Contact met hen opgenomen IVM werking toestel, kreeg zeer snel antwoord.

Klantvriendelijk!

Goede communicatie

Er werd goed gecommuniceerd over levertijd en de breekbare kop en schotel waren zeer goed verpakt voor verzending.

Mooi artikelen, correct verzonden.

Ik had diverse artikelen besteld met verschillende levertijden. Het duurde even, maar dat was ook correct vermeldt. Ik ben blij met mijn bestelling!

Goedemorgen Marloes, Ik zie dat u bij ons 1 product heeft besteld en uw bestelling is op dezelfde dag verzonden van plaatsing van uw order. Ik vermoed dus dat u wat dingen door elkaar haalt :-) Met vriendelijke groet, Team ZIN aan Tafel

Veel lof over de service van Zin aan Tafel !

Op zoek naar een Zwitschersbox bij Zin aan Tafel en twijfel of ik dit artikel, een verjaardagscadeau voor een zwager, wel op tijd in huis zou ontvangen, dacht ik, ik bel even, dan weet ik het zeker. Op woensdagmiddag gebeld met de vraag of ik de Zwitschersbox zaterdag zou kunnen ontvangen ivm het geplande verjaardagsfeest. De meneer die ik aan de telefoon kreeg was zeer vriendelijk. Hij zou het inpakken en over een half uur met de post meegeven. Donderdagmiddag, een dag later (!!) , hadden we hem in huis. Geweldig!!

Vriendelijk

Goed begrip over ruiling en snel geleverd.

Snelle bezorging!

Is zeker aan te bevelen!

Altijd even goed om prijzen van websites te vergelijken. Zo kwam ik bij ZIN aan tafel. Snelle levering, breekbare producten met veel zorg ingepakt.

Mooi product, punctuele levering

Vanaf het bestelmoment werden we goed op de hoogte gehouden van de levering. Alles klopte

Snel en klantgerichte service

Overzichtelijke website. Na mijn bestelling werd ik gebeld of, gelet op de feestagen, mijn aankopen als cadeau ingepakt moesten worden. Gratis service van het bedrijf. Top!

Snelle levering! Goed verpakt, helemaal top!

zeer nette service

De eigenaar belde of hij met aankoop als cadeau moet inpakken. Zeer vriendelijk, zeer snel ontvangen

Zeer tevreden!

Snel en zeer verzorgd!

Prima transactie

Alles volgens het boekje. Product is goed aangekomen en voldoet aan de verwachting.

Keurig en snel geleverd!

Zelfs gebeld of de kadootjes ingepakt moesten worden. Service…..

De oecanbox is geweldig, oogjes dicht, je waant je op zee De oceanbox was een cadeau, het was zo mooi verpakt en heel snel ontvangen!

Alles verliep heel erg goed. De vraag, na mijn bestelling, om een van de vogelhuisjes, ik had er twee besteld, als kerstcadeau in te pakken, vond ik zeer attent.

TOP

Mijn box met vogelgeluiden werkte niet goed. Ik kon de box retour zenden en heb een nieuwe gekregen én de porti hebben ze vergoed voor het terugzenden.

In een woord geweldig.

Mooie schaal tegen een goede prijs. Goed verpakt en snelle levering.

Geweldige service complimenten

Geweldige service complimenten

Blij

Blij met product, goedwerkende site, de communicatie en snelle levering.

fantastisch artikel, makkelijk besteld en snel geleverd.

Zeer tevreden klant.

Kan niet beter

Supersnelle levering van het bestelde. Al eerder goede ervaringen gehad. De winkel in Bergen op Zoom is ook een aanrader.

Wat een mooie sit!

Mijn bestelling werd de volgende dag gelijk geleverd. Mooi produkt , ik ben erg tevreden. Had teveel betaald en dat bedrag is gelijk teruggestort.

Goed geregeld.

Precies zoals op de website staat beschreven. Goed verpakt en de verzending is te volgen via track en trace.

Over ZIN aan Tafel

ZIN aan Tafel is een moderne en sfeervolle winkel voor leuke spullen in en om het huis, met een focus op tafelen, wonen en badkamer. Officieel dealer van onder andere Alessi, Fatboy, Schott Zwiesel, blomus, Räder, Millefiori, Serax, Cotton Ball Lights, IZIPIZI en Zone Denmark. U vindt de winkel in het centrum van Bergen op Zoom, maar kunt ook in onze zeer uitgebreide webshop winkelen!