Snelle levering, goede service.

Prima, kwaliteit, snelle service, heel tevreden.

Bestelling verliep prima, krijgt bericht als de bestelling klaar staat. Ook hebben we proeftegels besteld, dat was erg fijn om de juiste tegel te kiezen. Volgende keer weer!

Snelle levering tegen prima prijs

Gemak van een lokaal afhaalprijs, prima ondersteuning (telefonisch) en een prima prijs

Goede kwaliteit

Super zelfs de levering was goed

Niets op aan te merken

Bestelling gedaan, keurig op de hoogte gehouden. Afgehaald in de buurt. Supermooi

prettige zaak

Fijn contact, zorgvuldig

Mooie tegels, snelle levering en mooie prijzen.

Snel en goedkoop, echter ongelijke tegels

Ze zijn goedkoop en leveren snel. Bleek echter dat de tegels niet gelijk zijn en ook niethaaks. Heb dus veel moeten "smokkelen. Je praat over een milimeter hier, maar toch....

Super service!!

Overzichtelijke website, handige monsteraanvraag met kortingscode. Handige Gratis bezorgservice bij een tegelhandeelin de buurt!! Bedankt en tot de volgende klus!! Groetjes Mark.

Mooie tegels en snel geleverd

Omdat wij de tegels het liefst met terugwerkende kracht zouden ontvangen waren wij blij verrast dat ze eerder werden geleverd dan was aangegeven in het bestel proces. En de tegels waren mooier dan verwacht. Kortom perfect

Bereikbaar, snelle reactieven mooie prijs

Bezorging ging soepel, bestellen gaat makkelijk en helemaal mooi is dat je een proefstukje kan bestellen op de website

Mooi product, goede service

Product voldoet geheel aan de verwachtingen, vriendelijke service bij afhaalpunt Da Vinci in Arnhem

Prima tegels voor een mooie prijs, goede services!

Wij hadden tegels nodig voor de toiletruimte. Er waren mooie aanbiedingen voor weinig m2. De prijs kwaliteit verhouding is prima. Kopen correct hun afspraken na. Een aanrader om je tegels te kopen!

Genoeg keus, Simpel te bestellen, vrij snel antwoord op je mail. Wij hadden besteld en kregen netjes een mail dat er een actie nog niet vermeld stond op hun site en de prijs wat we te veel betaald hadden terug gestort kregen op onze rekening(waar maak je dit nog mee).

Zeer klantvriendelijk en snelle levering ! Zeker een aanrader !!

Ik had zelf de verkeerde tegel besteld. Prima geholpen en de volgende dag was het geld al terug gestort. Echt super. Daar kunnen veel bedrijven nog iets van leren.

Goede service, snel geregeld, mooie tegels, scherpe prijs.

Omdat ik wilde checken of de tegels geschikt zouden zijn voor mijn keuken, heb ik gebeld. Ben vriendelijk en duidelijk te woord gestaan en kreeg een kortingscode. Vervolgens werden de tegels gratis geleverd op een afhaaladres en wel ruim binnen de tien dagen die er maximaal voor stonden. Op dat adres hielp de eigenaar mee de tegels in mijn auto te laden. Blij met mijn mooie nieuwe keukenvloer.

Uitstekende service en goede kwaliteit!

Goede kwaliteit en vlotte communicatie! Zeker een aanrader en koop nog zeker tegels hier!

Vriendelijk verholpen aan de telefoon, Via site bestelling geplaatst, was op voorraad dus de levering ging ook vlot wat heel fijn was. Iedereen vind het prachtig de tegels, wellicht komen er meer klanten vanuit mijn kant😊 Nogmaals bedankt

Prima prijs, prima kwaliteit

Ik heb mijn tegels voor de badkamer hier besteld. Zeer veel keuze in de webshop. Toen mijn oog op een specifieke tegel gevallen was heb ik een sample aangevraagd. Deze werd zeer snel bezorgd. Ik hoefde alleen de verzendkosten te betalen. Bij de sample kreeg ik een tegoedbon voor de volgende bestelling. Vervolgens de tegels besteld en kon deze zeer snel ophalen bij een afhaalpunt bij mij in de buurt. Het werkt fantastisch!

Goede en snelle service!

Een monster kunnen bestellen, heel fijn! Meteen mijn bestelling geplaatst. Na wat vragen in een mail kreeg ik zeer snel en vriendelijk antwoord. Bezorging goed geregeld, precies wanneer het mij uitkwam,

Kwaliteitstegels voor een zeer gunstige prijs.

Specifiek tegels besteld voor mijn garagevloer, die keurig thuis zijn afgeleverd. Op het totaal van 330 tegels waren er 4 bij met een hoekje af, dus perfect. Zou bij dit bedrijf in de toekomst zeker weer tegels kopen.

Heel goed.

Zeer goede service, mijn bestelde materiaal stond al op een palletwagen klaar

Ben goed geholpen

Snelle service en goede tegels😄

Wederom supergoed geholpen

Over Tegel-uitverkoop.nl

Tegel-uitverkoop.nl is een initiatief en handelsnaam van Kerasom B.V. te Someren. Onze webshop richt zich uitsluitend op het verkopen van sterk afgeprijsde partijen van de groothandel in tegels Kerasom B.V.. Heeft u vragen over de diensten of producten van Tegel-uitverkoop.nl? Heeft u hulp nodig bij bestellen? Heeft u een klacht? Wij helpen u graag! Onze klantenservice is telefonisch te bereiken van maandag tot vrijdag van 08.30 tot 17.00 uur. Een mail sturen kan natuurlijk altijd, wij proberen hier binnen 24 uur op te reageren (weekend uitgezonderd). Bel: 085 210 35 47