Alleen maar positieve ervaringen.

De afgelopen tijd heb ik 1 dorpel en 2 vensterbanken besteld. In alle gevallen was de communicatie goed te noemen. De aflevering was heel positief, exact de juiste maten en materialen zoals opgegeven bij de bestelling. Niets anders dan lof voor vensterbank-natuursteen.nl

Goed werk geleverd.

Na eerst proefstukjes voor de vensterbank te hebben aangevraagd (is een aanrader), hebben we een bestelling geplaatst via de maatwerkofferte. Prijsopgave kregen we snel retour. Na plaatsing van de order volgde een snelle levering. Afspraken over leverdatum zijn goed te maken. Kortom: wij zijn zeer tevreden over dit bedrijf.

Goed contact en prima medewerking bij vragen, goede prijs/kwaliteit.

Wij hebben bij vensterbank-natuursteen een vensterbank van natuursteen gekocht, die voor ons op maat is gemaakt. Bij de bestelling had ik abusievelijk een foute lengte opgegeven. Toen onze tegelzetter dit merkte hebben wij onmiddellijk telefonisch contact opgenomen en omdat we de order pas hadden geplaatst, was aanpassing nog mogelijk. Dat is door vensterbank-natuursteen onmiddellijk verwerkt en binnen een half uur hadden we een bevestiging met de nieuwe, goede maat via de mail. Heel coöperatief en heel vriendelijk. Bovendien is het een heel mooi product en vind ik de prijs echt heel goed, zeker met het op maat maken en afweren van de kanten. Top!!

Uitstekende kwaliteit!

Mooie kwalitatieve vensterbanken! Top om van te voren proefvensterbanken te kunnen ontvangen!

Ouderwets goede service!

Zo zie je ze nog maar weinig in het wereldwijde web! Erg duidelijke website. Snelle antwoorden op vragen, snelle levering en een goed product! Erg fijne shop! Zou hem van harte aanbevelen!

Levering op tijd ,mooi materiaal

Totaal ontzorgt door snelle reactie, heldere communicatie, snelle levering en perfect product!

Door aanvullende vraag van mijn klant dacht ik een planningsprobleem te hebben. Na een berichtje via de site perfect geholpen met een prima product waar min klant zeer tevreden mee is. Bij vergelijkbare situatie's in de toekomst ga ik mijn klanten jullie producten adviseren!

Bijzonder snel en zeer vakkundig geholpen.

Mijn bestelling kon zeer snel geproduceerd en verzonden worden. Goed overleg gehad, met mensen die er verstand van hebben.

Verwachtingen worden volledig ingevuld

Vaste prijs geleverd volgens belofte afmetingen volgens opgave

Snel en accuraat

Prima prijs kwaliteitsverhouding. Er zijn (zeer) lichte beschadigingen te vinden op de vensterbank maar ik durf het niet bij jullie te verhalen omdat ik het bekenden heb laten vervoeren.

snelle en goede levering

Snelle, goede en vriendelijke service. Zeer behulpzaam personeel.

Snelle levering, goede kwaliteit

Ondanks dat ik midden in de vakantie heb besteld, snelle levering.

Super goed, ze denken echt mee!

Diverse malen contact over hoe mijn bestelling het best kon worden uitgevoerd. Heel plezierig.

Perfecte uitvoering aan concurrentiele prijs

Materiaalkeuze gemaakt via website. Contact met bedrijf was erg prettig en professioneel. Kreeg hulp en waardevol advies bij planning. Opdracht werd perfect en snel uitgevoerd. Afhalen in afhaalpunt (winkel) was gemakkelijk en gratis. Een degelijk product tegen een erg aantrekkelijk prijs.

Vlotte bestelling, iets minder vlotte info over levering, kwaliteitsproduct!

Makkelijk te bestellen. Had wat meer proactiviteit verwacht aangaande de levering. Ik moest zelf paar keer bellen. Kwaliteitsproduct afgeleverd. Heel tevreden mee!

Het product wordt keurig geleverd. Het personeel is beleefd en komen afspraken na. Een bedrijf wat ik iedereen in mijn omgeving aanbeveel.

Goed materiaal dik tevreden goede en snelle service

Uitmuntend

Vlotte levering

Prijs kwaliteit uitstekend

Snelle levering zelfs persoonlijk gebeld om toch de levering in orde te laten komen.

Super communicatie en super service!

Heel goede prijs/kwaliteits verhouding van de producten, heel behulpzame medewerkers die helder en correct communiceren. In deze tijden is het zeldzaam geworden dat een bedrijf een extraatje doet voor de klant. Jullie doen het wel! Ook voor de particulier die slechts 1 vensterbank nodig heeft! Petje af! Alleen maar lof. Bij m'n volgende verbouwing reken ik zeker terug op jullie! Vriendelijke groeten, Andreas

Niet helemaal naar wens

Het zijn mooie venster banken . Die van mij bestaat uit 3 delen , maar die zijn niet allemaal even dik wat dus een beetje een slordig beeld geeft en dat is jammer. Bij aan bevelen heb ik nee ingevoerd wat niet juist is maar krijg het er niet meer uit ik zou het wel aanbevelen maar erbij zeggen dat als je vensterbank uit meerdere delen bestaat dat ze evt. niet allemaal even dik zijn

Goede en snelle service

Goede ervaring. Snelle levering!

Keurig bedrijf,goede service,doen wat ze zeggen.

Gewoon top

Uitstekend,

Alles verlopen zoals het hoort

Perfect voor een redelijke prijs👌👌

Uitstekende kwaliteit en alles volgens afspraak geregeld 👍👍

Over vensterbank-natuursteen.nl

Nieuwe vensterbanken of dorpels bestellen doe je niet zomaar. Het zijn zeer duurzame producten die voor lange tijd beeldbepalend zijn in een woning. Een persoonlijk en gedegen advies is wat ons betreft daarom ook vanzelfsprekend. Heeft u weinig of geen bouwtechnische kennis? Geen probleem! Ons ervaren team beschikt over de juiste expertise om met u mee te denken. Op die manier komen we altijd tot de beste oplossing voor uw woning, voor de scherpste prijs. Bel, app of mail onze klantenservice medewerkers Fiona, Marieke, of Willem voor een meedenkend en gedegen advies! Mail: info@vensterbank-natuursteen.nl Bel: 085 210 35 42 App: 06 25 47 29 02