Wij gaan onze badkamer renoveren en waren op zoek naar tegels met dezelfde afmeting als de bestaande tegels in onze badkamer. Gevonden bij tegel-uitverkoop! Goede service, keurig geleverd bij een afhaalpunt. Wij zijn erg tevreden!

Super om te horen dat je bij ons hebt kunnen vinden wat je zocht! Bedankt voor je review Reny!

Tevreden... een aanrader!

Besteld, afgehaald (netjes geholpen), goed product en niet duur. Kortom... TEVREDEN!

Wat leuk om te lezen dat je tevreden bent Paul! Bedankt voor het delen van je ervaring!

Door het toesturen van monsters kun je heel goed een keuze maken. De mogelijkheid om het af te halen bij een afhaalpunt, zorgt ervoor dat je geen onnodige kosten maakt. Hou dan wel rekening met een levertijd. Ik ben heel tevreden.

Bedankt voor de review Luz! Heel veel succes met het leggen van jullie nieuwe tegels!

Zeer prettige communicatie bij vragen

Ik ben naar de showroom in Panningen geweest. Daar kan je de tegels die je interessant vindt even echt bekijken. Niet alle tegels van de site staan daar standaard maar ze brengen ze er graag heen als je aangeeft welke je wilt zien. Aldaar ontdekte ik een verbeterkans in de link tussen de website en het bestellen na bezichtigen. Dit heb ik in een goed gesprek met de medewerker van de showroom en met de mensen achter de website besproken en het resultaat was dat zij nog betere service konden leveren en ik als beloning mijn tegels gratis thuis geleverd kreeg. Dat is het soort benaderbaarheid dat ik kan waarderen. Ik zal in de toekomst zeker aan Tegel-Uitverkoop denken als ik weer tegels nodig heb.

Wat fijn dat je via onze showroom de juiste tegels hebt gevonden en dat alles vlot is verlopen met de levering. Bedankt voor de goede review Lukas en leuk dat je in de toekomst weer bij ons zult langskomen!

Gewoon prima

Makkelijk besteld en geleverd bij een afhaalpunt in de buurt. Tegels die we hadden gekocht waren goed verpakt en van zijn van goede kwaliteit.

Wat goed dat jullie tevreden zijn met de tegels! Bedankt voor de review, Nadine!

5 sterren meer dan waard.

Goede, duidelijke en overzichtelijke site. Zeer mooie aanbiedingen waardoor wij met een beperkt budget toch zeer mooie keramische tegels konden kopen. Contact via mail en telefonisch goed in orde. Levering op afgesproken datum en tegels zijn netjes op pallets op parkeerplaats gezet. Wij zijn enorm blij met de tegels en het terras is inmiddels gelegd. Zelfs de hovenier vond de keraselect trend grau tegels erg mooi.

Hartelijk bedankt voor deze mooi en positieve review! Hier worden we heel blij van. Fijn om te lezen dat alles goed is verlopen en dat jullie tevreden zijn over de service en de tegels!

Na eerst een monster te hebben besteld daarna daadwerkelijk de bestelling geplaatst. Snelle levering en goed verpakt. Ik had gekozen voor afhalen bij een zaak in de buurt.

Wat fijn dat alles vlot is verlopen! Bedankt voor de goede review Natasja!

Mooie wandtegels voor keuken gescoord !

Wat leuk dat je bij ons de juiste tegels hebt kunnen vinden! Veel succes met plaatsen en bedankt voor de review!

zeer postief

wat je online ziet , is wat je krijgt ,, het is prima produkt en service. plus snelle levering..

Bedankt voor je review Linda, fijn dat je tevreden bent over onze producten en service!

Goede prijs voor de tegels en een snelle en vriendelijke klantendienst

Ik heb mijn tegels in natuursteen bij tegeluitverkoop besteld . Ik had eerst 5 tegel staaltjes besteld . Na de juiste keuze gemaakt te hebben heb ik de tegels vlot kunnen bestellen. Tevens een Snelle levering .

Goed om te lezen dat alles vlot is verlopen Peter! Succes met het plaatsen van de tegels.

Verademing

Een verademing dat er toch nog bedrijven zijn die service en klantvriendelijkheid hoog in het vaandel hebben. Kort gezegd: prima service en personeel. Wij zijn ook superbllij met de tegels die ons telefonisch zijn geadviseerd.

Zeer tevreden spot prijzen snelle service

Zeer tevreden tegels voor zeer lage prijs zeer snelle service netjes verpakt op pallet zal tegel uitverkoop zeker een aanrader als je tegels nodig hebt

Wat fijn dat je tevreden bent over onze service Patrick! Bedankt voor de review.

Snel en goede service

Service erg snel , ook snel en goed contact met klanten service en zelfs terugbellen binnen 10 min. Kortom top !!

Fjin om te lezen dat je blij bent met onze service Thierry! Bedankt voor de review!

Gewoon goed

Goed product, goede prijs, goede bezorging, Dus een één woord. Uitstekend.

Bedankt voor de complimenten Ron!

Heel goed geholpen, goede communicatie Zeer behulpzaam!

super tevreden

super tevreden over de materialen , de levering en over de service

Wat fijn om te horen, bedankt Sandy!

Prachtige tegels voor een spotprijs

Onze eerste keer dat we zelf de toilet hebben geregeld. Prachtige tegels voor een spotprijs ontvangen. Het aantal m2 was ook perfect, niet te veel overschot. We zijn zeer trots op onze nu chique toilet.

prima tegels

prima tegels prima prijsgeleverd bij afhaalpunt gratis

Geweldig en uitstekend

Tegels besteld, erg tevreden en vriendelijk personeel bij het afhalen. Goede kwaliteit zoals staat beschreven. Dit was de tweede bestelling die ik al had gedaan bij ze. Echt een aanrader

Samples werden snel verstuurd, met kortingsbon voor latere bestelling. De klantenservice was vriendelijk en goed bereikbaar, reageerden snel. Vlotte levering van mijn bestelling.

Eerst een aantal stalen besteld, deze werden snel geleverd. De afmeting van de stalen is goed om een juiste indruk te krijgen. Vervolgens tegels besteld en op een afhaalpunt laten leveren. Ook deze bestelling is snel en netjes geleverd! Ook de tegels voor de andere ruimtes in huis zullen wij hier bestellen!

goede ervaring en snelle levering

Snelle levering en erg handig dat je eerst een sample kan bestellen

Al lang de beste

Heb in 2001 al de badkamer en wc laten betegelen en plavuizen laten leggen in de woonkamer en keuken. In 2022 nog tegels voor de badkamer wegens verbouwing kunnen na bestellen. Ook tegels 60x60 besteld voor het balkon. Heel vriendelijk en goede service. Zeer tevreden over dit bedrijf. Volgende keer weer.

Heldere communicatie en snelle levering

De tegels die ik had besteld betrof een restpartij. Ik werd snel geïnformeerd over het feit dat het totaal pakket twee tinten bevatte. prettig overleg hierover en vervolgens een zeer snelle bezorging bij het afhaalpunt. Tegels zijn in prima staat.

Betrouwbaar perfect

Je word goed op de hoogte gehouden waar je bestelling is.

Over Tegel-uitverkoop.nl

Tegel-uitverkoop.nl is een initiatief en handelsnaam van Kerasom B.V. te Someren. Onze webshop richt zich uitsluitend op het verkopen van sterk afgeprijsde partijen van de groothandel in tegels Kerasom B.V.. Heeft u vragen over de diensten of producten van Tegel-uitverkoop.nl? Heeft u hulp nodig bij bestellen? Heeft u een klacht? Wij helpen u graag! Onze klantenservice is telefonisch te bereiken van maandag tot vrijdag van 08.30 tot 17.00 uur. Een mail sturen kan natuurlijk altijd, wij proberen hier binnen 24 uur op te reageren (weekend uitgezonderd). Bel: 085 210 35 47