Goede snelle correcte afhandeling en gelijk antwoord op mijn vraag, weekend

Assortiment, geeft inspiratie tot verfraaing leefomgeving.

Mooi product stijlvol ingepakt als cadeau.

Werd verrast door een attent telefoontje met de vraag hoe het bestelde product mocht worden ingepakt als cadeautje.

Mn bestelling online aangekocht. Spullen snel geleverd. Een en ander moest nog in elkaar gezet worden...duidelijk omschreven. Het handdoekrek functioneert naar behoren en het grote voordeel is dat ik geen gaten hoefde te boren in mn nieuwe badkamer...doel behaald.

Prima verzorgd; ook een telefonische vraag is vriendelijk beantwoord!

prima verzorgd; ook een telefonische vraag i.v.m. de batterijen van de Uyuni kaars 15 cm. is prima beantwoord. De 3 Uyuni stompkaarsen en de 2 diner kaarsen waren goed verpakt en goede service!

Nog leuker als ik dacht

Zou het zeker aan raden…

Ik had de Zwitscherbox op tijd

Mijn ervaring Over ZIN aan Tafel hangt af van de volgende kwestie. Ik heb de Zwitscherbox gekocht voor de nieuwe woning van mijn zoon en zijn vrouw. Vandaag vernam ik dat een vriend van hen mij voor is geweest. De Zwitscherbox is nog helemaal dicht, cellofaan zit er nog omheen, alleen heb ik de bon niet meer. Is het mogelijk dat ik de Zwitscherbox terugstuur en een tegoedbon ontvang. Ze kunnen dan zelf iets uitzoeken. Kunt u aangeven, hoe ik het pakje verstuur en waarnaar ik het moet versturen en of ik iets op het pakje moet zetten.

Producten volledig naar verwachting en order keurig en snel bezorgd!

Heel snelle en correcte levering van de bestelde artikelen. Producten voldoen geheel aan verwachting.

Voor eerste keer iets besteld, binnen paar dagen in huis. Fijn om hier iets te bestellen

Erg tevreden

Snelle levering en goede communicatie. Hierdoor al een tweede bestelling gedaan.

Goede prijs, goed verpakt en snel verzonden

Het hele koopproces is zeer vlot verlopen.

Heb zeer mooi, kwalitatief zeer goed bestek gekocht en het hele koopproces verliep heel goed. Als ik aanvulling op het bestek wil, zal ik zeker weer bij Zin aan Tafel bestellen.

uitmuntende service en klantgerichtheid

we hebben alleen telefonisch contact gehad, maar het aannemen van onze bestelling, de ongelooflijk snelle afwikkeling en zeer duidelijk en praktisch mailcontact maken de kennismaking met Zin aan Tafel tot een een uiterst plezierige. We gaan hen zeker eerdaags op hun locatie bezoeken, want we zagen op hun website een zeer uitnodigende collectie.

Alles is perfect!

Snelle levering, erg mooi verpakt Dank u

Snelle levering, goed verpakt

Helemaal goed!

Echt goede service, werken echt erg goed! Ik vroeg om cadeauverpakking en dat is gedaan. Ik ga er van uit dat ook in het pakje zit wat ik besteld heb, dan geef ik die vijfde ster ook nog erbij, zeker! (waarom nu nog niet: ik heb met andere (!) firma's de ervaring dat het bestelde niet ingepakt was en dat bleek pas toen de jarige het pakje openmaakte helaas. Dus ik ben voorzichtig...)

Prima communicatie, snelle levering, keurig verpakt.

Snelle en correcte levering

Zeer tevreden over de probleemloze levering

Snel antwoord! Snelle levering!

Helemaal top!

top service

Mooie website, makkelijk bestellen en snelle levering.....

Geen hindernissen o.i.d Prima verpakt item! Geen bijzonderheden, prima!

Perfect, timely delivery and great service

I ordered online and my parcel was delivered within the next couple of days. Perfect service, punctuality and possibility to track the parcel. Great service, will certainly order on Zin aan Tafel again!

Een aanrader!

Ik heb bij zinaantafel al een paar par keer een bestelling geplaatst tot mijn grote tevredenheid. De bestellingen zijn makkelijk te volgen en heel erg snel geleverd. Een absolute aanrader!

Twee glazen uit mijn bestelling waren niet op voorraad. Daarover ben ik gebeld en kon ik twee andere glazen uitzoek, waardoor er de volgende dag geleverd kon worden

Prim snelle service

Levering zoals afgesproken

Prima product met supersnelle levering

Prachtig en goed product

Over ZIN aan Tafel

ZIN aan Tafel is een moderne en sfeervolle winkel voor leuke spullen in en om het huis, met een focus op tafelen, wonen en badkamer. Officieel dealer van onder andere Alessi, Fatboy, Schott Zwiesel, blomus, Räder, Millefiori, Serax, Cotton Ball Lights, IZIPIZI en Zone Denmark. U vindt de winkel in het centrum van Bergen op Zoom, maar kunt ook in onze zeer uitgebreide webshop winkelen!