Mooi product en goede levering.

Het duurde even voor het product bij het afhaalpunt binnen was (wat ik overigens niet zo gek vind) maar zag er erg mooi uit.

Goed contact, netjes geleverd

Goed advies gehad over levering, goede afwerking en ziet er allemaal mooi uit. We zijn erg tevreden.

Prima levering al de volgende dag na bestelling op aflever punt

Heb nog gebeld voor aanvullende info over o.a. Boren in materiaal. Vakkundig geholpen aan de telefoon en na inwinnen van info keurig teruggebeld.

Goede kwaliteit voor een scherpe prijs

Online besteld en keurig op tijd geleverd

Snel en duidelijk geholpen

Kreeg vrij snel een antwoord op mijn vraag om een offerte. Ook bestellen en het leveren ging soepel. Doen wat ze zeggen.

Gewoon weg fantastisch

Voor de afwerking van mijn douche een nieuwe dorpel nodig. Via hier de juiste lengte dikte en kleur Makkelijk te bestellen en snel binnen. Dus als ik in de toekomst weer wat nodig heb weet ik waar ik moet zijn Robert

Vlotte levering en voor een goede prijs

Ik beveel dit bedrijf van harte aan. Komen afspraken na en komen met gedegen advies.

zeer snel! mooi product

zeer snelle levering mogelijk, zelf eerder dan de aangegeven tijd op de website! mooi product op maat gemaakt

Duidelijke instructie op website en afhaalpunt in de buurt. Waar we zeer vriendelijk zijn geholpen. Voor herhaling vatbaar.

Duidelijke site, ruime keuze, snelle en nette levering!

Ik heb zwarte stenen vensterbanken besteld en deze zijn snel en netjes geleverd. Kealiteit is super, met een goede slijpschijf goed te zagen. Iedereen die binnenkomt bij mij vind het supermooi. Al met al, superwinkel, vriendelijke medewerkers, topproduct! Beveel jullie zeker aan!

Keurig werk afgeleverd

Zeer goed zowel de informatie over het verloop van het proces als de aflevering van het product. Ik ben zeer tevreden.

Snel en vakkundig

7 vensterbanken besteld, zorgvuldig gemaakt en geleverd

Goede service en goede prijs

Vlotte levering bij afhaalpunt. Één vensterbank was gebroken tijdens transport, maar binnen enkele dagen stond er een nieuwe klaar.

Mooi en stevig product!

Simpel via internet een vensterbank op maat kunnen bestellen. Ik kreeg netjes een belletje dat ik deze kon ophalen bij het door mij gekozen afleverpunt. De vensterbank is van goede kwaliteit, mooi op maat gemaakt en is prachtig! Bovendien voor een mooie prijs. https://vensterbank-natuursteen.nl/ is een echte aanrader!

Zeer tevreden over product en levering

Geen gedoe, bestellen en slechts heel even geduld voor de levering van een op maat gemaakte vensterbank. Betalen bij afhalen, prima geregeld.

Zowel de website als de bestelling en de levering, allemaal vlekkeloos.

Uitstekende service en goede kwaliteit

Wij hebben inmiddels drie keer een bestelling geplaatst en alle drie naar tevredenheid. Twee keer zijn we uiterst vriendelijk ontvangen op de locatie in Someren en de laatste bestelling hebben we afgehaald bij een pick up point. Steeds weer was er niets aan te merken op de bestelling. Alles klopt. Prima prijs, goede kwaliteit en topservice.

Juiste maat, goed product en tijdige levering op afhaal adres vlak in de buurt.

goede kwaliteit

Er wordt een goede kwaliteit natuursteen geleverd, geen putten of slecht afgewerkt delen, prima! Ook het maatwerk is binnen de toleranties!

Super mooie vensterbanken.

Goed contact gehad, snelle levering. Top👍

Mooi product!

De wc plateaus zijn zeer mooi, afmetingen doorgegeven zijn perfect uitgevoerd. Contact was prima en reageren direct op vragen. Het afleveren in het zuiden was erg handig, het duurde even maar we zijn zeer tevreden.

Top product voor nette Prijs.

Goede en duidelijke communicatie. Netjes gemaakt en optijd geleverd.

Goede service maar geen precisiewerk

Vensterbank uit 2 delen besteld. 1 deel was helaas 2 mm dunner dan het andere deel wat er lelijk uitzag. Daarnaast was de zaagsnede van het dunnere deel lelijk (gesplinterd). Na (prettig) contact hierover zijn 2 nieuwe delen opgestuurd. Nu wel beide delen even dik, maar in dit geval was de vensterbank 4 mm korter dan aangegeven. Geen wereldramp (kan het oplossen met bredere kitrand), maar ook niet echt netjes. Daarnaast een kras op het natuursteen. Bestellen, afhalen en service ging wel helemaal prima. Zou ze aanraden voor een simpele vensterbank die niet precies op maat hoeft en ga nog wel bestellen als ik geen precisiewerk nodig heb.

Duidelijke overzichtelijke website met mooie materialen

Vensterbanken besteld met best veel zaagwerk,maar alles paste perfect, maten net als op opgegeven tekening Levering ook snel. Ik had er voor gekozen om de vensterbanken in breda bij Trendia vloer en wand op te halen waar ik ook zeer vriendelijk geholpen werd. Ik zou vensterbanken natuursteen zeker aanraden.

het product voldeed aan de verwachting

ik wilde twee wastafelbladen volgens tekening en deze zijn ook zo geleverd.

Over vensterbank-natuursteen.nl

Nieuwe vensterbanken of dorpels bestellen doe je niet zomaar. Het zijn zeer duurzame producten die voor lange tijd beeldbepalend zijn in een woning. Een persoonlijk en gedegen advies is wat ons betreft daarom ook vanzelfsprekend. Heeft u weinig of geen bouwtechnische kennis? Geen probleem! Ons ervaren team beschikt over de juiste expertise om met u mee te denken. Op die manier komen we altijd tot de beste oplossing voor uw woning, voor de scherpste prijs. Bel, app of mail onze klantenservice medewerkers Fiona, Marieke, of Willem voor een meedenkend en gedegen advies! Mail: info@vensterbank-natuursteen.nl Bel: 085 210 35 42 App: 06 25 47 29 02