Bestelling nooit gekregen!

Ik kreeg netjes een mail dat ik me bestelling op kon halen, maar toen ik aankwam bleek dat de bestelling kwijt of niet geleverd bleek te zijn. Gelukkig had Schouten vergelijkbare dorpels liggen die ik mee heb genomen alleen was dat een verkeerde kleur.

De 2e keer dat ik vensterbanken koop via deze site. Ik ben zeer tevreden over de prijs kwaliteit verhouding. De service is snel, binnen 3 weken had ik de vensterbanken thuis liggen. Ook de klantenservice is zet toegankelijk, bij vragen pakken ze dit snel op. Bedankt!

Goede kwaliteit en snel geleverd

Ondanks de afwijkende maat was het geen probleem om deze te maken. Ook het afleveren op een afleveradres was geen probleem. Ik was blij verrast dat ik zo snel al een telefoontje kreeg dat de vensterbank binnen was en dat ik deze kon komen halen. Is inmiddels geïnstalleerd en ik geniet er telkens weer van als ik er naar kijk.

Makkelijk

Makkelijk te bestellen. Nette prijzen. Levertijd ca. 2 weken

Snel geregeld voor een goede prijs. Wel jammer dat er maar zo weinig ophaalpunten zijn.

Prima prijs, prima Produkt en het systeem met afhaallocaties werkt echt

Ik had een plaatje basalt nodig, alles verliep prima en ik kon het op het afgesproken moment op een paar kilometer van ons huis ophalen.

Snelle levering en goede service. Duidelijke communicatie

Zie bovenstaande

Erg mooi en betaalbaar

Het was sneller klaar dan verwacht en de onderdorpel ziet er mooi uit in ons toilet! Ook betaalbaar bij Vensterbank Natuursteen + diverse mogelijkheden in de maten. Wij zijn er blij mee.

Mooi produkt en snel geleverd

Correcte en vriendelijke communicatie

Ik ben uitermate vriendelijk én goed behandeld en voorgelicht. Bestelling is precies uitgevoerd.

Precies geleverd wat is afgesproken

Prettig contact, goed product en nette aflevering. Mooi dat je het lokaal kan ppahlen dat scheelde veel geld.

Mooie egale versterbank. Perfect op maat gezaagd. Ik had het nodig als afwerking van mijn ombouw toilet. Paste precies, afgekit en klaar. Zeer tevreden. Heb hem wel behandeld met antivlek middel.

Ze maken waar wat ze zeggen!!

Keurige maar vooral ook duidelijke website. Prima prijs kwaliteit verhouding. Duidelijke communicatie en afspraken worden gehouden. Kortom: gewoon helemaal top.

Geweldige service en prachtig product!

Eindelijk een bedrijf die nog ouderwetse service biedt en waar de klant nog koning is! Had een dorpel besteld maar was achteraf te kort...toen ik dat een dag na de bestelling doorgaf, was het geen probleem om nog te wijzigen en kreeg gelijk een nieuwe nette offerte. Ik kon de “ douche-dorpel” in de buurt afhalen en ook dat ging soepel! Kan dit bedrijf aanbevelen.

De bestelling klopt tot op de millimeter

Ik had 4 vensterbanken besteld. 2 van 60cm breed en 2 van 60,2cm breed. Het past als een maatpak en de levertijd was ook volgens afspraak. Kortom, dik tevreden.

afspraken uitstekend verlopen

order uitstekend verlopen zelfs wijzigingen van mijn zijde correct en op tijd aangepast !!

100% tevreden

Site is duidelijk, wijze waarop bestelling geplaatst kan worden ook. Ook telefonisch contact was prettig en behulpzaam. Zullen zeker weer opnieuw iets afnemen.

Bestelling prima in orde

Afleveren bij afhaal lokatie weinig professioneel

goede ervaring: product was prima en snelle levering

Wij hadden een composiet drempel besteld. deze werd binnen 2 weken geleverd op de afgesproken locatie en het product voldeed helemaal aan onze verwachtingen. bedrijf is echt een aanrader

Topkwaliteit en maatvoering

Zeer goed product, op maat gezaagd en zorgvuldig geleverd.

Goede prijs- kwaliteit verhouding

Goede prijs- kwaliteit verhouding en snelle levering.

Helemaal tevreden. Een tweetal hardstenen dorpels besteld voor de nieuwe badkamer. Mooie producten en netjes geleverd via een regionaal afleverpunt (hierdoor gratis levering)

Goede kwaliteit met ervaren medewerkers waar je van op aan kunt.

Ik heb al onze vensterbanken hier gekocht in meerdere bestellingen. Maar iedere keer dezelfde goede en snelle service. De kwaliteit is altijd top!!!!

uitatekende snelle service en communicatie

Snel online besteld en gekregen. Opgehaald in de buurt. Puntje van aandacht: enkele dorpels zijn net enkele.mm afwijkend t.o.v. de naastliggende. Accepte gezien het natuursteen betreft.

Makkelijk te bestellen Snel geleverd Soepel afgehaald en achteraf betaald En nu zeer te vrede Gewoon top

Over vensterbank-natuursteen.nl

Nieuwe vensterbanken of dorpels bestellen doe je niet zomaar. Het zijn zeer duurzame producten die voor lange tijd beeldbepalend zijn in een woning. Een persoonlijk en gedegen advies is wat ons betreft daarom ook vanzelfsprekend. Heeft u weinig of geen bouwtechnische kennis? Geen probleem! Ons ervaren team beschikt over de juiste expertise om met u mee te denken. Op die manier komen we altijd tot de beste oplossing voor uw woning, voor de scherpste prijs. Bel, app of mail onze klantenservice medewerkers Fiona, Marieke, of Willem voor een meedenkend en gedegen advies! Mail: info@vensterbank-natuursteen.nl Bel: 085 210 35 42 App: 06 25 47 29 02