Zeer goede service en ze zijn zeer klantvriendelijk

Zeer deskundig en via What's app alles kunnen regelen met Fiona. Altijd meteen antwoord en vriendelijk te woord gestaan. Ik zou Vensterbank- natuursteen.nl aan iedereen aanbevelen. Met vriendelijke groet, Erwin Roks

Snel de gewenste vensterbanken op maat binnen gekregen. Goed meegedacht met de mogelijkheden voor mijn specifieke wensen!

Prachtig en snel geleverd

Exact op maat dus direct monteerbaar

Prima en duurt niet te lang voor levering

Prettige mensen op de klantenservice en denken met je mee

Goede waar voor je geld.

Prima longarts bij opgeven van de maten. Goede aflevering van de vensterbank.

Goede service en mooi natuursteen.

Goede contacten, snelle levering. Mooie prijs, voor een mooi product.

Alles perfect!

Ik heb zelden zo'n fantastische ervaring gehad met een bedrijf. Supersnelle levering, super product, super contact met de dames. Super bereikbaar. Ik hoop dat ze eeuwig blijven bestaan.

Prima kwaliteit/prijsverhouding!

Fijn bedrijf. Afspraak is afspraak en snelle en correcte levering.

Meedenken en doen wat je zegt: compliment!

Prettig contact, korte communicatie lijn. Samen tot de beste oplossing komen door mee te denken en goed naar de klant te luisteren. Uiteindelijk afgeleverd maatproduct klopte qua maatvoering 100%.

Contact was super. Erg vriendelijke en behulpzame mensen

Ondanks dat de levering wat langer duurde vind ik de ervaring prettig. Telefonisch en e-mail contact verliep soepel en snel.

Mooi en goed kwaliteit

Zeer netjes geholpen en een mooie dorpel ontvangen

Bij de eerste levering bleek de maat te iets te groot, door de tolerantie , maar binnen een week opnieuw geleverd met de juiste maat.

goed geregeld

Aan de achterkant van mijn huis had ik een vensterbank nodig. Liefst een duurzame oplossing. Een zoektocht op internet leverde vooral kostbare verzendkosten op, Maar bij vensterbank-natuursteen.nl was er een slimme oplossing. ik kon mijn bestelling ophalen in mijn woonplaats. de levering was snel genoeg. ik had al eerder prima ervaringen met de tegelhandel en dat was nu niet anders. na deze ervaring ook de voorkant vervangen, erg blij met het resultaat.

Goed op maat en snel en goed afgeleverd.

Digitaal besteld en foutloos geleverd!

Levert snel en van goede kwaliteit

Twee maal een dorpel besteld. 1 dorpel was een speciaaltje met uitsparing erin. Keurig gedaan en snel geleverd aan een sanitair winkel in de buurt.

Vensterbank ziet er prachtig uit, zaten wel een paar krasjes op!

prima bedrijf

bestelling sneller als afgesproken verzonden perfect lles precies wat ik wilde

Goed product tegen een prima prijs

Communicatie was prima. Diverse mails ontvangen over de status. Product is zeer netjes ook het zaag werk is goed gedaan.

Alles percect!

Online offerte gevraagd Goede aanbieding incl transport Week te vroeg geleverd.. geen probleem precies 1 week later stonden ze er weer. Alles paste perfect

Vriendelijke en snelle reacties, prijs passend bij kwaliteit, voldoet aan verwachting.

Top website en super duidelijk

Goede en duidelijke winkel waar wij zeker nog andere vensterbanken of andere natuurstenen af dekkers gaan bestellen. Super snel geleverd op een afhaal locatie naar keuze

Volledig naar tevredenheid

Duidelijke communicatie mbt bestelling en levering. Tussentijds mail mbt voortgang en verwachte levertijd. Top.

Het produkt is zoals het word beschreven

We zijn tevreden met het bestelde produkt

De vensterbank zeer snel via het afhaalpunt geleverd volgens De afspraak. Zeer nette prijs en door afhaalbedrijf Morren ook nog geplaatst. Super gedaan

Prima, snel, vriendelijk

Mijn vensterbank was snel klaar. Mooi. Ik ben zeer tevreden. Ik heb 4/5 gegeven omdat nergens op website staat dat het moet opgehaald worden bij Gramaco. Ik had lang moeten zoeken. Dan ook is geen tel nr op website waar je kan bellen :(

Beste Slawomir, Goed om te horen dat de vensterbanken naar wens zijn. Er is er bij ons geen afhaalpunt aangesloten onder de naam Gramaco. Ik denk dat u in dit geval het verkeerde bedrijf beoordeeld. Met vriendelijke groet, Team - Vensterbank-natuursteen.nl

Over vensterbank-natuursteen.nl

Nieuwe vensterbanken of dorpels bestellen doe je niet zomaar. Het zijn zeer duurzame producten die voor lange tijd beeldbepalend zijn in een woning. Een persoonlijk en gedegen advies is wat ons betreft daarom ook vanzelfsprekend. Heeft u weinig of geen bouwtechnische kennis? Geen probleem! Ons ervaren team beschikt over de juiste expertise om met u mee te denken. Op die manier komen we altijd tot de beste oplossing voor uw woning, voor de scherpste prijs. Bel, app of mail onze klantenservice medewerkers Fiona, Marieke, of Willem voor een meedenkend en gedegen advies! Mail: info@vensterbank-natuursteen.nl Bel: 085 210 35 42 App: 06 25 47 29 02