterbanken netjes geleverd voor een redelijke prijs

Makkelijk online besteld

Online besteld zonder betaling......en snel geleverd bij tegelmaxx in Hengelo waar we het na een belletje van hun kant konden ophalen. Perfect toch!

Uitstekende service en kwaliteit

Uitstekende communicatie Snelle levering Goede kwaliteit Een aanrader

Mooie producten, goede service en kwalitiet!

Prima ervaring, goede service en de geleverde producten voldoen aan de verwachting.

Mooie natuur stenen vensterbank, goede service en levering. Zeer tevreden.

Zeer snelle levering, prijs zeer goed. Product zoals aangeven. In de ruimste zin erg tevreden.

Hoge kwaliteit en snelle levering.

Ondanks dat er werd gezegd dat de gratis levering via een centraal afhaal depot iets langer kon duren, is het product snel geleverd. Tevens is de kwaliteit zeer goed.

Buitengewoon goed

Spullen besteld. Ik ben netjes op de hoogte gehouden van de status. Netjes en op tijd afgeleverd. Helemaal prima dus

Top geregeld. Super netjes

Duidelijk, snel en correct. Complimenten

Goeie service, goed ptodukt!

Heel makkelijk dit systeem van online bestellen en dan bij jou vb in de buurt ophalen.Vaak zijn dit soort zware producten juist duur door de verzendkosten en zo bespaar je een hoop. Bij thuiskomst uitgepakt en een keurig mooi product.!

Moest geduld hebben met levering. Licht misschien aan lokaties afhaal punt Ik ben over het product tevreden

Top product snel geleverd.

Super blij met de vensterbanken. Makkelijk om te bestellen op de website. Vond het enorm fijn dat er afhaalpunten waren waardoor we geen verzendkosten hadden. Zeker voor herhaling vatbaar.

Goed geregeld

Zeer snel bezorgd

Super product!

Natuursteen maatwerk besteld, duidelijke website en goede communicatie. Levering was binnen de aangegeven periode en bij een aangesloten bedrijf,

Goede prijs kwaliteit, slechte communicatie rond de kerstvakantie

Alles prima, alleen rond de kerstvakantie was de hele boel 2 weken dicht en hoorde ik helemaal niks meer ...

Vlotte levering en mooi resultaat!

Vensterbank is vlot geleverd en prachtig mooi gemaakt. Volgende keer zeker weer.

Goed telefonisch geholpen en op verzoek extra snelle levering.

Urgent een drempel nodig. Na telefonisch contact de bestelling via internet gedaan met verzoek tot extra snelle levering. Dit is allemaal gelukt, mooie drempel en maatvoering was perfect.

Top!!!

voor mij helemaal top besteld en van alles goed op de hoogte gehouden en top vensterbanken zoals besteld

Er was wat fout gegaan in de zagerij binnen een uur antwoord op mijn mail, wordt kosteloos vervangen.

Goede service, fijn dat er vooraf een proefstuk wordt gestuurd.

Goede service. Super dat, als je wilt bestellen, je ervoor kunt kiezen om in jouw eigen omgeving bij een aangesloten leverancier de bestelling op te halen.

Prima geregeld. Goede service

Via internet de bestelling gedaan. Enkele vraagjes werden snel via de WhatsApp beantwoord. Afgeleverd bij een lokaal bedrijf. Prima kwaliteit voor een zeer concurrerende prijs. Zeer tevreden.

Uitstekende kwaliteit en prijs verhouding.

Heel blij met mijn natuur stenen sfeerhaard blad.

Over vensterbank-natuursteen.nl

Nieuwe vensterbanken of dorpels bestellen doe je niet zomaar. Het zijn zeer duurzame producten die voor lange tijd beeldbepalend zijn in een woning. Een persoonlijk en gedegen advies is wat ons betreft daarom ook vanzelfsprekend. Heeft u weinig of geen bouwtechnische kennis? Geen probleem! Ons ervaren team beschikt over de juiste expertise om met u mee te denken. Op die manier komen we altijd tot de beste oplossing voor uw woning, voor de scherpste prijs. Bel, app of mail onze klantenservice medewerkers Fiona, Marieke, of Willem voor een meedenkend en gedegen advies! Mail: info@vensterbank-natuursteen.nl Bel: 085 210 35 42 App: 06 25 47 29 02