Slecht, niet te bereiken

2 weken geleden heb ik een bestelling geplaatst, kreeg netjes een mail dat het verstuurd was met een track & trace code erbij. Echter geeft PostNL aan niks ontvangen te hebben van Lockpickshop. Naar aanleiding hiervan 2 keer via de mail contact gezocht en geen reactie, proberen te bellen maar telefonisch ook niet te bereiken. Het is erg vervelend dat ze niet eens de moeite nemen om ook maar een reactie te geven.

Goede ervaring

Goede ervaring met het bestellen van meerdere producten bij deze webshop. Zeker een aanrader.

Really good webshop

Really good webshop, nice products.

Goede Service

Guter Webshop

Netter Laden mit nettem Personal. Ich werde hier sicher öfter bestellen!

Leuke winkel, top personeel

Aardig persoon en een leuke winkel. Zeker een aanrader!

Uitgebreid Assortiment

Uitgebreid assortiment en topservice!

Love it

Great Shop, Great Service.

Leuke Shop

Leuke online shop met diverse spullen binnen het assortiment. Product zoals aangegeven en netjes verpakt.

Good price

Nice products, nice shop and really good service. Good price/performance ratio.

Goede service en veel producten. Ook op tijd geleverd.

Leuke spullen

Prima webshop. Aardige werknemers. Ik koop hier zeker nog wat.

Goede service, pakketje op tijd geleverd en netjes verpakt. Zeker een aanrader.

altijd fijn

Ik ben een Nederlander die al jaren in Duitsland woonachtig is. Fijne store met veel lockpick spullen. Ze hebben een snelle levering en sturen omdat ik regelmatig bestel soms een extra'tje mee

Lekker lockpicken

hoop dat ik een nieuwe hobby gevonden hebbbb dank voor het spul jongens

super super super

Immer Qualitätsprodukte in diesem Lockpick-Laden. Sehr zufrieden und seit vielen Jahren Kunde meiner niederländischen Freunde.

Gewoon goed

Volgende dag in huis lekker weekendje lockpicken!

Snelle levering en kwaliteit

Amerikaanse gemaakte producten van super kwaliteit

Onbetrouwbaar!!!!

Mijn eerste bestelling een tijd geleden was geleverd zonder problemen. Dus maanden geleden weer een aantal dingen besteld en direct betaald (€ 183.00) Tot op heden niets geleverd..............pakketje kwijt bij de post was de reactie na weken wachten op een antwoord. Diverse malen gemaild, soms een reactie terug met een hoop bla bla en heel veel beloftes. Kortom..................bij uitblijven van een oplossing gaan we binnenkort een live bezoekje brengen, misschien zet dat zoden aan de dijk. Zeer onbetrouwbaar!

Bedrieglijk

Leveren niet na bestelling. Onmogelijk om te contacteren

slecht

Ruim een maand geleden een item besteld, waren telefonisch niet te bereiken en er werd pas na 2 weken gereageerd op een email van mij waarin gezegd werd dat het item verloren gegaan is in de post en dat ze een nieuw item zouden sturen. Tot nu toe niets ontvangen en er wordt niet gereageert op mijn email.

Great service and quality

nothing to say no more but this shop send out fast and the quality is good.

Niks om aan te merken

De gereedschap is altijd goed van hier en heb dus niks op aan te merken ik kreeg deze mail om te vragen of ik iets wil achterlaten dus bij deze voor lockpickshop mijn mening over hun

top top top

lockpick set voor zes besteld en voor de middag de volgende geleverd

Gewoon goed

Niks op aan te merken direct binnen en het spul is van goede kwaliteit