mooie en degelijke kwaliteit

Ik had leuke bijzettafeltjes gekocht voor in mijn zaak. Vlotte bestelling en levering. Ze waren goed beschermd voor het transport.

Netjes verpakt, geleverd volgens afspraak en product voldoet aan de verwachting

Netjes verpakt, geleverd volgens afspraak en product voldoet aan de verwachting

Mooie producten en prima service!

Hele mooie spullen. De service is perfect en zeer betrouwbaar. Ik koop hier al jaren en nog nooit problemen gehad, ook niet als ik iets wilde ruilen. Ik kan deze zaak bij iedereen aanbevelen!

Correcte mensen in een super winkel.

Hele fijne ervaring met een correcte behandeling van deze winkel. Bedankt voor alles. Eén van mijn favoriete winkels in de toekomst.

Super fijn geholpen

Mijn bestelling was niet compleet daar is netjes over gebeld. Omdat mijn voicemail was ingesproken vond ik het wel zo netjes om terug te bellen. Super fijn gesprek aan de telefoon gehad en ook weer snel mijn bestelling thuis ontvangen met een heel lief presentje erbij nogmaals bedankt en fijne feestdagen gewenst

Beste Rina, Dank voor de zeer vriendelijke beoordeling. Natuurlijk wensen wij u ook fijne feestdagen en veel plezier met uw bestelling. Team ZIN aan Tafel

Vogelhuisje met sensor gekocht. Snelle levering gratis verstuurd. Prettige communicatie en snelle reactie op vragen. Vogelhuisje hangt in de wc en is een leuke verrassing voor iedere gebruiker. Kortom 100% tevreden.

Zeer snelle en correcte levering.

Mijn bestelling werd zeer snel uitgevoerd, en was met zorg verpakt. Bedankt daarvoor.

Gewoon goed!

Leuke producten

Goede service na verkoop

Er was een probleem met de verlichting van de ledkerstboom die ik had besteld. Meteen gebeld, bewijs doorgestuurd, en 2 dagen later was er al een nieuwe ledkerstboom geleverd. En wij zijn heel blij met de mooie boom! :)

Mooie collectie, snel verzonden!

Prachtige en originele collectie! De bestelling is razendsnel verzonden en de producten (het waren cadeaus) waren ook nog eens prachtig ingepakt, echt top!

Perfecte afhandeling en snelle levering

Makkelijk te bestellen via de site, snelle afhandeling en goede levering. Goed ingepakt ook!

Mooi Zwitsers vogelhuisje met zang. Heel tevreden

Perfecte service

Zeer correct, perfecte service en alles is netjes, zonder schade toegekomen door de zeer zorgvuldige verpakking.

Beautiful Cutipol Goa gold and white chopsticks!!

Bought two pairs as gift for my friend as a wedding gift, can't wait to hand over to them. The only tiny problem was my address that I gave them wasn't the address that DHL had, so I had a bit of hiccup receiving the chopsticks but it was just a small mistake, things happen in life so it's not bad at all. The chopsticks are so beautiful!!

Heel tevreden, snel antwoord bij gestelde vragen , snelle levering en mooie kadoverpakking, kortom zeker een aanrader!

Standaard

Ben tevreden over mijn bestelling. Ik heb echter iets langer moeten wachten op de levering maar die 'schuld' leg ik bij de einejaarsdrukte ...

Beste Annick, Dank voor de beoordeling. Een 6 als score geeft aan dat u maar net tevreden bent. Uw bestelling van zaterdag is maandag direct door ons verzonden en inderdaad doen de bezorgdiensten rondom de feestdagen langer over de bezorging. Wij wensen u veel plezier met de bestelling.

Snelle goede service

Twee maal prima geholpen. In de zaak en via de website

Snelle service!

Snel bezorgd en zelfs mooi ingepakt!

Goede snelle correcte afhandeling en gelijk antwoord op mijn vraag, weekend

Assortiment, geeft inspiratie tot verfraaing leefomgeving.

Mooi product stijlvol ingepakt als cadeau.

Werd verrast door een attent telefoontje met de vraag hoe het bestelde product mocht worden ingepakt als cadeautje.

Mn bestelling online aangekocht. Spullen snel geleverd. Een en ander moest nog in elkaar gezet worden...duidelijk omschreven. Het handdoekrek functioneert naar behoren en het grote voordeel is dat ik geen gaten hoefde te boren in mn nieuwe badkamer...doel behaald.

Prima verzorgd; ook een telefonische vraag is vriendelijk beantwoord!

prima verzorgd; ook een telefonische vraag i.v.m. de batterijen van de Uyuni kaars 15 cm. is prima beantwoord. De 3 Uyuni stompkaarsen en de 2 diner kaarsen waren goed verpakt en goede service!

Nog leuker als ik dacht

Zou het zeker aan raden…

Ik had de Zwitscherbox op tijd

Mijn ervaring Over ZIN aan Tafel hangt af van de volgende kwestie. Ik heb de Zwitscherbox gekocht voor de nieuwe woning van mijn zoon en zijn vrouw. Vandaag vernam ik dat een vriend van hen mij voor is geweest. De Zwitscherbox is nog helemaal dicht, cellofaan zit er nog omheen, alleen heb ik de bon niet meer. Is het mogelijk dat ik de Zwitscherbox terugstuur en een tegoedbon ontvang. Ze kunnen dan zelf iets uitzoeken. Kunt u aangeven, hoe ik het pakje verstuur en waarnaar ik het moet versturen en of ik iets op het pakje moet zetten.

Producten volledig naar verwachting en order keurig en snel bezorgd!

Heel snelle en correcte levering van de bestelde artikelen. Producten voldoen geheel aan verwachting.

Kortemeestraat 29

4611 TL Bergen op zoom

Over ZIN aan Tafel

ZIN aan Tafel is een moderne en sfeervolle winkel voor leuke spullen in en om het huis, met een focus op tafelen, wonen en badkamer. Officieel dealer van onder andere Alessi, Fatboy, Schott Zwiesel, blomus, Räder, Millefiori, Serax, Cotton Ball Lights, IZIPIZI en Zone Denmark. U vindt de winkel in het centrum van Bergen op Zoom, maar kunt ook in onze zeer uitgebreide webshop winkelen!