Ik had zelf de verkeerde tegel besteld. Prima geholpen en de volgende dag was het geld al terug gestort. Echt super. Daar kunnen veel bedrijven nog iets van leren.

Goede service, snel geregeld, mooie tegels, scherpe prijs.

Omdat ik wilde checken of de tegels geschikt zouden zijn voor mijn keuken, heb ik gebeld. Ben vriendelijk en duidelijk te woord gestaan en kreeg een kortingscode. Vervolgens werden de tegels gratis geleverd op een afhaaladres en wel ruim binnen de tien dagen die er maximaal voor stonden. Op dat adres hielp de eigenaar mee de tegels in mijn auto te laden. Blij met mijn mooie nieuwe keukenvloer.

Uitstekende service en goede kwaliteit!

Goede kwaliteit en vlotte communicatie! Zeker een aanrader en koop nog zeker tegels hier!

Vriendelijk verholpen aan de telefoon, Via site bestelling geplaatst, was op voorraad dus de levering ging ook vlot wat heel fijn was. Iedereen vind het prachtig de tegels, wellicht komen er meer klanten vanuit mijn kant😊 Nogmaals bedankt

Prima prijs, prima kwaliteit

Ik heb mijn tegels voor de badkamer hier besteld. Zeer veel keuze in de webshop. Toen mijn oog op een specifieke tegel gevallen was heb ik een sample aangevraagd. Deze werd zeer snel bezorgd. Ik hoefde alleen de verzendkosten te betalen. Bij de sample kreeg ik een tegoedbon voor de volgende bestelling. Vervolgens de tegels besteld en kon deze zeer snel ophalen bij een afhaalpunt bij mij in de buurt. Het werkt fantastisch!

Goede en snelle service!

Een monster kunnen bestellen, heel fijn! Meteen mijn bestelling geplaatst. Na wat vragen in een mail kreeg ik zeer snel en vriendelijk antwoord. Bezorging goed geregeld, precies wanneer het mij uitkwam,

Kwaliteitstegels voor een zeer gunstige prijs.

Specifiek tegels besteld voor mijn garagevloer, die keurig thuis zijn afgeleverd. Op het totaal van 330 tegels waren er 4 bij met een hoekje af, dus perfect. Zou bij dit bedrijf in de toekomst zeker weer tegels kopen.

Heel goed.

Zeer goede service, mijn bestelde materiaal stond al op een palletwagen klaar

Ben goed geholpen

Snelle service en goede tegels😄

Wederom supergoed geholpen

Alles perfect volgens afspraak

Stipte levering, geen op of aanmerking, zeer tevreden.

Snel geregeld

Luisteren en adviseren

Een heel mooi product met een uitstekende prijs

Goed en snel

Prima bedrijf, levert snel voor een goede prijs

Alleen een beetje raar als ik het laat bezorgen dan moest ik 55 euro betalen, ging ik het 5 km verder ophalen, was het gratis. Hoe komen die tegels in Oud Gastel vanuit oost Brabant. Had het gewoon zo gelijk kunnen afleveren.

Prettig contact, mooie tegels!!!

Zeer prettige communicatie en mooie tegels voor een scherpe prijs

Uitstekende service!

Storing op de website met de betaling in het weekend, maar is door de eigenaar meteen opgelost. Tegels zijn gereserveerd en snel geleverd.

Vriendelijke, zakelijke dienstverlening.

Goede Service

Super tevreden met telefonische informatie en de bestelling. Ook de bezorging is vlekkeloos gelopen. Heel happy met de keramische terrastegels porcelain 60x60.

Pluspunten

Goed advies, uitstekende service en afhandeling van bestellingen. Zeer goed geholpen door Bart. Van harte aanbevolen!

2 sterren: slechter dan verwacht

Pluspunten

De prijs van de tegels was prima.

Tegels laten afleveren bij een afhaalpunt. Deze winkel heeft geen koopavond dus ik kon ze niet direct ophalen. Daar was meneer eigenlijk helemaal niet blij mee. Ik moest ze eigenlijk dezelfde dag nog ophalen. Dit lukte mij niet aangezien ik fulltime werk en de winkel geen koopavond heeft. Vervolgens kreeg ik een ‘dreig’ mail dat als ik ze niet de volgende dag zou ophalen, de tegels buitengezet zouden worden. Ik ben ze de volgende dag gaan ophalen en ze stonden inderdaad buiten. Daarnaast waren er al 3 tegels gebroken. Al met al zou ik dit nooit meer zo doen.

Beste Les, Wat vervelend om te lezen dat de ervaring met onze webshop een vervelende is geworden door uw ervaring bij het afhaalpunt. Hoewel wij een positieve ervaring bij onze afhaalpunten zéér belangrijk vinden en deze derhalve ook zoveel mogelijk proberen te garanderen, hebben wij hier niet altijd invloed op. Helaas zijn wij van dit geval niet van op de hoogte gesteld en hebben wij daarom niet kunnen meekijken naar een passende oplossing voor u beiden. Ik wil u echter alsnog laten weten dat wij uw ervaring in elk geval gaan bespreken met het betreffende afhaalpunt, zodat hier in het vervolg niet op deze manier mee wordt omgegaan. Mochten we nog iets kunnen betekenen voor wat betreft de gebroken tegels, laat ons dit dan vooral weten.

Pluspunten

snelle levering. goed product

Pluspunten

Fijn bedrijf, doen wat ze beloven.

Over Tegel-uitverkoop.nl

Tegel-uitverkoop.nl is een initiatief en handelsnaam van Kerasom B.V. te Someren. Onze webshop richt zich uitsluitend op het verkopen van sterk afgeprijsde partijen van de groothandel in tegels Kerasom B.V.. Heeft u vragen over de diensten of producten van Tegel-uitverkoop.nl? Heeft u hulp nodig bij bestellen? Heeft u een klacht? Wij helpen u graag! Onze klantenservice is telefonisch te bereiken van maandag tot vrijdag van 08.30 tot 17.00 uur. Een mail sturen kan natuurlijk altijd, wij proberen hier binnen 24 uur op te reageren (weekend uitgezonderd). Bel: 085 210 35 47