Ben goed geholpen

Snelle service en goede tegels😄

Wederom supergoed geholpen

Alles perfect volgens afspraak

Stipte levering, geen op of aanmerking, zeer tevreden.

Snel geregeld

Luisteren en adviseren

Een heel mooi product met een uitstekende prijs

Goed en snel

Prima bedrijf, levert snel voor een goede prijs

Alleen een beetje raar als ik het laat bezorgen dan moest ik 55 euro betalen, ging ik het 5 km verder ophalen, was het gratis. Hoe komen die tegels in Oud Gastel vanuit oost Brabant. Had het gewoon zo gelijk kunnen afleveren.

Prettig contact, mooie tegels!!!

Zeer prettige communicatie en mooie tegels voor een scherpe prijs

Uitstekende service!

Storing op de website met de betaling in het weekend, maar is door de eigenaar meteen opgelost. Tegels zijn gereserveerd en snel geleverd.

Vriendelijke, zakelijke dienstverlening.

Goede Service

Super tevreden met telefonische informatie en de bestelling. Ook de bezorging is vlekkeloos gelopen. Heel happy met de keramische terrastegels porcelain 60x60.

Pluspunten

Goed advies, uitstekende service en afhandeling van bestellingen. Zeer goed geholpen door Bart. Van harte aanbevolen!

2 sterren: slechter dan verwacht

Pluspunten

De prijs van de tegels was prima.

Tegels laten afleveren bij een afhaalpunt. Deze winkel heeft geen koopavond dus ik kon ze niet direct ophalen. Daar was meneer eigenlijk helemaal niet blij mee. Ik moest ze eigenlijk dezelfde dag nog ophalen. Dit lukte mij niet aangezien ik fulltime werk en de winkel geen koopavond heeft. Vervolgens kreeg ik een ‘dreig’ mail dat als ik ze niet de volgende dag zou ophalen, de tegels buitengezet zouden worden. Ik ben ze de volgende dag gaan ophalen en ze stonden inderdaad buiten. Daarnaast waren er al 3 tegels gebroken. Al met al zou ik dit nooit meer zo doen.

Beste Les, Wat vervelend om te lezen dat de ervaring met onze webshop een vervelende is geworden door uw ervaring bij het afhaalpunt. Hoewel wij een positieve ervaring bij onze afhaalpunten zéér belangrijk vinden en deze derhalve ook zoveel mogelijk proberen te garanderen, hebben wij hier niet altijd invloed op. Helaas zijn wij van dit geval niet van op de hoogte gesteld en hebben wij daarom niet kunnen meekijken naar een passende oplossing voor u beiden. Ik wil u echter alsnog laten weten dat wij uw ervaring in elk geval gaan bespreken met het betreffende afhaalpunt, zodat hier in het vervolg niet op deze manier mee wordt omgegaan. Mochten we nog iets kunnen betekenen voor wat betreft de gebroken tegels, laat ons dit dan vooral weten.

Pluspunten

snelle levering. goed product

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Fijn bedrijf, doen wat ze beloven.

Pluspunten

Chat via site was top direct antwoord op al u vragen en ze geven ook advies welke tegel dat het beste voor u is ben zeer tevreden en ook betaling is veilig en snelle levering en ben content met mijn nieuwe tegels thanks

Doe zo verder

Pluspunten

Voor weinig geld had ik de tegels die ik nergens kon vinden. Wel moest ik ze op een afhaal punt ophalen, maar dat was geen bezwaar. Ik werd prima op de hoogte gehouden via de mail. Perfect.

Ik zou geen verbeterpunten weten.

Niks

Pluspunten

Goede telefonische bereikbaarheid en service.

Geen

Pluspunten

Eerst een sample gekregen en daarna bestelling geplaatst. Kon het vrij snel afhalen bij het afhaalpunt. Geen verzendkosten. Ben erg tevreden

Pluspunten

Een hele snelle service tegen een zeer scherpe prijs

Pluspunten

ontzettend snelle levering. Zijn ook goed bereikbaar!

Pluspunten

Goedkoop en snel geleverd

geen

Ambachten 4 5711 LC Someren

085 210 35 47

Over Tegel-uitverkoop.nl

Tegel-uitverkoop.nl is een initiatief en handelsnaam van Kerasom B.V. te Someren. Onze webshop richt zich uitsluitend op het verkopen van sterk afgeprijsde partijen van de groothandel in tegels Kerasom B.V.. Heeft u vragen over de diensten of producten van Tegel-uitverkoop.nl? Heeft u hulp nodig bij bestellen? Heeft u een klacht? Wij helpen u graag! Onze klantenservice is telefonisch te bereiken van maandag tot vrijdag van 08.30 tot 17.00 uur. Een mail sturen kan natuurlijk altijd, wij proberen hier binnen 24 uur op te reageren (weekend uitgezonderd). Bel: 085 210 35 47