Product naar verwachting, snelle levering

Precies zoals verwacht en vlot geleverd

Uitmuntend

Alle afspraken werden goed nagekomen.

Fijne Producten

Snelle levering en fijne producten.

Prima service, duidelijke communicatie

Na telefoontje snel besteld die lieve mini edisonlampjes van Fatboy. Heldere communicatie en conform afspraak geleverd, top!

Mooie spullen en webshop met personeel dat kan luisteren en je serieus neemt, een aanrader!

Goed, na klacht over niet duidelijk zijn van uiterste tijd van bestellen om iets de volgende dag in huis te hebben, werd mijn pakket als cadeau ingepakt en naar de jarige zelf gestuurd Samen tot een oplossing komen, mooi! Hoop wel dat er inmiddels op de website staat wat de uiterste besteltijd is!

Dank voor de aardige beoordeling en fijn dat we toch tot een oplossing zijn gekomen. U plaatste de bestelling om 17:45 en moest de bestelling de volgende dag in huis hebben (gaf u de volgende ochtend aan). De POSTNL punten sluiten tussen 17:30 en 18:00 uur dus dan is het voor ons niet haalbaar om de bestelling nog dezelfde dag bij POSTNL aan te bieden voor verzending.

Fijn shoppen!

Mooie, gebruiksvriendelijke website met duidelijke structuur. Eenvoudige bestelprocedure. Snelle levering. Top kwaliteit

Producten zijn net zo mooi als op de website . Snelle levering en goed verpakt .

Alles naar wens!

Direct een bevredigend en persoonlijk antwoord via de mail. En alles op het juiste dag geleverd. Zo hoort het 'gewoon'!

Top bedrijf

Ik heb een artikel bij deze bedrijf besteld .Deze werd keurig ingepakt en de volgende dag om 10 uur s'Morgens hadden we het binnen. En...wat een mooi handdoeken rek hebben we staan ,echt iets anders.Bedankt!

Beste Emilia, Dank voor de zeer vriendelijke en mooie beoordeling en heel veel plezier met het handdoekenrek. Team ZIN aan Tafel

Nette levering

De artikelen zijn netjes verpakt geleverd.

Snelle verzending

Snelle verzending, goed verpakt. Artikel naar wens.

Prima produkt

Verzendkosten

Nadat ik voor 80 euro mooie design mokken had gekocht, was 1 exemplaar binnen no-time stuk. Na mailContact kon ik een nieuwe krijgen, maar daar moest ik zelf de verzendkosten betalen. Onbegrijpelijk. Volgende keer koop ik direct bij de ontwerpen en niet meer bij een tussenpersoon / webshop.

Beste Inez, Zeer bijzonder om dit bericht te lezen. U had de mokken bijna 3 maanden in gebruik voordat u met de klacht kwam over een gebroken voetje van de mok . Dit kan door van alles veroorzaakt zijn, dus wellicht ook door verkeerd gebruik/stoten. Toch hebben wij u aangeboden om u gratis een nieuwe mok te geven. U ging akkoord met een deel van de verzendkosten (die voor ons hoger zijn en wij hierin ook coulant zijn) en deze heeft u ook betaald. Nu u de nieuwe mok in bezit heeft is achteraf klagen wel erg kinderachtig. Wij hebben het netjes in overleg met u geregeld en deze review en vele klaag mailtjes achteraf zegt meer over u dan over de wijze waarop wij de klacht hebben afgehandeld. Veel winkels hadden een gebroken mok niet eens vervangen. Team ZIN aan Tafel

mooie vogelgeluiden

Mooi huisje met vogelgeluiden, alleen jammer dat er 2 kleine gaatjes in het hout zitten. Prijs kwaliteit zakt dan wel.

Snelle levering en goede service!

Producten waren erg snel geleverd. Bestelling betroffen handgemaakte bordjes waarvan één toch wel erg afweek van alle andere bordjes. Mailtje gestuurd en ze hadden volledig begrip voor mijn punt. Zonder enig probleem een nieuw exemplaar toegestuurd gekregen. Hier kunnen veel bedrijven een voorbeeld aan nemen!

Is open aan de buitenkant

Bij bestelling niet te zien op de foto’s of beschrijving, maar de buitenkant die in weer en wind staat is open, zodat de wijzer van de thermostaat gevoelig is voor invloeden, te duur voor iets wat ik niet zal gebruiken.

Deze buitenthermometer is al lang in het assortiment bij Blomus en geliefd. Het is de bedoeling dat deze aan de buitenzijde open is om de juiste temperatuur aan te kunnen geven. Als het met b.v. glas zou zijn gedicht klopt de aangegeven temperatuur natuurlijk niet met de buitentemperatuur.

Snel en accuraat

Leuke winkel in het prachtige Berg op Zoom

Een aai over bolleke voor ZIN

Mooie producten, zorgvuldige communicatie over lichte vertraging (proactief).

mooi product

bestelling binnen een paar dagen thuis

Teleurstellend

Heel irritant. Bestel je iets wat op voorraad is. Blijkt de levertijd langer dan een maand.

Mooi product en snelle service

Mooi product en snelle service

Goede info over stand van mijn bestelling.

Ik bestelde een schwitzerbox en kreeg te horen dat mijn keuze niet meer voorradig was. Al heel snel kon toch het gevraagde geleverd worden.

Snelle en correcte afhandeling

Snel en correct geleverd!

Ik had mijn bestelling snel in huis, het was netjes verpakt.

Goede en snelle service!

Duidelijke website, snelle service en zeer goed verpakt verzonden. Top!

Over ZIN aan Tafel

ZIN aan Tafel is een moderne en sfeervolle winkel voor leuke spullen in en om het huis, met een focus op tafelen, wonen en badkamer. Officieel dealer van onder andere Alessi, ASA, Fatboy, Schott Zwiesel, blomus, Räder, Millefiori, Serax, Cotton Ball Lights en Zone Denmark. U vindt de winkel in het centrum van Bergen op Zoom, maar kunt ook in onze zeer uitgebreide webshop winkelen!