Goede service, doen wat er gezegd wordt

Ik heb goed advies gekregen over 2 vensterbanken die in verstek tegen elkaar aan komen liggen. De vensterbanken zijn netjes op tijd geleverd bij het afhaalpunt en passen perfect!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Slechte kwaliteit en matige service

Mijn ervaring met vensterbank-natuursteen is slecht. Van de 6 geleverde vensterbanken waren er 2 met schade. Ook bij levering van een nieuwe vensterbank zaten er groeven in de vensterbank. Zorg dat je altijd het plastic verwijderd voor montage. Om schade te voorkomen heb ik dit niet gedaan. Hierdoor heb ik de vensterbank moeten verwijderen. Die schade moest hersteld worden door wen Stucadoor. Vensterbank- natuursteen wilde echter niet tegemoet komen in de gemaakte kosten door de slechte kwaliteit. Voor mij dus nooit meer.

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Trage levering wel goede kwaliteit

Kwaliteit goed,werkelijke levertijd veel langer.daardoor liep ons bouw project vertraging op.dus als je bestelt reken maar op ruim drie weken. Dan ben je niet teleur gestelt.

Mooie vensterbanken maar 4,5 week levertijd

Vensterbanken zijn heel mooi, maar 4,5 week levertijd is echt veel te lang!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Prima bedrijf goede communicatie en correcte levering

Duidelijk site om te bestellen, klantvriendelijk en duidelijke aanvullende informatie Prima geholpen door Bart. Het bedrijf is zeker aan te bevelen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goede duidelijke service, makkelijk bruikbare site.

Handige website, duidelijke foto's van het aanbod. We hebben geen problemen ondervonden met het bestellen. Levering was op tijd. Product is naar verwachting. Al met al goede service en ik zou het aanraden aan anderen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Prima product en levering. Wel lang op moeten wachten maat dat was voor mij.geen probleem.

Klantvriendelijk en persoonlijk

Persoonlijk contact was helemaal top! Geen wachtrijen en een persoonlijke touch.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Het geleverde product komt exact overeen met wat via de website is beloofd.

De communicatie door het afhaaladres kan beter; nu was ik aan het wachten op een seintje “bestelling ligt klaar”, terwijl mijn bestelling al op mij lag te wachten. Geen groot probleem voor mij, maar wel een verbeterpuntje.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Goede prijs/kwaliteit verhouding. Levering (incl. maatwerk) is nagekomen

De vensterbanken afnemen met een doekje om slijpsel te verwijderen. Communicatie over gereedheid bestelling ("Uw bestelling is gereed"-bericht staat niet gelijk aan op te halen bij afhaallocatie)

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Super vriendelijk geholpen door de telefoniste.

Helaas twee vensterbanken te breed geleverd, maar dit werd snel opgelost.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Goede service en zeer klantvriendelijk aan de telefoon. Heb mijn bestelling op een afhaalpunt laten bezorgen en dit Is perfect geregeld.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Goede prijs. Zeer nette kwaliteit.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Goede maatvoering en snelle levering

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Goed klantcontact en snelle levering, doen wat ze beloven.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

zeer mooie vensterbanken ontvangen en perfect op maat, het was maatwerk en het paste perfect! Zeer goed ingepakt voor transport en niets op aan te merken, zeer tevreden over dit bedrijf en ik beveel het iedereen aan die zoiets zoekt.

Doe zo verder!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Duidelijke en transparante prijsstelling. Gemak qua afhaalpunten (niet thuisblijven maar zelf in de buurt ophalen)

Snellere levering, ook bij kleine bestellingen

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Gewoon helemaal goed , gemakkelijk besteld en zo snel mogelijk geleverd .

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Zeer goede prijs-kwaliteit en handige afhaalmogelijkheid.

Betere follow up mbt wanneer bestelling binnenkomt.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Vriendelijke snelle service Duidelijkheid: wanneer ik informeerde over de levertijd werd ik heel vriendelijk te woord gestaan, en direct duidelijkheid over de levering. Dat was heel fijn,!

Misschien toch een constructie verzinnen dat een vensterbank van 2 meter niet meer in twee helften vervoerd moet worden. Ik snap dat risico op breuk aanwezig is, maar wie weet is er in de toekomst hier een goede oplossing voor te vinden.

2 sterren: slechter dan verwacht

Pluspunten

Communicatie over offerte en klantvriendelijkheid medewerkers bij afhaalpunt Someren ***** Communicatie aftersales * Kwaliteit van eerste product * Kwaliteit uiteindelijke product **** --- Drie vensterbanken besteld, die allen beschadigd (diepe krassen) waren en/of verkleuringen hadden. Hierover per mail gecommuniceerd en het voorstel ontvangen voor een korting of het omruilen van de vensterbanken voor nieuwe vensterbanken. Ik koos voor de laatste optie met het verzoek om een tegemoetkoming in de reiskosten. Letterlijke reactie van het bedrijf: “daar kunnen we niet aan beginnen”. Omruilen bij mij thuis behoorde ook niet tot de mogelijkheden. Conclusie: het bedrijf levert producten die niet voldoen en vervolgens moet de klant zelf maar regelen dat ze omgeruild kunnen worden. Wat mij betreft absoluut slechte service en voor mij reden om de vensterbanken voor de bovenverdieping elders te bestellen.

+ Zorg dat de kwaliteit van de producten intern wordt gecontroleerd voordat deze bij de klant terechtkomen. + Verbeter de aftersales. Een goede koopervaring had reclame voor het bedrijf opgeleverd.

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Pluspunten

Snel en correct (qua klantenbenadering en maatvoering van de producten)

• Zou u ons aanbevelen? Ja

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Goede, scherpe prijs en prima klantenservice. Achterafbetaling bij maatwerk.

Ik had een prima ervaring maar als ik iets moest noemen, zouden nog meer afhaalpunten nog makkelijker zijn. (alhoewel ons dichtstbijzijnde afhaalpunt met 6 kilometer echt niet ver te noemen is)

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Prima service, en goed contact via de mail

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Over vensterbank-natuursteen.nl

Nieuwe vensterbanken of dorpels bestellen doe je niet zomaar. Het zijn zeer duurzame producten die voor lange tijd beeldbepalend zijn in een woning. Een persoonlijk en gedegen advies is wat ons betreft daarom ook vanzelfsprekend. Heeft u weinig of geen bouwtechnische kennis? Geen probleem! Ons ervaren team beschikt over de juiste expertise om met u mee te denken. Op die manier komen we altijd tot de beste oplossing voor uw woning, voor de scherpste prijs. Bel, app of mail onze klantenservice medewerkers Fiona, Marieke, of Willem voor een meedenkend en gedegen advies! Mail: info@vensterbank-natuursteen.nl Bel: 085 210 35 42 App: 06 25 47 29 02

Filter op Taal