Order en aflevering verliep vlekkeloos

Na online bestelling werd er direct contact opgenomen om een opmerking over kado te verifiëren. Dezelfde dag werd het kado ingepakt en wel , verzonden. Ik had het de volgende dag in huis. Perfecte service!

Prima snelle levering!

En ook nadat er een klein foutje was, was dat snel en netjes weer hersteld! Mooi assortiment, en mooie duidelijke webshop>

Alles was piccobello.

Ik heb niks aan te merken,alles was vlot en ben heel content met mijn aankoop

Prima in orde!

Sneller geleverd dan voorzien!

Snelle levering!

Snel gehandeld na een grote bestelling.

Hele goede service!

Helaas bleek het bestelde type niet leverbaar, maar ik werd direct netjes terug gebeld en mocht een andere uitzoeken (ook al was die duurder). Daarnaast werd ie ook nog mooi ingepakt omdat het een kadootje was. Top service!

Prima product

Een beetje duur, maar het er prachtig uit

Mooi product, goede communicatie rondom levering en snel geleverd

Goede webshop met een mooi assortiment

Goedtoegankelijke webshop. Uitstekende verpakking en levering!

Snelle en goede afhandeling bestelling

Goede en snelle afhandeling van mijn bestelling. Snelle levering, goed ingepakt. Kortom super!

Leuke webwinkel en snelle levering

2 mooie vazen besteld van Räder. Ik ben er erg blij mee.

Product naar verwachting, snelle levering

Precies zoals verwacht en vlot geleverd

Uitmuntend

Alle afspraken werden goed nagekomen.

Fijne Producten

Snelle levering en fijne producten.

Prima service, duidelijke communicatie

Na telefoontje snel besteld die lieve mini edisonlampjes van Fatboy. Heldere communicatie en conform afspraak geleverd, top!

Mooie spullen en webshop met personeel dat kan luisteren en je serieus neemt, een aanrader!

Goed, na klacht over niet duidelijk zijn van uiterste tijd van bestellen om iets de volgende dag in huis te hebben, werd mijn pakket als cadeau ingepakt en naar de jarige zelf gestuurd Samen tot een oplossing komen, mooi! Hoop wel dat er inmiddels op de website staat wat de uiterste besteltijd is!

Dank voor de aardige beoordeling en fijn dat we toch tot een oplossing zijn gekomen. U plaatste de bestelling om 17:45 en moest de bestelling de volgende dag in huis hebben (gaf u de volgende ochtend aan). De POSTNL punten sluiten tussen 17:30 en 18:00 uur dus dan is het voor ons niet haalbaar om de bestelling nog dezelfde dag bij POSTNL aan te bieden voor verzending.

Fijn shoppen!

Mooie, gebruiksvriendelijke website met duidelijke structuur. Eenvoudige bestelprocedure. Snelle levering. Top kwaliteit

Producten zijn net zo mooi als op de website . Snelle levering en goed verpakt .

Alles naar wens!

Direct een bevredigend en persoonlijk antwoord via de mail. En alles op het juiste dag geleverd. Zo hoort het 'gewoon'!

Top bedrijf

Ik heb een artikel bij deze bedrijf besteld .Deze werd keurig ingepakt en de volgende dag om 10 uur s'Morgens hadden we het binnen. En...wat een mooi handdoeken rek hebben we staan ,echt iets anders.Bedankt!

Beste Emilia, Dank voor de zeer vriendelijke en mooie beoordeling en heel veel plezier met het handdoekenrek. Team ZIN aan Tafel

Nette levering

De artikelen zijn netjes verpakt geleverd.

Snelle verzending

Snelle verzending, goed verpakt. Artikel naar wens.

Prima produkt

Verzendkosten

Nadat ik voor 80 euro mooie design mokken had gekocht, was 1 exemplaar binnen no-time stuk. Na mailContact kon ik een nieuwe krijgen, maar daar moest ik zelf de verzendkosten betalen. Onbegrijpelijk. Volgende keer koop ik direct bij de ontwerpen en niet meer bij een tussenpersoon / webshop.

Beste Inez, Zeer bijzonder om dit bericht te lezen. U had de mokken bijna 3 maanden in gebruik voordat u met de klacht kwam over een gebroken voetje van de mok . Dit kan door van alles veroorzaakt zijn, dus wellicht ook door verkeerd gebruik/stoten. Toch hebben wij u aangeboden om u gratis een nieuwe mok te geven. U ging akkoord met een deel van de verzendkosten (die voor ons hoger zijn en wij hierin ook coulant zijn) en deze heeft u ook betaald. Nu u de nieuwe mok in bezit heeft is achteraf klagen wel erg kinderachtig. Wij hebben het netjes in overleg met u geregeld en deze review en vele klaag mailtjes achteraf zegt meer over u dan over de wijze waarop wij de klacht hebben afgehandeld. Veel winkels hadden een gebroken mok niet eens vervangen. Team ZIN aan Tafel

Over ZIN aan Tafel

ZIN aan Tafel is een moderne en sfeervolle winkel voor leuke spullen in en om het huis, met een focus op tafelen, wonen en badkamer. Officieel dealer van onder andere Alessi, ASA, Fatboy, Schott Zwiesel, blomus, Räder, Millefiori, Serax, Cotton Ball Lights en Zone Denmark. U vindt de winkel in het centrum van Bergen op Zoom, maar kunt ook in onze zeer uitgebreide webshop winkelen!