Goede reactie, netjes afgewerkt!

zeer positief!

Cadeau besteld voor mijn zus, een boodschap erbij gezet voor haar waaruit bleek dat ze jarig was, zonder dat ik het zelf om gevraagd had heeft Zin aan Tafel het zeer leuk verpakt! Mijn complimenten, zeer attent.

Hallo Peggy, Je bestelling die je savonds had geplaatst is de volgende dag door ons verzonden. Fijn dat ons initiatief om je kado feestelijk in te pakken is bevallen. De score zou vermoeden dat je niet geheel tevreden bent maar de toelichting is zeer vriendelijk. Dank je wel! Team ZIN aan Tafel

Breekbaar artikel perfect verpakt en snel geleverd

Räder Zweige-lamp met vogeltjes-silhouet is echt mooi en geeft sfeervol licht door het doorschijnende porselein aardewerk. Pittige prijs, maar toch zeker de moeite waard!

Duidelijke website, snelle levering

Zie titel

Klantgericht

Erg klantgericht!!

Ik werd enorm verrast door de attente mail dat mijn kado ook was ingepakt! Met een foto erbij!!

Prima winkel

Snelle en zeer correcte service

Onze bestelling werd zeer snel geleverd. Van de twee lampen bleek één helaas minder goed te werken. Dit werd direct opgelost door kostenloos een nieuwe op te sturen. Zeer goede service en communicatie.

Prachtige artikelen

Prima verpakt en voldeed helemaal aan mijn verwachting. Levering duurde wel langer maar dat was mede door DHL en de maatregelen Corona.

Perfect!

Supersnelle verzending, mooi product!

Super service!!

Ontzettend vriendelijk en snel geholpen!

Goede en snelle service.

netjes gestuurd

goede afwikkeling

alles volgens afspraak top

C

teleurgesteld in het product

Ik vind de afwerking van het product niet naar behoren , zeker niet voor deze prijs. Na het geven van mijn review wordt er door het bedrijf direct actie ondernomen, ik mag mijn product kosteloos terugsturen en er wordt naar een passende oplossing gezocht. Prima service dus het bedrijf scoort hiermee uitstekend en product gaat retour.

Goedemiddag, Wij waren door u niet op de hoogte gesteld dat het product niet bevalt. Dat is jammer want dan kunnen wij ook zaken niet oplossen. Fijn dat wij ondertussen samen tot een oplossing zijn gekomen. Aanvulling: vandaag uw produkt retour ontvangen. U gaf aan dat de afwerking van het produkt hopelijk slecht is en niet zo verkocht mag worden. Er is echter werkelijk niets aan de hand met het produkt. Als u wilt afzien van een aankoop kunt u het ook gewoon retour sturen zonder dit soort reviews te plaatsen. U krijgt uw geld namelijk binnen 14 dagen gewoon uw aankoopbedrag terug. Dit is een ongepaste en kinderachtige werkwijze. Met vriendelijke groet, Team ZIN aan Tafel

Goede en snelle levering

Vlot, prima, goed verpakt, mooie artikelen...

Prachtige tafelloper

Mooie spullen en goede service

Alles prima verlopen

Alles prima verlopen.

positieve ervaring :)

Mooie, correcte prijzen, snelle levering !

Besteld en de volgende dag al geleverd.

Mooi produkt. Goed verpakt. Op tijd binnen. (Niet de volgende dag maar wij worden dan ook wel heel veeleisend😊

Snel en goed.

Duurde week voordat er geleverd werd

Ik vind het anno 2020 echt niet kunnen dat je tijdens carnaval dicht bent als webshop zijnde. Het idee van een webshop is dat je gemakkelijk kunt bestellen en snel krijgt geleverd.

Goedendag, U heeft de 26e feb een order geplaatst en deze is 29 feb verzonden... Het klopt dat in de carnavalsweek uw bestelling langer heeft geduurd. Wij waren gesloten ivm vakantie. Dit was duidelijk op de website zichtbaar op elke pagina. Tevens hebben wij u een mail gestuurd na uw order met de uitleg en de optie om de order eventueel te annuleren. Dat wilde u niet. U gaat zeker nooit op vakantie? Achteraf zo klagen is kinderachtig. Bestel volgende keer liever elders.

Over ZIN aan Tafel

ZIN aan Tafel is een moderne en sfeervolle winkel voor leuke spullen in en om het huis, met een focus op tafelen, wonen en badkamer. Officieel dealer van onder andere Alessi, ASA, Fatboy, Schott Zwiesel, blomus, Räder, Millefiori, Serax, Cotton Ball Lights en Zone Denmark. U vindt de winkel in het centrum van Bergen op Zoom, maar kunt ook in onze zeer uitgebreide webshop winkelen!