Klant vriendelijk en Mooi product voor een goede prijs

Klant vriendelijk en een mooi product voor een redelijke prijs

Nette vensterbank, snel en niet duur.

De vensterbank zag er nog beter uit dan verwacht en en werd ook sneller geleverd dan gedacht.

Snelle en secure levering van vensterbanken

De vensterbanken via de website besteld en deze werden snel en tot op de mm nauwkeurig geleverd waardoor de plaatsing een makkie was.

Ik heb 2 vensterbanken besteld en die waren mooi optijd binnen en klantvriendelijkheid was ook top

Niet verder kijken, meteen doen!

Bij onze grote verbouwing horen ook 22 nieuwe vensterbanken. Naar de natuursteenhandel in de buurt gegaan. Offerte leek een beetje duur. Even internet checken. En ja hoor, bijna de helft goedkoper via vensterbank-natuursteen.nl. En naast de prijs ook een geweldige bereikbaarheid, vriendelijke dame steeds aan de lijn en een supersnelle en correcte levering. Ik heb een zeer goed gevoel overgehouden aan deze aankoop. Zal het echt iedereen aanbevelen!!!

Geweldige service

Snel, vakkundig en zeer service gericht. Antwoorden email dezelfde dag. Ik mijn geval werd een schade subliem afgehandeld.

Duidelijk en vriendelijk

Mooi product volgende bestelling komt eraan

Aanvraag offerte t/m levering verliep top!

Aanvraag van offerte tot en met levering verliep perfect! Bij vragen werd er heel snel gereageerd. En dat er werd afgeleverd in mijn woonplaats was de kers op de taart!

Super goede kwaliteit

Ik heb 2 vensterbanken besteld van verschillende breedte werd nog even netjes gevraagd of dit wel klopte goede service vensterbanken keurig in Haarlem op mogen halen goede service kwaliteit produkt

Mooie producten, communicatie kan iets beter

Duidelijke snelle communicatie bij het bestellen. Echter het afhaaLbericht moest ik zelf regelen. waar dit aan ligt weet ik niet, het afhaalpunt is ook een klant van hen neem ik aan. Verder staat wel op de site dat de dikte 2 mm kan variëren, echter betekende dit voor mij dat ik 2 mm er vanaf moest slijpen. Vind ik wel jammer en kost veel tijd.

Prima service en snelle levering

Zeker een aanrader!

eenvoudige handelingen

zowel internet of telefonies goed te doen Je krijgt wat je vraagt

Snel geleverd, goede kwaliteit

Makkelijk te bestellen, snel geleverd. Goed prijs/kwaliteit verhouding. Volgende keer weer

Snel geleverd goed produkt

Goed op maat gemaakt

Heel goeie kwaliteit en snelle levering.

Ik heb bij Vensterbank natuursteen een aantal tabletten besteld. De communicatie verliep zeer vlot alsook de levering. Zeer tevreden over de kwaliteit van de geleverde goederen.

Mooi product, goede service

Mooie drempels gekocht, staat prachtig bij onze estrikken

Prettig en snel geleverd.

Makkelijk te bestellen via de overzichtelijke website, en snel geleverd bij het ophaaladres.

Fijne correspondentie met Fiona. Zijheeft ons goed geholpen.

Mooi een de goede maat

Snel geleverd en geen verzendkosten top

Prima prijs en levering

Mooie vensterbanken netjes geleverd voor een redelijke prijs

Makkelijk online besteld

Online besteld zonder betaling......en snel geleverd bij tegelmaxx in Hengelo waar we het na een belletje van hun kant konden ophalen. Perfect toch!

Uitstekende service en kwaliteit

Uitstekende communicatie Snelle levering Goede kwaliteit Een aanrader

Mooie producten, goede service en kwalitiet!

Prima ervaring, goede service en de geleverde producten voldoen aan de verwachting.

Mooie natuur stenen vensterbank, goede service en levering. Zeer tevreden.

Zeer snelle levering, prijs zeer goed. Product zoals aangeven. In de ruimste zin erg tevreden.

Over vensterbank-natuursteen.nl

Nieuwe vensterbanken of dorpels bestellen doe je niet zomaar. Het zijn zeer duurzame producten die voor lange tijd beeldbepalend zijn in een woning. Een persoonlijk en gedegen advies is wat ons betreft daarom ook vanzelfsprekend. Heeft u weinig of geen bouwtechnische kennis? Geen probleem! Ons ervaren team beschikt over de juiste expertise om met u mee te denken. Op die manier komen we altijd tot de beste oplossing voor uw woning, voor de scherpste prijs. Bel, app of mail onze klantenservice medewerkers Fiona, Marieke, of Willem voor een meedenkend en gedegen advies! Mail: info@vensterbank-natuursteen.nl Bel: 085 210 35 42 App: 06 25 47 29 02