Kwaliteit en service voor budget-prijs!

Fijn dat je monsters via de post kunt bestellen. Daarna zonder twijfel verschillende partijen tegels besteld, allen zeer de moeite waard en voor een fractie van de prijs die je er normaal voor zou betalen. Top!

Super service , snel geleverd

Super mooie tegels zoals op plaatjes afgebeeld zo ook ontvangen. Zeer duidelijke foto’s . Super tevreden

Mijn ervaring met Tegeluitverkoop: uitmuntend!

Verkeerde tegels gekocht, zonder problemen konden deze geruild worden voor de goede maat, waarbij factuurbedrag per omgaande is verrekend. Perfecte en vloeiende service!

Mooie levering van tegels

Mooie en nette tegel Eerst proefstuk laten opsturen. Erg tevreden en toen een lading besteld

Super service en denken met je mee

Een heel mooie tegel gekregen tegen een heel mooie prijs. In eerste instantie twee tegels besteld om te bekijken. Die waren het niet uiteindelijk zonder monster maar met heel goede hulp van Fiona kunnen beslissen. Alles liep heel voorspoedig en snel. Super blij met mijn aankoop. Ik ga er zeker meer bestellen.

goede kwaliteit en service

Al meerdere malen heb ik bij tegel-uitverkoop mijn tegels gekocht. Uitstekende kwaliteitstegels voor een schappelijke prijs en de service is ook zoals het hoort. Kortom ook voor mijn volgende project ga ik naar tegel-uitverkoop.

Top !

Mooie tegels, netjes geleverd.

Ik ben heel blij met mijn aankoop. Een goede prijs en gratis levering in de buurt. Een medewerker belde toen de bestelling op te halen was en ik kreeg ook nog een mail. Aanrader!

Super correcte en snelle levering!

De tegels werden zeer snel geleverd. Een zeer goede ervaring was het bestellen van een tegel - een voorbeeld. Ze zijn al geplaatst en zien er geweldig uit in mijn nieuwe veranda. Bedankt voor de correct houding! Ik zal opnieuw bestelen. Ik raad het ten zeerste aan!

Super tevreden over de snelle levering

Bestelling gedaan en laten afleveren bij een afhaalpunt. Snelle levering en zeer tevreden over het product. Een aanrader om hier te bestellen!

Goed en prima product

Fijne en goede afwikkeling. Top bedrijf

Exellent seller

De prijzen waten goed en de service beter

super goed

naa een bestelling te hebben geplaatst was de afhandeling zeer tevreden stellend en de afhaalpunt goed te bereiken top.

Goede prijs, goede service, gewoon goed!

alles klopte

goede site, goed produkt, goede prijsstelling, mededenkend met de klant.

Verrassend groot assortiment, scherpe prijzen

Geweldig assortiment in alle soorten van tegels.goede prijs en zelfs kleine leveringen zijn zonder verzendkosten af te halen op bepaalde adressen in het hele land.

Prima en correct geholpen

Tegel was mooier dan we dachten toen nog meer gekocht

Kwaliteit goed, snel geleverd, maar levering zelf is erg duur

Tegels zijn goed en worden snel geleverd, maar verzendkosten zijn extreem hoog. Transporteur 'dumpt' tegels ook nog gewoon op straat i.p.v. netjes achter het huis neer te zetten.

Snelle afhandeling van mijn bestelling .

Prettige zaak om tegels te kopen snelle levering en sympathieke communicatie mooie kwaliteit tegels en een mooie prijs. Een enthousiaste vriendin vindt het zo mooi en heeft besloten om ook haar huis te betegelen. Wie weet volgen er nog meer . Het is een wijs besluit om naar tegel uitverkoop te gaan.

Klantvriendelijke medewerkers die met je meedenkenen denken.

Na de website te hebben bekeken, had ik nog wat vragen. Telefonisch goed geholpen en geadviseerd. Er werd ook met mij meegedacht over de locatie van levering. Zeker niet onbelangrijk, de tegels zijn top! Zeker de moeite waard om te bekijken als je opzoek bent naar tegels voor een goeie prijs.

prima kwaliteit voor een lage prijs

Tegels gekocht en afgehaald bij ophaalpunt, kwaliteit doet niet onder voor duurdere tegels

zeer tevreden

Duidelijk en vlug geleverd. En natuurlijk de laagste prijzen.

Super!!

Prachtige tegels, goede kwaliteit, top levering in de buurt, goede communicatie. Erg blij met het eindresultaat! Dus in 1 woord: SUPER!

Prima, vlotte levering

Prijs/kwaliteit zeer goed ! Op 50 vierkante meter 60x30 terrastegels 2 cm dik, enkel een 8 tal tegels met brokje eruit, dus klein verlies. Anderzijds keramisch mooie tegel, grts

Over Tegel-uitverkoop.nl

Tegel-uitverkoop.nl is een initiatief en handelsnaam van Kerasom B.V. te Someren. Onze webshop richt zich uitsluitend op het verkopen van sterk afgeprijsde partijen van de groothandel in tegels Kerasom B.V.. Heeft u vragen over de diensten of producten van Tegel-uitverkoop.nl? Heeft u hulp nodig bij bestellen? Heeft u een klacht? Wij helpen u graag! Onze klantenservice is telefonisch te bereiken van maandag tot vrijdag van 08.30 tot 17.00 uur. Een mail sturen kan natuurlijk altijd, wij proberen hier binnen 24 uur op te reageren (weekend uitgezonderd). Bel: 085 210 35 47