Aan te bevelen!

Snelle levering, produkt perfect in orde

Keurig en snel ingepakte bestelling ontvangen

Bestelling was keurig met papier tegen breken ingepakt en folie met waarschuwing breekbaar erop. Snel in huis. Helemaal prima verzorgd.

Snelle accurate reactie en goed overleg

Snelle accurate reactie en goed persoonlijk overleg. Goede communicatie. Zeer tevreden

Goede service, mooi verpakt!

Altijd goed advies zonder opdringerigheid. Mooie collectie kado artikelen in allerlei prijsklassen, zowel voor heren als voor dames.. Meer dan een aanrader!

Hallo Mieke, Erg bedankt voor de mooie beoordeling. Fijn weekeinde en groeten, Team ZIN aan Tafel

Goede service, snelle levering

Alles was zoals beschreven op de site. Snelle levering!

Mooie producten, snelle reactie op vragen en keurig bezorgd.

Goed!

Geen klachten, goed geleverd

Vlotte levering

Leuke producten!

GEWELDIG

Topservice, goede kwaliteit en super tevreden

Fijne webwinkel. Goede service en snelle verzending.

Mijn bestelling is zeer correct in behandeling genomen!

Omdat het product tijdelijk uitverkocht was moest ik even een paar dagen langer wachten, maar dit werd goed gecommuniceerd met mij.

Super snelle levering. Uitstekend product

Ruim assortiment, snel en keurig verzonden

Ruim assortiment, snel en keurig verzonden

Leuke site, goede service

Zeer snelle service

Vlot (, 5 minuten) teruggebeld over beschikbaarheid product. Ging om een cadeau dat in overleg met de koper mooi werd ingepakt. Hartelijk dank hiervoor.

Perfecte levering

Perfecte levering

Mooi assortiment, snelle levering, goede service

Zeer tevreden met de aangekochte artikelen! Snelle levering en goede service, ik ben een tevreden klant.

Zin aan Tafel verdiend 5*

ZIN aan Tafel geef ik 5 sterren. Product die ik ontvangen heb (Blomus buiten thermometer Grado RVS) geef ik 4 sterren, omdat de wijzer vd thermometer niet aan beiden kanten met glas is afgedekt, maar helaas alleen aan 1 kant. Dat is niet op de foto te zien (het lijkt alsof de wijzer binnen gesloten glas zit. Verder erg mooi thermometer, is wel daardoor kwetsbaar.

Zeer snelle en correcte service en levering

Bestelde goederen werden snel geleverd na bestelling. Telefonisch op de hoogte gebracht dat het niet mogelijk was om alles in 1x op te sturen maar werd achteraf nagestuurd.

Snelle levering en ook nog heel attent ingepakt

Snelle levering en ook nog heel attent ingepakt

zeer correct gereageerd en zsm geleverd

na bestelling bleek dat er enige levertijd was. Hier ben ik direct over gebeld en geïnformeerd

Mooi assortiment!

Fijne site, mooie spullen, vriendelijke uitstraling

Mooi ingepakt

Zeer tevreden. Op de hoogte gehouden van de verzending. Erg prettig

Goeie communicatie, snelle afhandeling.

Ik kocht dessertbestek van Alessi. Was niet meer voorradig, maar ondanks de coronacrisis was alles in een mum van tijd besteld en verstuurd.

Supersnelle afhandeling en levering, mooi materiaal.

Heel blij met deze onderzetter/afdruiprek. Mooi en functioneel. Superhandig omdat het oprolbaar is. Neemt weinig plaats in.

Over ZIN aan Tafel

ZIN aan Tafel is een moderne en sfeervolle winkel voor leuke spullen in en om het huis, met een focus op tafelen, wonen en badkamer. Officieel dealer van onder andere Alessi, ASA, Fatboy, Schott Zwiesel, blomus, Räder, Millefiori, Serax, Cotton Ball Lights en Zone Denmark. U vindt de winkel in het centrum van Bergen op Zoom, maar kunt ook in onze zeer uitgebreide webshop winkelen!