Goed en snel

Ik bestelde en ik kreeg het snel en in goede staat binnen.

geen enkele ster

Gewoon schandalig Eerst een mail met bevestiging bestelling en ordernummer, en nog een mail met betalingsbevestiging. En dan begint het: wachten op paket dat na 3 dagen zeker zou moeten aankomen, zoniet gelieve te verwittigen. Na 3 emails en 2 weken wachten geen reactie. Dan maar gebeld: eindeloos rinkelen en de stem verwittigd dat de telefoon enkel voor andere zaken dan bestellingen dient. Geen persoonlijk contact gekregen. Op de site nodigen ze uit om bij problemen te telefoneren!!!!! Geen reactie, geen contact, niets meer van gehoord. Geld kwijt. Voor het eerst in vele jaren... .

onbetrouwbaar

"Zending wordt verwacht, nog niet bij PostNL" nu al 3 weken en geen enkele reactie op mail

Wel betaald, Niks geleverd, nul reacties vanuit lockpickshop.

PAS OP, BLIJF HIER WEG!!!! Check de KVK en er opent een wereld van schimmige bedrijfjes.

Ordered over a week ago, haven't received my package yet

Despite receiving a track & trace code, the package was never delivered. Replied to their email, no response yet.

Late verzending geen respons op correspondentie

lockpick setje besteld 3 dagen later verzonden. hier een mail over proberen te sturen kwam terug als bounce. formulier op website werkt zo lijkt het wel maar totaal geen reactie op gehad. telofonisch totaal niet te berijken dik 20 min in de wacht gestaan. KOOP HIIER NIETS....!!!!

Ordered two weeks ago still no package

I have written two emails and still have not had a reply.

Binnen 12 uur al geleverd

Binnen 12 uur al geleverd

Bestel hier niets !!!

Bestelling gedaan voor 16.00 uur. Zou dezelfde dag verstuurd worden. Niks ontvangen en ook geen reactie op mail. Stelletje oplichters!!

Slecht

Reageert nergens op. Product na 1 week wel ontvangen.

Wij bestellen altijd hier

Gisteren besteld en vandaag ontvangen. Alles netjes verpakt, gewoon originele producten van goede lockpick merken. Ons gezin besteld al jaren hier dus ook nu weer gewoon tevreden.

Leuke hobby voor al dat thuis zitten

groot aanbod

Snel geleverd en goede kwaliteit

Goede producten tegen een scherpe prijs

Perfect en snel geleverd

Kut, niets ontvangen en na meerdere keren mailen geen contact.

Ik had een kleine bestelling gedaan. Na een week heb ik nog niets ontvangen en stuur ik ze een email, geen reactie op de email. Dan stuur ik ze nogmaals een email, weer geen reactie. Heel vreemd. ik vraag me af wat hier fout is gegaan. Zijn het echt oplichters of zit er iets anders mis?

Oplichters

Opgelicht moet met ze alle langsgaan om de tent een goed te verbouwen......

Na een maand nog niks ontvangen

op 13-6 besteld en betaald, op 8-7 nog niets ontvangen. Ook geen reactie op mail.

Oplichters

Betaald maar niets ontvangen. Reageren niet meer

bende oplichters

na 4 weken nog steeds niets ontvangen,ook niet bereikbaar.....foute boel !!!!!

Oplichters

Totaal niet te bereiken, en pas na een claim van PayPal en dreigen met de Geschillencommissie kreeg ik (maanden later) zonder aankondiging een melding dat het bij PostNL lag. Ik heb het direct teruggestuurd (want al elders besteld) en een e-mail gestuurd dat ik de retourbetaling spoedig wens te ontvangen. Natuurlijk weer geen antwoord. Dan maar weer verder met dreigen en claims indienen, hopelijk zie ik ooit mijn geld nog terug. Als je een goede shop zoekt: lockpickwebwinkel.nl. Die leveren direct (via DHL) en hebben wel een bereikbare klantenservice. Bestel hier nooit, wat een klotebedrijf!

Betaald, maar niks ontvangen

Heb iets besteld, meteen via Ideal betaald maar na anderhalf maand nog niets mogen ontvangen

Oplichters!

Betaald, zogenaamd track en trace code gekregen maar niks ontvangen! Niet bereikbaar via mail of telefoon

Oplichters, koop hier niets!

Betaalde spullen nooit afgeleverd, geen enkele vorm van contact mogelijk. Webshop Keurmerk draagt bij aan vals gevoel voor veiligheid. Ze gebruiken het logo, staan niet op de waarschuwingenlijst van Webshop keurmerk. Mooie vorm van zakendoen, vooral goed voor verdienmodel lockpickshop en Webshop keurmerk, waardeloos voor de consument.

Oplichters

Hier laatst wat gekocht, toen een track en trace code gekregen maar het pakketje is nooit aan postnl gegeven. Op emails zijn ze opgehouden met reageren. KOOP HIER NIETS

OPLICHTERS

2 weken geleden een order geplaatst, netjes betaald. Order is echter nooit verzonden geweest... Contact formulier op de website -> geen antwoord Zelf een mail naar info@lockpickshop.nl gestuurd -> geen antwoord Telefonisch contact -> voicemail dat ze aan het verhuizen zijn Lijkt er dus op dat ik opgelicht ben! Als je op de link "webshop keurmerk" klikt onderaan hun website, zal je zien dat ze daar dus niet meer aangesloten zijn...