Duurt al 2 weken

Ik zit nu al 2 weken te wachten. ik heb hun mail geprobeerd te beantwoorden, maar ik kreeg de melding dat deze niet bestond... hopelijk leest u dit en neemt u contact op, zodat ik de beoordeling kan aanpassen!

service is perfect, informatie op de website zou wel wat uitgebreider mogen

service is perfect, informatie op de website zou wel wat uitgebreider mogen

Zeer goede ervaring.

Snel geleverd door Post-NL. Werkt prima. Paar maal getest, steeds binnen 5 min. binnen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Prima winkel, niets op aan te merken

Snel geleverd. Website bevat uitgebreide info.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Fijne winkel met specialistische ondersteuning

Ik had wat vragen en heb direct telefonisch contact opgenomen. Hier kreeg ik direct een specialist aan het woord die de tijd voor mij nam. Direct een bestelling geplaatst en de volgende dag in huis.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Snel geleverd en goed advies

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

slechtste klantenservice dat ik ooit heb meegemaakt. pakket kwijtgeraakt door postnl, dit kan gebeuren maar ik lees dit toch regelmatig bij dit bedrijf. telefonisch niet bereikbaar en antwoord maar af en toe op e-mails. wacht ondertussen al 3maand op bestelling.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Product werkt voor geen meter. Meegenomen naar ons huis in Spanje, Toch een slotenmaker moeten roepen (€60)

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Pluspunten

Het bedrijf heeft een uitgebreid assortiment en snelle levertijd. Ik bestel hier al jaren en het is altijd de volgende dag binnen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

2 sterren: slechter dan verwacht

Pluspunten

Goed assortiment

Mijn pakket is kwijtgeraakt bij PostNL. Dat kan iedereen gebeuren, maar na 2 emails geen enkele reactie van de klantenservice. De klantenservice is moeilijk telefonisch te bereiken, maar stond me wel vriendelijk te woord. Uiteindelijk is de bestelling opnieuw verzonden, maar zonder bevestigings email, waardoor ik weer moest bellen. Na twee weken arriveerde mijn pakket, maar toen bleken ze het verkeerde artikel verzonden te hebben. Geen verpakkingsmateriaal, gewoon los in een veel te grote doos: erg slordig en totaal onnodig.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Na 2 weken is nog maar de helft van de bestelling bezorgd.Onduidelijk is wanneer de rest komt.Geef dan aan op de website wanneer iets niet in voorraad is dan had ik het wel ergens anders besteld.Voor mij in ieder geval de laatste keer dat ik hier iets heb besteld.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Helaas geen

Op 30 december een bestelling geplaatst en betaald. Zogezegd verzonden op 31 december, maar de site van PostNL gaf aan de zending nog niet ontvangen te hebben. 7 januari per mail gevraagd waar mijn order bleef, en pas twee dagen later antwoord gekregen, ze gingen het onderzoeken. 11 januari nog eens gevraagd hoe het met mijn order stond maar geen antwoord gekregen. Vandaag 16 januari nog steeds geen antwoord gekregen, en ook de telefoon wordt niet opgenomen. Ik kan alleen maar concluderen dat ze met mijn geld gaan lopen zijn.

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Pluspunten

Gewoon goed. Geen operkingen

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Specialisten in hun vak. Diepgaande kennis over het lockpicken. Heb ruim 30 minuten telefonisch gespart over lockpick technieken

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Meerdere malen contact gehad met dit bedrijf zowel mail als telefonisch om een gps tracker retour te sturen. nu 14 dagen verder nog geen reactie. Als je nu belt ,zijn ze tot 26 november niet telefonisch bereikbaar. WAT IS DIT VOOR EEN BEDRIJF

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Pluspunten

Geweldige webshop met veel informatie erbij. Snel en netjes geleverd!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Aardige hulpvaardige medewerker

Makkelijker bereikbaarheid met OV

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Molto professionale e spedizione rapida. Ottima assistenza post vendita

Nessuno

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

De lockpicks zijn in een juiste staat geleverd. De service heb ik weinig mee te maken gehad. Als het pakket alleen op de juiste dag geleverd zou zijn dan zou het zeker een 4 zijn.

Ik heb bij meerdere recensies gelezen dat de paletten niet juist geleverd worden. Dat kan verbeterd worden

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

netjes en snel

verzendkosten duur en meer mogelijkheden om zelf een setje te maken

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Pluspunten

Snelle verzending en duidelijke omschrijving van goederen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Vlot gereageerd nadat er wat fout gegaan was met de bestelling. Naar alle tevredenheid opgelost.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Item bestelt en nooit aangekomen, zogenaamd 2x opnieuw verzonden maar niks ontvangen. Uiteindelijk bestelling mogen annuleren maar na 3 weken nog geen geld terug gezien.

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Pluspunten

Kwalitatoef goede producten tegen een eerlijke prijs.

• Zou u ons aanbevelen? Ja