Goed e verzending, snel, mooi verpakt, mooie spullen!,

goed geleverd

de order is goed geleverd, maar ik heb het idee dat het geluid zo zacht is. klopt het dat in werkelijkheid het geluid veel zachter is als ie voluit staat dan als het voorbeeld op de site?

Beste Marijke, Aan de zijkant van de zwitscherbox zit een tandwieltje waarmee je het geluid harder/zachter kunt zetten. Had u dit al geprobeerd? Met vriendelijke groet, Team ZIN aan Tafel

Geweldige service!

Zeer vriendelijk personeel en snelle service.

Goed verzorgd !

Op tijd en goed verzorgd !

Vlot

Snel besteld, snel in huis, én mooi ingepakt - ik had aangegeven dat het een cadeautje was!

super snel

Zowel telefonisch duidelijke uitleg gekregen. En super snelle levering. en ook prachtig als kado ingepakt. het was voor de jarige een mooie verrassing. met dank.

Goede informatie aan de telefoon en fantastisch snel in huis!

Mooi assortiment. Via telefoon snel informatie gekregen en garantie dat het volgende dag in huis was. En dat was het!

Meer dan prima!

Je wordt leuk te woord gestaan, dus de klant vriendelijkheid is prettig. Betrokkenheid bij wat je wil aanschaffen en de eigenaar denkt met je mee. Leuke winkel, wij komen zeker een keer terug!

In één woord: top!

Snelle levering, goed verpakt, mooi product.

Prachtige producten voor een prima prijs

Snelle levering en goed verpakt! Erg blij met onze besteld producten. Prijs kwaliteit is uitstekend!

Aandacht subliem én persoonlijk!

Aandacht subliem én persoonlijk! Snelle, zorgzame en prima verpakte levering.

Supersnel geleverd en werkt perfect

Zeer snelle levering, maar bleek defect bij aankomst. Direct retour aangeboden en 2 dagen later had ik een nieuwe in huis. Uit de doos, even opladen en werkt meteen. Heel leuk.

keurig volgens afspraak

Zoals afgesproken werd mijn bestelling keurig op tijd en goed verpakt afgeleverd.

Supersnelle levering!

De onderzetters werden in 1 dag geleverd.

Persoonlijk contact snel na de bestelling en goed alternatief!

Product kwam beschadigd binnen, heb de volgende dag gelijk nieuwe ontvangen!

goede service en lange levertijd

goede service en lange levertijd

Beste Eric, Dank voor de mooie beoordeling. U geeft echter aan dat uw bestelling een lange levertijd had. U heeft op 20 jan. een bestelling geplaatst en deze is dezelfde dag verzonden en de volgende dag bij u bezorgd. Ik neem dus aan dat u een fout in de toelichting heeft gemaakt. Met vriendelijke groet, Team ZIN aan Tafel

Topproduct en topservice !

besteld , geleverd en ... genieten :-)

Snel

Een leuk artikel (Zwitsers vogelhuisje) dat zeer snel is geleverd.

Via internet 3 lampjes van Fatboy besteld, keurig in cadeauverpakking. De volgende dag reeds in huis.

SNELLE LEVERING

Alles perfect inorde en snel geleverd

Snelle levering,goede klachten afhandeling

Goede producten

Goed assortiment, snelle levering

Snelle verzending van order. Breekbare producten met zorg verpakt en in goede orde ontvangen.

Super Service!

Mijn bestelling kwam zeer snel en perfect verpakt. Ik had gezegd dat een deel voor een cadeautje was en het kwam mooi ingepakt. Ik was zeer tevreden met mijn bestelling.

mooie en degelijke kwaliteit

Ik had leuke bijzettafeltjes gekocht voor in mijn zaak. Vlotte bestelling en levering. Ze waren goed beschermd voor het transport.

Kortemeestraat 29 4611 TL Bergen op zoom

Over ZIN aan Tafel

ZIN aan Tafel is een moderne en sfeervolle winkel voor leuke spullen in en om het huis, met een focus op tafelen, wonen en badkamer. Officieel dealer van onder andere Alessi, Fatboy, Schott Zwiesel, blomus, Räder, Millefiori, Serax, Cotton Ball Lights, IZIPIZI en Zone Denmark. U vindt de winkel in het centrum van Bergen op Zoom, maar kunt ook in onze zeer uitgebreide webshop winkelen!