snel en perfect!

De ene dag besteld en de volgende reeds in goede orde ontvangen?

Gemak en snel

Ene dag besteld, andere al in huis.

top service

veel keuze prima vlugge levering en uitstekend afgeleverd....

Prima!!

Vertrouwd

Snelle levering, perfect verpakt!

Goed, heel snelle levering en alles was goed verpakt.

Deze webshop is een aanrader.

Persoonlijke service

Persoonlijke snelle service!

Ontzettend vriendelijk geholpen

Nadat ik telefonisch vriendelijk geholpen ben zijn we vanuit Tilburg gereden om te kijken na een lamp die nog op voorraad was. Helemaal na ons zin alleen wilde we hem graag in een formaat groter! Dat was geen probleem en meneer in de winkel heeft ons zo leuk en keurig geholpen daarbij!! Nogmaals bedankt voor de top service!! Groetjes Lisette

Beste Lisette, dank voor de aardige beoordeling en fijn te horen dat de lampen naar wens zijn!

Snel, duidelijk en netjes

Dit was mijn eerste bestelling bij Zin aan tafel. Ik was blij verrast met de service. Het pakketje was keurig verpakt en is snel geleverd.

Snel en foutloos

Prima, wat ik ook verwacht natuurlijk.

Leuke producten!

Prettige website, mooie artikelen, snel en keurig geleverd. Jammer dat de bestelling wat prijs betreft hoog moet zijn voor gratis verzending. 25,- vind ik een mooie grens.

Snelle levering en aantrekkelijk assortiment

Zeer snelle levering en aantrekkelijk assortiment.

Goed en snel

Maandag besteld dinsdag in huis, keurig verpakt!

Mooie producten, snelle levering

Alles snel en goed afgewerkt!

Goede communicatie, zeer klantvriendelijk

Na contact met de vraag waarom ik mijn pakket nog niet had ontvangen, bleek mijn pakket beschadigd en door het koeriersbedrijf teruggestuurd te zijn naar Zin aan Tafel. Vervolgens kreeg ik snel een nieuw pakket thuisgestuurd.

Goede ervaring!

Bestellen ging vlot. Goed geïnformeerd via de mail: bestelling, levering etc Mooi product Tip: de envelop zag er wat sneu uit. Voor een nog betere klantbeleving ook die wat ‘pimpen’.

vlot geleverd en het glaswerk was heel

Voor de eerste keer bij "zin aan tafel" glaswerk besteld. Vlotte en goed verpakte levering! Een aanrader!

dank voor de beoordeling

Goed, duidelijke communicatie.

Jammer

Jammer dat mijn bestelling later bezorgd werd door foutief huisnummer op de adressering

Dat was inderdaad een domme fout, maar gelukkig snel hersteld. In plaats van levering de dag na uw bestelling was uw bestelling 2 dagen later in huis.

De vogeltjes in mijn tuin zijn er blij mee😀

Goed, enkel aanbod op de website niet actueel.

Aanbod op de website niet acteel waardoor een deel van mij bestelling niet geleverd kon worden. Dit is wel netjes afgehandeld en uiteindelijk goed opgelost, wat fijn is.

Zeer goed 👍

Klantvriendelijkheid een 10

Na de bestelling een telefoontje gekregen of de bestelling als kadootje ingepakt mocht worden, super bedankt, dat is zeer attent.

Mooie kwaliteit

Mooie kwaliteit cortenstaal

Over ZIN aan Tafel

ZIN aan Tafel is een moderne en sfeervolle winkel voor leuke spullen in en om het huis, met een focus op tafelen, wonen en badkamer. Officieel dealer van onder andere Alessi, ASA, Fatboy, Schott Zwiesel, blomus, Räder, Millefiori, Serax, Cotton Ball Lights en Zone Denmark. U vindt de winkel in het centrum van Bergen op Zoom, maar kunt ook in onze zeer uitgebreide webshop winkelen!