slecht

Ruim een maand geleden een item besteld, waren telefonisch niet te bereiken en er werd pas na 2 weken gereageerd op een email van mij waarin gezegd werd dat het item verloren gegaan is in de post en dat ze een nieuw item zouden sturen. Tot nu toe niets ontvangen en er wordt niet gereageert op mijn email.

Great service and quality

nothing to say no more but this shop send out fast and the quality is good.

Niks om aan te merken

De gereedschap is altijd goed van hier en heb dus niks op aan te merken ik kreeg deze mail om te vragen of ik iets wil achterlaten dus bij deze voor lockpickshop mijn mening over hun

top top top

lockpick set voor zes besteld en voor de middag de volgende geleverd

Gewoon goed

Niks op aan te merken direct binnen en het spul is van goede kwaliteit

Echte specialisten

Specialisten in hun vakgebied met een uitgebreid en scherp assortiment.

Slecht!!

Donderdags besteld en meteen per iDeal betaald. Volgende dag een e-mail dat ik nog niet had betaald. ‘S maandags een e-mail dat ik nog niet had betaald. ‘S woensdags gebeld en kreeg ik te horen dat er iets mis was gegaan maar dat ik de volgende dag teruggebeld zou worden. Donderdags een e-mail dat het product niet voorradig was en ze een andere (totaal niet wat ik wilde) wilde leveren en er een cadeautje bij zou krijgen. Opgebeld en toen was er ineens iets mis gegaan met de verzending terwijl het product nooit bij het verzendbedrijf was aangekomen, alleen aangemeld! Dus nu heb ik alles maar geannuleerd en wacht ik nog steeds op mijn een week geleden overgemaakte geld! Geen goede ervaring dusssss!

Kwalitatief goed en snel geleverd

Besteld, volgende dag geleverd en de kwaliteit is naar wens.

super

3xwat besteld en alles perfect en op tijd en kwalitijd.

Duurt al 2 weken

Ik zit nu al 2 weken te wachten. ik heb hun mail geprobeerd te beantwoorden, maar ik kreeg de melding dat deze niet bestond... hopelijk leest u dit en neemt u contact op, zodat ik de beoordeling kan aanpassen!

service is perfect, informatie op de website zou wel wat uitgebreider mogen

service is perfect, informatie op de website zou wel wat uitgebreider mogen

Zeer goede ervaring.

Snel geleverd door Post-NL. Werkt prima. Paar maal getest, steeds binnen 5 min. binnen.

Prima winkel, niets op aan te merken

Snel geleverd. Website bevat uitgebreide info.

Fijne winkel met specialistische ondersteuning

Ik had wat vragen en heb direct telefonisch contact opgenomen. Hier kreeg ik direct een specialist aan het woord die de tijd voor mij nam. Direct een bestelling geplaatst en de volgende dag in huis.

Pluspunten

Snel geleverd en goed advies

Pluspunten

slechtste klantenservice dat ik ooit heb meegemaakt. pakket kwijtgeraakt door postnl, dit kan gebeuren maar ik lees dit toch regelmatig bij dit bedrijf. telefonisch niet bereikbaar en antwoord maar af en toe op e-mails. wacht ondertussen al 3maand op bestelling.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Product werkt voor geen meter. Meegenomen naar ons huis in Spanje, Toch een slotenmaker moeten roepen (€60)

Pluspunten

Het bedrijf heeft een uitgebreid assortiment en snelle levertijd. Ik bestel hier al jaren en het is altijd de volgende dag binnen.

2 sterren: slechter dan verwacht

Pluspunten

Goed assortiment

Mijn pakket is kwijtgeraakt bij PostNL. Dat kan iedereen gebeuren, maar na 2 emails geen enkele reactie van de klantenservice. De klantenservice is moeilijk telefonisch te bereiken, maar stond me wel vriendelijk te woord. Uiteindelijk is de bestelling opnieuw verzonden, maar zonder bevestigings email, waardoor ik weer moest bellen. Na twee weken arriveerde mijn pakket, maar toen bleken ze het verkeerde artikel verzonden te hebben. Geen verpakkingsmateriaal, gewoon los in een veel te grote doos: erg slordig en totaal onnodig.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Na 2 weken is nog maar de helft van de bestelling bezorgd.Onduidelijk is wanneer de rest komt.Geef dan aan op de website wanneer iets niet in voorraad is dan had ik het wel ergens anders besteld.Voor mij in ieder geval de laatste keer dat ik hier iets heb besteld.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Helaas geen

Op 30 december een bestelling geplaatst en betaald. Zogezegd verzonden op 31 december, maar de site van PostNL gaf aan de zending nog niet ontvangen te hebben. 7 januari per mail gevraagd waar mijn order bleef, en pas twee dagen later antwoord gekregen, ze gingen het onderzoeken. 11 januari nog eens gevraagd hoe het met mijn order stond maar geen antwoord gekregen. Vandaag 16 januari nog steeds geen antwoord gekregen, en ook de telefoon wordt niet opgenomen. Ik kan alleen maar concluderen dat ze met mijn geld gaan lopen zijn.

Pluspunten

Gewoon goed. Geen operkingen

Pluspunten

Specialisten in hun vak. Diepgaande kennis over het lockpicken. Heb ruim 30 minuten telefonisch gespart over lockpick technieken

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Meerdere malen contact gehad met dit bedrijf zowel mail als telefonisch om een gps tracker retour te sturen. nu 14 dagen verder nog geen reactie. Als je nu belt ,zijn ze tot 26 november niet telefonisch bereikbaar. WAT IS DIT VOOR EEN BEDRIJF

Pluspunten

Geweldige webshop met veel informatie erbij. Snel en netjes geleverd!