Vriendelijk contact snelle levering

1e dag 's avonds besteld, 's ochtends al telefonisch contact om leverdatum te bespreken. 'S Anderaags om 8 uur 's morgens hadden we onze vensterbanken al. Stevig verpakt en netjes afgeleverd. Heel mooie vensterbanken en vriendelijk contactpersoon. San.

Precies wat ik bestelde

Dorpel van natuur steen op maat. Snel gedaan, netjes afgewerkt.

Goede service, snelle levering

Zeer goede ervaring met vensterbank-natuursteen.nl! Makkelijk te bestellen, snelle levering naar afhaalpunt! Hier was bij het uitpakken 1 vensterbank beschadingd. Hiervoor werdt direct een vervangende vensterbank toegestuurd. Hartelijk bedankt voor de service!!

Goed geregeld

Alles is goed geregeld. Ook bij het afhaaladres. Klasse..

Mooi materiaal

Precies zoals omschreven, mooi materiaal netjes afgewerkt en kunnen afhalen bij een winkel in de buurt. Levertijd is wat lang, maar dat is netjes vooraf vermeld en ik ontving steeds een update.

Goede communicatie en snelle service

Kwaliteit

Superblij met mijn mooie rolstoeldorpels! Goede kwaliteit voor een goede prijs.

Vriendelijke mensen met een goed product.

Product aangevraagd via de site daarna telefonisch contact gehad. De dorpel is keurig afgeleverd.

Wat moeilijk leek was bij vensterbank-natuursteen.nl juist heel gemakkelijk

Aan het einde van onze verbouwing waren wij op zoek naar een geschikte natuursteen vensterbank voor onze woonkamer. Via de uitstekende website van vesterbank-natuursteen.nl konden we eigenlijk heel gemakkelijk vinden wat we zochten. Via email kregen we nog een passend advies wat ons een goed gevoel gaf dat onze wensen begrepen werden. Afleveren kon bij een winkel bij ons in de buurt waardoor de verzendkosten van de zware vensterbank reuze meeviel. Maarvoering was op de mm nauwkeurig perfect en afwerking was krasloos en strak. Eigenlijk verliep alles aan deze bestelling heel gemakkelijk en soepel. wij zijn 100% tevreden.

snel en goed

Bestelling doorgeven, en je krijg alles netjes op de opgegeven maat thuis of op een afhaalplaats. heel simpel.

Goed en netjes behandeld en heel fijn What's appen met Fiona.

Goede service. Netjes en goed te woord gestaan. En snelle levering.

Kwalieitsproduct en handig te monteren!

Na beschadigde levering snel alles weer opgelost, nette producten gekregen en staat superstrak thuis!

Een aanrader!

Snel geleverd naar de afhaalpunt in Elburg, alles precies net als besteld, netjes afgewerkt.

Doen wat ze beloven!

De vensterbank werd snel op maat gemaakt met de hoeken eruit en de bewerking precies zoals gevraagd. Ophalen verliep ook snel en inmiddels genieten we van het stukje vakmanschap. Een aanrader!

Zeer klantvriendelijk

Goed geluisterd en qua attentiewaarde bij het product (en verpakkingswijze) erg netjes

Mooie & Goede Kwaliteit , Eerlijke prijs

mooie kwaliteit natuursteen in diverse kleuren. Netjes naar wens op maat gemaakt ook speciale wensen is geen enkel probleem. U betaald niet te veel. Snelle levering. kortom een aanrader.

goede prijs / kwaliteit, vriendelijke en snelle service

werd vriendelijk geholpen en kreeg goede adviezen. nadat ik besteld had werden ze snel en perfect op maat geleverd. ben blij met mijn aankoop bij deze firma

Geweldig goed ontvangen zeer vriendelijk , product was keurig netjes afgewerkt

Het product was keurig netjes afgewerkt , en werd netjes in de auto gelegd!

Juiste informatie op de website. Goed e-mail contact. Ze begrijpen je meteen. Levering volgens afspraak. Ziet er mooi uit!

Alles duidelijk om schreven en snel klaar

Prima !!

Ook als er achteraf iets niet goed is ( door eigen schuld overigens) prima geholpen om het goed te krijgen.

Prima product

Mooi product. Snel geleverd.

Passen perfect

Had 2 proefstukje laten komen en toen zelf ingemeten en beslist welke. Pasten precies en netjes vast op een pallet verpakt geleverd.

Snelle levering en product van uitstekende kwaliteit

Kan leverancier aanbevelen.

Goeie service mooie producten

Super mooie producten en snel geleverd met top kwaliteit ik raad het zeker aan!

Over vensterbank-natuursteen.nl

Nieuwe vensterbanken of dorpels bestellen doe je niet zomaar. Het zijn zeer duurzame producten die voor lange tijd beeldbepalend zijn in een woning. Een persoonlijk en gedegen advies is wat ons betreft daarom ook vanzelfsprekend. Heeft u weinig of geen bouwtechnische kennis? Geen probleem! Ons ervaren team beschikt over de juiste expertise om met u mee te denken. Op die manier komen we altijd tot de beste oplossing voor uw woning, voor de scherpste prijs. Bel, app of mail onze klantenservice medewerkers Fiona, Marieke, of Willem voor een meedenkend en gedegen advies! Mail: info@vensterbank-natuursteen.nl Bel: 085 210 35 42 App: 06 25 47 29 02