Samples werden snel verstuurd, met kortingsbon voor latere bestelling. De klantenservice was vriendelijk en goed bereikbaar, reageerden snel. Vlotte levering van mijn bestelling.

Eerst een aantal stalen besteld, deze werden snel geleverd. De afmeting van de stalen is goed om een juiste indruk te krijgen. Vervolgens tegels besteld en op een afhaalpunt laten leveren. Ook deze bestelling is snel en netjes geleverd! Ook de tegels voor de andere ruimtes in huis zullen wij hier bestellen!

goede ervaring en snelle levering

Snelle levering en erg handig dat je eerst een sample kan bestellen

Al lang de beste

Heb in 2001 al de badkamer en wc laten betegelen en plavuizen laten leggen in de woonkamer en keuken. In 2022 nog tegels voor de badkamer wegens verbouwing kunnen na bestellen. Ook tegels 60x60 besteld voor het balkon. Heel vriendelijk en goede service. Zeer tevreden over dit bedrijf. Volgende keer weer.

Heldere communicatie en snelle levering

De tegels die ik had besteld betrof een restpartij. Ik werd snel geïnformeerd over het feit dat het totaal pakket twee tinten bevatte. prettig overleg hierover en vervolgens een zeer snelle bezorging bij het afhaalpunt. Tegels zijn in prima staat.

Betrouwbaar perfect

Je word goed op de hoogte gehouden waar je bestelling is.

Netjes geleverd en afgehandeld

Als ik weer tegels nodig heb of een kennis zal ik jullie zeker aanbevelen

Mijn bestelling werd na 2 dagen al geleverd. Was er super blij mee en uitstekende service. Ondertussen zijn de tegels geplaatst en ben verliefd op de tegels :)

Alles prima, goede kwaliteit en service

Bestelling vlot afgehandeld en voldeed aan alle verwachtingen.

Correcte en vlotte service

Snelle levering. Alles volgens afspraak wat ik niet gewend ben. Het is in 1 woord gewoon TOP

Topservice en kwaliteit

Ik had Norway aanvullende tegels nodig om de toiletruimte te vergroten en ze hadden dezelfde bij Tegel-uitverkoop. Proefmonster aangevraagd. Voor de zekerheid. Ook goed bereikbaar per mail en telefoon.

Levering op gevraagde dag. Super vriendelijke klantenservice. Tegel zoals op foto. 1 woord tegels nodig zeker eens kijken op deze zaak.

Prima geregeld

Mijn bestelling stond keurig klaar en ik werd ook nog geholpen met inladen; fijne snelle actie!

Goede producten, goede service, goede prijs.

Zowel het aanvragen van de samples als de bestelling en verzending van de tegels ging zeer voorspoedig. Kwaliteitstegels voor een lage prijs, korte levertijd en prima service. Tegeluitverkoop.nl is een goed concept.

Tio, goede prijs, snelle levering naar het afhaalpunt en ok daar ging het afhalen soepel

Goede prijs voor zeer mooie tegels die in goede staat zijn afgeleverd bij het afhaalpunt

Echt super

Snel geleverd en denken met je mee. Ik had 2 pakken extra nodig terwijl de voorraad op was maar ze hebben het toch nog kunnen regelen echt super erg blij mee!

Heel blij met mijn tegeltjes!

Dit zeg ik niet om wat je kan winnen, maar de levering incl. de verpakking ervan was goed. Een dikke 10 dus

Gewoon goed

Bijbestellen geen probleem, aantal ook niet en netjes geleverd, en met ophalen helpen ze ook gewoon mee. GEWOOn GOED

Duidelijke website. Veel keuze. Interessante aanbiedingen zonder haken en ogen. En een snelle levering.

Snel duidelijk en mooie tegel

Een kleine bestelling maar wel goede service. Ook de woonwinkel die als afleveradres fungeerde deed goed haar best dit 1 pakketje eerder van de stelling te pakken.

Snel bereikbare klantenservice. Er was 1 tegelvel te weinig geleverd die zonder problemen met mijn tweede bestelling is geleverd. Zeer tevreden over de prijs van de minitoki mozaïek tegeltjes voor mijn keuken die bij de gangbare tegelzaken erg duur zijn.

Mooie mozaïek tegels voor een scherpe prijs!

Erg tevreden met onze mooie mozaïek tegels. Goed te plaatsen in de badkamer. Daarnaast scherp geprijsd zodat het ook voor de portemonnee leuk blijft.

zeer prettig

bij transport waren een aantal tegels gebroken. Geen probleem, het werd netjes opgelost.

Ambachten 4

5711 LC Someren

085 210 35 47

Over Tegel-uitverkoop.nl

Tegel-uitverkoop.nl is een initiatief en handelsnaam van Kerasom B.V. te Someren. Onze webshop richt zich uitsluitend op het verkopen van sterk afgeprijsde partijen van de groothandel in tegels Kerasom B.V.. Heeft u vragen over de diensten of producten van Tegel-uitverkoop.nl? Heeft u hulp nodig bij bestellen? Heeft u een klacht? Wij helpen u graag! Onze klantenservice is telefonisch te bereiken van maandag tot vrijdag van 08.30 tot 17.00 uur. Een mail sturen kan natuurlijk altijd, wij proberen hier binnen 24 uur op te reageren (weekend uitgezonderd). Bel: 085 210 35 47