Klantvriendelijk en persoonlijk

Persoonlijk contact was helemaal top! Geen wachtrijen en een persoonlijke touch.

Pluspunten

Het geleverde product komt exact overeen met wat via de website is beloofd.

De communicatie door het afhaaladres kan beter; nu was ik aan het wachten op een seintje “bestelling ligt klaar”, terwijl mijn bestelling al op mij lag te wachten. Geen groot probleem voor mij, maar wel een verbeterpuntje.

Pluspunten

Goede prijs/kwaliteit verhouding. Levering (incl. maatwerk) is nagekomen

De vensterbanken afnemen met een doekje om slijpsel te verwijderen. Communicatie over gereedheid bestelling ("Uw bestelling is gereed"-bericht staat niet gelijk aan op te halen bij afhaallocatie)

Pluspunten

Super vriendelijk geholpen door de telefoniste.

Helaas twee vensterbanken te breed geleverd, maar dit werd snel opgelost.

Pluspunten

Goede service en zeer klantvriendelijk aan de telefoon. Heb mijn bestelling op een afhaalpunt laten bezorgen en dit Is perfect geregeld.

Pluspunten

Goede prijs. Zeer nette kwaliteit.

Pluspunten

Goede maatvoering en snelle levering

Pluspunten

Goed klantcontact en snelle levering, doen wat ze beloven.

Pluspunten

zeer mooie vensterbanken ontvangen en perfect op maat, het was maatwerk en het paste perfect! Zeer goed ingepakt voor transport en niets op aan te merken, zeer tevreden over dit bedrijf en ik beveel het iedereen aan die zoiets zoekt.

Doe zo verder!

Pluspunten

Duidelijke en transparante prijsstelling. Gemak qua afhaalpunten (niet thuisblijven maar zelf in de buurt ophalen)

Snellere levering, ook bij kleine bestellingen

Pluspunten

Gewoon helemaal goed , gemakkelijk besteld en zo snel mogelijk geleverd .

Pluspunten

Zeer goede prijs-kwaliteit en handige afhaalmogelijkheid.

Betere follow up mbt wanneer bestelling binnenkomt.

Pluspunten

Vriendelijke snelle service Duidelijkheid: wanneer ik informeerde over de levertijd werd ik heel vriendelijk te woord gestaan, en direct duidelijkheid over de levering. Dat was heel fijn,!

Misschien toch een constructie verzinnen dat een vensterbank van 2 meter niet meer in twee helften vervoerd moet worden. Ik snap dat risico op breuk aanwezig is, maar wie weet is er in de toekomst hier een goede oplossing voor te vinden.

2 sterren: slechter dan verwacht

Pluspunten

Communicatie over offerte en klantvriendelijkheid medewerkers bij afhaalpunt Someren ***** Communicatie aftersales * Kwaliteit van eerste product * Kwaliteit uiteindelijke product **** --- Drie vensterbanken besteld, die allen beschadigd (diepe krassen) waren en/of verkleuringen hadden. Hierover per mail gecommuniceerd en het voorstel ontvangen voor een korting of het omruilen van de vensterbanken voor nieuwe vensterbanken. Ik koos voor de laatste optie met het verzoek om een tegemoetkoming in de reiskosten. Letterlijke reactie van het bedrijf: “daar kunnen we niet aan beginnen”. Omruilen bij mij thuis behoorde ook niet tot de mogelijkheden. Conclusie: het bedrijf levert producten die niet voldoen en vervolgens moet de klant zelf maar regelen dat ze omgeruild kunnen worden. Wat mij betreft absoluut slechte service en voor mij reden om de vensterbanken voor de bovenverdieping elders te bestellen.

+ Zorg dat de kwaliteit van de producten intern wordt gecontroleerd voordat deze bij de klant terechtkomen. + Verbeter de aftersales. Een goede koopervaring had reclame voor het bedrijf opgeleverd.

Beste heer Leppers, Wat vervelend dat uw ervaring bij ons niet in alle opzichten positief is geweest. Wij begrijpen dat het voor u de minste moeite was geweest, als wij de klacht op hadden kunnen lossen door de producten bij u thuis om te ruilen. Dat is echter onmogelijk, zoals eigenlijk bij elke winkel waar producten besteld kunnen worden. Producten die door klanten bij ons magazijn opgehaald zijn, moeten helaas ook op diezelfde locatie worden omgeruild. Ook is het niet reëel om eventuele reiskosten te vergoeden. Wij hopen dat de nieuwe materialen die aangeboden zijn in elk geval bevallen en u er lange tijd plezier van zult hebben. Met vriendelijke groet, Vensterbank-Natuursteen.nl

Pluspunten

Snel en correct (qua klantenbenadering en maatvoering van de producten)

Pluspunten

Goede, scherpe prijs en prima klantenservice. Achterafbetaling bij maatwerk.

Ik had een prima ervaring maar als ik iets moest noemen, zouden nog meer afhaalpunten nog makkelijker zijn. (alhoewel ons dichtstbijzijnde afhaalpunt met 6 kilometer echt niet ver te noemen is)

Pluspunten

Prima service, en goed contact via de mail

Pluspunten

Snelle levering en meednken over het afleverpunt

Pluspunten

Netjes geregeld allemaal en mooi product

Pluspunten

Netjes geleverd als afgesproken.

Pluspunten

Goede prijs/kwaliteit en handig dat het op maat gemaakt wordt.

Handig om een bevestigingsmail te ontvangen en of inzicht in status bestelling.

Pluspunten

Wij zijn erg tevreden over de vensterbanken die we hebben besteld. Snel geleverd voor een goede prijs.

Pluspunten

Mooi product, goede levering en service.

Over vensterbank-natuursteen.nl

Nieuwe vensterbanken of dorpels bestellen doe je niet zomaar. Het zijn zeer duurzame producten die voor lange tijd beeldbepalend zijn in een woning. Een persoonlijk en gedegen advies is wat ons betreft daarom ook vanzelfsprekend. Heeft u weinig of geen bouwtechnische kennis? Geen probleem! Ons ervaren team beschikt over de juiste expertise om met u mee te denken. Op die manier komen we altijd tot de beste oplossing voor uw woning, voor de scherpste prijs. Bel, app of mail onze klantenservice medewerkers Fiona, Marieke, of Willem voor een meedenkend en gedegen advies! Mail: info@vensterbank-natuursteen.nl Bel: 085 210 35 42 App: 06 25 47 29 02