Laden reviews...
Laden reviews...
15 beoordelingen in de laatste 12 maanden
Geverifieerde reviews
Top beoordeeld
Review overzicht
Klanten prijzen consequent snelle leveringen en vriendelijk personeel. De bestellingen kwamen meestal op tijd en waren goed verpakt. Ook werd de kwaliteit van de producten vaak genoemd als positief en de prijs-kwaliteitverhouding als goed. Een paar opmerkingen gingen over beschikbaarheid en bestelprocessen, maar die overwogen de algemene indruk niet.
Zwitscherbox als kado besteld. Was snel binnen en mooi ingepakt
Beveelt aan
8 November 2024
Hanni
Goes
leuk ding en vlotte correcte levering
Beveelt aan
8 November 2024
Cor
Leiderdorp
Na bestelling in het weekend tot de conclusie gekomen, dat ik het verkeerde product had besteld. Zondagavond een mail verstuurt, maandagochtend de medeling, dat de firma het goede produkt zou toesturen. Getuige van toewijding.
Beveelt aan
4 November 2024
Jan
Middenmeer
Ik was op zoek naar een artikel dat niet overal meer leverbaar was. Een jellycat knuffel. Bij dit bedrijf was het nog op voorraad en werd snel geleverd. Netjes in kado verpakking dat gratis is. Nette persoonlijke mail van de factuur , verzending en track en trace. Tevreden met de aankoop en service.
Beveelt aan
30 October 2024
Tamara
Ede
Fysiek ben ik verschillende keren geweest. Een geweldige mooie winkel om in te dwalen. Nu wat gekocht per mail omdat ik 150 km verder woont. Snelle service.
Beveelt aan
30 October 2024
Y
Elst
Snelle levering, prima prijs
Beveelt aan
28 September 2024
Marja
Berkenwoude
Het bestelde is snel geleverd , helaas was er bij het inpakken wat fout gegaan. Na contact is dit snel en creatief afgehandeld.
Beveelt aan
7 September 2024
Meine veld
NIEUW-WEERDINGE
Mooie dingen en kwalitatief goed. Wanneer ik er ook kom, wat ik er ook koop, ze zijn altijd aardig en servicegericht. En als ik online bestel, versturen ze dezelfde dag nog, geweldig.
Beveelt aan
24 August 2024
Githa
Goes
Zie hierboven
Beveelt aan
17 August 2024
Jan
Elst
Vlotte levering en is er iets niet en je kan niet wachten storten ze meteen het geld terug.
Beveelt aan
10 August 2024
Rina
Maasmechelen
Wel prijzig maar perfecte levering en goede service
Beveelt aan
23 July 2024
Timo
Amsterdam
Het was uitstekend verzorgd, netjes als kadotje Ingepakt. De bestelling werd de volgende dag al bezorgd. Ik ben er zeer tevreden mee. Hartelijk dank hiervoor.
Beveelt aan
8 June 2024
Margriet
Veenendaal
artikel kwam beschadigd aan, melding is snel en voortvarend opgepakt
Beveelt aan
6 May 2024
Guido
Delft
Dit is de tweede keer dat ik overigens hetzelfde koop. De eerste keer ging het stuk en ik kreeg zonder problemen heel snel een nieuw exemplaar thuis gestuurd. Super goede service en persoonlijke afhandeling.
Beveelt aan
4 May 2024
Babette
Leiden
Jammer
Beveelt aan
4 May 2024
Willem
Ossendrecht
Beste Willem uit Ossendrecht,
U heeft op 28 april een bestelling bij ons geplaatst, deze is 29e naar u toegezonden, u heeft hiervan een track en trace link van ons ontvangen. De bezorger is op 30 april om 17:00 uur bij u geweest maar trof u niet thuis. Hierna is het pakket naar een POSTNL punt gegaan. U wist precies welk ophaalpunt omdat u dat uit dit uit de track en trace informatie heeft afgeleid, daar heeft u het ook zelf opgehaald.
Ik heb u gebeld en u gaf aan dat u een 3 gaf omdat het pakket niet bij u thuis is bezorgd en u geen briefje in de bus heeft ontvangen. POSTNL is dus wel degelijk bij u thuis geweest en verder laat POSTNL al 3 jaar geen niet-thuis-briefjes meer in de brievenbus achter (.....) . Ondanks dat wij serieus op klachten van klanten ingaan nemen wij deze "klacht" verder niet serieus. Jammer dat u zo handelt terwijl wij en postnl uw bestelling netjes hebben afgehandeld.
Bericht gekregen van PostNL dat vandaag, zaterdag 4 mei, mijn pakket zal geleverd worden op een ander adres dan opgegeven! Deze winkel is vandaag niet open! jammer, want heb het pakket deze avond nodig. Zal dus ergens anders nog een verjaardagskado moeten halen!!!!!
Beveelt niet aan
4 May 2024
Françoise
Lokeren
Beste Francoise,
U heeft op 28 april 's-avonds de bestelling geplaatst, een dag later hebben wij deze naar u verzonden. U geeft aan dat u het pakket nog steeds niet heeft ontvangen..... het pakket is effectief nu 3 werkdagen onderweg. Bij de afleverpoging op 30 april was u 's avonds niet thuis, dat kunt u ook zelf terugzien in de track en trace informatie die u ontvangen heeft. Het is niet zo slim om 4 dagen van te voren een bestelling te plaatsen in Nederland als u het pakket binnen 3 dagen moet hebben in België, zeker niet omdat 1 mei een feestdag is in België en er op deze dag niet bezorgd wordt.
Uw pakket is nu naar een ophaalpunt waar het binnen 7 dagen gehaald kan worden. Op de keuze van het ophaalpunt of de openingstijden hebben wij verder geen invloed. Om ons nu een 1 te geven als review nemen wij in deze niet serieus, maar wij snappen dat het vervelend is. Onze tip aan u: moet u binnen 3 werkdagen een bestelling in huis hebben: koop niet internationaal, maar lokaal in België.
Klantvriendelijk!
Beveelt aan
20 April 2024
Piet
Antwerpen
Er werd goed gecommuniceerd over levertijd en de breekbare kop en schotel waren zeer goed verpakt voor verzending.
Beveelt aan
5 April 2024
Rolinaa
Breda
Ik had diverse artikelen besteld met verschillende levertijden. Het duurde even, maar dat was ook correct vermeldt. Ik ben blij met mijn bestelling!
Beveelt aan
1 February 2024
Marloes
Dordrecht
Goedemorgen Marloes,
Ik zie dat u bij ons 1 product heeft besteld en uw bestelling is op dezelfde dag verzonden van plaatsing van uw order. Ik vermoed dus dat u wat dingen door elkaar haalt :-)
Met vriendelijke groet,
Team ZIN aan Tafel
Op zoek naar een Zwitschersbox bij Zin aan Tafel en twijfel of ik dit artikel, een verjaardagscadeau voor een zwager, wel op tijd in huis zou ontvangen, dacht ik, ik bel even, dan weet ik het zeker. Op woensdagmiddag gebeld met de vraag of ik de Zwitschersbox zaterdag zou kunnen ontvangen ivm het geplande verjaardagsfeest. De meneer die ik aan de telefoon kreeg was zeer vriendelijk. Hij zou het inpakken en over een half uur met de post meegeven. Donderdagmiddag, een dag later (!!) , hadden we hem in huis. Geweldig!!
Beveelt aan
31 January 2024
Erna
Enschede
Goed begrip over ruiling en snel geleverd.
Beveelt aan
31 January 2024
Madeleine
Oudega Swf
Is zeker aan te bevelen!
Beveelt aan
13 January 2024
Hannie
Drachten
Altijd even goed om prijzen van websites te vergelijken. Zo kwam ik bij ZIN aan tafel. Snelle levering, breekbare producten met veel zorg ingepakt.
Beveelt aan
6 January 2024
Linsey
Dreumel
Vanaf het bestelmoment werden we goed op de hoogte gehouden van de levering. Alles klopte
Beveelt aan
22 December 2023
Hanne en Matthias
Petten
Overzichtelijke website. Na mijn bestelling werd ik gebeld of, gelet op de feestagen, mijn aankopen als cadeau ingepakt moesten worden. Gratis service van het bedrijf. Top!
Beveelt aan
12 December 2023
Birgit
Beekbergen
ZIN aan Tafel is een moderne en sfeervolle winkel voor leuke spullen in en om het huis, met een focus op tafelen, wonen en badkamer. Officieel dealer van onder andere ASA, Alessi, Blomus, Blomus, Chilewich , Cutipol, Ichendorf, IZIPIZI, Leonardo, Mova Globes, Peugeot, Räder, Recozy, Relaxound, Royal Delft, Schott Zwiesel, Seletti, Serax, Sompex, UMBRA en Zone Denmark.
U vindt de winkel in het centrum van Bergen op Zoom, maar kunt ook in onze zeer uitgebreide webshop winkelen!
Kortemeestraat 29
4611 TL Bergen op zoom
Branch
Interieur, Wonen
Specializations
Meubels, Woninginrichting
Webshops