Snel en accuraat

Prima prijs kwaliteitsverhouding. Er zijn (zeer) lichte beschadigingen te vinden op de vensterbank maar ik durf het niet bij jullie te verhalen omdat ik het bekenden heb laten vervoeren.

snelle en goede levering

Snelle, goede en vriendelijke service. Zeer behulpzaam personeel.

Snelle levering, goede kwaliteit

Ondanks dat ik midden in de vakantie heb besteld, snelle levering.

Super goed, ze denken echt mee!

Diverse malen contact over hoe mijn bestelling het best kon worden uitgevoerd. Heel plezierig.

Perfecte uitvoering aan concurrentiele prijs

Materiaalkeuze gemaakt via website. Contact met bedrijf was erg prettig en professioneel. Kreeg hulp en waardevol advies bij planning. Opdracht werd perfect en snel uitgevoerd. Afhalen in afhaalpunt (winkel) was gemakkelijk en gratis. Een degelijk product tegen een erg aantrekkelijk prijs.

Vlotte bestelling, iets minder vlotte info over levering, kwaliteitsproduct!

Makkelijk te bestellen. Had wat meer proactiviteit verwacht aangaande de levering. Ik moest zelf paar keer bellen. Kwaliteitsproduct afgeleverd. Heel tevreden mee!

Het product wordt keurig geleverd. Het personeel is beleefd en komen afspraken na. Een bedrijf wat ik iedereen in mijn omgeving aanbeveel.

Goed materiaal dik tevreden goede en snelle service

Uitmuntend

Vlotte levering

Prijs kwaliteit uitstekend

Snelle levering zelfs persoonlijk gebeld om toch de levering in orde te laten komen.

Super communicatie en super service!

Heel goede prijs/kwaliteits verhouding van de producten, heel behulpzame medewerkers die helder en correct communiceren. In deze tijden is het zeldzaam geworden dat een bedrijf een extraatje doet voor de klant. Jullie doen het wel! Ook voor de particulier die slechts 1 vensterbank nodig heeft! Petje af! Alleen maar lof. Bij m'n volgende verbouwing reken ik zeker terug op jullie! Vriendelijke groeten, Andreas

Niet helemaal naar wens

Het zijn mooie venster banken . Die van mij bestaat uit 3 delen , maar die zijn niet allemaal even dik wat dus een beetje een slordig beeld geeft en dat is jammer. Bij aan bevelen heb ik nee ingevoerd wat niet juist is maar krijg het er niet meer uit ik zou het wel aanbevelen maar erbij zeggen dat als je vensterbank uit meerdere delen bestaat dat ze evt. niet allemaal even dik zijn

Goede en snelle service

Goede ervaring. Snelle levering!

Keurig bedrijf,goede service,doen wat ze zeggen.

Gewoon top

Uitstekend,

Alles verlopen zoals het hoort

Perfect voor een redelijke prijs👌👌

Uitstekende kwaliteit en alles volgens afspraak geregeld 👍👍

Topkwaliteit voor een zeer goede prijs

Vensterbank uit 1 stuk tbv badkamer. Super mooi

alles goed verlopen ,

zo hoort een webwinkel te werken ,men weet waarover het heeft .goede kennis van zaken geen op of aanmerkingen !!

Prima service en kwaliteit

Snel en ook afwijkende dingen gingen soepel

Prettige en adequate communicatie.

De stukken natuursteen zijn keurig volgens tekening gemaakt en afgewerkt, men denkt met je mee, prima.

Prima, kan bijna niet beter.

Goede prijs, snelle levering.

Gewoon goed

Goede duidelijke omschrijving van hoe en wat Snelle makkelijke levering

Erg aangenaam

Handig: makkelijk bestellen en ophalen waar je wil in de buurt. Redelijke prijs en redelijk snel gemaakt. Ik kan geen verbeterpunten bedenken.

Super goede service van sample tot eindresultaat

Het aanvragen van samples tegen betaling vind ik een uitstekende wanneer om mensen een verantwoorde keuze te laten maken van iets dat je niet kunt beoordelen via je computerscherm. De levering is snel het contact tussendoor efficiënt en het product is van hoge kwaliteit

Heldere website en goede communicatie

Op de heldere website hebben we onze bestelling gedaan. Er was goede communicatie over bestelling en levering van onze vensterbank. Ik zou hier zeker terugkomen!

Over vensterbank-natuursteen.nl

Nieuwe vensterbanken of dorpels bestellen doe je niet zomaar. Het zijn zeer duurzame producten die voor lange tijd beeldbepalend zijn in een woning. Een persoonlijk en gedegen advies is wat ons betreft daarom ook vanzelfsprekend. Heeft u weinig of geen bouwtechnische kennis? Geen probleem! Ons ervaren team beschikt over de juiste expertise om met u mee te denken. Op die manier komen we altijd tot de beste oplossing voor uw woning, voor de scherpste prijs. Bel, app of mail onze klantenservice medewerkers Fiona, Marieke, of Willem voor een meedenkend en gedegen advies! Mail: info@vensterbank-natuursteen.nl Bel: 085 210 35 42 App: 06 25 47 29 02